Christin Wahlman
Registrerad mäklare sedan 2012-08-30
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få träffa olika typer av människor och ha en varierad och flexibel jobbvardag.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är engagerad, kunnig, driven och framförallt bra på att kommunicera med alla typer av kunder. Dessutom har jag kunskap inom både juridik och byggteknik och en passion för mitt yrke. Detta ger tillsammans en trygg affär och bäst betalt!

Hur ser din drömbostad ut?
Jag bor i min drömbostad, en 20-talsvilla med enorm charm och attityd en liten bit från stan. Läs mer

Läs vad 107 Läs vad Christin Wahlman

• Jan S sålde sitt hus med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-07-02

VÄSTERVIK
    Har sålt en villa i Västervik med hjälp av Christin .

Blev bemött på ett mycket professionellt sätt och stor kunskap!

Hoppades naturligtvis på att få ett snabbt avslut på försäljningen och ett bra pris.Hon levde upp till mina förväntningar fullt ut.

Sammanfattningsvis kan jag rekommendera henne.
    BÄTTRE MÄKLARE KAN MAN NOG INTE HITTA !!! Läs mer
    2020-07-02 Christin W svarar Jan S
    Stort tack Jan för att jag fick hjälpa dig med försäljningen av din fina villa. Det var ett nöje från start till slut och det gläder mig mycket att du är så nöjd med mitt arbete. Stort tack igen och njut av sommaren innan flytten.
  • Kerassa M köpte sitt hus med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-07-02

VÄSTERVIK
    Köpt villa i Västervik. Mäklaren har under hela processen från visning till kontrakt bemött oss positivt och trevligt. Hon har svarat på alla våra frågor.
    Riktigt professionell.
    Mäklaren har levt upp till våra förväntningar. Vi har haft en riktigt bra dialog från dag ett. Läs mer
    2020-07-02 Christin W svarar Kerassa M
    Tack Kerassa, så roligt att du upplevt mitt arbete så. Det är alltid en strävan jag har i alla min affärer så det värmer verkligen. Önskar er en fin sommar så ses vi i höst igen på tillträdet!
  • Dimitrios S köpte sitt hus med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-07-01

VÄSTERVIK
    Vi har köpt en villa i Västervik. Mycket trevligt bemötande på visningen. Positiv glad och trevlig vid varje kontakt. Mycket hjälpsam. Läs mer
    2020-07-02 Christin W svarar Dimitrios S
    Stort tack för den feedbacken Dimitrios så roligt att höra din upplevelse. Verkligen en fin villa ni köpt, njut nu av sommaren så ses vi på tillträdet i höst!
  • Laila W sålde sitt hus med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-06-26

Östermalm
    Christin är mycket kunnig och målinriktad, vilket gjorde försäljningsprocessen av vårt hus snabb och smidig. Hon återkopplade löpande på ett bra sätt så att vi hela tiden kunde känna oss trygga, från första mötet till budgivning och kontraktsskrivning. Vi skulle absolut anlita Christin igen vid en försäljning. Läs mer
    2020-06-29 Christin W svarar Laila W
    Tack Laila för att jag fick hjälpa er med försäljningen av ert superfina hus. Vad härligt att du upplevt processen så, helt i enlighet med vad jag strävar efter att upplevas som mäklare i alla mina affärer. Njut av sommaren så ses vi snart igen!
  • Peter W sålde sin lägenhet med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-06-14

2:a
    Södermalm
    Västerviks bästa mäklarfirma
    Hjälpte mig att sälja min lägenhet och allt gick över förväntan
    // Peter Läs mer
    2020-06-15 Christin W svarar Peter W
    Tack Peter för att jag fick hjälpa dig med försäljningen, en väldigt fin lägenhet måste jag säga och slutpriset blev som sagt väldigt bra mycket tack vare alla dina fina renoveringar som var gjorda. Vi ses snart igen på tillträdet, ha en fin sommar tills dess.
  • Curt K
    Curt K sålde sin stuga med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-06-10

5:a
    Västervik
    Påläst, kompetent, pigg och trevlig mäklare. Hon har haft vårt uppdrag att sälja våra 2 fastigheter i Västervik. Redan efter 3 veckor är 1 fastighet såld till utgångspris.
    Jag vill på det varmaste rekommendera Christin både när det gäller att sälja (egen erfarenhet) och köpa (glad o nöjd köpare). Läs mer
    2020-06-10 Christin W svarar Curt K
    Tack för det mycket fina betyget Curt, så roligt att höra att ni uppskattar mitt arbete med försäljningarna. Jag gör alltid mitt bästa och älskar verkligen mitt jobb och att få feedback på mitt jobb är en extra fin känsla.
  • Tedh J köpte en tomt med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-06-06

Västervik
    Vi köpte en tomt av Christin, det gick smidigt med mötesbokning, vi fick all info vi ville och vi fick allt i kontraktet förklarat för oss innan vi skrev på. Hon känns trygg och påläst!
    Vi fick dessutom en massa goda råd om hur vi ska tänka med kommande försäljning av vårt hus vi äger idag. Läs mer
    2020-06-08 Christin W svarar Tedh J
    Tack Tedh för ert fina omdöme! Var ett nöje att hjälpa er tomtköp, kommer bli riktigt bra med ert bygge. Ha en fin dag så hörs vi snart igen.
  • Göran J köpte en tomt med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-06-03

Västervik
    Trevlig, glad och positiv. Snabbt besked på våra frågor. Mer är godkänt. Läs mer
    2020-06-05 Christin W svarar Göran J
    Tack Göran, roligt att höra att du har en fin upplevelse av ditt köp. Kommer blir riktigt bra med er byggnation, vi ses vid tillträdet.
  • Mukheled A köpte en tomt med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-05-25

Västervik
    Trevlig och lätt att prata med mycket duktig med att förklara hela processen Läs mer
    2020-05-25 Christin W svarar Mukheled A
    Tack för din fina recension! Kommer bli riktigt bra med bygget av ert nya hus och tack för att jag även får hjälpa er med försäljningen av er villa.
  • Siv K sålde sin lägenhet med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-05-04

2:a
    Marieborg
    Christin är väldigt proffsig och har en trevlig personlighet, tydlig och engagerad. Lägenheten såldes på 2 dagar! Det är ju fantastiskt, då vi ville ha en snabb affär. Bra jobbat!
    Siv/Peter Läs mer
    2020-05-13 Christin W svarar Siv K
    Det blev verkligen en snabb försäljning, det gäller att ta vara på alla kanaler man har i vårt stora spekulantregister och via mina egna kontakter. Roligt att ni är nöjda med mitt arbete! Vi ses snart igen på tillträdet, hälsa Siv.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Douglas Salomon