Christin Wahlman

Christin Wahlman

Christin Wahlman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Christin Wahlman har varit registrerad mäklare sedan 2012-08. Christin Wahlman har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 136 omdömen med ett betyg på 4.8. Christin Wahlman har haft 9 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få träffa olika typer av människor och ha en varierad och flexibel jobbvardag.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är engagerad, kunnig, driven och framförallt bra på att kommunicera med alla typer av kunder. Dessutom har jag kunskap inom både juridik och byggteknik och en passion för mitt yrke. Detta ger tillsammans en trygg affär och bäst betalt!

Hur ser din drömbostad ut?
Jag bor i min drömbostad, en 20-talsvilla med enorm charm och attityd en liten bit från stan.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 136 Läs vad Christin Wahlman

• sålde sin bostad med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    • Gamleby
    2022-06-19 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Och svar på alla frågor. Samarbetet har varit bra och blev en snabb affär. Mvh Ivar Svensson
    Tack Ivar för dina fina ord, tack för jag fick hjälpa er med försäljningen. Christin Wahlman
  • sålde sitt hus med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2022-06-15 Verifierad kund
    Jordnära, intresserad och förtroendeingivande mäklare som gör sitt jobb på ett bra sätt och lyssnar på såväl säljarens som köparens intressen för att få till en bra affär. Vi är mycket nöjda med att ha fått vår bostad såld redan under annonstiden för "Kommande" trots drygt 7 månaders tillträdeldetid.
    Tack Tedh för din fina recension, det värmer verkligen. Och tack åter igen för att jag fick hjälpa er med försäljningen, önskar er en fin sommar. Christin Wahlman
  • köpte sitt hus med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2022-06-13 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, kunnig och bra ordning
    Vad roligt Joel att du upplevde köpet så, grattis till en riktigt fin villa! Christin Wahlman
  • köpte sin bostad med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    • Gamleby
    2022-06-13 Verifierad kund
    Jättebra 1223456667777777777777777788887777777777777777
    Tack så mycket Daniel, vi ses på tillträdet. Christin Wahlman
    2022-05-25 Verifierad kund
    Vi blev bemötta troligt proffsigt och trevligt!
    Kontakten och kommunikationen under försäljningen med visningar, förhandsbud och budgivning löpte på smidigt.
    Min upplevelse är att utgångspriset sattes på tok för lågt. Vi höjde 500 000 kr från mäklarens första förslag, men trots det landade budgivningen nästan 30% över det, vilket också speglar förmedlingsprovisionen vi fick betala som jag inte tycker rimmar med insatsen.
    Tack Isabella för ditt omdöme. När vi sätter utgångspriser så grundar det sig på den statistik vi har och den kunskap vi besitter och i detta fall var vi båda överens om att utgångspriset var rimligt. Sedan drog det iväg i en budgivning vilket vi inte kunde förutse men självklart var det roligt att ni fick så bra betalt för fastigheten. Vad det gäller provisionen är det tråkigt att du inte tycker den motsvarar mitt arbete, jag jobbar alltid för att både köpare och säljare ska vara så nöjda det bara går. I detta fall valde ni en steg-modell på arvode och inte en rak modell som båda fanns som alternativ och i slutändan blev stegen dyrare då priset gick upp så pass mycket. Du får gärna ringa mig om du vill diskutera det vidare. Önskar dig en fin dag! Christin Wahlman
    2022-05-23 Verifierad kund
    Christin är en seriös och förtroendeingivande mäklare med god kännedom kring marknaden vilket gjort oss trygga under försäljningen. När vi valde mäklare så värderade vi tydlighet, löpande information och ett brinnande engagemang för processen, dessa ingredienser har Christin levt upp till så vi är jättenöjda och kan varmt rekommendera henne.
    Stort tack Kristoffer för din fina recension, jag är glad att jag fick hjälpa er med försäljningen! Christin Wahlman
  • sålde sin stuga med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    • Överum
    2022-05-03 Verifierad kund
    Christin agerade proffsigt och satte sig in i vår fastighet för att sedan sköta försäljningen föredömligt, vi blev väl informerad under hela säljprocessen från första kontakt tills att köpet slutfördes.
    Efter att ha anlitat svensk fastighetsförmedling vid flera tillfällen så är vi mycket nöjda.
    Vi kan varmt rekommendera Christin
    Nicke o Susanne
    Vad roligt att höra, det har varit ett nöje att få hjälpa er med försäljningar vid flera tillfällen och jag är glad att ni är så nöjda. Vi ses vid tillträdet! Christin Wahlman
    • Johannesdal
    2022-05-01 Verifierad kund
    Professionell på ett trevligt sätt.
    Tack Lars för jag fick hjälpa er med försäljningen! Christin Wahlman
    • Kvännaren
    2022-04-14 Verifierad kund
    Christin har gjort ett väldigt bra jobb och jag är supernöjd med min husförsäljning via Christin.
    Tack Michael för att jag fick hjälpa dig med försäljningen, vi ses vid tillträdet i sommar. Christin Wahlman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    • Pipers Äng
    2022-03-13 Verifierad kund
    Mycket professionell och kunnig.
    Ett självklart val om man skall sälja i Västervik.
    Tack Andreas, vad roligt att höra och jag får tacka för att jag fick hjälpa er med försäljningen! Christin Wahlman