Christin Wahlman

Christin Wahlman

Christin Wahlman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Christin Wahlman har varit registrerad mäklare sedan 2012-08. Christin Wahlman har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 179 omdömen med ett betyg på 4.8. Christin Wahlman har haft 14 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få träffa olika typer av människor och ha en varierad och flexibel jobbvardag.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är engagerad, kunnig, driven och framförallt bra på att kommunicera med alla typer av kunder. Dessutom har jag kunskap inom både juridik och byggteknik och en passion för mitt yrke. Detta ger tillsammans en trygg affär och bäst betalt!

Hur ser din drömbostad ut?
Jag bor i min drömbostad, en 20-talsvilla med enorm charm och attityd en liten bit från stan.

179 omdömen om Christin Wahlman

Besim K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Västervik

Väldigt duktigt o profesionel ung kvinna som kommer o göra succéer i branschen o på företaget

Sandra P
Sålde sitt hus med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Västervik

Vi har använt Christin vid flertalet affärer och aldrig blivit besvikna. Christin är enkel att ha att göra med, svarar snabbt och är lyhörd för våra önskemål. Christin har det driv som man önskar att en mäklare har vilket driver affären framåt för både köpare och säljare. Vi kommer utan tvekan anlita Christin även vid nästa affär, hon är vårt självklara förstahandsval.

Arja Liisa Hannele L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Skeppsbrofjärden

Väldigt trevligt bemötande och hon är väldigt professionell och kunnig. Vi är väldigt nöjda med lägenheten.

Per Egil S
Skeppsbrofjärden

Duktig Trevlig och kunnig. Väldigt professionell.

Anna H
Köpte sitt hus med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Västervik

Proffsigt och personligt bemötande!

Tilda K
Gladhammar

Bra bemötande. Förklarade på ett bra och enkelt sätt för oss som var nya som köpare.

Anna T
Gladhammar

Vi har blivit bemötta på ett trevligt och professionellt sätt. Jag har känt Christins stöd hela tiden och att hon arbetat aktivt med försäljningen av vårt hus.

Conny T
Gladhammar

Mycket vänligt bemötande och mottagande. Drev på försäljningen o kom med bra råd. Trots rådande omständigheter på marknaden slutfördes affären snabbare än förväntat till en acceptabel prisnivå .

Joachim Y
Gladhammar

Trevlig, proffsig, lättsam och tydlig!

Eddie J
Gertrudsvik Sjöstad

C gav ett bra intryck och löste allt på ett smidigt sätt. Bra kontrakts genomgång.