Douglas Salomon

Douglas Salomon

Douglas Salomon är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Douglas Salomon har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Douglas Salomon har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-08 och har fått 402 omdömen med ett betyg på 4.9. Douglas Salomon har haft 54 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

402 omdömen om Douglas Salomon

Sedan starten hos Reco 2017
Christoffer B
Sålde sitt hus med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Piperskärr

Man känner sig väldigt trygg som säljare när man har Douglas som mäklare. Mycket professionell.

Carola S
Överum

Douglas är en person som brinner för sitt jobb han finns alltid om man har frågor eller behöver komma i kontakt med honom. Kan verkligen rekommendera honom som mäklare.

Thomas L
Skogshaga

När vi har känt oss stressade så har Douglas varit väldigt lugn. Han har svarat på alla våra frågor. Han har skött allt med bravur.

Charlott L
Skogshaga

Douglas var tydlig och lugn och guidade oss igenom hela processen. Det var lätt att komma i kontakt med honom och man fick snabbt svar på sina frågor.

Ida L
Köpte sitt hus med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Stenhagen

Vi fick ett mycket proffesionellt bemötande! Douglas tog sig verkligen tid att besvara våra frågor och förklarade på ett tydligt sätt vad vi som köpare kunde förvänta oss.

Charlotte A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Valkaren

Han är mycket professionell och trevlig.

Anna J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Karstorp

Det har känts tryggt att ha Douglas som mäklare,.Han är lyhörd och professionell, lätt att nå och behjälplig med det som krävs i hela försäljningsprocessen. Kan varmt rekommendera honom!

Angelica M
Karstorp

Trevlig, lugn, välkomnande och kan sin sak.

Antonia M
Skogshaga

Professionell, tydlig och tillmötesgående. Stort tack !

Eva A
Ankarsrum

Proffesionellt och ödmjukt bemötande. Riktigt bra mäklare.