Douglas Salomon
Registrerad mäklare sedan 2017-01-16
Aktiv på Reco.se sedan 2017-08-23
2019-07 - 2020-06

Läs vad 160 Läs vad Douglas Salomon

• Lina J sålde sin lägenhet med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-07-06

Västervik
    Douglas var ett självklart val av mäklare för oss när vi skulle sälja vår nyrenoverade bostadsrätt i Västervik. Vi hade nämligen fått ett väldigt bra intryck av Douglas redan vid en tidigare lägenhetsvisning när vi började kika runt efter ett boende inför flytten till Västervik. Douglas visade ett stort engagemang för försäljningen av vår bostadsrätt och var alltid lätt att få kontakt med. Vi känner att Douglas gjorde allt för att vi som säljare skulle bli nöjda och såklart även köparna. Vi rekommenderar verkligen Douglas till andra som går i köp-/säljtankar av sin bostad! Läs mer
  • Pär F sålde sin lägenhet med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-06-30

Karstorp
    Suverän mäklare. Bra service. Fick min lägenhet såld på bara ett par dagar. Läs mer
  • Lars S sålde sin stuga med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-06-23

Edsbruk
    Sålde bostad under juni månad. Processen sköttes föredömligt av Douglas. Förväntningarna på en mäklare överträffades med råge. Läs mer
  • Ann-Charlotte T
    Ann-Charlotte T sålde sin stuga med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-06-17

Edsbruk
    Sålde vårt fritidshus med hjälp av Douglas. Mycket professionellt bemötande genom hela processen! Infriade samtliga våra förväntningar. Kunnig, tydlig, vänlig o korrekt. Läs mer
  • Per P köpte sin stuga med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-06-17

Edsbruk
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande vid köp av fritidsfastighet. Läs mer
  • Marie B sålde sin lägenhet med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-06-13

2:a
    Stenhagen
    Sålt lägenhet med hjälp av Douglas. Tydligt bra, fint bemötande. Mycket bra tidsplanering, många återkopplingar och bra tips under processen. Supernöjd! Läs mer
  • Jaquelinn G köpte sitt hus med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-06-11

Överum
    Köpt hus. Bra betyg och bra bemötande. Läs mer
  • Lars-göran H köpte sin lägenhet med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-06-10

3:a
    Gertrudsvik Sjöstad
    Köpt bostadsrätt, bra info, vänlig och korrekt Läs mer
  • Jennie R sålde sitt hus med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-06-10

Gunnebo
    Vi anlitade Douglas för värdering inför försäljning av fritidshus samt skrivaruppdrag för avtal och kontrakt mellan säljare och köpare. Douglas har varit professionell, kunnig och lättillgänglig. Läs mer
  • Sara W sålde sin lägenhet med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-06-09

3:a
    Gertrudsvik Sjöstad
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp Douglas. Tack vare hand kundbas kunde vi få till en smidig affär som passade både oss och köparna mycket bra. Douglas är proffsig och håller en hög kvalitet hela vägen från första kontakt till slutet! Totalt sätt 5/5 på alla punkter. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Douglas Salomon