Christin Wahlman

Christin Wahlman

4.8 i betyg av 116 omdömen

Christin Wahlman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västervik

och har varit registrerad mäklare sedan 2012. Christin Wahlman har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 116 omdömen sedan 2016-09-05. Christin Wahlman har haft 58 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få träffa olika typer av människor och ha en varierad och flexibel jobbvardag.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är engagerad, kunnig, driven och framförallt bra på att kommunicera med alla typer av kunder. Dessutom har jag kunskap inom både juridik och byggteknik och en passion för mitt yrke. Detta ger tillsammans en trygg affär och bäst betalt!

Hur ser din drömbostad ut?
Jag bor i min drömbostad, en 20-talsvilla med enorm charm och attityd en liten bit från stan.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 116 Läs vad Christin Wahlman

• Vi ha r sålt en villa Väldigt duktig och påläst om objektet, trevlig och ett proffsigt bemötande.
    Ove T sålde sitt hus med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2020-10-05
    • 205.0 m²
    2020-10-05
    Tack Ove för din recension och tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen av er fantastiska villa. Vi ses snart igen på tillträdet, lycka till med nya boendet i Spanien.

Visa svar
  • Köpt en fantastisk villa. Trevlig, serviceintriktad, flexibel och proffsig mäklare! Vi är sjupernöjda med Christins insats för oss och köparna!
    Caroline L köpte sitt hus med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2020-10-02
    • 205.0 m²
    2020-10-02
    Tack Caroline, var ett nöje att få hjälpa er med affären! En riktigt fin och speciell villa som jag är övertygad om att ni kommer trivas i.

Visa svar
  • Sålde en villa. Det gick snabbt och smidigt. Snabb återkoppling under hela processen. Christin är proffsig och kunnig. Hon överträffade våra förväntnIngar.
    Ann-katrin D sålde sitt hus med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2020-09-25
    • 128.0 m²
    2020-09-25
    Tack Anki för din rekommendation, det gläder mig att ni är så nöjda. Kul också med ett så bra slutresultat, tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen!

Visa svar
  • Vi har köpt en tomt. Vi fick ett väldigt bra bemötande av mäklaren och vi upplevde att vi fick snabba och bra svar på våra frågor.
    Thobias T köpte en tomt med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2020-09-16
    2020-09-16
    Tack Thobias, kommer bli riktigt bra med ert bygge!

Visa svar
  • Vi köpte en tomt, blev bemötta på ett helt korrekt sätt. Säljaren förtydligade både säljarens och köparens ansvar och åtaganden. Dessutom väldigt trevlig, mänsklig och humoristisk vilket gjorde mötet till en mycket angenäm upplevelse/ Mvh Anette och Åke Kristiansson
    Anette K köpte en tomt med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2020-09-15
    2020-09-15
    Tack Annette och Åke för era fina ord, värmer verkligen. Ert bygge kommer bli jättebra!

Visa svar
  • Vi sålde en centralt belägen villa. Christins bemötande mycket trevlig, positiv och korrekt. Lättillgänglig och snabb med information och snabba svar på frågor, inget krångel. Vår förväntning var att det inte skulle bli en långvarig process och Christin levde upp till den förväntningen.
    Gertrud G sålde sitt hus med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2020-09-13
    • 92.0 m²
    2020-09-13
    Stort tack Gertrud för ditt omdöme, det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen.

Visa svar
  • Köpte en lägenhet i våras och fick direkt ett bra intryck och ett professionell bemötande av Christin. Hela affären gick perfekt och smärtfritt.
    Arvid S köpte sin lägenhet med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2020-09-01
    • 3:a
    • 75.0 m²
    • Marieborg
    2020-09-01
    Tack, vad roligt att du upplevde det så! jättefin lägenhet du köpte, hoppas du trivs.

Visa svar
  • Köpt en tomt i Sandvik. Det har varit ordning och reda.
    Mårten P köpte en tomt med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2020-08-16
    • GAMLEBY
    2020-08-16
    Tack för ditt omdöme, kommer bli riktigt fint med byggnation på den tomten.

Visa svar
  • Jättebra bemötande och har gett mycket bra information under affärens gång!
    Agneta L köpte en tomt med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2020-07-11
    2020-07-11
    Tack Agneta, vad roligt att höra!

Visa svar
  • Har sålt en villa i Västervik med hjälp av Christin . Blev bemött på ett mycket professionellt sätt och stor kunskap! Hoppades naturligtvis på att få ett snabbt avslut på försäljningen och ett bra pris.Hon levde upp till mina förväntningar fullt ut. Sammanfattningsvis kan jag rekommendera henne. BÄTTRE MÄKLARE KAN MAN NOG INTE HITTA !!!
    Jan S sålde sitt hus med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2020-07-02
    • 191.0 m²
    • VÄSTERVIK
    2020-07-02
    Stort tack Jan för att jag fick hjälpa dig med försäljningen av din fina villa. Det var ett nöje från start till slut och det gläder mig mycket att du är så nöjd med mitt arbete. Stort tack igen och njut av sommaren innan flytten.

Senaste försäljningarna

Mårdstigen