Alla kategorier Mäklare Kalmar Västervik Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Kvarngatan 15, 593 30 Västervik — Visa karta

Vi har koll på den lokala bostadsmarknaden i Västervik!

Varje år genomför vi ca 260 bostadsförsäljningar och vi har samlat på oss gott om erfarenhet genom åren. Våra mäklare är kunniga och välutbildade vilket i kombination med erfarenheten gett oss ett framgångsrecept för fastighetsförsäljning.

När du går i sälj eller köptankar i Västerviksregionen är du välkommen in till vår Bobutik på Kvarngatan. Självklart svarar vi även på frågor i ett tidigare skede eller hjälper till med värdering av din fastighet.

Läs vad 365 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Västervik

• 2019-04-13

Anders L skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Kan varmt rekommendera Emma! En mäklare som tar till vara både på säljarens och köparens intresse på bästa sätt. När vi köpte vår villa var hon kunnig och agerade mycket professionellt. Dessutom en väldigt trevlig person. I en process som man inte vill ska dra ut på tiden arbetade hon mycket snabbt, vilket gjorde att köpet kunde slutföras på kort tid. Läs mer
  • 2019-04-12

Anette O skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt en villa i Överum. Snabba svar ifrån början till slut.
    Trevlig man och trovärdig. Läs mer
  • 2019-04-06

Wilma A skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har köpt min första lägenhet och jag blev väldigt väl bemött. Professionell och väldigt trevlig och duktig mäklare. Är supernöjd! Läs mer
  • 2019-04-04

Monica S skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt villa blev bemött väldigt bra Läs mer
  • 2019-04-03

Liselotte L skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag och min har köpt en bostadsrättslägenhet. Vår erfarenhet av mäklaren sträcker sig under tiden från försommaren förra året. Vi har tittat på tre objekt med samma person. Vi har fått mycket bra service och engagemang. Mäklaren tipsade oss också om andra objekt och ringde oss även om denna lägenhet vi nu köpte. Mäklaren visar på kompetens, intresserad av våra synpunkter och önskemål samt objektivitet både mot oss som mot oss konkurrerande kunder och mot säljaren. Helt igenom en kunnig och proffsig mäklare som har hög social kompetens. Läs mer
  • Christina T

2019-04-01

Christina T skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt lägenhet. Trevligt bemötande vid visning telefonkontakt och kontraktsskrivning. Arbetade helt utifrån säljares/köpares behov. Kontrakt skrevs en söndagseftermiddag Läs mer
  • 2019-03-26

Börje P skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket, mycket gott arbete från Emmas sida. En avspänd och trevlig process, men utan att mista fokus på uppgiften. Lyhörd för mina frågor och snabb att förmedla korrekt info. Jag kanske måste sälja snart igen, så vi får anledning att ta upp kontakten;-) Läs mer
  • 2019-03-25

Magdalena S skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anna har varit målfokuserad och målmedvetet arbetat mot målet. Hållet mig informerad om läget och nästa steg. Använt sin erfarenhet o känsla för marknaden på ett bra sätt. Läs mer
  • 2019-03-07

Eva E skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Tydlig info
    Snabba svar
    Trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-03-06

Johan U skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Uppskattat med snabb första visning ! Läs mer
    2019-03-07 Anna J svarar Johan U
    Hej Johan, Tack för ditt omdöme. Jättekul att ni tyckte om den fina lägenheten. Nu fokuserar vi på att slutföra dina försäljningar på bästa sätt! Ha det gott!
  • 2019-02-28

Rafal M skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi fick hjälp att sälja våran lägenhet, allting gick väldigt fort och mycket bättre än vad vi hade förväntat oss. Väldigt professionell och trevlig mäklare, 5/5! Läs mer
    2019-03-01 Emma W svarar Rafal M
    Innerligt tack Rafal och Lisa! Det gläder mig att ni är nöjda på alla sätt! Det har varit en ära att få hjälpa er med försäljningen av er fantastiska lägenhet, vilken resa! Tack för allt och jag önskar ett stort lycka till med ert nya boende!

All lycka och glädje till er!

Ta hand om er och må bäst!

• 2019-02-27

Hanna B skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt br. Mycket bra och personligt bemötande. Smidigt förfarande. Vi känner oss mycket nöjda! Läs mer
  • Anna Charlott Ö

2019-02-27

Anna Charlott Ö skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    En trygg och god process med en kompetent mäklare!
    Att finna ny ägare till vårt 1800-talshus visade sig ta längre tid än förväntat, men nu är det sålt tack vare en hårt arbetande mäklare. God kommunikation hela vägen & stor arbetsinsats & vilja till att uppnå ett gott resultat.
    Vi är nöjda & kan varmt rekommendera Jonas Gustafson som mäklare! Läs mer
  • 2019-02-26

Annelie O skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Douglas har varit till stor hjälp vid både köp och försäljning av bostad. Läs mer
  • 2019-02-22

Granit M skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har sålt vår fastighet med hjälp av Douglas detta funkade alldeles utmärkt. Douglas var väldigt duktigt och hade ett proffisionelt bemötande. Läs mer
  • 2019-02-17

Helèn C skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt ett dödsbo. Då mäklaren hade kunder som va intresserade av hus i just det området så behövde vi aldrig lägga ut det på hemnet vilket sparade både tid och pengar. Läs mer
  • 2019-02-15

Birgit G skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Har sålt en bostadsrättslägenhet. Mäklaren Douglas Salomons
    bemötande var över all belåtenhet! Hans bemötande och proffsighet över träffade alla mina förväntningar!!!
    Jag kan gärna rekommendera honom till andra! Läs mer
  • 2019-02-11

Peter M skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    I samband med försäljningen av vår bostadsrätt hade vi nöjet att få Jonas Gustafsson som mäklare. Vi kände oss trygga genom hela processen och jonas återrapporterade hela tiden hur försäljningen fortskred. Jonas svarade på mail, telefon och sms även under helger, ett stort plus för det.
    Vill ni anlita en professionell mäklare som lever upp till höga förväntningar, anlita Jonas Läs mer
  • 2019-02-05

Linda Birgitta E skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Ytterst kunnig, proffesionell och trevlig mäklare. Läs mer
    2019-02-06 Emma W svarar Linda Birgitta E
    Innerligt tack Linda för din feedback, det värmer och gläder mig. Stort Grattis till köpet!

All lycka till dig!
    Må bäst och ta hand om dig.

Bästa hälsningar Emma
  • 2019-02-05

Mats P skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt radhus. Trevlig och proffsig. Läs mer
  • Per B

2019-02-03

Per B skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Douglas har guidat oss snyggt genom hela affären, proffesionellt och affärsmässigt. Kände oss trygga hela vägen. Läs mer
  • 2019-01-25

Monica C skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Proffsig procedur, god människokännedom ledde fram till en bra affär Läs mer
  • 2019-01-24

Jesper J skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har sålt min bostad som är en Villa
    Jag blev bemött på ett bra sätt
    Mina förväntningar var att försäljningen skall gå smidigt och det känner jag att det har gjort.

Sammanfattning
    Utmärkt utfört arbete av Mäklaren Läs mer
  • 2019-01-24

Garpe Maskin Ab skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Saklig beskrivning och bra förklarat köpekontrakt. Läs mer
    2019-02-07 Douglas S svarar Garpe Maskin Ab
    Tack för rekommendationen, Christer.
  • 2019-01-23

Hans L skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket bra av hela affären ,allt gick smidigt utan krångel Läs mer
  • Kåre A

2019-01-22

Kåre A skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har sålt min lägenhet genom Jonas Gustavsson i V-vik.

Jonas har varit mycket bra att ha att göra med. Tillmötesgående och serviceinriktad samt professionell och saklig med mitt intresse i fokus. Han har ansträngt sig mycket även på obekväma tider som helger och under julhelgerna. Kort sagt så är jag mycket nöjd och glad över det sätt jag blivit bemött.

Jag hoppades att Svensk fast på kort tid skulle hjälpa mig med att sälja min lägenhet då jag köpt ett hus och blev väldigt positivt överraskad av att de så snart och smidigt kunde hjälpa mig trots julhelger och semester på schemat. Alla bitar har snabbt fallit på plats tack vare Jonas omsorg.

Med vänlig hälsning Kåre Läs mer
  • 2019-01-21

Christoffer O skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket nöjda med Douglas när vi sålde vårt hus. Bra planerad tidslinje som han höll och jobbade för. Lyhörd och tillmötesgående! Läs mer
    2019-02-07 Douglas S svarar Christoffer O
    Tack så mycket för att jag fick hjälpa Er med försäljningen Christoffer. Kul att höra att ni är så nöjda!
  • 2019-01-20

Marie N skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Douglas har bra bemötande och kunskap.
    Och duktig problemlösare.

Han rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-02-07 Douglas S svarar Marie N
    Tack för din fina rekommendation och för att jag fick hjälpa dig att hitta dig ett passande boende och att hjälpa till och sälja ditt nuvarande.

Hoppas du kommer att trivas!
  • Amanda A

2019-01-16

Amanda A skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålde en lägenhet med hjälp av Emma på svensk fastighetsförmedling i Västervik, jag blev bemött på ett välkomnande, öppet och ärligt sätt. Jag hade höga förväntningar och Emma levde upp till allt och lite till. Har bara posetiva saker att säga ch tycka om hela upplevelsen med att sälja en lägenhet. Läs mer
    2019-01-17 Emma W svarar Amanda A
    Amanda, det har varit en ära att få hjälpa dig med försäljningen, det har varit en glädjeresa från första stund. Jag vill passa på att tacka dig för ett jätte fint samarbete, verkligen! Innerligt tack för din feedback, det värmer. Jag önskar dig och familjen all lycka och glädje. Kan jag vara behjälplig för er i framtiden så tveka inte att höra av er, ni alltid varmt välkomna!

Må bäst!
    Amanda A, Emma W gillar detta
  • 2019-01-16

Emil B skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Trevlig, kompetent och tillgänglig. Överlag en mycket bra köpeprocess som vi dock upplever drog ut lite på tiden.

Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Cecila M

2018-12-24

Cecila M skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålde en bostadsrätt. Mäklaren gav oss info vad som hände under hela processen så vi behövde aldrig kontakta honom för att få veta något. Vi är jättenöjda med vår försäljning Läs mer
  • 2018-12-22

Fredrik G skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt vårat hus
    Engagerad och mycket trevlig.
    Hade höga förväntningar som till stor del uppfylldes. Läs mer
    2019-01-17 Emma W svarar Fredrik G
    Tack Fredrik och Hanna, för att jag fick förtroendet att sälja ert hus! Det var en stor glädje att få hjälpa er med försäljningen och extra härligt när man kan avsluta med tårta, stort tack! Lycka till med ert nya hus och hoppas ni kommer trivas fantastiskt bra!

All lycka till er!
  • 2018-12-06

Henric L skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hus i Västervik , Anders har ett driv som få och engagemang vilket gör allt väldigt enkelt !han har sålt flera fastigheter åt mig och han levererar jämt . Bemötandet och engagemanget finns alltid till 100% . Läs mer
  • 2018-12-04

Ernst Jakob Christian B skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt villa, proffsig mäklare och lätt att nå på telefon. Läs mer
  • Christopher A

2018-12-03

Christopher A skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Superbra bemötande, snabba ryck och raka rör. rekommenderas varnt. Läs mer
    2019-01-17 Emma W svarar Christopher A
    Stort tack för era ord, oerhört roligt att ni känner er nöjda! Jätte grattis till ett super fint hus, jag hoppas ni kommer trivas fantastiskt. Kan jag vara behjälplig för er på något sätt i framtiden så är ni alltid hjärtligt välkomna att höra av er! Ta hand om er och jag önskar er all lycka!

• 2018-11-23

Anika L skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    vi är helt nöjd med köpet av ett fritidshus.
    mäklaren var toppen. Läs mer
  • 2018-11-22

Marie S skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Trovärdig och kunnig och lugn, svarade på mina frågor och var hjälpsam, min fastighetsmäklare heter Emma Widerberg. Jag fick mycket bra info och har nu köpt en HSB lägenhet i Västervik. Toppenbetyg ! Tack Emma! Läs mer
    2018-11-22 Emma W svarar Marie S
    Tusen tusen tack Marie för dem fina orden! Tack själv, det har varit ett härligt möte tillsammans med dig och oerhört roligt att ha fått vara med dig på den här resan! Jag önskar dig all lycka i framtiden och jag hoppas att du kommer trivas jätte bra i din fina lägenhet!

Ta hand om dig Marie och må så gott!

• ellinor T

2018-11-20

ellinor T skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har inte befunnit mig på samma ort men med ett mycket gott samarbete via mail har vi löst detta briljant. Det känns som man har fått vara med under hela prosessen och väntat på att alla fått vara delaktiga. Läs mer
    2018-11-21 Anna J svarar ellinor T
    Hej Ellinor. Stort tack för ditt omdöme och vad roligt att du är nöjd. Det är ju fantastiskt nuförtiden med all teknik som gör att man kan befinna sig långt från varandra och ändå kunna lösa en försäljning på ett bra sätt. Ha det så gott!
  • Anneli B

2018-11-14

Anneli B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Stor eloge till Douglas Salomon och Svensk Fastighetsförmedling för all proffsig hjälp med att sälja vårt hus. Douglas skötte allt med högsta betyg. Påläst, engagerad, driven och supertrevlig ⭐️⭐️⭐️
    Tack för allt.
    Anneli Bergenhav Läs mer
  • 2018-11-14

Björn E skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hej,
    Köpt fritidshus och blev väldigt väl mottagen/informerad om vad som gällde/förutsättningar, både vid visning och under själva kontrakts skrivningen. Läs mer
    2018-11-22 Emma W svarar Björn E
    Stort tack Björn för din feedback! Det gläder mig verkligen att läsa att er upplevelse, från första kontakten vid visningen fram till kontraktet, varit bra! Jag vill passa på att tacka dig för ett trevlig bemötande genom hela resan och ett stort grattis till det fantastiska huset! All lycka till er och stort lycka till med huset!

Varma hälsningar från Emma
  • 2018-11-11

Bertil A skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anders hjälpte oss genom processen med att köpa vår lilla röda stuga på landet. Det gjorde han på ett förtroendeingivande sätt. Läs mer
  • Tony C

2018-11-11

Tony C skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Grymt snabba och proffsiga hela vägen med försäljning av mitt fritidshus med ständiga status feedback av Douglas. Läs mer
  • 2018-11-09

Leif N skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    fritidsbostad
    väl bemött fick information om försäkring mm
    ungefär vad jag förväntat mig
    helt OK Läs mer
  • 2018-11-08

Steve G skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Har köpt en sommarstuga för permanent boende. Anders var trivligt ,kunnig. Det märktes att han är en erfaren mäklare. Kändes trygt! Läs mer
  • 2018-11-08

Caroline H skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har köpt en fastighet. Jag har blivit väl bemött hela tiden, jag har fått all hjälp jag har behövt inför mitt hus köp. Mäklaren har levt upp till mina förväntningar mvh Caroline Läs mer
  • Linda J

2018-11-01

Linda J skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Professionell mäklare som gjorde vårat husköp till en fantastisk upplevelse Läs mer
  • 2018-10-24

Birger N skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Ung mäklare men redan kompetent. Vi köpte ett hus före visning. Sköttes bra av mäklaren. Snabb avtalsskrivning. Säljaren verkade också nöjd. Läs mer
  • 2018-10-24

Annica K skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt bostadsrätt, vänligt och professionellt bemötande. kanon Läs mer
    2018-11-22 Emma W svarar Annica K
    Stort TACK Annika för de värmande orden, dem går rakt in i hjärtat! Det gläder mig mycket att höra att du haft en positiv upplevelse och att det har känts bra genom hela processen, för mig är det oerhört viktigt att du/ni som köpare känner precis så! Ännu en gång tack Annika och stort grattis till din superfina lägenhet. Ta hand om dig och må så gott!

Bästa hälsningar från Emma
  • Niklas V

2018-10-24

Niklas V skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hej! Jag har fått Bästa tänkbara hjälp med att sälja våran villa och Anders har varit bäst på alla tänkbara sätt👍 Läs mer
  • 2018-10-11

Britt E skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Från att ha bett om råd på ett fritidshus med vissa skador och som verkade svårsålt till att få hjälp av mäklare Emma Widerström som gör allt hon kan för att få en bra försäljning till att idag ha sålt huset till ett pris vi aldrig kunde drömma om .Det är en mäklare av högsta klass!
    Ett myckey positivt och ödmjukt bemötande på en nivå som borde passa alla . Läs mer

Kvarngatan 15, 593 30 Västervik