Jonas Gustafson
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-02 - 2020-01

Läs vad 65 Läs vad Jonas Gustafson

• Kicki N köpte sitt hus med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-02-17

Ankarsrum
    Jonas var väldigt tillmötesgående och hjälpsam med allt från att svara på frågor, mejla över dokument samt ordna med visning då det inte var någon planerad visning för tillfället.

Vid skrivning av kontrakt var inga frågor för dumma och han var noggrann med att gå igenom alla punkter av kontraktet. Läs mer
  • Helen F köpte sitt hus med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-02-17

Överum
    Jag är köpare av en fastighet i Överum. Jag har inte bra erfarenheter av fastighetsmäklare överlag (har haft kontakt med mäklare i flera län) men Jonas är en mäklare att lita på. Han har snabb kommunikation och bra minne eller bra ordning på sitt jobb. Ordentlig, noggrann, tydlig, öppen, ärlig, trevlig. Frågetecken löser man snabbt. Eftersom jag på grund av andra kontakter har fått låga förväntningar på fastighetsmäklare så blev jag glatt överraskad av någon som sköter sitt jobb så professionellt :) Läs mer
  • Rosa Linnea J sålde sitt hus med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-02-16

Ankarsrum
    Sålt villa. Trevlig, lugn och saklig mäklare, dock lite blygsam och försiktig i bemötande. Samtidigt är det bättre än nån som bara är för självsäker och går på. Han har lagt ner mkt tid och varit mkt flexibel mot tänkbara köpare. Hade väntat mej att försäljningen skulle gå snabbare, men det berodde på andra yttre omständigheter och inte mäklaren. När väl bud var lagt, gick allt fort och smidigt. Ett väl genomfört arbete. Läs mer
  • Hans-jörgen P köpte sitt hus med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2020-02-15

Norrhult
    Köpt hus trevligt bemötande bra service men Jonas kunde upplyst om brister på huset men jag kunde läsa om dem i besiktningsprotokollet. Läs mer
  • Maria L köpte sitt hus med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-12-09

Gamleby
    Vi har köpt en villa.
    Vi tycker att Jonas var väldigt trevlig och vi uppskattade verkligen att han väntade in oss när vi hade lite svårt att få lånelöfte innan vår lägenhet var såld. Läs mer
  • Malin T
    Malin T sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-12-02

Johannesdal
    V i har sålt en bostadsrätt i ett dödsbo. Bemötandet från Jonas ingav förtroende. Han hjälpte oss att få ett bra pris och goda villkor och en snabbt genomförd affär.

Sammanfattning: Kunnig, genomtänkt, erfaren, rask. Läs mer
  • Kenneth D sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-11-27

Marieborg
    Sålde min Mors lägenhet.
    Jonas har ett lungt sätt som passar mig, han är saklig och tillmötesgående.
    Kan rekommendera Jonas och Svensk Fastighetsförmedling och man kommer inte bli besviken. Läs mer
  • Joel A köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-11-03

Västervik
    Vi köpte en lägenhet i Västervik och blev enligt mig väl bemötta, det var direkt efter den mest aktiva säsongen på året för mäklare i staden så jag har förståelse för hans ibland icke-optimala agerande.

Upplevelsen var som förväntat, och med tanke på omständigheterna utfört väl från hans sida. Läs mer
  • Anders H sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-10-01

Västervik
    Dåligt engagemang, om han hade marknadskunskap så visade han inte det utan gav en glädjekalkyl. Läs mer
    2019-10-29 Jonas G svarar Anders H
    Hej Anders!
    Tack för att du tog dig tid att svara. I det här fallet missbedömde jag marknaden och vi gick ut med ett för högt utgångspris.
    Mvh Jonas
  • Petra N köpte sitt hus med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-09-30

Västervik
    Köp av Hagstigen 6, Västervik. Helhetsintrycket var bra. Köpet löpte på som förväntad. Läs mer
    2019-10-29 Jonas G svarar Petra N
    Tack för ditt betyg lycka till med ert bygge, det är en härlig tomt.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Douglas Salomon