Alla kategorier Mäklare Kalmar Västervik Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Kvarngatan 15, 593 30 Västervik — Visa karta

Vi har koll på den lokala bostadsmarknaden i Västervik!

Varje år genomför vi ca 260 bostadsförsäljningar och vi har samlat på oss gott om erfarenhet genom åren. Våra mäklare är kunniga och välutbildade vilket i kombination med erfarenheten gett oss ett framgångsrecept för fastighetsförsäljning.

När du går i sälj eller köptankar i Västerviksregionen är du välkommen in till vår Bobutik på Kvarngatan. Självklart svarar vi även på frågor i ett tidigare skede eller hjälper till med värdering av din fastighet.

Läs vad 424 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Västervik

• 2019-08-18

Nichlas H skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket trevlig och tillmötesgående personal Läs mer
  • 2019-08-18

Madelene S skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har köpt en tomt. Douglas gav oss väldigt bra service och gjorde köpet enkelt o smidigt. Läs mer
  • 2019-08-17

Annika H skrev om Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag sålde min mammas bostadsrätt när hon flyttade in på äldreboende.Mäklaren upplevde jag som proffsig med bra koll på försäljning dessutom både glad och trevlig.Kunde komma på kort varsel.Lätt att hålla kontakten med via sms och mail. Ordnade med fullmakter osv. så att jag inte behövde resa till Västervik så många gånger. Jag är mycket nöjd med hjälpen. Läs mer
  • Arne L

2019-08-15

Arne L skrev om Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har investerat i en lgh på Skeppsbrokajen. Den mäklare vi har haft kontakt med är Ellen Wikström, som bemötte oss väldigt professionellt och seriöst. Vad vi förstår är hon relativt ny som mäklare, men gjorde, och gör, ett fantastiskt jobb för oss.
    Nu ser vi fram mot inflyttning i slutet av sept. Läs mer
  • 2019-08-14

Mattias M skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Har köpt en villatomt.
    Bemötande proffesionellt, trevligt och tålmodigt.
    Fick förklaringar på oklarheter i lugn och ro. Kändes tryggt. Läs mer
  • 2019-08-12

Johan G skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Snabb, effektiv och kunnig!
    Bra återkoppling i lagom mängd. Läs mer
  • 2019-08-09

Ruth L skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Trevligt bemötande. Professionell. Vi fick mer än förväntat för lägenheten👍 Läs mer
  • 2019-07-31

Johan U skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Trevlig kille !! 2 snabba försäljningar ! Läs mer
  • 2019-07-24

Anna L skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålde en lägenhet. Douglas är ambitiös, proffsig och engagerad i dig som säljare och den som köper. Bra kommunikation och bra ledaasagnsagning genom processen! Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-07-22

Mikael E skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Har köpt en bostadsrätt Norra Bangatan 12A tycker mäklaren (Douglas Salomon) hade ett mycket proffsigt och trevligt bemötande han levde verkligen upp till de förväntningar man kan önska sig. Läs mer
  • Mårten v

2019-07-21

Mårten v skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpte en bostadsrätt i västervik.

Tycker Douglas var en toppen mäklare. Han var både engagerad och alltid fanns att nå och hade svar på alla frågor.
    Inget att klaga på utan bara en toppen upplevelse! Läs mer
  • 2019-07-13

Thomas A skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Tack Douglas för ett bra jobb, trevligt bemötande o bra info.
    Thomas. Läs mer
  • 2019-07-12

EMELIE O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Ett mycket bra bemötande och tillmötesgående mäklare .Ett utmärkt bra bemötande på båda visningarna och under hela köpprocessen och vilket både skapar trygghet och förtroende i detta viktiga köp i livet.
    Skulle rekommendera till andra så som säljare och köpare. Ska vi anlita en mäklare så är han den solklara Läs mer
  • 2019-07-05

Rebecka N skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har köpt vårt första hus och kunde inte tänka oss en bättre mäklare. Ett fantastiskt bra bemötande på visningen, och under hela köpprocessen känner vi att ni hela tiden gjort det lilla extra för oss, vilket både skapar trygghet och förtroende i detta viktiga köp i livet. Läs mer
  • Catharina F

2019-07-04

Catharina F skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpte ett hus och jag tycker att bemötandet än så länge har varit tillfredsställande. Har ju inte blivit klart med alla papper mm. Får nog återkoppla när allt är klart. Läs mer
  • 2019-07-02

Jonas P skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anders var mycket profersionell i sin försäljning av ett fritidshus i Lugnet. Vi var köpare och min känsla är att inte bara vi utan att även säljaren var nöjd med slutresultatet. Läs mer
  • 2019-07-01

Per M skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt villa med hjälp av Anna, trevligt och professionellt bemötande. Snabb och smidig kommunikation. Tillmötesgående och rak, hanterat våra önskemål på ett bra sätt. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-07-02 Anna J svarar Per M
    Hej Per, Jätteroligt att ni är nöjda och så roligt att ni har hittat ert fina hus. Hoppas ni kommer att trivas och få många fina stunder där framöver. Allt gott!
  • 2019-06-30

Anna L skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket bra bemötande och tillmötesgående mäklare som kunde guida oss genom vårt första husköp! Läs mer
  • Nisreen H

2019-06-29

Nisreen H skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag sålt min lägenhet via Svensk fastighetsförmedling, fått stöd av mäklaren, väldigt gott bemötande. Känner mig trygg och kan lita på mäklaren. Tack Jonas Gustafson, det gick smidigt och snobbt. Läs mer
  • 2019-06-28

Michael G skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt villa
    Mkt bra och engagerat sätt
    Höga förväntningar på service och bra ekonomi
    Bra engagemang och resultat Läs mer
    2019-07-02 Anna J svarar Michael G
    Hej Michael, Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Stort tack för fina rekommendationer och för förtroendet jag fick att få sälja er fina villa. Lycka till med ert nya boende:-)
  • 2019-06-28

Christoffer J skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt ett hus i Västervik, jättenöjd med mäklare från visning till och med kontraktskrivning. 5/5 i betyg. Läs mer

Mia G skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt ett hus på 155km2. Omdömet om Christin. Kompetent, service, snabb. Strukturerad. Trygghet Läs mer
    2019-07-08 Christin W svarar Mia G
    Tack för de orden Mia, det var ett nöje att hjälpa dig med fastighetsförsäljningen. Vi ses på tillträdet, ha en bra sommar tills dess.
  • 2019-06-27

Christer O skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Bra, energisk och duktig. Snabb återkoppling och dialog. Läs mer
  • 2019-06-26

Carin Å skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Försäljning av St Trädgårdsg 15 a, Västervik.
    Jonas uppträdde både trevligt och proffesionellt. Fick bra kontakt med honom.
    Vi är mycket nöjda med honom. Läs mer
  • 2019-06-26

Anna T skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    kan först konstatera att jag o maken genom åren mött ett antal mäklare i samband med husförsäljning och köp. Anna har varit en av de bästa. Bla gm att vara tydlig, beskriva och förklara på ett bra sätt. Oftast snabb kontakt, och återkoppling av olika slag. Mycket trevligt och mänskligt bemötande. Hade mer farhågor än förväntningar, men farhågor uteblev !!! Tack vare Anna

Vi ska köpa Strömsgården Läs mer
    2019-06-26 Anna J svarar Anna T
    Hej Anna, Vad roligt att du och maken är nöjda. Stort tack för era positiva omdömen. Hoppas att ni kommer trivas bra i ert nya fina hus. Ha en skön sommar!
  • Ann-Helen O

2019-06-25

Ann-Helen O skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har fått hjälp och support att sälja en villa
    Min mäklare har hela tiden gett en tydlig bild av hur processen kommer att gå till och var i processen vi har varit. Jag känner att mäklaren har varit kunnig, påläst och erfaren av sälja fastigheter i det aktuella området och har därför kunna guida både mig och
    intresserade köpare på bästa sätt. Läs mer
  • 2019-06-25

Peter T skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Engagerat och behjälpligt bemötande. Tog initiativ till olika möjligheter och lösningar i affären. Läs mer
    2019-06-26 Anna J svarar Peter T
    Hej Peter, Vad kul att du är nöjd. Hoppas ni kommer att trivas bra i huset och att ni får en fin sommar.
  • 2019-06-24

Annika A skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt en skärgårdafastighet
    Fick ett mycket bra bemötande;
    Personlig
    Engagerad
    Kunnig
    Vänlig
    Professionell Läs mer
  • 2019-06-24

Benjamin A skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt vår bostad.
    Vår mäklare var noggrann och duktig!
    Vi fick service och återkoppling angående vårt sälj objekt. Professionell och ordentlig mäklare. Vi kan inte vara mer nöjda och belåtna med jobbet som vår mäklare har gjort. Läs mer
  • 2019-06-24

Maria G skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt en bostadsrätt, mycket trevligt välkomnande bemötande hos fastighetsmäklaren! Läs mer
  • Gunilla N

2019-06-22

Gunilla N skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anders Gustavsson har förmedlat köpet till vårt nya boende till full belåtenhet för oss. Läs mer
  • 2019-06-19

Ninni M skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Supertrevlig och väldigt tillmötesgående.
    Allt har fungerar kanon med både köp av nytt och försäljning av vårt befintliga hus!
    Jättenöjda. Läs mer
  • 2019-06-05

Patrik B skrev om Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket kunnig och hjälpsam! Överträffade alla mina förväntningar! Läs mer
    2019-06-11 Ellen W svarar Patrik B
    Tack för dom fina orden Patrik. Det gläder mig verkligen!
    Hoppas att du ska trivas i din nya bostad.

Bästa hälsningar, Ellen
  • 2019-06-04

Christer L skrev om Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har köpt en lägenhet på Skeppsbrogatan 5 B i Västervik. Ellen var mycket lyhörd och hjälpsam, beträffande våra frågor. Vi fick snabba svar via mail. Hon ställde upp och visade lägenheten flera gånger. Hon gav ett mycket proffsigt intryck. Vi är mycket nöjda. Hon levde till fullo upp på våra förväntningar. Vi kan rekommendera henne. Läs mer
    2019-06-04 Ellen W svarar Christer L
    Tack för det fina omdömet Christer och tack för att du gärna rekommenderar mig vidare! Det har varit jätteroligt att få hjälpa er. Hoppas verkligen att ni ska trivas i er nya bostad.
    Hälsa så gott till Monica och ta hand om er.

Bästa hälsningar, Ellen
  • 2019-06-02

Torbjörn R skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hej vi har köpt en bostad genom Jonas Gustavsson Västervik och är mycket nöjda och hoppas vara så när affären är avslutad. Jonas ställde upp på obekväm arbetstid en lördag då vi kom från Stockholm . Vi önskar honom lycka till med fler affärer.
    Mvh Tobbe o Joop Läs mer
  • 2019-06-01

Kent S skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi sålde en villa och mäklaren var Emma Widerström och vi har blivit mycket bra bemötta av henne och fått svar på dom frågor som vi hade och allt är till belåtenhet från vår sida. Läs mer
  • 2019-05-28

Viola H skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt bostadsrätt.
    Blev trevligt bemött. Läs mer
  • Sesse Ö

2019-05-28

Sesse Ö skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag sålde min fina lilla två-rummare med hjälp av Emma på svensk fastighetsförmedling. Hon har varit fantastiskt tillmötesgående, tillgänglig, positiv och driven under hela processen, som blev förvånansvärt kort och smidig. Jag är väldigt nöjd med hennes stora engagemang. Läs mer
  • 2019-05-27

Göran L skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Snabb handläggning och bra bemötande
    vid försäljningen av vår mors hus.Anders G kan verkligen rekommenderas som mäklare.

Göran och Annette Läs mer
  • 2019-05-26

Jeanette E skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har fått proffsig hjälp och trevligt bemötande av Emma vid vår försäljning av vår lilla bostadsrätt.
    Vi har ett stort förtroende för henne och kommer att vända oss till henne vid ev framtida försäljningar. Läs mer
    2019-05-28 Emma W svarar Jeanette E
    Innerligt tack för dem värmande orden Jeanette! Jag är så glad över att ha fått förtroendet att försälja er fina lägenhet, jag vill också passa på att tacka för en fint samarbete! Fantastiskt kul för er att försäljningen gick så bra! Önskar er all lycka och glädje. Ni är alltid varmt välkomna att höra av er till mig! Må bäst och ha en fantastisk sommar!
  • 2019-05-26

Carl-Magnus M skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har sålt en centralt belägen villa. Mäklaren var professionell och engagerad och föredömlig med löpande återkoppling under processen. Mäklaren överträffade våra förväntningar både vad gäller servicegrad och det pris vi fick för vår bostad.
    Vi kan starkt rekommendera vår mäklare. Läs mer
    2019-06-04 Anna J svarar Carl-Magnus M
    Stort tack till er för ert fina omdöme. Jätteroligt att i är nöjda med affären och med mitt arbete. Det var ett nöje att samarbeta med er.
  • 2019-05-23

Kristin N skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpte en tomt på Hornslandet och blev mycket vänligt, professionellt och sakkunnigt mött. Hade inga direkta förväntningar men Douglas infriade absolut det man bör förvänta sig av en mäklare. Helnöjd med Svensk Fastighetsförmedling Västervik! Läs mer
  • Ingalill N

2019-05-22

Ingalill N skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Valet av mäklare var givet för oss då vi skulle sälja vårt radhus.
    Anledning till att vi valde Svensk Fastighetsförmedling var vi under de gångna åren fått ett stort förtroende för hur Anna Jeansson bemöt oss i olika frågeställningar.
    Det som vi uppskattar mest av allt är den trygghet som vi upplevde före, under och efter affärshändelsen. Läs mer
    2019-05-22 Anna J svarar Ingalill N
    Vad roligt att höra att ni är nöjda. Det är alltid målsättningen med varje affär att både säljare och köpare känner sig trygga och nöjda. Sedan är det såklart väldigt kul att få så goda vitsord. Stort tack för dem, det värmer verkligen.
  • 2019-05-21

gloria p skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    VI SÅLDE EN LÄGENHET OCH FICK KONTAKT MED DOUGLAS SOM VAR MYCKETTREVLIG  OCH DUKTIG I SITT ARBETE SOM MÄKLARE DET BÄSTA VAR HANS FRAMÅTANDA OCH POSITIVITET NÄR VI KÄNDE ATT DET KANSKE INTE HÄNDER NÅT PÅ ETT TAG ÄNDRADES NÄR MAN PRATAT MED HONOM .SÅ DEM FÖRVÄNTNINGARNA VI HADE VAR ÖVER FÖRVÄNTAN, SÅ DENNA FÖRSÄLJNING KÄNDES BRA FRÅN START TILL DEN BLEV SÅLD Läs mer
  • 2019-05-20

Stefan L skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt lägenhet, blev inte alltid informerad om vad som var på g. Läs mer
  • 2019-05-17

Joakim S skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hjälp med att köpa hus.
    Snabb och smidig affär
    10/10 Läs mer
  • 2019-05-17

Joakim S skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hjälp med att sälja lägenhet.
    Bästa möjliga hjälp!
    10/10 Läs mer
  • 2019-05-15

Christian D skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt en tomt.
    Mycket trevligt bemött. Läs mer
  • 2019-05-15

Camilla K skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Radhus på Abborrgränd
    Jag blev trevligt bemött av mäklaren och alltid ett leende. Har känt ett stöd hela tiden och att han stöttar mig och inga frågor var konstiga.
    Kommer att rekommendera Anders till andra om dom ska sälja eller köpa. Läs mer
  • 2019-05-10

Eric G skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket bra och proffsigt bemötande! Läs mer

Kvarngatan 15, 593 30 Västervik