Douglas Salomon

Douglas Salomon

Douglas Salomon är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Douglas Salomon har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Douglas Salomon har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-08 och har fått 407 omdömen med ett betyg på 4.9. Douglas Salomon har haft 56 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

407 omdömen om Douglas Salomon

Sedan starten hos Reco 2017
Emil S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Västervik

Jag blev väldigt bra bemött, vi har under längre tid haft kontakt kring sökandet av nytt boende till mig. Han har hört av sig när han hittat något som han tror skulle passa mig, vi har haft mycket telefonkontakt under ett antal månader sökande. Jag hade inte så höga förväntningar då det är första köpet jag gjort men han har gjort det sjukt bra och jag är supernöjd. Kommer varmt rekommendera Douglas till mina vänner och bekanta.

Fatmir P
Fimmelstången

Väldigt proffsig, han är kunnig och serviceinriktad

Louise B
Sålde sitt hus med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Västervik

Proffesionellt och serviceinriktat.

Britt L
Köpte sitt hus med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Ekhagen

Kompetent, informativ, hjälpsam och trevlig. En professionell mäklare som vi varmt kan rekommendera! Britt och Stefan

Linus O
Ekhagen

Mycket proffsig och trevlig. Ansträngde sig verkligen för att vi skulle få det så bra som möjligt. Kommer rekommendera Douglas i framtiden.

Christoffer B
Piperskärr

Man känner sig väldigt trygg som säljare när man har Douglas som mäklare. Mycket professionell.

Carola S
Överum

Douglas är en person som brinner för sitt jobb han finns alltid om man har frågor eller behöver komma i kontakt med honom. Kan verkligen rekommendera honom som mäklare.

Thomas L
Skogshaga

När vi har känt oss stressade så har Douglas varit väldigt lugn. Han har svarat på alla våra frågor. Han har skött allt med bravur.

Charlott L
Skogshaga

Douglas var tydlig och lugn och guidade oss igenom hela processen. Det var lätt att komma i kontakt med honom och man fick snabbt svar på sina frågor.

Ida L
Stenhagen

Vi fick ett mycket proffesionellt bemötande! Douglas tog sig verkligen tid att besvara våra frågor och förklarade på ett tydligt sätt vad vi som köpare kunde förvänta oss.