Douglas Salomon
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 136 Läs vad Douglas Salomon

• David S sålde sin lägenhet med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Brevik
    Det var riktigt bra! Smidig och snabb affär Läs mer
  • Henric F köpte sin lägenhet med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Stenhagen
    Väldigt bra bemötande och Douglas tog sig i tid att ha en extra visning eftersom jag var lite sent ute. Läs mer
  • Chebli K köpte sitt hus med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Örbäcken
    Hej
    Jag heter Chebli Khalouf, jag kommer från Syren så jag pratar och skriver inte så mycket.

Från ett år sedan började jag leta efter en bostad för att köpa.
    I mars bokade jag en visning hos Fastighetsförmedling i Västervik. När jag gick för visning det var där Douglas Salomon som personal, han var jätte snäll med oss och förklarade allt för oss .
    Jag ringde till honom flera gånger efter visningen för att informera om några socker, han svarade på alla mina frågor.

När vi har skrivit kontrakt han var jätte trevlig personal och pratade långsamt för att vi förstår bättre.
    Som köpare jag är jättenöjd och har vi fått alla information som vi behöver.

Med vänliga hälsningar
    Chebli Läs mer
  • Anne-marie A köpte sin lägenhet med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Karstorp
    Köp en bostadsrätt. Upplever Douglas som påläst, han vet vad han pratar om. Bra kommunikation. Läs mer
  • Hanna H köpte sin lägenhet med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-03-03

Marieborg
    Har köpt en bostadsrätt.
    Har varit en positiv upplevelse, blivit professionellt bemött och gått igenom steg och processer i köpandet noggrant och lättförstått! Läs mer
  • Thomas K köpte sin lägenhet med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-03-02

Gamla Norr
    Tydlig och bra kommunikation och smidig affär. 👍 Läs mer
  • Inger R sålde sitt hus med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-02-20

Gamleby
    Douglas har varit väldigt korrekt och tillmötesgående, artig och
    omtänksam. Jag har fått bra information om hur en försäljning
    går till och fortlöper för mig som var väldigt dåligt insatt om detta
    har det varit väldigt värdefullt. Jag anser att han är rätt man på
    rätt plats. Jag är väldigt tacksam för en slutförd och lyckosam
    försäljning av min villa.
    Inger R Läs mer
  • Elin H köpte sitt hus med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-02-19

Gamleby
    Bra bemötande, förtroendeingivande. Läs mer
  • Kenth K sålde sin lägenhet med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-02-14

Östermalm
    Har sålt min mosters samt min fars lägehet, Douglas har sålt båda lägenheterna med mycket goda ressultat.
    Bemötandet var proffsigt och nogranhet och ärlighet. Läs mer
  • Maria Camilla Monica B sålde sitt hus med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-02-12

Brevik
    Hej! Vi har sålt ett hus, Duktig mäklare och en bra fastighetsbyrå.Mvh Maria Bertelsen Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Douglas Salomon