Jonas Gustafson

Jonas Gustafson

4.4 i betyg av 71 omdömen

Jonas Gustafson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västervik

och har varit registrerad mäklare sedan 2008. Jonas Gustafson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 71 omdömen sedan 2017-10-21. Jonas Gustafson har haft 35 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 71 Läs vad Jonas Gustafson

• lugn och seriös, inger stort förtroends
    Per Gustav Å sålde sin stuga med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2020-10-03
    • 3:a
    • 42.0 m²
    • Rummelsrum
    2020-10-03
  • Har köpt en villa. Har inget att klaga på. Snabb och smidig affär.
    Angelica S köpte sitt hus med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2020-07-22
    • 100.0 m²
    • Gamleby
    2020-07-22
  • Hej Jag köpte ett radhus, och jag träffat Jonas flera gånger. Han är respektabel person och väldigt hjälpsam o snäll ⭐️
    Ola Z köpte sitt hus med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2020-07-21
    • 113.0 m²
    • Fågelbäret
    2020-07-21
  • Sålt en villa. På ett trevligt och korrekt sätt.
    Ronny Sven-åke N sålde sitt hus med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2020-07-09
    • 90.0 m²
    • Gamleby
    2020-07-09
  • Vi har kopt ett hus pa Lilla Rato. Han har varit service minded och aterkopplat regelbundet. Vi har inte gjort det sista steget annu men so far so good!
    Karin S köpte sin stuga med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2020-07-03
    • 4:a
    • 86.0 m²
    • Västervik
    2020-07-03
  • Har köpt en fritidsfastighet. Jonas gav ett mycket ödmjukt intryck. Fick ett stort förtroende genom dels hans ödmjukhet, men även att jag upplevde han som ärlig. Att han inte enbart företrädde säljaren, utan jag kände att han även delgav oss det som gällde. I övrigt så har jag anlitat Svensk fastighetsförmedling vid de försäljningar av fastigheter som jag varit involverad i. Därför känner jag ett stort förtroende för företaget i sin helhet. Jonas gjorde mig inte heller besviken. Med vänlig hälsning Håkan Gustafsson
    Håkan G köpte sin stuga med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2020-06-15
    • 2:a
    • 60.0 m²
    • Äskestock
    2020-06-15
  • Jonas var väldigt tillmötesgående och hjälpsam med allt från att svara på frågor, mejla över dokument samt ordna med visning då det inte var någon planerad visning för tillfället. Vid skrivning av kontrakt var inga frågor för dumma och han var noggrann med att gå igenom alla punkter av kontraktet.
    Kicki N köpte sitt hus med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    • 102.0 m²
    • Ankarsrum
    2020-02-17
  • Jag är köpare av en fastighet i Överum. Jag har inte bra erfarenheter av fastighetsmäklare överlag (har haft kontakt med mäklare i flera län) men Jonas är en mäklare att lita på. Han har snabb kommunikation och bra minne eller bra ordning på sitt jobb. Ordentlig, noggrann, tydlig, öppen, ärlig, trevlig. Frågetecken löser man snabbt. Eftersom jag på grund av andra kontakter har fått låga förväntningar på fastighetsmäklare så blev jag glatt överraskad av någon som sköter sitt jobb så professionellt :)
    Helen F köpte sitt hus med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    • 314.0 m²
    • Överum
    2020-02-17
  • Sålt villa. Trevlig, lugn och saklig mäklare, dock lite blygsam och försiktig i bemötande. Samtidigt är det bättre än nån som bara är för självsäker och går på. Han har lagt ner mkt tid och varit mkt flexibel mot tänkbara köpare. Hade väntat mej att försäljningen skulle gå snabbare, men det berodde på andra yttre omständigheter och inte mäklaren. När väl bud var lagt, gick allt fort och smidigt. Ett väl genomfört arbete.
    Rosa Linnea J sålde sitt hus med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2020-02-16
    • 102.0 m²
    • Ankarsrum
    2020-02-16
  • Köpt hus trevligt bemötande bra service men Jonas kunde upplyst om brister på huset men jag kunde läsa om dem i besiktningsprotokollet.
    Hans-jörgen P köpte sitt hus med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2020-02-15
    • 104.0 m²