Christin Wahlman
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-02 - 2020-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få träffa olika typer av människor och ha en varierad och flexibel jobbvardag.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är engagerad, kunnig, driven och framförallt bra på att kommunicera med alla typer av kunder. Dessutom har jag kunskap inom både juridik och byggteknik och en passion för mitt yrke. Detta ger tillsammans en trygg affär och bäst betalt!

Hur ser din drömbostad ut?
Jag bor i min drömbostad, en 20-talsvilla med enorm charm och attityd en liten bit från stan. Läs mer

Läs vad 94 Läs vad Christin Wahlman

• Barbro S sålde sin lägenhet med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-02-27

Gamla Norr
    Vid både köp och försäljning av bostad har Christin skött uppdragen över förväntan, alltid tillgänglig och med största engagemang! Läs mer
    2020-02-27 Christin W svarar Barbro S
    Tack Barbro för att fått hjälpa dig med
    två försäljningar och två köp, alltid lika roligt att jobba med dig!
  • Hanna L köpte sitt hus med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-02-25

Gamleby
    Köpt hus.
    Fick ett genuint bemötande som inte alls var stelt. Aldrig haft bra erfarenheter av mäklaren förens nu. Vi tyckte hon var kanon bra! Läs mer
    2020-02-25 Christin W svarar Hanna L
    Tack Hanna, vad roligt att höra. Ett riktigt fint hus ni köpt, vi ses på tillträdet!
  • Mats H sålde sitt hus med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-02-25

Gamleby
    Redan vid värderingen av vårt hus kände vi stort förtroende för Christin. Under hela den följande försäljningsprocessen upplevde vi henne som mycket professionell och engagerad.
    Hon motsvarade med råge de förväntningar vi har på en fastighetsmäklare. Läs mer
    2020-02-25 Christin W svarar Mats H
    Tack Mats för det superfina betyget, så roligt att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Vi ses i maj vid tillträdet, ha en fin dag.
  • Carin B sålde sitt hus med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-02-20

Västervik
    Vi har fått hjälp med kontraktskrivningen när vi sålde vårt hus privat.
    Christine har ett mycket proffsigt bemötande och tog sig tid att besöka huset och presenterade sina tjänster.
    Hon är snabb på att återkoppla och allt gått väldigt smidigt och proffsigt.
    Kan varmt rekommendera Christin Läs mer
    2020-02-25 Christin W svarar Carin B
    Tack Carin, glad att jag fick hjälpa er med kontraktet. Försöker alltid vara snabb på återkoppling och att agera affärsmässig så det är roligt att du uppmärksammat detta. Önskar dig en fin dag.
  • Agneta T köpte en tomt med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-02-11

Västervik
    Mycke bra information, och även ett kanontrevligt samtal , måste säga toppen, 👍👍 Läs mer
    2020-02-12 Christin W svarar Agneta T
    Tack tack Agneta, vad roligt att höra. Du har en spännande resa med byggnation framför dig, kommer bli så bra 😀
  • Fils N köpte en tomt med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-01-30

Västervik
    Vi fick jätte bra bemötande när vi skulle köpa Tomten med Christina Wahlan, hon väldigt duktig! Läs mer
    2020-01-30 Christin W svarar Fils N
    Tack tack! Vad roligt att höra. Vi ses vid tillträdet framöver.
  • Ange K köpte en tomt med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-01-29

Västervik
    Vi har köpt tomten, vi haft toppen bemötande med Christian! Hon är väldigt duktig! Vi är väldigt nöjda 👍🏻 Läs mer
    2020-01-29 Christin W svarar Ange K
    Tack så jättemycket Ange! Ni har en spännande resa framför er med husbygge, det kommer bli riktigt bra.
  • Elin N
    Elin N sålde sitt hus med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-01-21

Västervik
    Vi har sålt vår bostad med Christine Wahlman på Svensk fastighetsförmedling i Västervik. Christine har varit lätt att få tag i, hon har haft ett professionellt bemötande och upplevs som en väldigt skicklig mäklare. Vi är supernöjda med samarbetet med Christine! Läs mer
    2020-01-21 Christin W svarar Elin N
    Stort tack Elin, det har varit ett nöje att ha denna tajta kontakt med er under bostadsförsäljningen. Så roligt att jag fick hjälpa er med försäljningen och att ni gav mig förtroendet. Vi ses vid tillträdet!
  • Sofia B köpte sitt hus med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-01-18

Västervik
    Köpt bostad och blev bemött på ett riktigt professionellt sätt.
    Christine är tydlig och Inger ett gott förtroende. Läs mer
    2020-01-20 Christin W svarar Sofia B
    Tack så jättemycket Sofia, vad roligt att höra. Grattis till en riktigt fin villa.
  • Åsa J köpte en tomt med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-12-17

Köpt tomt
    Trevligt bemötande
    Tydlig info
    Positiv Läs mer
    2019-12-18 Christin W svarar Åsa J
    Tack Åsa för ditt omdöme, en riktigt fin tomt ni köpt. Blir kul att följa er kommande resa. Önskar er en fin jul!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Douglas Salomon