Alla kategorier Mäklare Kalmar Västervik Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Kvarngatan 15, 593 30 Västervik — Visa karta

Vi har koll på den lokala bostadsmarknaden i Västervik!

Varje år genomför vi ca 260 bostadsförsäljningar och vi har samlat på oss gott om erfarenhet genom åren. Våra mäklare är kunniga och välutbildade vilket i kombination med erfarenheten gett oss ett framgångsrecept för fastighetsförsäljning.

När du går i sälj eller köptankar i Västerviksregionen är du välkommen in till vår Bobutik på Kvarngatan. Självklart svarar vi även på frågor i ett tidigare skede eller hjälper till med värdering av din fastighet.

Läs vad 397 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Västervik

• 2019-06-24

Annika A skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt en skärgårdafastighet
    Fick ett mycket bra bemötande;
    Personlig
    Engagerad
    Kunnig
    Vänlig
    Professionell Läs mer
  • 2019-06-24

Benjamin A skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt vår bostad.
    Vår mäklare var noggrann och duktig!
    Vi fick service och återkoppling angående vårt sälj objekt. Professionell och ordentlig mäklare. Vi kan inte vara mer nöjda och belåtna med jobbet som vår mäklare har gjort. Läs mer
  • 2019-06-24

Maria G skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt en bostadsrätt, mycket trevligt välkomnande bemötande hos fastighetsmäklaren! Läs mer
  • Gunilla N

2019-06-22

Gunilla N skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anders Gustavsson har förmedlat köpet till vårt nya boende till full belåtenhet för oss. Läs mer
  • 2019-06-19

Ninni M skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Supertrevlig och väldigt tillmötesgående.
    Allt har fungerar kanon med både köp av nytt och försäljning av vårt befintliga hus!
    Jättenöjda. Läs mer
  • 2019-06-05

Patrik B skrev om Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket kunnig och hjälpsam! Överträffade alla mina förväntningar! Läs mer
    2019-06-11 Ellen W svarar Patrik B
    Tack för dom fina orden Patrik. Det gläder mig verkligen!
    Hoppas att du ska trivas i din nya bostad.

Bästa hälsningar, Ellen
  • 2019-06-04

Christer L skrev om Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har köpt en lägenhet på Skeppsbrogatan 5 B i Västervik. Ellen var mycket lyhörd och hjälpsam, beträffande våra frågor. Vi fick snabba svar via mail. Hon ställde upp och visade lägenheten flera gånger. Hon gav ett mycket proffsigt intryck. Vi är mycket nöjda. Hon levde till fullo upp på våra förväntningar. Vi kan rekommendera henne. Läs mer
    2019-06-04 Ellen W svarar Christer L
    Tack för det fina omdömet Christer och tack för att du gärna rekommenderar mig vidare! Det har varit jätteroligt att få hjälpa er. Hoppas verkligen att ni ska trivas i er nya bostad.
    Hälsa så gott till Monica och ta hand om er.

Bästa hälsningar, Ellen
  • 2019-06-02

Torbjörn R skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hej vi har köpt en bostad genom Jonas Gustavsson Västervik och är mycket nöjda och hoppas vara så när affären är avslutad. Jonas ställde upp på obekväm arbetstid en lördag då vi kom från Stockholm . Vi önskar honom lycka till med fler affärer.
    Mvh Tobbe o Joop Läs mer
  • 2019-06-01

Kent S skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi sålde en villa och mäklaren var Emma Widerström och vi har blivit mycket bra bemötta av henne och fått svar på dom frågor som vi hade och allt är till belåtenhet från vår sida. Läs mer
  • 2019-05-28

Viola H skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt bostadsrätt.
    Blev trevligt bemött. Läs mer
  • Sesse Ö

2019-05-28

Sesse Ö skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag sålde min fina lilla två-rummare med hjälp av Emma på svensk fastighetsförmedling. Hon har varit fantastiskt tillmötesgående, tillgänglig, positiv och driven under hela processen, som blev förvånansvärt kort och smidig. Jag är väldigt nöjd med hennes stora engagemang. Läs mer
  • 2019-05-27

Göran L skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Snabb handläggning och bra bemötande
    vid försäljningen av vår mors hus.Anders G kan verkligen rekommenderas som mäklare.

Göran och Annette Läs mer
  • 2019-05-26

Jeanette E skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har fått proffsig hjälp och trevligt bemötande av Emma vid vår försäljning av vår lilla bostadsrätt.
    Vi har ett stort förtroende för henne och kommer att vända oss till henne vid ev framtida försäljningar. Läs mer
    2019-05-28 Emma W svarar Jeanette E
    Innerligt tack för dem värmande orden Jeanette! Jag är så glad över att ha fått förtroendet att försälja er fina lägenhet, jag vill också passa på att tacka för en fint samarbete! Fantastiskt kul för er att försäljningen gick så bra! Önskar er all lycka och glädje. Ni är alltid varmt välkomna att höra av er till mig! Må bäst och ha en fantastisk sommar!
  • 2019-05-26

Carl-Magnus M skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har sålt en centralt belägen villa. Mäklaren var professionell och engagerad och föredömlig med löpande återkoppling under processen. Mäklaren överträffade våra förväntningar både vad gäller servicegrad och det pris vi fick för vår bostad.
    Vi kan starkt rekommendera vår mäklare. Läs mer
    2019-06-04 Anna J svarar Carl-Magnus M
    Stort tack till er för ert fina omdöme. Jätteroligt att i är nöjda med affären och med mitt arbete. Det var ett nöje att samarbeta med er.
  • 2019-05-23

Kristin N skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpte en tomt på Hornslandet och blev mycket vänligt, professionellt och sakkunnigt mött. Hade inga direkta förväntningar men Douglas infriade absolut det man bör förvänta sig av en mäklare. Helnöjd med Svensk Fastighetsförmedling Västervik! Läs mer
  • Ingalill N

2019-05-22

Ingalill N skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Valet av mäklare var givet för oss då vi skulle sälja vårt radhus.
    Anledning till att vi valde Svensk Fastighetsförmedling var vi under de gångna åren fått ett stort förtroende för hur Anna Jeansson bemöt oss i olika frågeställningar.
    Det som vi uppskattar mest av allt är den trygghet som vi upplevde före, under och efter affärshändelsen. Läs mer
    2019-05-22 Anna J svarar Ingalill N
    Vad roligt att höra att ni är nöjda. Det är alltid målsättningen med varje affär att både säljare och köpare känner sig trygga och nöjda. Sedan är det såklart väldigt kul att få så goda vitsord. Stort tack för dem, det värmer verkligen.
  • 2019-05-21

gloria p skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    VI SÅLDE EN LÄGENHET OCH FICK KONTAKT MED DOUGLAS SOM VAR MYCKETTREVLIG  OCH DUKTIG I SITT ARBETE SOM MÄKLARE DET BÄSTA VAR HANS FRAMÅTANDA OCH POSITIVITET NÄR VI KÄNDE ATT DET KANSKE INTE HÄNDER NÅT PÅ ETT TAG ÄNDRADES NÄR MAN PRATAT MED HONOM .SÅ DEM FÖRVÄNTNINGARNA VI HADE VAR ÖVER FÖRVÄNTAN, SÅ DENNA FÖRSÄLJNING KÄNDES BRA FRÅN START TILL DEN BLEV SÅLD Läs mer
  • 2019-05-20

Stefan L skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt lägenhet, blev inte alltid informerad om vad som var på g. Läs mer
  • 2019-05-17

Joakim S skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hjälp med att köpa hus.
    Snabb och smidig affär
    10/10 Läs mer
  • 2019-05-17

Joakim S skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hjälp med att sälja lägenhet.
    Bästa möjliga hjälp!
    10/10 Läs mer
  • 2019-05-15

Christian D skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt en tomt.
    Mycket trevligt bemött. Läs mer
  • 2019-05-15

Camilla K skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Radhus på Abborrgränd
    Jag blev trevligt bemött av mäklaren och alltid ett leende. Har känt ett stöd hela tiden och att han stöttar mig och inga frågor var konstiga.
    Kommer att rekommendera Anders till andra om dom ska sälja eller köpa. Läs mer
  • 2019-05-10

Eric G skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket bra och proffsigt bemötande! Läs mer
  • 2019-05-10

Tina R skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt en bostadsrätt. Gick snabbt och smidigt, bra och tydlig mäklare Läs mer
  • 2019-05-01

Thomas M skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    trevlig och ett kanon arbete görs Läs mer
  • 2019-04-28

Louise K skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Så tacksam över att få ha haft Emma vid min sida vid köp av min lägenhet. Hon har funnits där hela tiden med allt stöd o hjälpt som ja behövt .
    Emma du har varit guld värd ❤. Läs mer
    2019-05-01 Emma W svarar Louise K
    Innerligt tack Louise för dem fina orden! Jag är jätte glad för din skull, att du äntligen hittade din drömlägenhet och att det gick vägen, wow! All lycka till dig och jag hoppas att du kommer att trivas fantastiskt i kvällssolen på balkongen. Det har varit fantastiskt roligt att ha fått vara med på den här resan, se nu till att njuta, varje dag!
  • Nedal B

2019-04-27

Nedal B skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Har sålt hus hat blivit bemött på utmärkt sätt de gick över förväntan snabbt och enkelt jätte bra dialog med mäklaren skulle alla dagar ta samma mäklare igen Läs mer
  • 2019-04-26

Elisabet O skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag sålde mitt radhus och fick ett mycket bra bemötande genom hela processen. Mäklaren gav tydlig och bra information och var noggrann med att alltid höra av sig och återkoppla. Jag fick uppfattningen att han var engagerad och arbetade aktivt med att hitta potentiella köpare. Han är dessutom väldigt trevlig! :) Jag är mycket nöjd med min mäklare. Läs mer
  • Tanja C

2019-04-24

Tanja C skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag skulle sälja en villa som kunde användas både för permanentboende och som fritidshus.
    Jag tyckte att mäklarens bemötande vid första mötet framförallt var utmärkt - snabb respons direkt och mäklaren gav ett ödmjukt intryck. Vid det första mötet märktes det att han hade gjort research både på objektet och området och samtidigt hade en mycket god social förmåga. Han var kunnig, saklig och inte framfusig. Istället för att marknadsföra sig med olika klyschor visade han istället upp vad han hade åstadkommit vid andra försäljningar och vad han hade för konkreta planer för en eventuell försäljning av just mitt hus. Han kommunicerade också på ett mycket bra sätt och återkopplade alltid inom angivna tidsramar. Han erbjöd sig också att sköta mycket av praktikaliteterna på ett smidigt sätt. Han var även lyhörd när jag framförde önskemål om några smärre ändringsförslag beträffande annonsen.
    Under processens gång har det visat sig att hans föreslagna upplägg varit mycket lyckosamt och jag är mycket nöjd med slutresultatet.

Sammanfattningsvis tycker jag att mäklaren var mycket bra, kunnig, trevlig och lätt att få kontakt och samtidigt med ett driv att uppnå goda resultat. Läs mer
  • 2019-04-24

Emelie S skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hjälpsam och trevlig mäklare som gjorde vårat köp av lägenhet snabbt och smidigt! Läs mer

Tina R skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Allt var bra. Bra bemötande och skicklig och kunnig mäklare. Läs mer
  • 2019-04-24

Joakim N skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Snabb, bra och tydlig affär. Köpte en lägenhet. Läs mer
  • 2019-04-13

Anders L skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Kan varmt rekommendera Emma! En mäklare som tar till vara både på säljarens och köparens intresse på bästa sätt. När vi köpte vår villa var hon kunnig och agerade mycket professionellt. Dessutom en väldigt trevlig person. I en process som man inte vill ska dra ut på tiden arbetade hon mycket snabbt, vilket gjorde att köpet kunde slutföras på kort tid. Läs mer
    2019-05-01 Emma W svarar Anders L
    Jag är så tacksam för den fina orden, STORT TACK! Jag är så glad för er skull, att ni fann huset och inte minst att det klaffade enligt alla önskemål. Jag önskar er all lycka och jag hoppas att hela familjen skall trivas fantastiskt bra i huset. Jag önskar er en härligt sommar med en mängd fina minnen att se tillbaka på. Må bäst!
  • 2019-04-12

Anette O skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt en villa i Överum. Snabba svar ifrån början till slut.
    Trevlig man och trovärdig. Läs mer
  • 2019-04-06

Wilma A skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har köpt min första lägenhet och jag blev väldigt väl bemött. Professionell och väldigt trevlig och duktig mäklare. Är supernöjd! Läs mer
  • 2019-04-04

Monica S skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt villa blev bemött väldigt bra Läs mer
    2019-05-01 Emma W svarar Monica S
    Jätte tack för er feedback, det värmer! Det har varit en jätte trevlig resa tillsammans med er och det skall bli så spännande att följa ert nya projekt, all lycka till er!
  • 2019-04-03

Liselotte L skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag och min har köpt en bostadsrättslägenhet. Vår erfarenhet av mäklaren sträcker sig under tiden från försommaren förra året. Vi har tittat på tre objekt med samma person. Vi har fått mycket bra service och engagemang. Mäklaren tipsade oss också om andra objekt och ringde oss även om denna lägenhet vi nu köpte. Mäklaren visar på kompetens, intresserad av våra synpunkter och önskemål samt objektivitet både mot oss som mot oss konkurrerande kunder och mot säljaren. Helt igenom en kunnig och proffsig mäklare som har hög social kompetens. Läs mer
  • Christina T

2019-04-01

Christina T skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt lägenhet. Trevligt bemötande vid visning telefonkontakt och kontraktsskrivning. Arbetade helt utifrån säljares/köpares behov. Kontrakt skrevs en söndagseftermiddag Läs mer
  • 2019-03-26

Börje P skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket, mycket gott arbete från Emmas sida. En avspänd och trevlig process, men utan att mista fokus på uppgiften. Lyhörd för mina frågor och snabb att förmedla korrekt info. Jag kanske måste sälja snart igen, så vi får anledning att ta upp kontakten;-) Läs mer
    2019-05-01 Emma W svarar Börje P
    Stort TACK för dem jätte fina orden Börje! Det gläder mig att du är nöjd med upplevelsen vid köpet av din nya bostad. Jag vill passa på att tacka för ett fint samarbete och jag önskar dig all lycka i framtiden. Jag hoppas innerligt att du och hundarna kommer trivas ypperligt i det nya huset! Må bäst och ha en fantastisk sommar!
  • 2019-03-25

Magdalena S skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anna har varit målfokuserad och målmedvetet arbetat mot målet. Hållet mig informerad om läget och nästa steg. Använt sin erfarenhet o känsla för marknaden på ett bra sätt. Läs mer
    2019-05-22 Anna J svarar Magdalena S
    Hej Magdalena. Fint att höra att du är nöjd. Stort Tack för fint omdöme, det uppskattas. Allt gott, vi ses och hörs framöver:-)
  • 2019-03-07

Eva E skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Tydlig info
    Snabba svar
    Trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-03-06

Johan U skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Uppskattat med snabb första visning ! Läs mer
    2019-03-07 Anna J svarar Johan U
    Hej Johan, Tack för ditt omdöme. Jättekul att ni tyckte om den fina lägenheten. Nu fokuserar vi på att slutföra dina försäljningar på bästa sätt! Ha det gott!
  • 2019-02-28

Rafal M skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi fick hjälp att sälja våran lägenhet, allting gick väldigt fort och mycket bättre än vad vi hade förväntat oss. Väldigt professionell och trevlig mäklare, 5/5! Läs mer
    2019-03-01 Emma W svarar Rafal M
    Innerligt tack Rafal och Lisa! Det gläder mig att ni är nöjda på alla sätt! Det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen av er fantastiska lägenhet, vilken resa! Tack för allt och jag önskar ett stort lycka till med ert nya boende!

All lycka och glädje till er!

Ta hand om er och må bäst!

Bästa hälsningar
    Emma
  • 2019-02-27

Hanna B skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt br. Mycket bra och personligt bemötande. Smidigt förfarande. Vi känner oss mycket nöjda! Läs mer
  • Anna Charlott Ö

2019-02-27

Anna Charlott Ö skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    En trygg och god process med en kompetent mäklare!
    Att finna ny ägare till vårt 1800-talshus visade sig ta längre tid än förväntat, men nu är det sålt tack vare en hårt arbetande mäklare. God kommunikation hela vägen & stor arbetsinsats & vilja till att uppnå ett gott resultat.
    Vi är nöjda & kan varmt rekommendera Jonas Gustafson som mäklare! Läs mer
  • 2019-02-26

Annelie O skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Douglas har varit till stor hjälp vid både köp och försäljning av bostad. Läs mer
  • 2019-02-22

Granit M skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har sålt vår fastighet med hjälp av Douglas detta funkade alldeles utmärkt. Douglas var väldigt duktigt och hade ett proffisionelt bemötande. Läs mer
  • 2019-02-17

Helèn C skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt ett dödsbo. Då mäklaren hade kunder som va intresserade av hus i just det området så behövde vi aldrig lägga ut det på hemnet vilket sparade både tid och pengar. Läs mer
  • 2019-02-15

Birgit G skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Har sålt en bostadsrättslägenhet. Mäklaren Douglas Salomons
    bemötande var över all belåtenhet! Hans bemötande och proffsighet över träffade alla mina förväntningar!!!
    Jag kan gärna rekommendera honom till andra! Läs mer
  • 2019-02-11

Peter M skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    I samband med försäljningen av vår bostadsrätt hade vi nöjet att få Jonas Gustafsson som mäklare. Vi kände oss trygga genom hela processen och jonas återrapporterade hela tiden hur försäljningen fortskred. Jonas svarade på mail, telefon och sms även under helger, ett stort plus för det.
    Vill ni anlita en professionell mäklare som lever upp till höga förväntningar, anlita Jonas Läs mer

Kvarngatan 15, 593 30 Västervik