Jonas Gustafson

Jonas Gustafson

Jonas Gustafson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Jonas Gustafson har varit registrerad mäklare sedan 2008-07. Jonas Gustafson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-10 och har fått 114 omdömen med ett betyg på 4.4. Jonas Gustafson har haft 11 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

114 omdömen om Jonas Gustafson

Sedan starten hos Reco 2017
Marek C
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Edsbruk

Jag är mycket nöjd med Jonas Gustafson, han var trevlig och hjälpsam, han skötte alla ärenden rörande husköpet professionellt.

Britt S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Johannesdal

Trevlig, kunde sin sak,bra info under resans gång..

Thilda K
Gamleby

Mycket bra, trevlig och ordningsam

Catharina F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Marieborg

Tog lite lång tid att återkoppla när budgivningen stannat när jag skulle köpa, några dagar. Kom inte alls när han skulle värdera när jag skulle sälja och hörde inte av sig varken före eller efter fast det var han själv som frågat och bokat tiden. Han är inte otrevlig eller så, kanske bara hade lite mycket just då.

Bengt N
Marieborg

Blev mycket vänligt, sakligt och proffsigt bemött. Jonas levde upp mer än förväntat till mina förväntningar..! Hela affären gick mycket smidigt, snabbt och tryggt. Och Jonas upplevs som erfaren, kunnig och kundorienterad. Och man blev hela tiden informerad om, hur försäljningen löpte.

Jörgen H
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Karstorp

Jonas hade en bra strategi och uppnådde önskat resultat han var lugn och insatt och hade svar på alla våra frågor

Elisabeth L
Karstorp

Jag valde att byta mäklare för försäljningen av mitt hus pga att Jonas inte riktigt tog hänsyn till den ekonomiska förutsättningen som krävs. Är missnöjd med det och att jag nu är bunden i köpeavtal att släppa mitt hus för mindre än det jag satt som lägsta gräns. Jag känner också att han skulle ha tjänat minst över hundratusen på mitt köp och försäljning är helt sjukt och han visade ingen vilja att möta upp mig i det. Det ekonomiska läget är kännbart för alla och jag vill rikta kritik till den "förmedling" av bostäder som...

Berit Elisabet M
Almvik

Trevlig och tillmötesgående tog snabbt reda på svar på våra frågor

Andreas S
Almvik

Mycket tillmötesgående och vänlig. Kunnig och professionell.

Lars P
Köpte sin stuga med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
Lilla Rätö

Vänligt bemötande, enkelt och förtroende ingivande. Kunnig på fastighets affärer samt bra förbered. Bra hjälp och service med allt runt omkring affären. Bokade möte och gjorde affären under sin semester. Bra och smidig kontakt med mäklar assistent.