Anna Jeansson
Registrerad mäklare sedan 1989
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-02 - 2020-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är ett väldigt omväxlande arbete! Många olika bostäder, allt från det enklaste torpet på landsbygden till en exklusiv villa med strandläge. Man träffar många människor i olika livssituationer. Många möten som utvecklar en och ger perspektiv.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång erfarenhet av branschen, närmare 30 år. Jag är fortsatt nyfiken och gör alltid mitt bästa för att kunden ska få en så god vägledning som möjligt i en av livets största affärer.

Vad gör du helst på fritiden?
Då reser jag, tillbringar tid i vår lilla stuga i skärgården eller umgås med familj och vänner. Läs mer

Läs vad 45 Läs vad Anna Jeansson

• Anna S köpte sin bostad med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-12-22

Tibbhult
    Vi har köpt en liten gård i Småland. Mäklaren har bemött oss på ett mycket trevligt och proffitionellt sätt där hon både på visning av gården, och senare i själva affären gav oss en massa viktig information som var av stor betydelse inför vårt beslut att gå in i budgivning och slutligen köpa gården. Hennes kunskaper om objektet gjorde oss trygga i vårt livs stora affär.
    Anna Jeansen överträffade våra förväntningar och vi är mer än nöjda.
    Mvh Anna och Lars Sjöberg Malmquist Läs mer
  • Michaela E köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-12-13

Västervik
    Vi har köpt en lägenhet med ganska kort varsel, Anna löste denna affär snabbt och smidigt utifrån våra behov. Vi är mycket nöjda med proffsigt bemötande! Läs mer
  • Roger F köpte sin bostad med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-12-12

Gamla Öster
    Köpt Fastighet.
    Proffsigt bemötande.
    Svarar och hör av sig väl enligt förväntningarna. Läs mer
    2019-12-13 Anna J svarar Roger F
    Hej Roger,
    Tack så mycket för din fina rekommendation. Jag uppskattar verkligen din feedback. Trevlig helg
  • Therese E köpte sin stuga med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-11-21

Västervik
    Fastighet på Idö. Anna gav oss ett mycket professionellt och trevligt bemötande, bra information och har hjälpt till med mer än vad vi förväntat oss. Läs mer
    2019-11-21 Anna J svarar Therese E
    Stort tack. Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete och att ni kommer att få många fina stunder på härliga Idö.
  • Hans U sålde sitt hus med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-10-29

Södermalm
    Mycket bra o seriöst rakt igenom. Läs mer
    2019-11-21 Anna J svarar Hans U
    Tack Hans för ditt goda omdöme. Det värmer.
  • Ove C sålde sin bostad med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-10-29

Tibbhult
    Anna ger ett väldigt kompetent intryck och hon inger förtroende med sitt uppträdande. Hon har förmågan att lyssna och ger samtidigt bra information.Hon är även kontakbar och kommunikativ.

Vi köpte vårt nya hus henom henne. Läs mer
    2019-11-21 Anna J svarar Ove C
    Tusen tack för ert fina omdöme. Nu jobbar vi tillsammans på att försäljningen av ert hus går lika bra!
  • Anders B
    Anders B skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-09-30

Mycket tillmötesgående, lättillgänglig, förklara saker på ett bra sätt. Öppen för frågor och vi får bra svar. Erfaren och kunnig. Läs mer
    2019-09-30 Anna J svarar Anders B
    Hej Anders,
    Stort tack för din positiva feedback. Jättekul att ni är nöjda med mitt arbete, det gläder mig verkligen.
  • Martina S köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-09-29

Västervik
    Vi har bla haft kontakt ned Anna vid påskrift av förhandsavtal. Annars är Douglas vår fastighetsmäklare som säljer vår lgh. Han är alltid hjälpsam och positiv. Det känns verkligen som stt han bryr sig och anstränger sig för att få vår lgh såld. Fastighetsbranschen borde gå över till mer digitala dokument då vi fått många ”onödiga” pappersutskrifter. Läs mer
  • Christer O köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-09-27

Västervik
    Köp lägenhet, funkar bra. Långsam och dålig återkoppling ibland under processen Läs mer
    2019-09-27 Anna J svarar Christer O
    Hej Christer och tack för dina synpunkter. Jag förstår att du upplever att det ibland har tagit lång tid med information. Det har som du vet berott på att man inte har kunnat förutse den långsamma processen hos intygsgivarna. Detta har varit frustrerande både för er som köpare och för exploatören för nyproduktionsprojektet. Nu håller vi tummarna för att planen snart är registrerad och klar. Tidplanen för själva byggnationen har löpt på enligt plan och det var väldigt glädjande att kunna ge besked till er som köpt lägenhet att tidsplanen för inflyttningsdatum håller, och att ni får flytta in det datum som har varit planerat sedan start.
  • Per M skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-07-01

Köpt villa med hjälp av Anna, trevligt och professionellt bemötande. Snabb och smidig kommunikation. Tillmötesgående och rak, hanterat våra önskemål på ett bra sätt. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-07-02 Anna J svarar Per M
    Hej Per, Jätteroligt att ni är nöjda och så roligt att ni har hittat ert fina hus. Hoppas ni kommer att trivas och få många fina stunder där framöver. Allt gott!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Douglas Salomon