Anna Jeansson
en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är ett väldigt omväxlande arbete! Många olika bostäder, allt från det enklaste torpet på landsbygden till en exklusiv villa med strandläge. Man träffar många människor i olika livssituationer. Många möten som utvecklar en och ger perspektiv.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång erfarenhet av branschen, närmare 30 år. Jag är fortsatt nyfiken och gör alltid mitt bästa för att kunden ska få en så god vägledning som möjligt i en av livets största affärer.

Vad gör du helst på fritiden?
Då reser jag, tillbringar tid i vår lilla stuga i skärgården eller umgås med familj och vänner.
Kvarngatan 15
593 30 Västervik — Visa karta

Vad tror Anna att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 26 kunder tycker om Anna Jeansson

• Sara O
    Sara O skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Var till hjälp för oss med att besvara de frågor vi hade kring det som var nytt för oss. Läs mer
    2018-08-06 Anna J svarar Sara O
    Hej Sara och Mattias.
    Vad trevlig att höra att ni är nöjda med affären och för era fina omdömen. Dyker det upp fler frågor så är ni hjärtligt välkomna att höra av er.
  • Hanna R
    Hanna R skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Bästa mäklaren i stan, vi är otrolig nöjda, professionell och personlig. Vi har köpt en fastighet och vi har sålt en fastighet och allt har gått över förväntan. Jag kan varmt rekommendera Anna Jeansson och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-08-06 Anna J svarar Hanna R
    Hej Hanna,
    Stort tack för ditt fina omdöme, det är så kul att ni är nöjda. Hoppas ni har hämtat er efter alla flyttbestyr i helgen. Ses till slutet av veckan. Nytt lås till kärran är fixat. Tur att ni hann använda det klart. Ha det så gott!
  • Irena K
    Irena K skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    en trevlig och mycket effektivt och proffsig mäklare Läs mer
    2018-08-06 Anna J svarar Irena K
    Hej Irena och Martin,
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Tack så mycket för ert fina omdöme, det gläder mig. Allt gott så länge, vi ses och hörs lite längre fram i höst!
  • Oskar L
    Oskar L skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Väldigt bra bemötande och hjälpt oss med allt vi har frågat om. Lätt att få tag i även att hon hade mycket att stå i.

Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-06-13 Anna J svarar Oskar L
    Hej Oskar, tack så mycket för dina fina rekommendationer. Jätteroligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Det har varit väldigt trevligt att få hjälpa er i processen. Det är ett väldigt fint hus ni köpt. Jag är övertygad om att ni kommer trivas väldigt bra där!
  • Kent K
    Kent K skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket bra bemötande och genomförande av affären. Läs mer
    2018-02-27 Anna J svarar Kent K
    Hej Kent, Jag tackar dig för ditt fina omdöme. På återhörande:-)
  • Tommy H
    Tommy H skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Punktlig, vänlig, kunnig. Ordning och reda. Läs mer
    2017-11-20 Anna J svarar Tommy H
    Hej Tommy. Tack för att du tog dig tid att lämna din rekommendation på reco.se. Jag är glad att du är nöjd mitt arbete med försäljningen. Ha det så gott!
  • Jörgen E
    Jörgen E skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hon har ett mycket trevligt bemötande och hon levde upp
    till dom förväntningar vi hade Läs mer
    2017-11-20 Anna J svarar Jörgen E
    Hej Jörgen. Vad kul att era förväntningar infriades. Jag tackar så mycket för förtroendet jag fick att förmedla ert finfina fritidshus. Ha det så gott!
  • Åke C
    Åke C skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anna har haft flera uppdrag för mig och är alltid lika trevlig och vänlig i sitt bemötande.
    Hon har även levt upp till de förväntningar som jag haft och kunnat förvänta mig i mitt uppdrag till henne. Läs mer
    2017-11-20 Anna J svarar Åke C
    Hej Åke. Tack för ditt förtroende du gett mig vid flera tillfällen och såklart kul att du känner dig nöjd vilket är min absoluta målsättning. På återhörande:-)
  • Babsan K
    Babsan K skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Tillmötesgående, trevlig, personlig på ett professionellt sätt. Snabb, ytterst noggrann, tillitsfull, ärlig, värdefullt återkopplande. Välkomnande framtoning, kunden i fokus. Läs mer
    2017-11-20 Anna J svarar Babsan K
    Hej Babsan. Jag tackar för din fina feedback och är jätteglad att du är nöjd eftersom det är min absoluta målsättning att mina kunder skall vara, såväl säljare som köpare. TACK.
  • Peter A
    Peter A skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anna utförde vårt säljuppdrag med stor kompetens, integritet och hade vårt fulla förtroende. Läs mer
    2017-11-20 Anna J svarar Peter A
    Hej Peter. Jag tackar för Ert förtroende. Jag uppskattade vårt samarbete och det förtroende Ni gav mig. Ha det så gott!
  • Per K
    Per K skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anna är mycket kompetent, hennes erfarenhet i branschen avspeglades verkligen. Läs mer
    2017-11-20 Anna J svarar Per K
    Hej Per. Stort Tack för din rekommendation och det förtroende du gett mig under åren. Ha det så bra och hoppas du får lite skön ledighet när årets slut närmar sig.
  • Bo A
    Bo A skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Noga, seriös, ärligheten själv,erfaren.
    Gjorde affären från början till slut mycket proffesionelt med alla parter.
    Kan rekommendera denna firma till alla.
    Bosse Läs mer
    2017-11-14 Anna J svarar Bo A
    Hej Bosse. Stort tack för ert förtroende som jag haft glädjen att få erhålla flera gånger. Tack själv för snabb handläggning i alla de handlingar och informationer som jag efterfrågade och som var en del i ett lyckat samarbete. Dina fina rekommendationer värmer verkligen. Ha det så gott, vi ses framöver!
  • Håkan G
    Håkan G skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag anlitade Anna första gången 2006 då hon fick sälja vårt hus. Jag var mycket nöjd med hennes insatser och fick stort förtroende för henne. Detta har sedan resulterat att genom mig har hon fått sälja ytterligare fyra fastigheter.

Sammanfattningsvis har jag som sagt ett stort förtroende för henne. Läs mer
    2017-11-09 Anna J svarar Håkan G
    Hej Håkan. Jag är jätteglad över det förtroende om du visat mig genom åren. Det värmer verkligen. Det har varit ett nöje att samarbeta med dig under årens lopp och du är varmt välkommen igen:-)
    Ha det så gott!
  • Roger H
    Roger H skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hej!
    Jag är utomordentligt nöjd och fick ett stort förtroende för min mäklare.

Roger Läs mer
    2017-11-09 Anna J svarar Roger H
    Hej Roger. Jag tackar dig för förtroendet och vad roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete. Ha det så gott!
  • Agneta G
    Agneta G skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har fått ett mycket bra och kunnigt mottagande och väl utfört arbete vid försäljningen av Ejdergatan. Läs mer
    2017-11-08 Anna J svarar Agneta G
    Hej Agneta, Tack så jättemycket för din rekommendation. Vad roligt att ni är nöjda. Ha det så gott så ses vi igen vid tillträdet.
  • Karin V
    Karin V skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har anlitat Anna Jeansson 3 ggr och är mycket nöjd med hennes hantering av både försäljning av mitt hus och lägenhet samt då hon sålde en lägenhet till mig. Återkoppling till mig som säljar-/köparkund har fungerat utmärkt. Hon är lyhörd om man har åsikter om försäljningsmaterialet vid en försäljning. Som kund känner man sig delaktig i processen, om man så vill det och bemöts på bästa tänkbara sätt. Vid tillträden har allt fungerat korrekt och hon har varit värd den flaska vin som jag som nöjd kund gett henne för att visa min uppskattning. Jag skulle gärna anlita henne igen och ger henne mina bästa rekommendationer. (Utlåtande från en fd. och kritisk fastighetsmäklarassistent :-).) Läs mer
    2017-11-10 Anna J svarar Karin V
    Hej Karin. Stort TACK för att du tog dig tid och svarade på hur du har upplevt mitt arbete. Jättekul att du varit nöjd. Jag tycker vi haft ett jättebra samarbete och det har varit en extra sporre att arbeta ihop med dig du du är så insatt i branschen. Hoppas ni trivs bra i ert nya hus. Önskar dig allt gott och så småningom en härlig jul och fint avslut på året.
    Ha det gott!
  • Mats E
    Mats E skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Kunnig, professionell och lyhörd. Läs mer
    2017-11-07 Anna J svarar Mats E
    Hej Mats. Stort tack för din rekommendation. Vad roligt att höra att ni är nöjda. Jag hoppas att ni trivs bra i huset och i Västervik. Ha det så gott. Vi ses!
  • Anders A
    Anders A skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Kändes bra och tryckt på alla sätt och vis som kund Läs mer
    2017-11-07 Anna J svarar Anders A
    Hej Anders, Tack för din rekommendation. Det känns bra att du upplevde dig trygg genom affären. Hoppas du kommer trivas här i Västervik. Ha det så gott!
  • Lars N
    Lars N skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hej svenskfast.
    Mycket nöjd. Trevligt umgänge med mklaren under tiden processen fortgick. 100% professionell. Samt 100% korrekt.
    Mvh lars Läs mer
    2017-11-06 Anna J svarar Lars N
    Hej Lars, Vad trevlig att du är nöjd med mitt arbete. Det var ett trevligt samarbete med dig och intressanta diskussioner och ianalysering av bostadsrättsmarknaden. Ha det så gott. Kom ihåg att jag hjälper till med K6blanketten om du vill inför deklarationen.
  • Curt B
    Curt B skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Trevlig, positiv och serviceminded men samtidigt korrekt och allt i genom professionell i sitt mäklararbete. Förmedlade en stor trygghet i en för säljaren orolig situation.
    Upplevelsen som kund kunde inte varit varit bättre på någon punkt. Hade på förhand höga förväntningar som ändå överträffades. Läs mer
    2017-11-06 Anna J svarar Curt B
    Hej Curt, Tack snälla för fin respons och tack för ditt förtroende du gav mig att få lotsa dig genom affären. Känns bra att du upplevde trygghet genom affären - det är ju ett stort beslut att ta och förstår att det innebar en hel del tankar och oro. Ha det så gott och välkommen in på en fika om du har vägarna förbi Västervik och kontoret någon dag.
  • Stefan Gunnar J
    Stefan Gunnar J skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket trevlig och proffessionell mäklare. Lätt att kommunicera med och lyhörd för önskemål. Fastighetsvärderingen uppfyllde vårat önskemål som vi är mycket nöjda med och vi kommer att rekommendera Svensk Fastghetsförmedling till vänner och arbetskollegor vid kommande fastighetsaffärer. Läs mer
    2017-11-06 Anna J svarar Stefan Gunnar J
    Hej Stefan, Tack för förtroendet Ni än en gång gav oss och vad kul att höra att ni är nöjda denna gången också. Det var ett nöje att samarbete med Er och Ni var verkligen delaktiga i processen vilket resulterade i en väldigt bra dialog. Kul att värderingen blev så mitt i prick också. Stort TACK för rekommendationen.
  • Oscar K
    Oscar K skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anna var proffsig och säker i sin roll. Lätt att få kontakt med och hon återkopplade som hon skulle. Läs mer
    2017-11-06 Anna J svarar Oscar K
    Hej Oscar. Tack för din rekommendation. Vad trevligt att ni är nöjda med mitt arbete. Jag uppskattade vårt samarbete och att ni var så tillmötesgående och flexibla inför visningarna. Ha det så gott framöver och kör hårt i löparbanan:-)
  • Fredrica K
    Fredrica K skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi fick ett mycket bra bemötande, vi fick den mäklare som vi kontaktade (och ville ha).
    Jag upplevde Anna som proffsig, påläst och vänlig.
    Hon var effektiv utan att vara forcerad. Läs mer
    2017-11-06 Anna J svarar Fredrica K
    Hej Fredrica och stort TACK för din positiva feedback och ett gott samarbete.
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Bra bemötande och proffisionell. Har mycket erfarenhet och kynnanfe Läs mer
    2017-11-06 Anna J svarar Mikael A
    Hej Mikael, Tack så mycket för att du ville dela med dig av din upplevelse via Reco. Kul att du är nöjd.
  • Kerstin G
    Kerstin G skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Kompetent, förtroendeingivande och trevlig Läs mer
    2017-11-06 Anna J svarar Kerstin G
    Hej Kerstin, Tack så mycket för dina fina omdömen, det värmer.
  • Anna L
    Anna L skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anna är en proffsig mäklare som fick mig som kund att känna mig trygg. Läs mer
    2017-11-06 Anna J svarar Anna L
    Hej Anna, Tack för din positiva respons. Hoppas du kommer att trivas i ditt nya boende. Ha det gott!
Christin Wahlman
Anders Gustafsson