Christin Wahlman
en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att få träffa olika typer av människor och ha en varierad och flexibel jobbvardag.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är engagerad, kunnig, driven och framförallt bra på att kommunicera med alla typer av kunder. Dessutom har jag kunskap inom både juridik och byggteknik och en passion för mitt yrke. Detta ger tillsammans en trygg affär och bäst betalt!

Hur ser din drömbostad ut?
Jag bor i min drömbostad, en 20-talsvilla med enorm charm och attityd en liten bit från stan.
Kvarngatan 15
593 30 Västervik — Visa karta

Vad tror Christin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 73 kunder tycker om Christin Wahlman

• Kjell-Erik S skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Fritidshus.
    Trevligt professionellt bemötande blandat med personlig touch.

Mäklaren var "lagom på" ...kort sagt det kändes bra. M hade en god förmåga att lyssna och svarade initierat och bra på de frågor vi ställde.

Total upplevelse - mkt positiv! Vi slog till! Läs mer
  • Emery A skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Superproffsig i vårt första möte då vi ska sälja vårt sommarhus, där hon tydligt o klart talade om vad som gällde och även säger det är sålt till första juli, och så är det redan innan första juni är det sålt. Vi kan inte säga annat än hur bra som helst vet inget som hon kunde gjort annorlunda, trevlig proffsig, känslan blev att vi kännt henne länge så jättebra måste vi säga // Inger Läs mer
    2018-05-31 Christin W svarar Emery A
    Tack så jättemycket för de superfina kommentarerna, värmer verkligen! Jag gör alltid allt för att mina kunder ska bli så nöjda som möjligt och så roligt att ni upplevde det så. Vi ses snart igen vid tillträdet.
  • Bertil E
    Bertil E skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt ett radhus.
    Mycket proffsigt hela resan.
    Förväntningarna var att få radhuset sålt till ett bra pris.
    Ja verkligen. Läs mer
    2018-05-31 Christin W svarar Bertil E
    Tack Bertil för att jag fick hjälpa er med försäljningen vilket blev med lyckat slutresultat, så roligt att ni är nöjda.
  • Bo Magne K
    Bo Magne K skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har nyligen skrivit kontrakt på en villa från 1955 i Västerviks kommun. Vårt intryck av Christin är att hon är en professionell, kunnig, ärlig och trevlig mäklare. Annons och prospect innehöll de fakta som vi förväntade oss. Kontraktskrivning genomfördes noggrannt och snabbt. Vill gärna rekommendera henne. Läs mer
    2018-05-31 Christin W svarar Bo Magne K
    Tack för det fina omdömet Magne och tack för att du gärna rekommenderar mig vidare! Hoppas verkligen ni ska trivas i huset, vi ses snart på tillträdet.
  • Lillemor G
    Lillemor G skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt radhus. Mycket trevligt bemötande. Alltid glad och hjälpsam. Påläst svar på mina frågor. Positiv upplevelse. Känns tryggt. Tack Läs mer
    2018-05-23 Christin W svarar Lillemor G
    Tack Lillemor, riktigt roligt att få hjälpa er med bostadsköpet. Vi ses snart igen när det är dags för tillträde.
  • Ingegerd P skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag sålde mitt föräldrahem, en villa, och anlitade en mäklare. Från första stunden blev jag vänligt och kompetent bemött. Eftersom jag bor utomlands sköttes kontakten för det mesta via email eller telefon. Det fungerade utmärkt.Mycket var nytt för mig och efter många år utomlands främmande för mig.Christin engagerade sig verkiligen och hjälpte mig mycket.
    Jag kan rekommendera Christina Wahlman och önskar henne allt gott inför framtiden.
    Christina Richter Läs mer
    2018-05-23 Christin W svarar Ingegerd P
    Tack för det superfina omdömet. Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen från början till slut.
  • Inga-lill H skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket trevligt bemötande. Christin är en engagerad och kunnig mäklare. Jag har både köpt och sålt lägenhet via henne och hon motsvarar förväntningarna mer än väl. Jag rekommenderar varmt Christin en mycket duktig och kunnig mäklare. Läs mer
    2018-04-12 Christin W svarar Inga-lill H
    Tack så jättemycket Inga-Lill, så roligt att fått hjälpa dig i flera affärer.
  • Lisa H skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Min upplevelse av Christin var att hon var mycket trevlig och förtroendeingivande. Hon kändes kompetent inom sitt yrke vilket fick mig som köpare att känna mig trygg. Läs mer
    2018-03-08 Christin W svarar Lisa H
    Tack Lisa, Vad roligt att du uppfattade köpet på det viset. Att mina kunder ska känna sig trygga och delaktiga är alltid ett mål jag strävar efter. Vi ses snart igen på tillträdet.
  • Rebecka A skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag blev väldigt bra bemött av Christin och hon hade svar på alla våra frågor kring lägenheten och föreningen. Jag tyckte verkligen hon levde upp till min förväntan. Hon var trevlig och sålde in lägenheten, och området. Hon visade och berättade om de förra ägarna, och var intresserad av oss som köpare. Läs mer
    2018-02-26 Christin W svarar Rebecka A
    Tack för ditt fina omdöme Rebecka! Roligt att du är nöjd med affären och jag tror verkligen du kommer trivas i lägenheten. Vi ses på tillträdet!
  • Inger G skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Christin är kreativ vilket ger resultat vid försäljning.
    Inger Gamelius Läs mer
    2018-02-26 Christin W svarar Inger G
    Tack Inger, i vår bransch gäller det att hänga med i svängarna. Tack för att jag fick hjälpa dig med försäljningen!
  • Per A skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket bra och trevligt bemötande från första stund.
    Gav ett seriöst och proffsigt intryck både vid visning, budgivning och avslut.
    Återkommer gärna vid nya affärer Läs mer
    2018-02-26 Christin W svarar Per A
    Tack Per, roligt att du upplevde affären så och du är verkligen välkommen framöver vid fler affärer. Vi ses spå tillträdet av lägenheten.
  • Ronja I skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Kristin var vid första mötet mycket vänlig, påläst och det märktes att hon brinner för detta yrke. Jag känner mig väl bemött under hela försäljningen och hon är väldigt hjälpsam med alla frågor eller eventuellt saker som måste ordnas. Skulle absolut rekommendera Kristin inför er försäljning.

Kristin är väldigt erfaren och har koll på läget. Hon hjälpte mig från start till slut väldigt bra! Läs mer
    2018-02-09 Christin W svarar Ronja I
    Tack för det fina omdömet Ronja, det gläder mig verkligen! Det var ett nöje att få hjälpa dig med husförsäljningen och extra roligt att du ser att jag brinner för det jag gör, jag har världens bästa jobb. Vi ses på tillträdet.
  • Kerstin T skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Trevlig och kompetent. Ringde alltid upp om man sökt henne. Läs mer
    2018-01-09 Christin W svarar Kerstin T
    Tack Kerstin! Försöker alltid vara så tillgänglig som det går för mina kunder, kul att du uppskattar det.
  • Sten B skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    ett bra och proffsigt genomförd visning och försäljning samt ett vänligt och trevligt bemötande som vi uppskattar Läs mer
    2018-01-09 Christin W svarar Sten B
    Tack för de fina orden, det gläder mig att ni är nöjda.
  • Maja L skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Fantastiskt proffsig och duktig mäklare. Ordning och reda och en trygg person som guidar under hela affären. Kunde inte ha fått en bättre mäklare! Läs mer
    2017-12-04 Christin W svarar Maja L
    Tack så jättemycket för den fina recensionen Maja det glädjer mig verkligen!
  • Christian E skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Trevlig och proffesionell, snabb och tydlig återkoppling på frågor och funderingar samt väldigt smidigt genomförande av affärerna. Läs mer
    2017-12-01 Christin W svarar Christian E
    Tack för din fina recension, så glad jag blir. Vi ses snart igen vid tillträdet!
  • Sandra P skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hon är grym, enkel och rak att göra affärer med. Läs mer
    2017-12-01 Christin W svarar Sandra P
    Tack Sandra! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen, ha nu en fin jul i nya villan.
  • Johan H skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Kunnig och professionell. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2017-11-28 Christin W svarar Johan H
    Tack Johan för att du tog dig tid att recensera mig, så roligt att ni är nöjda och tack igen för att jag fick hjälpa er med affären.
  • Gunnel E skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Proffsig, kunnig, påläst och trevlig. Läs mer
    2017-11-28 Christin W svarar Gunnel E
    Tack Gunnel för din fina feedback!
  • Maria C skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Bra och seriös mäklare! Alltid tillmötesgående och väldigt trygg att ha bredvid i försäljningsresan. Hon har kunskap och man har förtroende för henne. Läs mer
    2017-11-28 Christin W svarar Maria C
    Tack Maria! Att vara tillgänglig och närvarande i processen så att mina kunder känner sig trygga är alltid fokus för mig, så roligt att ni uppskattat det.
  • Annika A skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Glad och positiv, inget som är krångligt eller svårt. Lätt att prata och resonera med. Man får svar på sina frågor. Tillmötesgående, proffissionell och enkel. Läs mer
    2017-11-28 Christin W svarar Annika A
    Så roligt att du är nöjd Annika, var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen! Hoppas ni trivs i nya villan.
  • Annika S skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Christin var mycket trevlig och proffesionell. Hon förklarade alla steg i försäljningen bra och trots att inte många kom på visning hittade hon ändå rätt köpare som erbjöd det pris jag ville ha för fastigheten. Försäljningen gick fortare än förväntat. Jag är mycket nöjd med Christin Wahlman som mäklare. Det som nu återstår är att få hjälp inför deklarationen, vilket är en service jag verkligen uppskattar och förväntar mig vara lika bra hanterad. Läs mer
    2017-12-04 Christin W svarar Annika S
    Tack så jättemycket för den fina feedbacken Annika! Var ett nöjde att hjälpa dig med försäljningen och självklart är det bara att du hör av dig nästa år så hjälper jag till med uträkningen av kapitalvinsten inför deklarationen.
  • Helene M skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Christin är mycket hjälpsam, engagerad, lätt tillgänglig för mig som säljare. Läs mer
    2017-11-28 Christin W svarar Helene M
    Hej Helene! Tack för ditt fina omdöme, och tack för att jag fått förtroendet att hjälpa dig med flera bostadsaffärer.
  • Maria M skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Finns bara en sak att säga proffsig ( det innefattar allt) Läs mer
    2017-11-23 Christin W svarar Maria M
    Tack Maria för omdömet, så glad jag blir!
  • Henning S skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket bra, i alla avseenden. Trevligt bemötande; kunnig och välstrukturerad. Hela processen sköttes bra. Kan rekommendera Christin till andra. Läs mer
    2017-11-21 Christin W svarar Henning S
    Tack för din fina feedback Henning och jag är jätteglad att du är nöjd eftersom det är min absoluta målsättning att mina kunder skall vara, såväl säljare som köpare. TACK!
  • Elin C skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Super trevilg driven tjej som vi är så nöjda med! Läs mer
    2017-11-21 Christin W svarar Elin C
    Tack så mycket för det fina omdömet Elin, blev ju en riktigt lyckad försäljning och jag är glad att ni är nöjda.
  • Marie-louise N skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    En helt fantastisk mäklare, vi är mer än nöjda. Läs mer
    2017-11-21 Christin W svarar Marie-louise N
    Tack så jättemycket för de fina orden, det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen!
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Proffsig och kommunikativ, organiserad och resultatinriktad. Levererade försäljning. Läs mer
    2017-11-21 Christin W svarar Fredrik B
    Tack för att du tog dig tid att lämna din rekommendation här på Reco. Jag är så glad att du är nöjd mitt arbete med försäljningen. Ha det så gott!
  • Lars S skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    God psykolog.
    Kunnig värderare.
    Skicklig förhandlare.
    Kan göra avslut så att båda parter blir nöjda. Läs mer
    2017-11-20 Christin W svarar Lars S
    Din rekommendation värmer verkligen, så roligt att du upplever mig enligt ovan i mitt yrke, det är det jag alltid strävar efter.
  • Gunilla S skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket proffesionellt och överträffade vår förväntan som var hög Läs mer
    2017-11-20 Christin W svarar Gunilla S
    Tack för det fina omdömet och tack för att jag fick hjälpa er med affären!
  • Åsa H skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag upplevde Christin Wahlman som mycket professionell, engagerad och kunnig. Hon lyssnade in våra önskemål och la upp en plan utifrån det. Hon uppfyllde våra förväntningar. Läs mer
    2017-11-20 Christin W svarar Åsa H
    Tack Åsa för den fina recensionen, era önskemål och behov styr alltid mitt arbete. Så roligt att ni är nöjda. Lycka till i nya villan.
  • Sebastian K skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket kunnig och engagerad, skulle rekommendera henne varmt till alla. Det var aldrig några problem och det är alltid skönt. Läs mer
    2017-11-13 Christin W svarar Sebastian K
    Tack för den fina recensionen, så roligt att du är nöjd.
  • Jimmy R skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Professionell och trevlig.
    En väldigt bra kontakt under hela processen med köp av bostad.
    Märktes tydligt att Christin brinner för sitt yrke, och gör det där lilla extra för att göra kunden nöjd!
    5 av 5 möjliga ! Läs mer
    2017-11-13 Christin W svarar Jimmy R
    Tack Jimmy, jag gillar verkligen mitt jobb och vad roligt att du märker det. Vi ses snart igen när det är dags för tillträde!
  • Christina E
    Christina E skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Kunnig, trevlig, lugn, uthållig. Lätt att kommunicera med. Lyhörd, lite humor i alla fakta. Kände mig trygg hela vägen, vilket känns viktigt och särskilt när mansom jag, är ensam om många beslut.
    Vill varmt rekommendera Christin som mäklare! Läs mer
    2017-11-13 Christin W svarar Christina E
    Tack för det mycket fina omdömet, det värmer verkligen! Det var ett nöje att hjälpa dig med försäljningen.
  • Lars A skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Trevlig och mycket duktig vid försäljningen av mitt hus. Allt fungerade helt perfekt. Läs mer
    2017-11-13 Christin W svarar Lars A
    Vad roligt att du är nöjd Lars, så roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Vi ses vid tillträdet!
  • Marcus H skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Proffsigt och väldigt seriöst skött. Jag är väldigt nöjd Läs mer
    2017-11-09 Christin W svarar Marcus H
    Tack Marcus, det var ett nöje att hjälpa dig med affären!
  • Ewa D skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Trevlig mot oss köpare men saknade respekt mot säljaren (den hon faktiskt fick betalt av). Läs mer
    2017-11-09 Christin W svarar Ewa D
    Tack för din recension Ewa, hoppas ni trivs i nya huset och att renoveringen går bra. Vad tråkigt att du upplevde det så. Jag och säljaren hade en bra dialog och han var mycket nöjd både under och efter affären. Du får gärna kontakta mig så kan jag förklara vissa omständigheter i affären.
  • Hans R skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Trevlig ingav förtroende så jag är nöjd med mitt husköp Läs mer
    2017-11-09 Christin W svarar Hans R
    Tack så jättemycket Hans för din rekommendation. Vad roligt att du är nöjd!
  • Anton K skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Duktig, kunnig, proffsigt bemötande Läs mer
    2017-11-07 Christin W svarar Anton K
    Tack Anton för det fina omdömet. Lycka till med renoveringen i nya huset.
  • Mikael A skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Bra överlag. Men övervärderade huset och var inte tillräckligt närvarade vid fastigheten. Till salu skylt blåste bort mm Läs mer
    2017-11-06 Christin W svarar Mikael A
    Tack för din recension och feedback. Vi gör alltid en bedömning av värdet men slutligen är det marknaden som avgör slutpriset och jag jobbar alltid så hårt jag kan för bästa slutresultat. Jag beklagar att skyltarna ibland försvann, vi upplever titt som tätt att de inte får sitta kvar på sin plats av okända anledningar men då försöker jag vara snabb och sätta upp nya.
  • Magnus B skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Förtroendeingivande, kompetent och transparent, samt trevlig. Läs mer
    2017-11-06 Christin W svarar Magnus B
    Tack Magnus för omdömet, det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen.
  • Sandra A skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Kunnig, serös, noggrann, flexibel och tillmötesgående. Inget att klaga på! Läs mer
    2017-11-06 Christin W svarar Sandra A
    Stort tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation, det värmer verkligen.
  • Helena S skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag fick ett gott bemötande. Mäklaren levde upp till förväntningarna. Läs mer
    2017-11-06 Christin W svarar Helena S
    Tack för de fina orden, vad roligt att du är nöjd!
  • Maja J skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Christin är trevlig men var i vårt fall ej påläst. Läs mer
    2017-11-06 Christin W svarar Maja J
    Tack för att du tog dig tid att recensera mig. Det var tråkigt att höra att du inte upplevde mig som påläst., det visste jag inte om. Tack för att du lämnar din synpunkt, det är väldigt värdefullt för mig att få ta del av din upplevelse.
  • Åke C skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Christin har i skött sina åtaganden som mäklare utan någon som helst anmärkning, och hennes bemötande har vi inte heller något att klaga på. Läs mer
    2017-11-06 Christin W svarar Åke C
    Tack för det fina omdömet och för att jag fick vara en del av er stora affär.
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket skicklig på sitt jobb, trevlig och hjälpsam. Rekommenderas starkt till alla som vill ha hjälp med att sälja sitt hus// Daniel Läs mer
    2017-11-06 Christin W svarar Daniel G
    Stort tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation, det var riktigt roligt att hjälpa er med affären. Lycka till med byggnationen av nya huset.
  • Ulrika F skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Snabb och proffsig i det mesta. Kanske lite för snabb/pushig med att avsluta budgivningarna. Det har blivit lite strul vid ett par vi varit med i Läs mer
    2017-11-06 Christin W svarar Ulrika F
    Tack för ditt fina omdöme och feedbacken. Hoppas ni trivs i nya villan.
  • Nina B skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hon var trevlig, men lite väl fokuserad på att sälja. Hon hade inte riktigt koll på vad jag var ute efter. Läs mer
    2017-11-06 Christin W svarar Nina B
  • Amanda W skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Trevlig och professionell. Christin betedde som vi förväntar oss att en mäklare ska göra och är inte onödigt och jobbigt framfusig, som man ibland kan uppmärksamma hos andra mäklare. Läs mer
    2017-11-06 Christin W svarar Amanda W
    Tack Amanda, vad roligt att ni upplevde affären så positivt. Försöker alltid vara "lagom" och ge mina kunder den tid de behöver då det är en så pass stor affär man gör.
  • Gie O skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket kompetent, duktig och trevlig. En sällsynt kombination. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2017-11-06 Christin W svarar Gie O
    Stort tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation, det värmer verkligen!
Christin Wahlman
Anders Gustafsson