Jonas Gustafson
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 43 kunder tycker om Jonas Gustafson

• Peter M skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-02-11

I samband med försäljningen av vår bostadsrätt hade vi nöjet att få Jonas Gustafsson som mäklare. Vi kände oss trygga genom hela processen och jonas återrapporterade hela tiden hur försäljningen fortskred. Jonas svarade på mail, telefon och sms även under helger, ett stort plus för det.
    Vill ni anlita en professionell mäklare som lever upp till höga förväntningar, anlita Jonas Läs mer
  • Kåre A
    Kåre A skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-01-22

Jag har sålt min lägenhet genom Jonas Gustavsson i V-vik.

Jonas har varit mycket bra att ha att göra med. Tillmötesgående och serviceinriktad samt professionell och saklig med mitt intresse i fokus. Han har ansträngt sig mycket även på obekväma tider som helger och under julhelgerna. Kort sagt så är jag mycket nöjd och glad över det sätt jag blivit bemött.

Jag hoppades att Svensk fast på kort tid skulle hjälpa mig med att sälja min lägenhet då jag köpt ett hus och blev väldigt positivt överraskad av att de så snart och smidigt kunde hjälpa mig trots julhelger och semester på schemat. Alla bitar har snabbt fallit på plats tack vare Jonas omsorg.

Med vänlig hälsning Kåre Läs mer
  • Emil B skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2019-01-16

Trevlig, kompetent och tillgänglig. Överlag en mycket bra köpeprocess som vi dock upplever drog ut lite på tiden.

Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Cecila M
    Cecila M skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2018-12-24

Sålde en bostadsrätt. Mäklaren gav oss info vad som hände under hela processen så vi behövde aldrig kontakta honom för att få veta något. Vi är jättenöjda med vår försäljning Läs mer
  • Anika L skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2018-11-23

vi är helt nöjd med köpet av ett fritidshus.
    mäklaren var toppen. Läs mer
  • Tua S skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2018-09-26

Fantastisk mäklare från start till mål!
    Försäljningen av fastigheten, tegelhus i Gamleby, kunde inte ha varit bättre!
    Underbart bemötande, professionell i sitt yrke, stor kompetens, ödmjuk och uppdaterade mig om allt, känner ett stort fortroende för denna mäklare, Jonas Gustavsson Svensk Fastighetsförmedling i Västervik. Läs mer
  • Helena A skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2018-09-25

Har köpt ett hus tillsammans med min sambo. Jag tycker att mäklaren har skött sig bra! Väldigt trevlig och pratsam. Förklara bra när man hade frågor på något! Läs mer
  • Viktor V
    Viktor V skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2018-08-28

Varit jättebra bemött och haft superbra kontakt med min mäklare. Jonas har varit supertrevlig och professionell från början till slut så bättre mäklare tror jag inte man kan få! Läs mer
  • Elisabeth S skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2018-06-25

Jag har sålt Trillinvägen 9 i Loftahammar.

Benötandet har från början och under samarbetet varit proffsigt, sakligt och förtroendegivande.

Förväntningarna har överträffats.

Ett tipps just när det gäller Loftahammar eller den destination som ni säljer borde ha bilder på omgivningarna för att skapa en känsla runt huset. Då menar jag h tex en hamn om det finns någon bra restaurang, skolor, golfbana osv.

Fotografen var riktigt bra och lätt att jobba med.
    Om jag säljer någon mer fastighet runt Västervikstrakten kommer Jonas vara den första jag ringer.

Tack snälla

Elisabeth Schmidt Läs mer
  • Terese A skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

2018-06-15

Har sålt vårt torp i Odensvi. Trevligt bemötande men alltför långsam i kontakten. En stor del av kontakten med mäklaren har skett på vårt initiativ, efter visningarna och under budgivningen. Vår upplevelse är att mäklaren var upptagen med andra affärer och att vår försäljning hade kunnat gå snabbare och kanske även gått för ett högre pris vid en snabbare kontakt från mäklarens sida. Med tanke på priset och i jämförelse med tidigare upplevelser av mäklarkontakter hade vi förväntat oss mer initiativ och driv från mäklaren. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Anders Gustafsson