Christin Wahlman

Christin Wahlman

Christin Wahlman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Christin Wahlman har varit registrerad mäklare sedan 2012-08. Christin Wahlman har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 122 omdömen med ett betyg på 4.8. Christin Wahlman har haft 31 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få träffa olika typer av människor och ha en varierad och flexibel jobbvardag.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är engagerad, kunnig, driven och framförallt bra på att kommunicera med alla typer av kunder. Dessutom har jag kunskap inom både juridik och byggteknik och en passion för mitt yrke. Detta ger tillsammans en trygg affär och bäst betalt!

Hur ser din drömbostad ut?
Jag bor i min drömbostad, en 20-talsvilla med enorm charm och attityd en liten bit från stan.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 122 Läs vad Christin Wahlman

• köpte sitt hus med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2020-12-04
    Proffsig, kunnig, trevlig!
    Kändes tryggt att ha med Christin att göra!
    Kan verkligen rekommendera henne!
    Tack Julia för ditt fina omdöme! Så glad att jag fick hjälpa er med affären. Önskar dig en fin jul. Christin Wahlman
    2020-12-04
    Proffsigt bemötande. Ärlig och kunnig kring objektet.
    Tack Oskar, vad roligt att höra! Önskar dig en fin jul så ses vi på tillträdet nästa år. Christin Wahlman
    2020-11-24
    Informativt och objektivt bemötande. Smidig med eventuella extra visningar och frågor.
    Tack Peter för ditt omdöme, ett fantastiskt hus ni köpt. Vi ses på tillträdet! Christin Wahlman
  • köpte en tomt med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2020-11-19
    Christin Wahlman är en trevlig, kunnig och professionell mäklare. Har både köpt tomt sålt bostad via Svensk Fastighetsförmedling och är väldigt nöjd med deras arbete.
    Tack Ahmed, det var ett nöje att få hjälpa er med köpet. Lycka till med byggnationen så ses vi snart igen. Christin Wahlman
    2020-11-10
    Mycket proffsigt bemötande, effektivt och informativt.
    Tack Isak, kul att höra. Lycka till med kommande byggnationen. Christin Wahlman
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2020-11-03
    Köp av bostadsrätt. Fick ett proffsigt och trevligt bemötande. Ett bra bollplank vid funderingar kring bostaden. Tillmötesgående och påläst. Var egentligen tveksam till köp och hade låga förväntningar men blev positivt överraskad och är jättenöjd med köpet.
    Tack Karin, det gläder mig att ni upplevde köpet av lägenheten så och jag är glad att jag fick hjälpa er! Lycka till i nya boendet. Christin Wahlman
  • sålde sitt hus med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2020-10-05
    Vi ha r sålt en villa
    Väldigt duktig och påläst om objektet, trevlig och ett proffsigt bemötande.
    Tack Ove för din recension och tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen av er fantastiska villa. Vi ses snart igen på tillträdet, lycka till med nya boendet i Spanien. Christin Wahlman
    2020-10-02
    Köpt en fantastisk villa.
    Trevlig, serviceintriktad, flexibel och proffsig mäklare!
    Vi är sjupernöjda med Christins insats för oss och köparna!
    Tack Caroline, var ett nöje att få hjälpa er med affären! En riktigt fin och speciell villa som jag är övertygad om att ni kommer trivas i. Christin Wahlman
    2020-09-25
    Sålde en villa. Det gick snabbt och smidigt. Snabb återkoppling under hela processen. Christin är proffsig och kunnig. Hon överträffade våra förväntnIngar.
    Tack Anki för din rekommendation, det gläder mig att ni är så nöjda. Kul också med ett så bra slutresultat, tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen! Christin Wahlman
    2020-09-16
    Vi har köpt en tomt.
    Vi fick ett väldigt bra bemötande av mäklaren och vi upplevde att vi fick snabba och bra svar på våra frågor.
    Tack Thobias, kommer bli riktigt bra med ert bygge! Christin Wahlman