Anna Jeansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Anna Jeansson har varit registrerad mäklare sedan 1989-04. Anna Jeansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 56 omdömen med ett betyg på 4.8. Anna Jeansson har haft 23 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är ett väldigt omväxlande arbete! Många olika bostäder, allt från det enklaste torpet på landsbygden till en exklusiv villa med strandläge. Man träffar många människor i olika livssituationer. Många möten som utvecklar en och ger perspektiv.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång erfarenhet av branschen, närmare 30 år. Jag är fortsatt nyfiken och gör alltid mitt bästa för att kunden ska få en så god vägledning som möjligt i en av livets största affärer.

Vad gör du helst på fritiden?
Då reser jag, tillbringar tid i vår lilla stuga i skärgården eller umgås med familj och vänner.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 56 Läs vad Anna Jeansson

• 2020-11-18
    Anna var väldigt trevlig, samtidigt som hon på ett struktuterat sätt gick igenom hela säljprocessen, säljobjektet och den dokumentation som krävs. Jag kan starkt rekommendera att kontakta Anna om ni ska sälja er bostad.
    Stefan C
    • 119.0 m²
    • Västervik
    sålde sitt hus med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
  • 2020-11-18
    Enkel, smidig och snabb affär. Erfaren mäklare med stor kunskap och professionellt bemötande.
    Annika K
    • 119.0 m²
    • Västervik
    köpte sitt hus med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
  • 2020-10-07
    Proffsigt bemötande och genomförande av affären med löpande uppföljning hela vägen
    Urban L
    Urban L
    • Kristineberg
    sålde sin bostad med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
  • 2020-10-01
    Proffsigt och seriöst bemötande, och dessutom på ett trevligt sätt. Anna levde verkligen upp till de förväntningar som man kan ha på en mäklare.
    Lars B
    • 130.0 m²
    • Gamla Öster
    sålde sin stuga med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hej Lars och Kajsa. Stort tack för er fina rekommendation. Det värmer. Ha det så gott!

• 2020-09-26
    Anna hjälpte oss vid köp av sommarbostad. Hon höll tät kontakt trots tidszons skillnad och hjälpte oss igenom hela processen. Rekommenderar starkt.
    Fredrik L
    • Norrlandet
    köpte sin bostad med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hej Fredrik. Vad roligt att ni är nöjda över mitt arbete. Stort tack för fint omdöme och stort grattis till ert fina ställe!

• 2020-09-14
    Vi har både köpt en fastighet och sålt en fastighet med hjälp av Anna. Anna är mycket professionell, engagerad och klok. Rekommenderar henne till det bästa!
    Monica B
    • 130.0 m²
    • Gamla Öster
    köpte sin stuga med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hej Monica och Tomas. Tack så jättemycket för ert fina omdöme. Det har varit ett nöje att göra affärer med er. Stort lycka till med ert nya boende!

• 2020-08-26
    Köpt en bostad med hjälp av Anna. Anna är en jätte just person, trevlig och proffsig i sitt yrke Kan verkligen rekommenderas vid bostadsaffärer
    Tomas O
    • 165.0 m²
    • Norrlandet
    Hej Tomas och Monica. Stort tack för er positiva feedback, det värmer. Lycka till med ert nya fina boende!

• 2020-07-28
    Mycket nöjd kund. Anna Jeansson, Västervik, har varit otroligt snabb med svar på alla frågor, kunnig, hjälpsam och vänlig. Jag kunde inte fått en bättre mäklare !
    Anna R
    • 94.3 m²
    • Gertrudsvik Sjöstad
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hej Anna, Vad roligt att du är nöjd med mig och mitt arbete och framför allt att du kommer trivas i den fina lägenheten. Stort tack och lycka till framöver.

• 2020-05-31
    Uruselt, köpte en lägenhet där det visar sig att badrummet måste renoveras direkt. Fanns ingen upplysning om detta. Kommer aldrig mer att göra affärer med svensk fastighets förmedling i framtiden och kommer aldrig rekommendera dessa till nån jag känner.
    Mats L
    • 69.5 m²
    • Peru
    Hej Mats, Det är jättetråkigt att det var problem med badrummet och förstår att det orsakar er problem som ni inte räknat med. Tyvärr var det ju inte något säljaren visste om heller. I lämnade upplysningar angavs att stambyte var gjort för 20 år sedan. Det är tråkigt att ni behöver renovera badrummet direkt men samtidigt kan man inte förvänta sig att hållbarheten skulle vara längre än 20 år. Hade jag anat att det skulle vara något problem så skulle jag självklart informera om detta. Jag hoppas att ni ändå kommer att trivas i er fina lägenhet.

• 2020-04-18
    Anna hjälpte mig att sälja min lägenhet. Hon är en klippa!
    Linda H
    • 69.5 m²
    • Peru
    sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte