Läs vad 667 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Västervik 2

• 2021-01-15
    vi har köpt ett parhus i Västervik
    Mäklaren bemötte oss på ett sympatiskt och lugnt sätt och gav bra svar på våra frågor. Ett positivt bemötande och ett trevligt hus vilket resulterade i att vi ville köpa det.
    Förväntningarna var stora efter att ingående studerat huset på hemnet och mäklaren uppfyllde dessa
    En sammanfattning är att mäklaren väl genomförde sitt uppdrag på ett synnerligen förtjänstfullt sätt.
    Stort tack till henne
    Rolf E
    • 115.0 m²
    • Gertrudsvik Sjöstad
    köpte sitt hus med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
  • 2021-01-10
    Hittills har det gått bra med försäljningen, sista papperna ska skrivas inom kort..
    Björn P
    • Brevik
    sålde sitt hus med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
  • 2021-01-09
    Villaförsäljning. Aktiv och engagerad mäklare.
    Hans P
    Hans P
  • 2021-01-09
    Jag har inte haft direktkontakt med honom, men han verkar ha gjort ett bra jobb. Huset är nu sålt.
    Eva J
  • 2021-01-07
    Jättebra mäklare! Fick de visningar vi ville ha och var väldigt kunnig när vi gick igenom papper och på själva visningen. Köpt hus.
    Elin L
    • 125.0 m²
    • Jenny
    köpte sitt hus med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
  • 2021-01-07
    Jag köpte hus av Douglas som gav ett väldigt förtroendeingivande intryck. Han var påläst, kom med tips och professionell hela vägen.
    Johan H
    • Brevik
    köpte sitt hus med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
  • 2021-01-07
    Anna har sålt ett hus åt oss och kommer att hjälpa oss köpa nästa. Tycker hon har varit utmärkt mäklare med en nära personlig kontakt som alltid varit kontaktbar även under tiden hon var hemma på grund av sjukdom.
    Ednan R
    • 125.0 m²
    • Jenny
    sålde sitt hus med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Douglas sålde vårat hus
    Jag upplever att vi fick mycket bra bemötande.
    Bra återkoppling genom hela processen.
    Tommy A
  • 2020-12-20
    Köpt villa. Upplever Jonas som en kunnig och väldigt tillmötesgående mäklare. Informativ och effektiv. Över förväntan! Över det hela taget en väldigt bra mäklare som har kunden i fokus.
    Therese J
    • 180.0 m²
    • Fågelbäret
    köpte sitt hus med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
  • 2020-12-18
    Köpt en bostadsrätt.
    Vi har bara träffat Ellen 1 gång en kort stund, svårt att skriva mer om mötet.
    Maria K
    • 120.0 m²
    • Västervik
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
  • 2020-12-18
    Ellen tar sitt jobb seriöst, läser på objektet och kan svara på frågor
    skrev om Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
  • 2020-12-13
    Köpt hus. Toppenbra service och bemötande. Kunnig.
    Jan W
    • Tändstickan
    köpte sitt hus med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
  • 2020-12-11
    We recently bought a summer cottage. The whole experience was fantastic - great support and communication from the estate agent throughout the whole process. Quick to answer emails, clear simple answers. Top service and a pleasant experience. Highly recommend.
    Simon V
    • 135.0 m²
    • Edsbruk
    köpte sin stuga med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
  • 2020-12-11
    Dedikerad och duktig mäklare som inger förtroende.
    Jonas H
    • 77.0 m²
    • Stenhagen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
  • 2020-12-11
    Vi har sålt en bostad, som har varit lite speciell och därför har en begränsad marknad. Processen har gått väldigt bra och har varit professionell hela vägen. Den har anpassats till vårt objekt och våra önskemål på ett väldigt bra sätt. Anders har varit föredömlig och har levet upp till våra högt ställda förväntningar,
    Mats A
    • Tändstickan
    sålde sitt hus med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
  • 2020-12-11
    Har sålt fritidshus och fått bra hjälp och service av Jonas. Jag rekommenderar gärna Jonas till grannarna
    Maria G
    • 135.0 m²
    • Edsbruk
    sålde sin stuga med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hej,
    Anders Gustafsson är den perfekta mäklare på alla plan.

Vänliga hälsningar
    Harriet
    Harriet K
  • 2020-12-09
    Har köpt ett radhus. Tycker att det löste sig bra tillslut.
    Lina T
    • 112.0 m²
    • Östermalm
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
  • 2020-12-04
    Proffsig, kunnig, trevlig!
    Kändes tryggt att ha med Christin att göra!
    Kan verkligen rekommendera henne!
    Julia B
    • 142.0 m²
    • Västervik
    köpte sitt hus med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Tack Julia för ditt fina omdöme! Så glad att jag fick hjälpa er med affären. Önskar dig en fin jul.

• 2020-12-04
    Proffsigt bemötande. Ärlig och kunnig kring objektet.
    Oskar R
    • 142.0 m²
    • Västervik
    Tack Oskar, vad roligt att höra! Önskar dig en fin jul så ses vi på tillträdet nästa år.

• 2020-12-02
    Kunnig och hjälpsam, bekymmersfritt!
    Annika B
  • 2020-12-02
    Väldigt bra upplevelse. En enkel och smidig process utan konstigheter.
    Niklas B
  • 2020-12-01
    Köpt en lägenhet.
    Jag blev bemött på ett väldigt bra sätt hade man frågor kunde han svara eller så tog han reda på det.
    Hade inga förväntningar men mäklaren gjorde ett kanonjobb och informerade jättebra både när jag kollade på lägenheten och när jag köpte den.
    Min upplevelse har varit kanon!
    Agnes K
    • 55.0 m²
    • Johannesdal
    köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
  • 2020-11-30
    Sålt dödsbo. Bra bemötande, proffsig och utmärkt resultat vid försäljning :)
    Jonas B
  • 2020-11-28
    Inte den smidiga upplevelse vi hade hoppats på. Vi kände oss inte informerade och fick efterfråga information själv flera gånger, trots att vi sa till om att få vara involverade och välinformerade. Svår att få tag på emellanåt med långa svarstider. Budgivningen är vi dock väldigt nöjda med.
    Linus J
    • 55.5 m²
    • Västervik
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hej Linus! Vad tråkigt att höra att du upplevde det så som du beskriver. Jag har försökt att kontakta dig nu efter ditt lämnade omdöme då jag tyvärr inte känner igen mig i situationen som du beskriver. Jag är självklart mån om att du ska vara nöjd så hör gärna av dig till mig så att vi kan prata igenom detta. Jag strävar såklart alltid efter att ha en tät dialog med mina kunder vilket jag upplevde det som att vi hade. Roligt att höra att du var nöjd med budgivningen. Lycka till framledes och tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen!

• 2020-11-26
    Anders Gustafsson har på ett mycket professionellt sätt och med stor erfarenhet sålt mitt och mina syskons hus i Västervik med ett resultat som överträffade våra förväntningar.
    Vi uppskattade mycket att Anders Gustafsson hela tiden med ett bra bemötande informerade oss på ett informativt och bra sätt om alla händelser i försäljningsprocessen.
    Jan S
    • 147.0 m²
    • Skogshaga
  • 2020-11-24
    Informativt och objektivt bemötande. Smidig med eventuella extra visningar och frågor.
    Peter I
    • 205.0 m²
    • Västervik
    Tack Peter för ditt omdöme, ett fantastiskt hus ni köpt. Vi ses på tillträdet!

• 2020-11-24
    Vi har koept en laegenhet i Vaestervik. Under processen saa har Ellen varit effektiv i sin funktion att ge ge oss information noedvaendig foer ett beslut utan att ge avkall paa saeljarens intressen. Ett bra resultat foer baegge parter.
    Robert W
    • 45.0 m²
    • Johannesdal
    Tack för ditt fina omdöme Robert, det gläder mig verkligen! Må så gott så ses vi snart på tillträdet.

• 2020-11-19
    Christin Wahlman är en trevlig, kunnig och professionell mäklare. Har både köpt tomt sålt bostad via Svensk Fastighetsförmedling och är väldigt nöjd med deras arbete.
    Ahmed A
    • Västervik
    köpte en tomt med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Tack Ahmed, det var ett nöje att få hjälpa er med köpet. Lycka till med byggnationen så ses vi snart igen.

• 2020-11-18
    Douglas har sålt min gamla dementa fars lägenhet. Det är speciellt att möta även demens i dessa sammanhang och att göra en försäljning med en förvaltare. Det har gått mycket bra!
    Douglas har stor lokalkännedom om området, det märktes också tydligt. Jag kan varmt rekommendera honom för andra försäljningar.
    Anna-carin G
    • 82.5 m²
    • Kvännaren
  • 2020-11-18
    Anna var väldigt trevlig, samtidigt som hon på ett struktuterat sätt gick igenom hela säljprocessen, säljobjektet och den dokumentation som krävs. Jag kan starkt rekommendera att kontakta Anna om ni ska sälja er bostad.
    Stefan C
    • 119.0 m²
  • 2020-11-18
    Enkel, smidig och snabb affär. Erfaren mäklare med stor kunskap och professionellt bemötande.
    Annika K
    • 119.0 m²
  • 2020-11-17
    Sommarstuga. Vi har träffat Douglas tidigare på andra visningar men tyvärr inte vunnit budgivningarna då. Han har lyssnat på vad vi sökt för bostad och i vilket område och kontaktat oss och bemött oss på ett mycket proffessionellt sätt. Likaså vid genomförande av kontrakt och träff med säljare.
    Helene B
    • 53.0 m²
    • Loftahammar
    köpte sin stuga med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
  • 2020-11-16
    Köpt bostad i Västervik. Douglas har varit proffesionellt och hjälpsam på alla sätt. Glad och trevlig som person. Man har fått all information man kände att man behövde.

Väldigt nöjda.
    Suzana R
    • 44.5 m²
    • Karstorp
  • 2020-11-16
    Lugn och påläst, inger förtroende!
    Det han inte visste tog han reda på under mötet.
    Kan varmt rekommenderas!
    Magnus B
    • 53.0 m²
    • Loftahammar
  • 2020-11-14
    Mycket bra bemött!
    Klar och tydlig kommunikation.
    Tomas J
    • 127.0 m²
  • 2020-11-12
    Anders har varit en positiv & engagerande mäklare som från början ”trott” på vår fastighet.Han skapar förtroende & är en kompetent mäklare som kan sitt jobb.Vi förväntade oss en såld fastighet & med Anders skicklighet gick det över förväntan.För oss är det självklart att använda oss av Anders kompetens, yrkesskicklighet & tjänster om vi får behov i en framtid.
    Ann-charloth S
    • 156.0 m²
  • 2020-11-10
    Mycket proffsigt bemötande, effektivt och informativt.
    Isak J
    • Västervik
    Tack Isak, kul att höra. Lycka till med kommande byggnationen.

• 2020-11-07
    Köpt en villa av Ellen och jag blev väldigt bra bemött. Ellen förklarar bra och är påläst. Det hon inte genast kunde svara på återkom hon med. Sammanfattningen är att Ellen motsvarar de förväntningar man kan ha.
    Ingalill W
    • 120.0 m²
    • Västervik
    Hej Ingalill! Tack för ert fina omdöme. Det gläder mig att ni upplevde husköpet så och jag är glad att jag fick hjälpa er. Stort lycka till och jag hoppas att ni ska trivas i ert nya fina hus!

• 2020-11-05
    Vi har sålt en gammal skola och stugby.
    Vi blev bemötta bra.
    Det tog lite tid innan det hände något men till slut gick det fort.
    Vi förväntade oss lite mer information från mäklaren.
    I det stora hela fungerade det bra till slut.
    Kjell S
    • 71.0 m²
    • Johannesdal
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
  • 2020-11-03
    Köp av bostadsrätt. Fick ett proffsigt och trevligt bemötande. Ett bra bollplank vid funderingar kring bostaden. Tillmötesgående och påläst. Var egentligen tveksam till köp och hade låga förväntningar men blev positivt överraskad och är jättenöjd med köpet.
    Karin S
    • 44.0 m²
    • Västervik
    köpte sin lägenhet med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Tack Karin, det gläder mig att ni upplevde köpet av lägenheten så och jag är glad att jag fick hjälpa er! Lycka till i nya boendet.

• 2020-11-03
    Kunnig, påläst. Köpte en bostadsrätt som var ganska speciellt renoverad. Passade inte många men mig.
    Mikael Ö
    • 42.5 m²
    • Gamla Norr
    köpte sin lägenhet med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
  • 2020-11-03
    Sålt radhus och blev bra bemött. Han är lugn och saklig.
    Han är rutinerad och om något går snett löser han det på bra sätt.
    Betyget blir MVG.
    Anders W
    • 113.0 m²
    • Fågelbäret
  • 2020-11-01
    Snällaste och ödmjukaste mäklaren jag har träffat, han hjälpte till att få upp priset och med vinstskatten. 10/10
    Christoffer T
    • 49.0 m²
    • Kvännaren
  • 2020-10-29
    Återkopplat hela tiden på frågor vi haft kring nyproduktion
    Noggrann
    Mycket bra bemötande
    Gunilla T
    • 153.0 m²
    • Västervik
    Hej Gunilla! Vad härligt att höra att ni upplevde det så, det glädjer mig. Lycka till framledes och jag hoppas att ni ska trivas i ert nya hus!

• 2020-10-27
    Jag har köpt ett villa. Mäklare var snäll och och behandla oss med stor respekt. Han hjälpte oss på bästa sätt för att köpa den här villan . Tusen tack Gustavsson
    Fatima K
    • 124.0 m²
    • Lidhem
  • 2020-10-25
    Bra bemötande, flexibel och tillgänglig
    Kristina M
    • 70.0 m²
    • Bågvik
    sålde sin stuga med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
  • 2020-10-16
    Väldigt nöjd med hur Anders informerade om att jag behövde veta och fixade så allt gick väldigt smidigt.
    Matilda B
    • 71.0 m²
  • 2020-10-14
    Sålde vårt hus med hjälp av Douglas. Mycket tydlig, hjälpsam och kunnig. Försäljningen gick väldigt smidigt med all hjälp vi fick.
    Mikael A
    • 143.0 m²
  • 2020-10-07
    Proffsigt bemötande och genomförande av affären med löpande uppföljning hela vägen
    Urban L
    Urban L
    • Kristineberg
    sålde sin bostad med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte