Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Kvarngatan 15, 593 30 Västervik — Visa karta

Vi har koll på den lokala bostadsmarknaden i Västervik!

Varje år genomför vi ca 300 bostadsförsäljningar och vi har samlat på oss gott om erfarenhet genom åren. Våra mäklare är kunniga och välutbildade vilket i kombination med erfarenheten gett oss ett framgångsrecept för fastighetsförsäljning.

När du går i sälj eller köptankar i Västerviksregionen är du välkommen in till vår Bobutik på Kvarngatan. Självklart svarar vi även på frågor i ett tidigare skede eller hjälper till med värdering av din fastighet.
Mån-Tor: 10:00-17:00
Fre: 10:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 497 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Västervik

• 2020-02-20

Carin B skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har fått hjälp med kontraktskrivningen när vi sålde vårt hus privat.
    Christine har ett mycket proffsigt bemötande och tog sig tid att besöka huset och presenterade sina tjänster.
    Hon är snabb på att återkoppla och allt gått väldigt smidigt och proffsigt.
    Kan varmt rekommendera Christin Läs mer
  • 2020-02-19

Elin H skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Bra bemötande, förtroendeingivande. Läs mer
  • 2020-02-17

Kicki N skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jonas var väldigt tillmötesgående och hjälpsam med allt från att svara på frågor, mejla över dokument samt ordna med visning då det inte var någon planerad visning för tillfället.

Vid skrivning av kontrakt var inga frågor för dumma och han var noggrann med att gå igenom alla punkter av kontraktet. Läs mer
  • 2020-02-17

Helen F skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag är köpare av en fastighet i Överum. Jag har inte bra erfarenheter av fastighetsmäklare överlag (har haft kontakt med mäklare i flera län) men Jonas är en mäklare att lita på. Han har snabb kommunikation och bra minne eller bra ordning på sitt jobb. Ordentlig, noggrann, tydlig, öppen, ärlig, trevlig. Frågetecken löser man snabbt. Eftersom jag på grund av andra kontakter har fått låga förväntningar på fastighetsmäklare så blev jag glatt överraskad av någon som sköter sitt jobb så professionellt :) Läs mer
  • 2020-02-16

Rosa Linnea J skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt villa. Trevlig, lugn och saklig mäklare, dock lite blygsam och försiktig i bemötande. Samtidigt är det bättre än nån som bara är för självsäker och går på. Han har lagt ner mkt tid och varit mkt flexibel mot tänkbara köpare. Hade väntat mej att försäljningen skulle gå snabbare, men det berodde på andra yttre omständigheter och inte mäklaren. När väl bud var lagt, gick allt fort och smidigt. Ett väl genomfört arbete. Läs mer
  • 2020-02-15

Hans-jörgen P skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt hus trevligt bemötande bra service men Jonas kunde upplyst om brister på huset men jag kunde läsa om dem i besiktningsprotokollet. Läs mer
  • 2020-02-14

Kenth K skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Har sålt min mosters samt min fars lägehet, Douglas har sålt båda lägenheterna med mycket goda ressultat.
    Bemötandet var proffsigt och nogranhet och ärlighet. Läs mer
  • 2020-02-14

Jessica G skrev om Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Trevlig och effektiv! Mycket bra på sitt jobb! Läs mer
  • 2020-02-12

Maria Camilla Monica B skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hej! Vi har sålt ett hus, Duktig mäklare och en bra fastighetsbyrå.Mvh Maria Bertelsen Läs mer
  • 2020-02-11

Agneta T skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycke bra information, och även ett kanontrevligt samtal , måste säga toppen, 👍👍 Läs mer
    2020-02-12 Christin W svarar Agneta T
    Tack tack Agneta, vad roligt att höra. Du har en spännande resa med byggnation framför dig, kommer bli så bra 😀
  • 2020-02-10

Elin J skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Tycker att Douglas har skött allting bra, bra kontakt och trevligt bemötande. Har både köpt hus av honom och ska sälja min lägenhet genom honom. Läs mer
  • 2020-02-10

Ida E skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt villa. Mycket nöjd med mäklarens flexibilitet och bemötande. Läs mer
  • 2020-02-09

Roger A skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Dottern köpt en bostadsrätt med mig som fullmäktige.
    Allt fungerade mycket bra och processen var snabb och utan problem Läs mer
  • 2020-02-03

Nils A skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Douglas har på ett förtjänstfullt och ansvarsmässigt sätt varit behjälplig
    under hela processen med att sälja vårt hus. Vi kan varmt rekommendera Douglas som mäklare. Läs mer
  • 2020-01-30

Fils N skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi fick jätte bra bemötande när vi skulle köpa Tomten med Christina Wahlan, hon väldigt duktig! Läs mer
    2020-01-30 Christin W svarar Fils N
    Tack tack! Vad roligt att höra. Vi ses vid tillträdet framöver.
  • 2020-01-29

Ange K skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har köpt tomten, vi haft toppen bemötande med Christian! Hon är väldigt duktig! Vi är väldigt nöjda 👍🏻 Läs mer
    2020-01-29 Christin W svarar Ange K
    Tack så jättemycket Ange! Ni har en spännande resa framför er med husbygge, det kommer bli riktigt bra.
  • 2020-01-28

Jon L skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Var ett trevligt och bra bemötande från mäklaren där vi kom överens på ett bra sätt. Han var tillmötesgående och driven. Läs mer
  • 2020-01-23

Kristoffer L skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har köpt en nyproducerad 3rummare på 81kvm

Anders har från första början givit ett proffisionelt intryck, kunnig,behjälplig

Mina förväntningar var att jag skulle kunna få lite tips, och stöttning i köpet av min första lägenhet! Läs mer
  • 2020-01-23

Charlotte O skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Fungerade bra hela vägen från visning till köp. Läs mer
  • Elin N

2020-01-21

Elin N skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har sålt vår bostad med Christine Wahlman på Svensk fastighetsförmedling i Västervik. Christine har varit lätt att få tag i, hon har haft ett professionellt bemötande och upplevs som en väldigt skicklig mäklare. Vi är supernöjda med samarbetet med Christine! Läs mer
    2020-01-21 Christin W svarar Elin N
    Stort tack Elin, det har varit ett nöje att ha denna tajta kontakt med er under bostadsförsäljningen. Så roligt att jag fick hjälpa er med försäljningen och att ni gav mig förtroendet. Vi ses vid tillträdet!
  • 2020-01-18

Sofia B skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt bostad och blev bemött på ett riktigt professionellt sätt.
    Christine är tydlig och Inger ett gott förtroende. Läs mer
    2020-01-20 Christin W svarar Sofia B
    Tack så jättemycket Sofia, vad roligt att höra. Grattis till en riktigt fin villa.
  • Britt M

2020-01-16

Britt M skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har sålt en fastighet.
    Douglas har från början till slut varit väldigt hjälpsam trevlig och tillmötesgående.
    Försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt.
    Kommer rekommendera Douglas till vänner som går i köp och säljtankar Läs mer
  • Martin S

2020-01-16

Martin S skrev om Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Ellen hjälpte mig att sälja min lägenhet på Björklundsgatan. Jag fick ett väldigt bra bemötande och hon gjorde ett bra med att sälja den. Även efter försäljningen har hon varit till stor hjälp genom summering av utgifter och liknande inför deklarationen. Läs mer
    Ellen W gillar detta
  • 2020-01-16

Ann-sophie H skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hade önskat få mer info om hur det gick med försäljning, antingen via sms eller mail. Jag fick ringa för att kolla hur det gick, blev lätt "bortglömd" då vi var två säljare av fastigheten. Läs mer
  • 2020-01-16

Diane R skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    En exemplarisk person som är väldigt professionellt, trygg och snabb! Rekommenderar Douglas varmt. Bästa mäklaren jag har haft med att göra ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • 2020-01-13

Klaus R skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    mycket engagerad och lättillgänglig Läs mer
  • 2020-01-07

Marcus H skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Lärn skicklig mäklare som starkt rekommenderas. Läs mer
  • 2019-12-30

Roger B skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hjälpsam och ett trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-12-29

Peter N skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt brf
    Bra bemötande
    Anders lever upp till de
    Förväntningar jag har på
    Svensk fast Läs mer
  • 2019-12-27

Karin B skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpte lägenhet av Anders. Anders är mycket hjälpsam och flexibel för att möta kunden när det passar kunden. Han är trevlig, kunnig och ärlig. Läs mer
  • 2019-12-25

Mattias Bo Peter G skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Bra och snabbt bemötande vid försäljning av vår villa. Läs mer

Emma W skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt villa, douglas mycket trevligt och mysig visning. Lugn och hjälpsam Läs mer
  • 2019-12-25

Bengt A skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Bra och vänligt bemötande och motagande Läs mer
  • 2019-12-22

Anna S skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har köpt en liten gård i Småland. Mäklaren har bemött oss på ett mycket trevligt och proffitionellt sätt där hon både på visning av gården, och senare i själva affären gav oss en massa viktig information som var av stor betydelse inför vårt beslut att gå in i budgivning och slutligen köpa gården. Hennes kunskaper om objektet gjorde oss trygga i vårt livs stora affär.
    Anna Jeansen överträffade våra förväntningar och vi är mer än nöjda.
    Mvh Anna och Lars Sjöberg Malmquist Läs mer
  • 2019-12-17

Åsa J skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt tomt
    Trevligt bemötande
    Tydlig info
    Positiv Läs mer
    2019-12-18 Christin W svarar Åsa J
    Tack Åsa för ditt omdöme, en riktigt fin tomt ni köpt. Blir kul att följa er kommande resa. Önskar er en fin jul!
  • 2019-12-16

Michaela E skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Bättre än Anders går inte att bli! Vi som säljare uppskattar Anders tydlighet, ödmjukhet och träffsäkerhet! Det känns tryggt att anlita Anders då vi vet att han är lika tydlig och ödmjuk mot köparen. Läs mer
  • 2019-12-16

Hussein S skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Har köpt en bostadsrätt, är nöjd med service och bemötande. Läs mer
  • 2019-12-15

Lemane H skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt lägenhet.
    Han va mycket trevlig, förklarade allt som ska, bemötandet var utmärk.
    Ja det gjorde han på ett proffsigt sätt.
    Allt va som det ska. Är så nöjd.
    Tack till Douglas för allt. Läs mer
  • 2019-12-13

Michaela E skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har köpt en lägenhet med ganska kort varsel, Anna löste denna affär snabbt och smidigt utifrån våra behov. Vi är mycket nöjda med proffsigt bemötande! Läs mer
  • 2019-12-12

Roger F skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt Fastighet.
    Proffsigt bemötande.
    Svarar och hör av sig väl enligt förväntningarna. Läs mer
    2019-12-13 Anna J svarar Roger F
    Hej Roger,
    Tack så mycket för din fina rekommendation. Jag uppskattar verkligen din feedback. Trevlig helg
  • 2019-12-09

Marianne A skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Douglas la ut mina personuppgifter på Hemnet. Berättade inte om misstaget för mig. Brott mot GDPR!. Mitt förtroende blev klart påverkat. Läs mer
  • 2019-12-09

Maria L skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har köpt en villa.
    Vi tycker att Jonas var väldigt trevlig och vi uppskattade verkligen att han väntade in oss när vi hade lite svårt att få lånelöfte innan vår lägenhet var såld. Läs mer

Maria L skrev om Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har sålt en bostadsrätt som vi trodde skulle vara svårsåld.
    Ellen var väldigt trevlig och duktig på sitt jobb.
    Lägenheten blev såld inom två och en halv vecka. Läs mer
  • 2019-12-06

Maria K skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Christin hjälper oss att både köpa nytt hus och sälja vårt befintliga hus. Hon har fått oss att känna oss väldigt trygga trots att det är en stor affär som rör stora summor. Läs mer
    2019-12-09 Christin W svarar Maria K
    Hej Maria! Tack för din fina recension. Att känna sig trygg i dessa stora affärer är så viktigt och det är något jag jobbar hårt för. Lycka till på fotograferingen nu i veckan så hörs vi snart igen.
  • 2019-12-05

Peter G skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Christin är en serviceminded och driven mäklare som vi kan rekommendera för alla som ska sälja eller köpa hus. Läs mer
    2019-12-05 Christin W svarar Peter G
    Tack Peter! Var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen av ert fantastiska hus. Önskar er en riktigt fin jul!
  • 2019-12-04

Susanna N skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt en lägenhet.Proffsigt bemötande, visade runt och kunde svara på frågor, tog reda på svar och återkom. Läs mer
    2019-12-05 Christin W svarar Susanna N
    Tack Susanna för ditt fina omdöme. Vad roligt att du upplevde köpet så, alltid mitt mål att på ett professionellt sätt bemöta både säljare och köpare. Ha en fin jul så ses vi vid tillträdet!
  • 2019-12-03

Marianne A skrev om Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har köpt en lägenhet. Allt har fungerat jättebra.
    Mäklaren var jättegullig. Läs mer
  • Malin T

2019-12-02

Malin T skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    V i har sålt en bostadsrätt i ett dödsbo. Bemötandet från Jonas ingav förtroende. Han hjälpte oss att få ett bra pris och goda villkor och en snabbt genomförd affär.

Sammanfattning: Kunnig, genomtänkt, erfaren, rask. Läs mer
  • 2019-11-27

Kenneth D skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålde min Mors lägenhet.
    Jonas har ett lungt sätt som passar mig, han är saklig och tillmötesgående.
    Kan rekommendera Jonas och Svensk Fastighetsförmedling och man kommer inte bli besviken. Läs mer
  • 2019-11-21

Lars F skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Har blivit kontaktad ang bouppteckningen som jag skulle godkänna.
    Mycket trevlig och bra bemötande. Läs mer

Kvarngatan 15, 593 30 Västervik