Anna Jeansson
Registrerad mäklare sedan 1989-04-12
Aktiv på Reco.se sedan 2017-11-03
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är ett väldigt omväxlande arbete! Många olika bostäder, allt från det enklaste torpet på landsbygden till en exklusiv villa med strandläge. Man träffar många människor i olika livssituationer. Många möten som utvecklar en och ger perspektiv.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång erfarenhet av branschen, närmare 30 år. Jag är fortsatt nyfiken och gör alltid mitt bästa för att kunden ska få en så god vägledning som möjligt i en av livets största affärer.

Vad gör du helst på fritiden?
Då reser jag, tillbringar tid i vår lilla stuga i skärgården eller umgås med familj och vänner. Läs mer

Läs vad 48 Läs vad Anna Jeansson

• Mats L köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-05-31

Peru
    Uruselt, köpte en lägenhet där det visar sig att badrummet måste renoveras direkt. Fanns ingen upplysning om detta. Kommer aldrig mer att göra affärer med svensk fastighets förmedling i framtiden och kommer aldrig rekommendera dessa till nån jag känner. Läs mer
    2020-06-03 Anna J svarar Mats L
    Hej Mats, Det är jättetråkigt att det var problem med badrummet och förstår att det orsakar er problem som ni inte räknat med. Tyvärr var det ju inte något säljaren visste om heller. I lämnade upplysningar angavs att stambyte var gjort för 20 år sedan. Det är tråkigt att ni behöver renovera badrummet direkt men samtidigt kan man inte förvänta sig att hållbarheten skulle vara längre än 20 år. Hade jag anat att det skulle vara något problem så skulle jag självklart informera om detta. Jag hoppas att ni ändå kommer att trivas i er fina lägenhet.
  • Linda H sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-04-18

Peru
    Anna hjälpte mig att sälja min lägenhet. Hon är en klippa! Läs mer
  • Yvonne L
    Yvonne L sålde sin bostad med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-04-01

Brevik
    Allt har fungerat till största belåtenhet Läs mer
    2020-04-06 Anna J svarar Yvonne L
    Hej Yvonne, stort tack för positiv feedback. Jag tackar för det förtroende ni gett mig med anledning av era fastighetsförsäljningar. Allt gott!
  • Anna S köpte sin bostad med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-12-22

Tibbhult
    Vi har köpt en liten gård i Småland. Mäklaren har bemött oss på ett mycket trevligt och proffitionellt sätt där hon både på visning av gården, och senare i själva affären gav oss en massa viktig information som var av stor betydelse inför vårt beslut att gå in i budgivning och slutligen köpa gården. Hennes kunskaper om objektet gjorde oss trygga i vårt livs stora affär.
    Anna Jeansen överträffade våra förväntningar och vi är mer än nöjda.
    Mvh Anna och Lars Sjöberg Malmquist Läs mer
    2020-04-06 Anna J svarar Anna S
    Hej Anna och Lars. Stort tack för era fina rekommendationer. Jag hoppas ni kommer trivas bra på denna fina och välskötta gård. Stort lycka till!
  • Michaela E köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-12-13

Västervik
    Vi har köpt en lägenhet med ganska kort varsel, Anna löste denna affär snabbt och smidigt utifrån våra behov. Vi är mycket nöjda med proffsigt bemötande! Läs mer
    2020-04-06 Anna J svarar Michaela E
    Hej Michaela, Tack för din rekommendation. Det var roligt att det löste sig så smidigt. Jag hoppas ni får njuta av en fantastisk sommar med många fina utekvällar där ni kan blicka ut över sjön.
  • Roger F köpte sin bostad med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-12-12

Gamla Öster
    Köpt Fastighet.
    Proffsigt bemötande.
    Svarar och hör av sig väl enligt förväntningarna. Läs mer
    2019-12-13 Anna J svarar Roger F
    Hej Roger,
    Tack så mycket för din fina rekommendation. Jag uppskattar verkligen din feedback. Trevlig helg
  • Therese E köpte sin stuga med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-11-21

5:a
    Västervik
    Fastighet på Idö. Anna gav oss ett mycket professionellt och trevligt bemötande, bra information och har hjälpt till med mer än vad vi förväntat oss. Läs mer
    2019-11-21 Anna J svarar Therese E
    Stort tack. Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete och att ni kommer att få många fina stunder på härliga Idö.
  • Hans U sålde sitt hus med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-10-29

Södermalm
    Mycket bra o seriöst rakt igenom. Läs mer
    2019-11-21 Anna J svarar Hans U
    Tack Hans för ditt goda omdöme. Det värmer.
  • Ove C sålde sin bostad med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-10-29

5:a
    Tibbhult
    Anna ger ett väldigt kompetent intryck och hon inger förtroende med sitt uppträdande. Hon har förmågan att lyssna och ger samtidigt bra information.Hon är även kontakbar och kommunikativ.

Vi köpte vårt nya hus henom henne. Läs mer
    2019-11-21 Anna J svarar Ove C
    Tusen tack för ert fina omdöme. Nu jobbar vi tillsammans på att försäljningen av ert hus går lika bra!
  • Anders B
    Anders B skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-09-30

Mycket tillmötesgående, lättillgänglig, förklara saker på ett bra sätt. Öppen för frågor och vi får bra svar. Erfaren och kunnig. Läs mer
    2019-09-30 Anna J svarar Anders B
    Hej Anders,
    Stort tack för din positiva feedback. Jättekul att ni är nöjda med mitt arbete, det gläder mig verkligen.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Douglas Salomon