Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Vi har koll på den lokala bostadsmarknaden i Västervik!

Varje år genomför vi drygt 300 bostadsförsäljningar och vi har samlat på oss gott om erfarenhet genom åren. Våra mäklare är kunniga och välutbildade vilket i kombination med erfarenheten gett oss ett framgångsrecept för fastighetsförsäljning.

När du går i sälj eller köptankar i Västerviksregionen är du välkommen in till vår Bobutik på Kvarngatan. Självklart svarar vi även på frågor i ett tidigare skede eller hjälper till med värdering av din fastighet.

Läs vad 821 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Västervik 2

• sålde sitt hus med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    • Ludvigsdal
    2021-09-24
    Ellen Wikström har handlagt uppdraget på ett proffsigt och med förtroendegivande integritet.
    Hon har helt uppfyllt alla förväntningar.
    Som betygsättning ger jag tveklöst högsta möjliga.
  • köpte sin stuga med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    • Getterum
    2021-09-21
    Min första tanke var att hon var väldigt ung. Och tänkte att hon kanske är lite oerfaren. Men hon visade sig väldigt professionell och kunnig men ändå lättsam. En kombination som inte alla har.. En väldigt duktig mäklare som jag absolut skulle rekommendera vidare!
  • sålde sitt hus med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2021-09-20
    Lyssnade på våran önskan
    Hoppas att det skulle blir så bra som möjligt
    Douglas har uppfyllt alla våra önskemål och mer där till.
  • köpte sitt hus med hjälp av Erica Bergstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    • Gamleby
    2021-09-14
    Hon är serviceminded och omtänksam.
    Noggrann och hjälpsam.
    Tack snälla Kristina och lycka till framöver! Erica Bergstedt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2021-09-08
    Proffsigt och trevligt bemötande!
    Trodde inte min lägenhet skulle säljas för så mycket, så det motsvarande verkligen mina förväntningar!
    Snabbt och smidigt, allt var klart på nån vecka!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    • Gamla Öster
    2021-09-08
    Klar och tydlig med allt. Det kändes glasklart från början till slut.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    • Brevik
    2021-09-07
    Vi har genomfört en relativt snabb affär och alla kontakter (som hittills varit på distans) har fungerat klockrent. Snabba besked och kloka råd från Anders underlättade väldigt då vi är på 40+ mils avstånd.

Hoppas att vi snart kan träffa Anders personligen också!
  • sålde en tomt med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    • Gertrudsvik Sjöstad
    2021-09-07
    Smidigt och lätt att samarbeta med Anders, kompetent i sitt jobb.
  • köpte en tomt med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2021-09-06
    Vänlig och korrekt i sin presentation av objektet
    2021-09-06
    Mycket nöjd med arbetet. Bra återkoppling efter kundmöten.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2021-09-02
    Tycker hon uppträtt mkt proffsigt.
    Svarade snabbt på frågor.
    Då vi träffade henne hade hon avsatt tid
    Vi behövde.
    Lyssnade!
    Lars Erik
    • Kvännaren
    2021-09-01
    Mycket bra bemötande. Hörde av sig och tog sig tid eftersom köpet gjordes utanför ordinare visningar.
    Hade önskat lite mer tid i lägenheten på förhandsvisningen men ska få tid innan köpet är betalt.
  • Jonas J
    2021-08-31
    På ett mycket bra sätt. Hade inga förväntningar. Professionell.
    • Björnsholm
    2021-08-26
    Mycket trevligt bemötande, noggrann med att vi som säljare var delaktiga i varje steg i försäljningsprocessen. Lyhörd och närvarande vid frågor och funderingar. Tack Douglas.
  • sålde sin stuga med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    • Edsbruk
    2021-08-25
    Vi är nöjda med försäljningsprocessen som tack vare Douglas hjälpsamhet gick enkelt och snabbt. Douglas är professionell, lyhörd och kommunikativ. Han har varit tillgänglig, svarat på våra frågor och hållit oss välinformerade under hela processen.
    2021-08-25
    Väldigt bra bemött. Förväntningarna va ju stora och jag tyckte att Douglas skötte den uppgiften utmärkt,finns inget att klaga på. Kommer att rekomendera till våra vänner att anlita honom om de ska sälja.👍🤗😊
    2021-08-25
    Jättetrevlig proffsig lugn sansad som en vän.
    Inga förväntningar men Douglas löste allt
    Han tog sig tid att förklara allt som skulle komma inget jäkt väldigt trevligt bemötande. Han är nr.1
    Anders & Martina
  • köpte sitt hus med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2021-08-25
    Trevligt bemötande, känns trygg. Bryr sig om man har frågor eller om man känner sig osäker.
    Bra informationsmaterial. Det blir nog kanon :-)
  • köpte sitt hus med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2021-08-23
    Trevligt bemötande och väldigt bra service. Rekommenderas!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2021-08-22
    Vi upplever att Douglas är kunnig och seriös. Han har alltid tagit hänsyn till våra önskemål och uppträtt respektfullt.
    2021-08-19
    Trevlig, omtänksam & pedagogisk
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    • Peru
    2021-08-19
    Trevlig mäklare som ställde upp under semestertider
  • Louise S
    2021-08-17
    Jag blev vänligt o trevligt bemött
    2021-08-16
    Blev bra bemött. Svarade bra på frågor man hade. Jag tycker hon gjorde ett bra arbete. Jag tycker det måste vara lite obehagligt att veta att en sådan här enkät skickas ut. En del människor är ju alltid missnöjda fastän man gör ett bra jobb. Vi är nöjda.
    2021-08-16
    En professionell, trevlig och förtroendeingivande mäklare. Rekommenderas starkt. Fick förtroende för mäklaren omgående. Gav väldigt snabbt och detaljer återkoppling efter varje visning av min lägenhet samt gjorde ett snabbt avslut med köparen.
  • sålde sin stuga med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    • Smitterstad
    2021-08-13
    Ellen har ett trevligt bemötande och är en duktig mäklare
    • VÄSTERVIK
    2021-08-09
    Påläst, kunnig och väldigt trevligt bemötande!
    Enkel och väldigt snabb försäljning!
    • Gamleby
    2021-08-09
    Bra mäklare lugn och sympatisk
    2021-08-09
    Toppen mäklare som alltid håller oss uppdaterade.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2021-08-07
    Anna är tydlig och proffsig i rollen. Jag känner mig trygg i att Anna visade upp både hus och område på bästa för köparen.
  • sålde sin stuga med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    • Ytterby
    2021-08-03
    Dåligt engagerad. Vi fick söka henne hela tiden. Pga semestern glömde hon oss.
  • köpte sin stuga med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2021-08-03
    Jag är väldigt nöjd! Douglas ger ett proffsigt intryck och trevlig
    2021-08-02
    Vänligt och professionellt bemötande. Anna överträffade våra förväntningar om en snabb och smidig affär.
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2021-07-28
    Underbar mäklare med extra allt! Kan varmt rekommendera honom!
    2021-07-28
    Proffsigt bemötande som inger förtroende.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2021-07-26
    Mycket bra bemött av Anna, flexibel när vi önskade extra visning
    Noggrann när vi gick igenom kontraktet
    Proffesionell o kunnig!
    Allt var kanon .
    Douglas gjorde ett super bra jobb .
  • köpte en tomt med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2021-07-25
    Bra trevligt lättsamt proffsigt möte.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2021-07-25
    Bra bemötande med tips och råd om hur jag ska gå vidare med köpet.

Mina förväntningar inför kontakt med mäklare var inte högre än att jag förväntade mig att han utförde sitt jobb på ett professionellt sätt. Det infriades på ett bra sätt.

Total upplevelse av bostadsköpet är bra. Jag är glad att vi lyckades genomföra köpet på ett enkelt och smidigt sätt. Jag lyckades undvika budgivning, vilket var skönt från mitt håll.
    • Marieborg
    2021-07-24
    Pedagogisk och trevlig. Underlättar för oss som har dålig koll så känner man att han vet vad han gör och skapar ett förtroende för den som köper/säljer
    • Edsbruk
    2021-07-22
    Allt har funkat bra tycker jag
  • köpte sin stuga med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    • Källvik
    2021-07-22
    Processen fungerade mycket smidigt. Han kändes ärlig och trygg.
    Det ända som hände var att avtalspapprena var i oordning när det var dags för kontraktsskrivning
    • Källvik
    2021-07-22
    Kändes ärlig och trygg. Hela processen fungerade smidigt.
    Det ända som hände var att avtalspappren var i oordning när det var dags för kontaktskrivning.
    • VÄSTERVIK
    2021-07-22
    Han ringde mig personligen om denna lägenhet. Den är liknande till en annan lägenhet som jag tidigare lagt bud på och som han hade hand om. Han har varit väldigt trevlig och behjälplig hela vägen.
  • köpte sin stuga med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    • Flatvarp
    2021-07-18
    Bra bemötande. Ok respons på mail och telefon tillsammans med mäklarassistenten. Kunde inte vara med på mötet på tillträdesdagen pga semester.
    • Östermalm
    2021-07-12
    Douglas är en professionell mäklare. Uppträder korrekt och seriöst mot både köpare och säljare. Kan varmt rekommenderas.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2021-07-12
    Bästa mäklaren i Stan. Har både sålt och köpt av Anders.
    2021-07-10
    Bra bemötande
    Jag hade stora förväntningar och det gjorde
    Mäklaren
    Det blev en snabb och smidig försäljningen
    • Peru
    2021-07-10
    Engagerad, kompetent, förtroendeingivande, trevlig man med humor!
    2021-07-08
    Ett mycket professionellt och engagerande bemötande. Mycket trevlig och kunnig. Bra från start till slut.