Alla kategorier Mäklare Kalmar Västervik Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Kvarngatan 15, 593 30 Västervik — Visa karta

Vi har koll på den lokala bostadsmarknaden i Västervik!

Varje år genomför vi ca 230 bostadsförsäljningar och vi har samlat på oss gott om erfarenhet genom åren. Våra mäklare är kunniga och välutbildade vilket i kombination med erfarenheten gett oss ett framgångsrecept för fastighetsförsäljning.

När du går i sälj eller köptankar i Västerviksregionen är du välkommen in till vår Bobutik på Kvarngatan. Självklart svarar vi även på frågor i ett tidigare skede eller hjälper till med värdering av din fastighet.

Läs vad 194 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Västervik

• Linn P
    Linn P skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket positivt! Tydlig, lätt att få tag i, kompetent.
  • Catarina H
    Catarina H skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Kände att vi fick en riktigt bra kontakt redan vid första mötet, då min bostad skulle värderas. Kemin stämde liksom. Jag har varit väl underrättad om gången kring försäljningen och jag litar på att Emma gjort vad hon kan för att få ett så bra pris som möjligt. Att sedan inte intresset hos intressenter var stort kan ju ingen rå på. Jag är mycket nöjd med samarbetet och tydligheten kring pappershantering och arbetets gång.

Catarina Helleblad
  • Marie L
    Marie L skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Skulle rekommendera Anders till alls mina vänner. Mycket kompetent mäklare. Vi har inte helt avslutat affären det är lite skattedeklarationer kvar nen ser inte att något skulle gå fel.
  • Lars Bertil H
    Lars Bertil H skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi kom bra överens! Vi slutförde uppdraget vi ville ha utfört på ett bra sätt tillsammans!
  • Sofia G
    Sofia G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag och min man är nöjda med Douglas Salomons insats i vår husaffär så här långt. Lätt att nå mäklaren, och inga långa väntetider. Rekommenderar Douglas som mäklare varmt.
  • Maria M
    Maria M skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Finns bara en sak att säga proffsig ( det innefattar allt)
    2017-11-23 Christin W svarar Maria M
    Tack Maria för omdömet, så glad jag blir!
  • Berit L
    Berit L skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi tycker att Anders sköter sitt arbete som vår mäklare förträffligt. Mycket trevlig att ha att göra med och proffsig i sitt arbete. Vi har anlitat honom flera gånger och alltid varit nöjda. Med vänlig hälsning, Berit o Anders
  • Leif-åke A
    Leif-åke A skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Douglas Salomon utförde försäljningen av vår bostad Hyras.46 till full belåtenhet
    Leif-åke Ann-Sofie Andersson
    2017-11-22 Douglas S svarar Leif-åke A
    Hej Leif-Åke & Ann-Sofie, tack för att jag fick möjligheten att hjälpa till med försäljning & för den fina recensionen, verkligen roligt att höra.
  • Urban A
    Urban A skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Han har uppträtt och genomfört försäljningen på ett sätt som man kan förvänta sig.
  • Henning S
    Henning S skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket bra, i alla avseenden. Trevligt bemötande; kunnig och välstrukturerad. Hela processen sköttes bra. Kan rekommendera Christin till andra.
    2017-11-21 Christin W svarar Henning S
    Tack för din fina feedback Henning och jag är jätteglad att du är nöjd eftersom det är min absoluta målsättning att mina kunder skall vara, såväl säljare som köpare. TACK!
  • Elin C
    Elin C skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Super trevilg driven tjej som vi är så nöjda med!
    2017-11-21 Christin W svarar Elin C
    Tack så mycket för det fina omdömet Elin, blev ju en riktigt lyckad försäljning och jag är glad att ni är nöjda.
  • Bo H
    Bo H skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anders Gustavsson är en person man får förtroende för direkt ! Han förklarar på ett begripligt sätt ,
    Hur allt ska läggas upp . Man känner att man lämnar över alltihop utan behöva tänka på något !
    Han säger vi börjar så här , är det något ni undrar över bara ring , svarar inte jag , hör med kontoret ,
    säger han ! När Anders ,Frun och jag träffades så hade vi inte bara möte om att sälja huset , genom
    att personkemin stämde och att vi hade lika lätt till skratt blev mötena att vi hade kul , med allvar i botten!
    Vad jag tycker om A .G : trevlig , tillmötesgående ,fixaren , förtroingivande ,skämtsam , kul mm!
    Mvh : Bo Hertzman
  • Helen A
    Helen A skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Glad, välkomnande och hjälpsam
  • Marie-louise N
    Marie-louise N skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    En helt fantastisk mäklare, vi är mer än nöjda.
    2017-11-21 Christin W svarar Marie-louise N
    Tack så jättemycket för de fina orden, det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen!
  • Arne L
    Arne L skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Alltid lika positiv och engagerad. Inget är omöjligt. 😀😀😀✌️👍
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Proffsig och kommunikativ, organiserad och resultatinriktad. Levererade försäljning.
    2017-11-21 Christin W svarar Fredrik B
    Tack för att du tog dig tid att lämna din rekommendation här på Reco. Jag är så glad att du är nöjd mitt arbete med försäljningen. Ha det så gott!
  • Lars S
    Lars S skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    God psykolog.
    Kunnig värderare.
    Skicklig förhandlare.
    Kan göra avslut så att båda parter blir nöjda.
    2017-11-20 Christin W svarar Lars S
    Din rekommendation värmer verkligen, så roligt att du upplever mig enligt ovan i mitt yrke, det är det jag alltid strävar efter.
  • Klas S
    Klas S skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anders är mycket trevlig , påläst , kunnig och professionell i sitt bemötande.
    Sätter alltid kunden i fokus utifrån deras behov.
  • Helen W
    Helen W skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Ett väl bemötande.
    Jag är nöjd.
  • Tommy H
    Tommy H skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Punktlig, vänlig, kunnig. Ordning och reda.
    2017-11-20 Anna J svarar Tommy H
    Hej Tommy. Tack för att du tog dig tid att lämna din rekommendation på reco.se. Jag är glad att du är nöjd mitt arbete med försäljningen. Ha det så gott!
  • Jörgen E
    Jörgen E skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hon har ett mycket trevligt bemötande och hon levde upp
    till dom förväntningar vi hade
    2017-11-20 Anna J svarar Jörgen E
    Hej Jörgen. Vad kul att era förväntningar infriades. Jag tackar så mycket för förtroendet jag fick att förmedla ert finfina fritidshus. Ha det så gott!
  • Åke C
    Åke C skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anna har haft flera uppdrag för mig och är alltid lika trevlig och vänlig i sitt bemötande.
    Hon har även levt upp till de förväntningar som jag haft och kunnat förvänta mig i mitt uppdrag till henne.
    2017-11-20 Anna J svarar Åke C
    Hej Åke. Tack för ditt förtroende du gett mig vid flera tillfällen och såklart kul att du känner dig nöjd vilket är min absoluta målsättning. På återhörande:-)
  • Babsan K
    Babsan K skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Tillmötesgående, trevlig, personlig på ett professionellt sätt. Snabb, ytterst noggrann, tillitsfull, ärlig, värdefullt återkopplande. Välkomnande framtoning, kunden i fokus.
    2017-11-20 Anna J svarar Babsan K
    Hej Babsan. Jag tackar för din fina feedback och är jätteglad att du är nöjd eftersom det är min absoluta målsättning att mina kunder skall vara, såväl säljare som köpare. TACK.
  • Peter A
    Peter A skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anna utförde vårt säljuppdrag med stor kompetens, integritet och hade vårt fulla förtroende.
    2017-11-20 Anna J svarar Peter A
    Hej Peter. Jag tackar för Ert förtroende. Jag uppskattade vårt samarbete och det förtroende Ni gav mig. Ha det så gott!
  • Peter N
    Peter N skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Ett professionellt intryck och trevligt benmötande.
  • Per K
    Per K skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anna är mycket kompetent, hennes erfarenhet i branschen avspeglades verkligen.
    2017-11-20 Anna J svarar Per K
    Hej Per. Stort Tack för din rekommendation och det förtroende du gett mig under åren. Ha det så bra och hoppas du får lite skön ledighet när årets slut närmar sig.
  • Gunilla S
    Gunilla S skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket proffesionellt och överträffade vår förväntan som var hög
    2017-11-20 Christin W svarar Gunilla S
    Tack för det fina omdömet och tack för att jag fick hjälpa er med affären!
  • Per D
    Per D skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Generellt en mycket bra erfarenhet av hanteringen av en försäljning som var komplicerad och som ändrade förutsättningar med tiden.
    Professionell och tydlig kommunikation skapade en bra dialog mellan köpare och säljare innan försäljningen avgjordes.
    Bra stöd i diskussioner om olika scenarion och tillhandahållande av beslutsinformation i de olika faserna av försäljningen.
  • Bo A
    Bo A skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Noga, seriös, ärligheten själv,erfaren.
    Gjorde affären från början till slut mycket proffesionelt med alla parter.
    Kan rekommendera denna firma till alla.
    Bosse
    2017-11-14 Anna J svarar Bo A
    Hej Bosse. Stort tack för ert förtroende som jag haft glädjen att få erhålla flera gånger. Tack själv för snabb handläggning i alla de handlingar och informationer som jag efterfrågade och som var en del i ett lyckat samarbete. Dina fina rekommendationer värmer verkligen. Ha det så gott, vi ses framöver!
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag upplevde Christin Wahlman som mycket professionell, engagerad och kunnig. Hon lyssnade in våra önskemål och la upp en plan utifrån det. Hon uppfyllde våra förväntningar.
    2017-11-20 Christin W svarar Åsa H
    Tack Åsa för den fina recensionen, era önskemål och behov styr alltid mitt arbete. Så roligt att ni är nöjda. Lycka till i nya villan.
  • Ivar N
    Ivar N skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hej !
    Mycket bra!
    Med vänlig hälsning
    Anders Nimhed
  • Bo R
    Bo R skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket kompetent och bra bemötande.
  • Sebastian K
    Sebastian K skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket kunnig och engagerad, skulle rekommendera henne varmt till alla. Det var aldrig några problem och det är alltid skönt.
    2017-11-13 Christin W svarar Sebastian K
    Tack för den fina recensionen, så roligt att du är nöjd.
  • Souri M
    Souri M skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Han är en duktig och trevlig mäklare. Lyssnar bra och mycket hjälpsam person.
  • Jimmy R
    Jimmy R skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Professionell och trevlig.
    En väldigt bra kontakt under hela processen med köp av bostad.
    Märktes tydligt att Christin brinner för sitt yrke, och gör det där lilla extra för att göra kunden nöjd!
    5 av 5 möjliga !
    2017-11-13 Christin W svarar Jimmy R
    Tack Jimmy, jag gillar verkligen mitt jobb och vad roligt att du märker det. Vi ses snart igen när det är dags för tillträde!
  • Christina E
    Christina E skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Kunnig, trevlig, lugn, uthållig. Lätt att kommunicera med. Lyhörd, lite humor i alla fakta. Kände mig trygg hela vägen, vilket känns viktigt och särskilt när mansom jag, är ensam om många beslut.
    Vill varmt rekommendera Christin som mäklare!
    2017-11-13 Christin W svarar Christina E
    Tack för det mycket fina omdömet, det värmer verkligen! Det var ett nöje att hjälpa dig med försäljningen.
  • Lars A
    Lars A skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Trevlig och mycket duktig vid försäljningen av mitt hus. Allt fungerade helt perfekt.
    2017-11-13 Christin W svarar Lars A
    Vad roligt att du är nöjd Lars, så roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Vi ses vid tillträdet!
  • Håkan G
    Håkan G skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag anlitade Anna första gången 2006 då hon fick sälja vårt hus. Jag var mycket nöjd med hennes insatser och fick stort förtroende för henne. Detta har sedan resulterat att genom mig har hon fått sälja ytterligare fyra fastigheter.

Sammanfattningsvis har jag som sagt ett stort förtroende för henne.
    2017-11-09 Anna J svarar Håkan G
    Hej Håkan. Jag är jätteglad över det förtroende om du visat mig genom åren. Det värmer verkligen. Det har varit ett nöje att samarbeta med dig under årens lopp och du är varmt välkommen igen:-)
    Ha det så gott!
  • Gunnel S
    Gunnel S skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Väldigt bra bemötande. Kunnig, intresserad och gav bra information. Fick också jättebra hjälp med deklaration till nästa år.Mycket nöjd med allt!
    2017-11-13 Douglas S svarar Gunnel S
    Hej Gunnel, Tack så jättemycket för de vänliga orden & för att jag fick hjälpa till med försäljningen. Hoppas du trivs bra i ditt nya boende.
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Proffsigt och väldigt seriöst skött. Jag är väldigt nöjd
    2017-11-09 Christin W svarar Marcus H
    Tack Marcus, det var ett nöje att hjälpa dig med affären!
  • Ann-charlotte F
    Ann-charlotte F skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Trevlig och korrekt i sitt bemötande.
  • Anette P
    Anette P skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Helt fantastiskt att ha med Anders att göra. Vi är super nöjda med allt .
  • Ewa D
    Ewa D skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Trevlig mot oss köpare men saknade respekt mot säljaren (den hon faktiskt fick betalt av).
    2017-11-09 Christin W svarar Ewa D
    Tack för din recension Ewa, hoppas ni trivs i nya huset och att renoveringen går bra. Vad tråkigt att du upplevde det så. Jag och säljaren hade en bra dialog och han var mycket nöjd både under och efter affären. Du får gärna kontakta mig så kan jag förklara vissa omständigheter i affären.
  • Bo H
    Bo H skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jonas uppfyllde alla mina förvåningar jag hade på en mäklare.
    Jag kan rekommenderar honom verkligen

Bo Hedin
  • Ingegerd A
    Ingegerd A skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Egentligen vill jag inte alls svara. Jag är mycket starkt emot att enskilda anställda ska utvärderas på det här sättet av kunder som inte känner till varken anställningsförhållanden eller de anställda. Det är inte någon bra personalpolitik. Inte konstigt att allt fler går i väggen. Om det finns synpunkter är det mycket mer humant och konstruktivt att dessa framförs direkt och inte genom ett utvärderingsföretag.
  • Roger H
    Roger H skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hej!
    Jag är utomordentligt nöjd och fick ett stort förtroende för min mäklare.

Roger
    2017-11-09 Anna J svarar Roger H
    Hej Roger. Jag tackar dig för förtroendet och vad roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete. Ha det så gott!
  • Jesper W
    Jesper W skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Top noch! Bra service, bra råd. Komplett helt enkelt .
    2017-11-08 Emma W svarar Jesper W
    Innerligt tack Jesper för din feedback! Fantastiskt kul att jag fick förtroendet att hjälp dig med försäljningen! Ta hand om dig och må bäst!
    Emma W gillar detta
  • Agneta G
    Agneta G skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har fått ett mycket bra och kunnigt mottagande och väl utfört arbete vid försäljningen av Ejdergatan.
    2017-11-08 Anna J svarar Agneta G
    Hej Agneta, Tack så jättemycket för din rekommendation. Vad roligt att ni är nöjda. Ha det så gott så ses vi igen vid tillträdet.
  • Staffan P
    Staffan P skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har fått det bästa bemötandet man kan få av en mäklare. Proffsigt, gemytligt och väldigt personligt. Det har varit en ära att få ha Anders och Svensk Fast som mäklare.
    Han har skött hela handläggningen från start till mål med varm hand och har hela tiden satt mig som kund i första hand. Jag vet att även vår köpare är väldigt nöjd med Anders proffsiga bemötande. Tack Anders och Svensk Fast för hjälpen med att sälja vår fastighet.
  • Karin V
    Karin V skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har anlitat Anna Jeansson 3 ggr och är mycket nöjd med hennes hantering av både försäljning av mitt hus och lägenhet samt då hon sålde en lägenhet till mig. Återkoppling till mig som säljar-/köparkund har fungerat utmärkt. Hon är lyhörd om man har åsikter om försäljningsmaterialet vid en försäljning. Som kund känner man sig delaktig i processen, om man så vill det och bemöts på bästa tänkbara sätt. Vid tillträden har allt fungerat korrekt och hon har varit värd den flaska vin som jag som nöjd kund gett henne för att visa min uppskattning. Jag skulle gärna anlita henne igen och ger henne mina bästa rekommendationer. (Utlåtande från en fd. och kritisk fastighetsmäklarassistent :-).)
    2017-11-10 Anna J svarar Karin V
    Hej Karin. Stort TACK för att du tog dig tid och svarade på hur du har upplevt mitt arbete. Jättekul att du varit nöjd. Jag tycker vi haft ett jättebra samarbete och det har varit en extra sporre att arbeta ihop med dig du du är så insatt i branschen. Hoppas ni trivs bra i ert nya hus. Önskar dig allt gott och så småningom en härlig jul och fint avslut på året.
    Ha det gott!

Kvarngatan 15, 593 30 Västervik