Anna Jeansson
Registrerad mäklare sedan 1989
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är ett väldigt omväxlande arbete! Många olika bostäder, allt från det enklaste torpet på landsbygden till en exklusiv villa med strandläge. Man träffar många människor i olika livssituationer. Många möten som utvecklar en och ger perspektiv.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång erfarenhet av branschen, närmare 30 år. Jag är fortsatt nyfiken och gör alltid mitt bästa för att kunden ska få en så god vägledning som möjligt i en av livets största affärer.

Vad gör du helst på fritiden?
Då reser jag, tillbringar tid i vår lilla stuga i skärgården eller umgås med familj och vänner. Läs mer

Läs vad 30 Läs vad Anna Jeansson

• Magdalena S skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-03-25

Anna har varit målfokuserad och målmedvetet arbetat mot målet. Hållet mig informerad om läget och nästa steg. Använt sin erfarenhet o känsla för marknaden på ett bra sätt. Läs mer
  • Johan U skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-03-06

Uppskattat med snabb första visning ! Läs mer
    2019-03-07 Anna J svarar Johan U
    Hej Johan, Tack för ditt omdöme. Jättekul att ni tyckte om den fina lägenheten. Nu fokuserar vi på att slutföra dina försäljningar på bästa sätt! Ha det gott!
  • ellinor T
    ellinor T skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2018-11-20

Jag har inte befunnit mig på samma ort men med ett mycket gott samarbete via mail har vi löst detta briljant. Det känns som man har fått vara med under hela prosessen och väntat på att alla fått vara delaktiga. Läs mer
    2018-11-21 Anna J svarar ellinor T
    Hej Ellinor. Stort tack för ditt omdöme och vad roligt att du är nöjd. Det är ju fantastiskt nuförtiden med all teknik som gör att man kan befinna sig långt från varandra och ändå kunna lösa en försäljning på ett bra sätt. Ha det så gott!
  • Kerstin E skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2018-10-01

Vi har sålt vårt hyreshus och kontaktade Anna J eftersom vi hade goda erfarenheter från tidigare försäljningar Anna ombesörjt.
    Anna motsvarade våra förväntningar till fullo med sin branschkännedom och med goda råd.
    Rolf Junblad
    Kerstin Erlandsson Läs mer
    2018-10-01 Anna J svarar Kerstin E
    Hej Kerstin och Rolf. Vad trevligt att ni är nöjda med affären och stort TACK för era fina vitsord. Hoppas ni får en fin höst!
  • Sara O skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2018-07-27

Var till hjälp för oss med att besvara de frågor vi hade kring det som var nytt för oss. Läs mer
    2018-08-06 Anna J svarar Sara O
    Hej Sara och Mattias.
    Vad trevlig att höra att ni är nöjda med affären och för era fina omdömen. Dyker det upp fler frågor så är ni hjärtligt välkomna att höra av er.
  • Hanna R skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2018-07-02

Bästa mäklaren i stan, vi är otrolig nöjda, professionell och personlig. Vi har köpt en fastighet och vi har sålt en fastighet och allt har gått över förväntan. Jag kan varmt rekommendera Anna Jeansson och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-08-06 Anna J svarar Hanna R
    Hej Hanna,
    Stort tack för ditt fina omdöme, det är så kul att ni är nöjda. Hoppas ni har hämtat er efter alla flyttbestyr i helgen. Ses till slutet av veckan. Nytt lås till kärran är fixat. Tur att ni hann använda det klart. Ha det så gott!
  • Irena K skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2018-06-20

en trevlig och mycket effektivt och proffsig mäklare Läs mer
    2018-08-06 Anna J svarar Irena K
    Hej Irena och Martin,
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Tack så mycket för ert fina omdöme, det gläder mig. Allt gott så länge, vi ses och hörs lite längre fram i höst!
  • Oskar L skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2018-06-13

Väldigt bra bemötande och hjälpt oss med allt vi har frågat om. Lätt att få tag i även att hon hade mycket att stå i.

Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-06-13 Anna J svarar Oskar L
    Hej Oskar, tack så mycket för dina fina rekommendationer. Jätteroligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Det har varit väldigt trevligt att få hjälpa er i processen. Det är ett väldigt fint hus ni köpt. Jag är övertygad om att ni kommer trivas väldigt bra där!
  • Kent K skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2018-02-14

Mycket bra bemötande och genomförande av affären. Läs mer
    2018-02-27 Anna J svarar Kent K
    Hej Kent, Jag tackar dig för ditt fina omdöme. På återhörande:-)
  • Tommy H skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2017-11-17

Punktlig, vänlig, kunnig. Ordning och reda. Läs mer
    2017-11-20 Anna J svarar Tommy H
    Hej Tommy. Tack för att du tog dig tid att lämna din rekommendation på reco.se. Jag är glad att du är nöjd mitt arbete med försäljningen. Ha det så gott!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Anders Gustafsson