Alla kategorier Mäklare Kalmar Västervik Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Kvarngatan 15, 593 30 Västervik — Visa karta

Vi har koll på den lokala bostadsmarknaden i Västervik!

Varje år genomför vi ca 230 bostadsförsäljningar och vi har samlat på oss gott om erfarenhet genom åren. Våra mäklare är kunniga och välutbildade vilket i kombination med erfarenheten gett oss ett framgångsrecept för fastighetsförsäljning.

När du går i sälj eller köptankar i Västerviksregionen är du välkommen in till vår Bobutik på Kvarngatan. Självklart svarar vi även på frågor i ett tidigare skede eller hjälper till med värdering av din fastighet.

Läs vad 218 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Västervik

• Karin L
    Karin L skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Han är korrekt och väldigt informativ. Läs mer
  • Anders A
    Anders A skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Klar och tydlig mkt trevlig bemötande klart proffsig ..gillar dock inte att han tyckte jag borde byta tröja!!!(Rospiggarna speedway):) Läs mer
    2018-01-20 Jonas G svarar Anders A
    Haha, tack för ditt fina betyg Anders. Så får vi hoppas på spännande matcher kommande säsong. Ska bli kul med elitseriespeedwqy i Västervik igen.
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Från ett hej till en drömaffär. Det kändes som man har känt Anders hela sitt liv, så lättsam att prata med, noga med information och att ta hand om sina kunder. Man kunde bara luta sig tillbaka och låta allt hända. Läs mer
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Professionellt rakt igenom. Är helnöjd Läs mer
    2018-01-04 Douglas S svarar Marcus A
    Tack för att jag fick hjälpa Er med försäljningen Marcus och härligt att höra att du är nöjd.
  • Brigitta B
    Brigitta B skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Redan i telefonkontakt innan visning, upplevde jag Douglas mycket seriös och kunnig.
    Han är lugn och lyssnar noggrant är hjälpsam och har lagom balans i kundrelationen.
    Douglas har levt upp till en nivå långt över min förväntan.
    Han får högsta betyg av mig. Läs mer
    2017-12-19 Douglas S svarar Brigitta B
    Innerligt tack för de värmande orden. Det gläder mig att ni är nöjda med upplevelsen. Hoppas ni får många fina stunder i ert nya boende. Vill även passa på att önska Er en riktigt god jul & ett gott nytt år. Med vänlig hälsning Douglas
  • Caroline Y
    Caroline Y skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    En lyhörd och pigg!
    Tydlig och noggran.
    Väl bemött Läs mer
    2017-12-19 Douglas S svarar Caroline Y
    Stort tack Caroline! Tack för förtroendet med försäljningen. God jul & gott nytt år. Med vänlig hälsning Douglas
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vänligt och trevligt bemötande. Läs mer
  • Claes  R
    Claes R skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Allt har fungerat friktionsfritt som förväntat! All kontakt har fungerat på bästa och enklaste vis.
    Emma har varit en värdefull guide vid mitt lägenhetsköp.
    Tack! Läs mer
    2017-12-13 Emma W svarar Claes R
    TACK Claes för dina värmande ord! Det gläder mig mycket att du är nöjd med din upplevelse vid köpet av din nya bostad! Det är en super fin lägenhet och jag hoppas att ni kommer att trivas bra på alla sätt. Ännu en gång, stort tack! Ta hand om dig och må så gott!
    Bästa hälsningar Emma
  • Gun J
    Gun J skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Fantastiskt trevlig och hjälpsam. Från första mötet tycker man om denna människa som på ett proffsigt sätt tar hand om alla bitar i försäljningen. Läs mer
    2017-12-13 Emma W svarar Gun J
    Innerligt tack för dem fina orden, det värmer verkligen att läsa att ni är nöjda! Jag är jätte tacksam för förtroendet och att jag fick hjälpa er med försäljningen. Det gläder mig mycket över möjligheten att ha fått hjälpa er på den här resan. Jag önskar er allt gott! Ta hand om er! Bästa hälsningar från Emma
  • Linus F
    Linus F skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag upplevde Douglas som en utmärkt mäklare. Han gav ett bra bemötande och var alltid informativ, förklarade så att man förstod vad allt innebar och det var aldrig några problem att få tag på honom. Läs mer
    2017-12-11 Douglas S svarar Linus F
    Tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva en recension, Linus. Verkligen roligt att höra att du är så nöjd & tack för att jag fick hjälpa till med försäljningen. Lycka till med allt nu!
  • Kerstin T
    Kerstin T skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Trevlig och kompetent. Ringde alltid upp om man sökt henne. Läs mer
    2018-01-09 Christin W svarar Kerstin T
    Tack Kerstin! Försöker alltid vara så tillgänglig som det går för mina kunder, kul att du uppskattar det.
  • Sten B
    Sten B skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    ett bra och proffsigt genomförd visning och försäljning samt ett vänligt och trevligt bemötande som vi uppskattar Läs mer
    2018-01-09 Christin W svarar Sten B
    Tack för de fina orden, det gläder mig att ni är nöjda.
  • Esad H
    Esad H skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi var bemöta på en väldigt bra 👍 sätt. Emma som mäklare var väldigt seriöst och hennes jobb fyllde upp 👆 alla våra förväntningar. Vi är glada att vi fick en mycket bra 👍 mäklare vi kan göra affären med. Läs mer
    2017-12-06 Emma W svarar Esad H
    Innerligt tack för era ord!
    Så roligt att ni är nöjda, jag vill tacka er för ett väldigt vänligt och trevligt bemötande! Det har varit väldigt roligt att fått träffa er.
    Vill passa på att önska er varmt välkomna till Västervik och hoppas att ni kommer att trivas bra!

Bästa hälsningar
    Emma
  • Maja L
    Maja L skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Fantastiskt proffsig och duktig mäklare. Ordning och reda och en trygg person som guidar under hela affären. Kunde inte ha fått en bättre mäklare! Läs mer
    2017-12-04 Christin W svarar Maja L
    Tack så jättemycket för den fina recensionen Maja det glädjer mig verkligen!
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Första mötet var mycket bra. Raka upplysningar om de olika stegen i husförsäljningen, info om "varudeklaration" och försäkring.
    Sedan följde en intensiv tid med fotografering, visningar mm. Jag fick hela tiden information om vad som skulle hända. Under denna tid pratade vi med varandra mer eller mindre varje dag. Det kändes tryggt. Budgivningen var spännande och jag fick följa den hela tiden.
    Genom hela processen kände jag att jag kunde lita på Anders och att han kunde sitt jobb. Bemötandet var alltid trevligt och okomplicerat.
    Från första mötet till påskrift av alla dokument med köparna kändes det bra.
    Jag är helnöjd med både bemötande och stöd. Förväntningar hade jag knappast, då jag inte sålt hus tidigare. Läs mer
  • Christian E
    Christian E skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Trevlig och proffesionell, snabb och tydlig återkoppling på frågor och funderingar samt väldigt smidigt genomförande av affärerna. Läs mer
    2017-12-01 Christin W svarar Christian E
    Tack för din fina recension, så glad jag blir. Vi ses snart igen vid tillträdet!
  • Sandra P
    Sandra P skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hon är grym, enkel och rak att göra affärer med. Läs mer
    2017-12-01 Christin W svarar Sandra P
    Tack Sandra! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen, ha nu en fin jul i nya villan.
  • Martha Maria S
    Martha Maria S skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vilken klippa han är Anders! Han har verkligen varit lyhörd och hjälpsam under hela processen. Han har stöttat och ständigt varit tillgänglig vilket har betytt mycket, när man själv inte vet vad man ska göra. Jag har haft stort förtroende för honom. Han är trygg och kunnig, vilket gjort mig trygg och säker på att allt kommer gå rätt till! Läs mer
  • Johan H
    Johan H skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Kunnig och professionell. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2017-11-28 Christin W svarar Johan H
    Tack Johan för att du tog dig tid att recensera mig, så roligt att ni är nöjda och tack igen för att jag fick hjälpa er med affären.
  • Gunnel E
    Gunnel E skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Proffsig, kunnig, påläst och trevlig. Läs mer
    2017-11-28 Christin W svarar Gunnel E
    Tack Gunnel för din fina feedback!
  • Maria C
    Maria C skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Bra och seriös mäklare! Alltid tillmötesgående och väldigt trygg att ha bredvid i försäljningsresan. Hon har kunskap och man har förtroende för henne. Läs mer
    2017-11-28 Christin W svarar Maria C
    Tack Maria! Att vara tillgänglig och närvarande i processen så att mina kunder känner sig trygga är alltid fokus för mig, så roligt att ni uppskattat det.
  • Annika A
    Annika A skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Glad och positiv, inget som är krångligt eller svårt. Lätt att prata och resonera med. Man får svar på sina frågor. Tillmötesgående, proffissionell och enkel. Läs mer
    2017-11-28 Christin W svarar Annika A
    Så roligt att du är nöjd Annika, var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen! Hoppas ni trivs i nya villan.
  • Annika S
    Annika S skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Christin var mycket trevlig och proffesionell. Hon förklarade alla steg i försäljningen bra och trots att inte många kom på visning hittade hon ändå rätt köpare som erbjöd det pris jag ville ha för fastigheten. Försäljningen gick fortare än förväntat. Jag är mycket nöjd med Christin Wahlman som mäklare. Det som nu återstår är att få hjälp inför deklarationen, vilket är en service jag verkligen uppskattar och förväntar mig vara lika bra hanterad. Läs mer
    2017-12-04 Christin W svarar Annika S
    Tack så jättemycket för den fina feedbacken Annika! Var ett nöjde att hjälpa dig med försäljningen och självklart är det bara att du hör av dig nästa år så hjälper jag till med uträkningen av kapitalvinsten inför deklarationen.
  • Helene M
    Helene M skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Christin är mycket hjälpsam, engagerad, lätt tillgänglig för mig som säljare. Läs mer
    2017-11-28 Christin W svarar Helene M
    Hej Helene! Tack för ditt fina omdöme, och tack för att jag fått förtroendet att hjälpa dig med flera bostadsaffärer.
  • Linn P
    Linn P skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket positivt! Tydlig, lätt att få tag i, kompetent. Läs mer
    2017-11-28 Douglas S svarar Linn P
    Hej Linn, Stort tack för din feedback, det gläder mig att du är nöjd. Hoppas du kommer att trivas i ditt nya fritidshus!
  • Catarina H
    Catarina H skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Kände att vi fick en riktigt bra kontakt redan vid första mötet, då min bostad skulle värderas. Kemin stämde liksom. Jag har varit väl underrättad om gången kring försäljningen och jag litar på att Emma gjort vad hon kan för att få ett så bra pris som möjligt. Att sedan inte intresset hos intressenter var stort kan ju ingen rå på. Jag är mycket nöjd med samarbetet och tydligheten kring pappershantering och arbetets gång.

Catarina Helleblad Läs mer
    2017-12-06 Emma W svarar Catarina H
    Så kul att få ta del av din feedback, det gläder mig mycket! Ibland bara stämmer det och det är alltid lika roligt när man får träffa säljare som dig Catarina, innerligt tack för förtroendet genom hela processen! Det har varit ett sant nöje att få samarbeta med dig och ha fått möjlighet att få hjälpa dig på den här resan. Vägen är inte alltid spikrak men så bra det blev till slut!

Tack Catarina!

Önskar dig en fortsatt bra dag och må så gott!
    Bästa hälsningar Emma
  • Marie L
    Marie L skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Skulle rekommendera Anders till alls mina vänner. Mycket kompetent mäklare. Vi har inte helt avslutat affären det är lite skattedeklarationer kvar nen ser inte att något skulle gå fel. Läs mer
  • Lars Bertil H
    Lars Bertil H skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi kom bra överens! Vi slutförde uppdraget vi ville ha utfört på ett bra sätt tillsammans! Läs mer
  • Sofia G
    Sofia G skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag och min man är nöjda med Douglas Salomons insats i vår husaffär så här långt. Lätt att nå mäklaren, och inga långa väntetider. Rekommenderar Douglas som mäklare varmt. Läs mer
    2017-11-29 Douglas S svarar Sofia G
    Hej Sofia & Mikael tack för den fina rekommendationen och jag hoppas ni får många härliga somrar i ert nya fritidshus.
  • Maria M
    Maria M skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Finns bara en sak att säga proffsig ( det innefattar allt) Läs mer
    2017-11-23 Christin W svarar Maria M
    Tack Maria för omdömet, så glad jag blir!
  • Berit L
    Berit L skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi tycker att Anders sköter sitt arbete som vår mäklare förträffligt. Mycket trevlig att ha att göra med och proffsig i sitt arbete. Vi har anlitat honom flera gånger och alltid varit nöjda. Med vänlig hälsning, Berit o Anders Läs mer
  • Leif-åke A
    Leif-åke A skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Douglas Salomon utförde försäljningen av vår bostad Hyras.46 till full belåtenhet
    Leif-åke Ann-Sofie Andersson Läs mer
    2017-11-22 Douglas S svarar Leif-åke A
    Hej Leif-Åke & Ann-Sofie, tack för att jag fick möjligheten att hjälpa till med försäljning & för den fina recensionen, verkligen roligt att höra.
  • Urban A
    Urban A skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Han har uppträtt och genomfört försäljningen på ett sätt som man kan förvänta sig. Läs mer
  • Henning S
    Henning S skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket bra, i alla avseenden. Trevligt bemötande; kunnig och välstrukturerad. Hela processen sköttes bra. Kan rekommendera Christin till andra. Läs mer
    2017-11-21 Christin W svarar Henning S
    Tack för din fina feedback Henning och jag är jätteglad att du är nöjd eftersom det är min absoluta målsättning att mina kunder skall vara, såväl säljare som köpare. TACK!
  • Elin C
    Elin C skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Super trevilg driven tjej som vi är så nöjda med! Läs mer
    2017-11-21 Christin W svarar Elin C
    Tack så mycket för det fina omdömet Elin, blev ju en riktigt lyckad försäljning och jag är glad att ni är nöjda.
  • Bo H
    Bo H skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anders Gustavsson är en person man får förtroende för direkt ! Han förklarar på ett begripligt sätt ,
    Hur allt ska läggas upp . Man känner att man lämnar över alltihop utan behöva tänka på något !
    Han säger vi börjar så här , är det något ni undrar över bara ring , svarar inte jag , hör med kontoret ,
    säger han ! När Anders ,Frun och jag träffades så hade vi inte bara möte om att sälja huset , genom
    att personkemin stämde och att vi hade lika lätt till skratt blev mötena att vi hade kul , med allvar i botten!
    Vad jag tycker om A .G : trevlig , tillmötesgående ,fixaren , förtroingivande ,skämtsam , kul mm!
    Mvh : Bo Hertzman Läs mer
  • Helen A
    Helen A skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Glad, välkomnande och hjälpsam Läs mer
  • Marie-louise N
    Marie-louise N skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    En helt fantastisk mäklare, vi är mer än nöjda. Läs mer
    2017-11-21 Christin W svarar Marie-louise N
    Tack så jättemycket för de fina orden, det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen!
  • Arne L
    Arne L skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Alltid lika positiv och engagerad. Inget är omöjligt. 😀😀😀✌️👍 Läs mer
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Proffsig och kommunikativ, organiserad och resultatinriktad. Levererade försäljning. Läs mer
    2017-11-21 Christin W svarar Fredrik B
    Tack för att du tog dig tid att lämna din rekommendation här på Reco. Jag är så glad att du är nöjd mitt arbete med försäljningen. Ha det så gott!
  • Lars S
    Lars S skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    God psykolog.
    Kunnig värderare.
    Skicklig förhandlare.
    Kan göra avslut så att båda parter blir nöjda. Läs mer
    2017-11-20 Christin W svarar Lars S
    Din rekommendation värmer verkligen, så roligt att du upplever mig enligt ovan i mitt yrke, det är det jag alltid strävar efter.
  • Klas S
    Klas S skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anders är mycket trevlig , påläst , kunnig och professionell i sitt bemötande.
    Sätter alltid kunden i fokus utifrån deras behov. Läs mer
  • Helen W
    Helen W skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Ett väl bemötande.
    Jag är nöjd. Läs mer
  • Tommy H
    Tommy H skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Punktlig, vänlig, kunnig. Ordning och reda. Läs mer
    2017-11-20 Anna J svarar Tommy H
    Hej Tommy. Tack för att du tog dig tid att lämna din rekommendation på reco.se. Jag är glad att du är nöjd mitt arbete med försäljningen. Ha det så gott!
  • Jörgen E
    Jörgen E skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hon har ett mycket trevligt bemötande och hon levde upp
    till dom förväntningar vi hade Läs mer
    2017-11-20 Anna J svarar Jörgen E
    Hej Jörgen. Vad kul att era förväntningar infriades. Jag tackar så mycket för förtroendet jag fick att förmedla ert finfina fritidshus. Ha det så gott!
  • Åke C
    Åke C skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anna har haft flera uppdrag för mig och är alltid lika trevlig och vänlig i sitt bemötande.
    Hon har även levt upp till de förväntningar som jag haft och kunnat förvänta mig i mitt uppdrag till henne. Läs mer
    2017-11-20 Anna J svarar Åke C
    Hej Åke. Tack för ditt förtroende du gett mig vid flera tillfällen och såklart kul att du känner dig nöjd vilket är min absoluta målsättning. På återhörande:-)
  • Babsan K
    Babsan K skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Tillmötesgående, trevlig, personlig på ett professionellt sätt. Snabb, ytterst noggrann, tillitsfull, ärlig, värdefullt återkopplande. Välkomnande framtoning, kunden i fokus. Läs mer
    2017-11-20 Anna J svarar Babsan K
    Hej Babsan. Jag tackar för din fina feedback och är jätteglad att du är nöjd eftersom det är min absoluta målsättning att mina kunder skall vara, såväl säljare som köpare. TACK.
  • Peter A
    Peter A skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anna utförde vårt säljuppdrag med stor kompetens, integritet och hade vårt fulla förtroende. Läs mer
    2017-11-20 Anna J svarar Peter A
    Hej Peter. Jag tackar för Ert förtroende. Jag uppskattade vårt samarbete och det förtroende Ni gav mig. Ha det så gott!
  • Peter N
    Peter N skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Ett professionellt intryck och trevligt benmötande. Läs mer
  • Per K
    Per K skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anna är mycket kompetent, hennes erfarenhet i branschen avspeglades verkligen. Läs mer
    2017-11-20 Anna J svarar Per K
    Hej Per. Stort Tack för din rekommendation och det förtroende du gett mig under åren. Ha det så bra och hoppas du får lite skön ledighet när årets slut närmar sig.

Kvarngatan 15, 593 30 Västervik