Christin Wahlman
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få träffa olika typer av människor och ha en varierad och flexibel jobbvardag.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är engagerad, kunnig, driven och framförallt bra på att kommunicera med alla typer av kunder. Dessutom har jag kunskap inom både juridik och byggteknik och en passion för mitt yrke. Detta ger tillsammans en trygg affär och bäst betalt!

Hur ser din drömbostad ut?
Jag bor i min drömbostad, en 20-talsvilla med enorm charm och attityd en liten bit från stan. Läs mer

Läs vad 73 kunder tycker om Christin Wahlman

• Fritidshus.
    Trevligt professionellt bemötande blandat med personlig touch.

Mäklaren var "lagom på" ...kort sagt det kändes bra. M hade en god förmåga att lyssna och svarade initierat och bra på de frågor vi ställde.

Total upplevelse - mkt positiv! Vi slog till! Läs mer
  • Emery A skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Superproffsig i vårt första möte då vi ska sälja vårt sommarhus, där hon tydligt o klart talade om vad som gällde och även säger det är sålt till första juli, och så är det redan innan första juni är det sålt. Vi kan inte säga annat än hur bra som helst vet inget som hon kunde gjort annorlunda, trevlig proffsig, känslan blev att vi kännt henne länge så jättebra måste vi säga // Inger Läs mer
    2018-05-31 Christin W svarar Emery A
    Tack så jättemycket för de superfina kommentarerna, värmer verkligen! Jag gör alltid allt för att mina kunder ska bli så nöjda som möjligt och så roligt att ni upplevde det så. Vi ses snart igen vid tillträdet.
  • Bertil E
    Bertil E skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt ett radhus.
    Mycket proffsigt hela resan.
    Förväntningarna var att få radhuset sålt till ett bra pris.
    Ja verkligen. Läs mer
    2018-05-31 Christin W svarar Bertil E
    Tack Bertil för att jag fick hjälpa er med försäljningen vilket blev med lyckat slutresultat, så roligt att ni är nöjda.
  • Bo Magne K
    Bo Magne K skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har nyligen skrivit kontrakt på en villa från 1955 i Västerviks kommun. Vårt intryck av Christin är att hon är en professionell, kunnig, ärlig och trevlig mäklare. Annons och prospect innehöll de fakta som vi förväntade oss. Kontraktskrivning genomfördes noggrannt och snabbt. Vill gärna rekommendera henne. Läs mer
    2018-05-31 Christin W svarar Bo Magne K
    Tack för det fina omdömet Magne och tack för att du gärna rekommenderar mig vidare! Hoppas verkligen ni ska trivas i huset, vi ses snart på tillträdet.
  • Lillemor G
    Lillemor G skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt radhus. Mycket trevligt bemötande. Alltid glad och hjälpsam. Påläst svar på mina frågor. Positiv upplevelse. Känns tryggt. Tack Läs mer
    2018-05-23 Christin W svarar Lillemor G
    Tack Lillemor, riktigt roligt att få hjälpa er med bostadsköpet. Vi ses snart igen när det är dags för tillträde.
  • Ingegerd P skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag sålde mitt föräldrahem, en villa, och anlitade en mäklare. Från första stunden blev jag vänligt och kompetent bemött. Eftersom jag bor utomlands sköttes kontakten för det mesta via email eller telefon. Det fungerade utmärkt.Mycket var nytt för mig och efter många år utomlands främmande för mig.Christin engagerade sig verkiligen och hjälpte mig mycket.
    Jag kan rekommendera Christina Wahlman och önskar henne allt gott inför framtiden.
    Christina Richter Läs mer
    2018-05-23 Christin W svarar Ingegerd P
    Tack för det superfina omdömet. Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen från början till slut.
  • Inga-lill H skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket trevligt bemötande. Christin är en engagerad och kunnig mäklare. Jag har både köpt och sålt lägenhet via henne och hon motsvarar förväntningarna mer än väl. Jag rekommenderar varmt Christin en mycket duktig och kunnig mäklare. Läs mer
    2018-04-12 Christin W svarar Inga-lill H
    Tack så jättemycket Inga-Lill, så roligt att fått hjälpa dig i flera affärer.
  • Lisa H skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Min upplevelse av Christin var att hon var mycket trevlig och förtroendeingivande. Hon kändes kompetent inom sitt yrke vilket fick mig som köpare att känna mig trygg. Läs mer
    2018-03-08 Christin W svarar Lisa H
    Tack Lisa, Vad roligt att du uppfattade köpet på det viset. Att mina kunder ska känna sig trygga och delaktiga är alltid ett mål jag strävar efter. Vi ses snart igen på tillträdet.
  • Rebecka A skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag blev väldigt bra bemött av Christin och hon hade svar på alla våra frågor kring lägenheten och föreningen. Jag tyckte verkligen hon levde upp till min förväntan. Hon var trevlig och sålde in lägenheten, och området. Hon visade och berättade om de förra ägarna, och var intresserad av oss som köpare. Läs mer
    2018-02-26 Christin W svarar Rebecka A
    Tack för ditt fina omdöme Rebecka! Roligt att du är nöjd med affären och jag tror verkligen du kommer trivas i lägenheten. Vi ses på tillträdet!
  • Inger G skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Christin är kreativ vilket ger resultat vid försäljning.
    Inger Gamelius Läs mer
    2018-02-26 Christin W svarar Inger G
    Tack Inger, i vår bransch gäller det att hänga med i svängarna. Tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Anders Gustafsson