Jonas Gustafson
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 39 kunder tycker om Jonas Gustafson

• Anika L skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    vi är helt nöjd med köpet av ett fritidshus.
    mäklaren var toppen. Läs mer
  • Tua S skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Fantastisk mäklare från start till mål!
    Försäljningen av fastigheten, tegelhus i Gamleby, kunde inte ha varit bättre!
    Underbart bemötande, professionell i sitt yrke, stor kompetens, ödmjuk och uppdaterade mig om allt, känner ett stort fortroende för denna mäklare, Jonas Gustavsson Svensk Fastighetsförmedling i Västervik. Läs mer
  • Helena A skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Har köpt ett hus tillsammans med min sambo. Jag tycker att mäklaren har skött sig bra! Väldigt trevlig och pratsam. Förklara bra när man hade frågor på något! Läs mer
  • Viktor V
    Viktor V skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Varit jättebra bemött och haft superbra kontakt med min mäklare. Jonas har varit supertrevlig och professionell från början till slut så bättre mäklare tror jag inte man kan få! Läs mer
  • Jag har sålt Trillinvägen 9 i Loftahammar.

Benötandet har från början och under samarbetet varit proffsigt, sakligt och förtroendegivande.

Förväntningarna har överträffats.

Ett tipps just när det gäller Loftahammar eller den destination som ni säljer borde ha bilder på omgivningarna för att skapa en känsla runt huset. Då menar jag h tex en hamn om det finns någon bra restaurang, skolor, golfbana osv.

Fotografen var riktigt bra och lätt att jobba med.
    Om jag säljer någon mer fastighet runt Västervikstrakten kommer Jonas vara den första jag ringer.

Tack snälla

Elisabeth Schmidt Läs mer
  • Terese A skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Har sålt vårt torp i Odensvi. Trevligt bemötande men alltför långsam i kontakten. En stor del av kontakten med mäklaren har skett på vårt initiativ, efter visningarna och under budgivningen. Vår upplevelse är att mäklaren var upptagen med andra affärer och att vår försäljning hade kunnat gå snabbare och kanske även gått för ett högre pris vid en snabbare kontakt från mäklarens sida. Med tanke på priset och i jämförelse med tidigare upplevelser av mäklarkontakter hade vi förväntat oss mer initiativ och driv från mäklaren. Läs mer
  • Linus A skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Snabb och smidig affär, samt ett humant och mycket trevligt beteende mot kund! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Jörgen E skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Enplansvilla i Västervik. Fullt professionellt, kunnigt och tillmötesgående bemötande. Mina förväntningar blev överträffade spec med tanke på de mäklare vi mött vid andra visningar i andra delar av landet. Okomplicerat förfarande. Läs mer
  • Mats W skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Förtroende ingivande, kunnig. Lätt att få tag på. Läs mer
  • Joachim L
    Joachim L skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har sålt ett fritidshus i närheten av Västervik och använde mig av mäklaren Jonas Gustavsson på Svensk Fastighetsförmedling i Västervik/Gamleby. Han inger förtroende och har ett lugn samt är mycket kunnig och ordningsam. Jonas och Svensk Fastighetsförmedling har en bred sparad bas av tidigare spekulanter och erfarenhet som gör att ditt objekt säljs snabbt och till ett så högt pris som möjligt. Mina förväntningar av försäljningen uppfylldes med råge och jag kan bara starkt rekommendera Jonas Gustavsson på Svensk Fastighetsförmedling när du ska sälja eller köpa något objekt på marknaden. Läs mer
    2018-06-05 Jonas G svarar Joachim L
    Tack för dina fina ord Joachim, det var jätteroligt att få hjälpa dig med försäljningen av ditt härliga fritidshus.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Anders Gustafsson