Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Kvarngatan 15, 593 30 Västervik — Visa karta

Vi har koll på den lokala bostadsmarknaden i Västervik!

Varje år genomför vi ca 300 bostadsförsäljningar och vi har samlat på oss gott om erfarenhet genom åren. Våra mäklare är kunniga och välutbildade vilket i kombination med erfarenheten gett oss ett framgångsrecept för fastighetsförsäljning.

När du går i sälj eller köptankar i Västerviksregionen är du välkommen in till vår Bobutik på Kvarngatan. Självklart svarar vi även på frågor i ett tidigare skede eller hjälper till med värdering av din fastighet.
Öppet just nu
Mån-Tor: 10:00-17:00
Fre: 10:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 580 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Västervik

• 2020-07-28

Idag är försäljning av mitt fritidshus i Tjust skärgård avslutad .
    Douglas visade från första mötet att han var påläst om objektet och hade ett stort engagemang samt proffesionellt bemötande , det visade sig hålla under hela försäljningen är jättenöjd klart på två månader kan varmt rekommendera Douglas. Läs mer
  • 2020-07-28

Anna R skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket nöjd kund. Anna Jeansson, Västervik, har varit otroligt snabb med svar på alla frågor, kunnig, hjälpsam och vänlig. Jag kunde inte fått en bättre mäklare ! Läs mer
  • 2020-07-22

Angelica S skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Har köpt en villa. Har inget att klaga på. Snabb och smidig affär. Läs mer
  • 2020-07-21

Ola Z skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hej
    Jag köpte ett radhus, och jag träffat Jonas flera gånger.
    Han är respektabel person och väldigt hjälpsam o snäll ⭐️ Läs mer
  • 2020-07-20

Samuel V skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Väldigt professionell, snäll och hjälpsam. Läs mer
  • Gerald M

2020-07-15

Gerald M skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Tyvärr var det inte möjligt att åka till Sverige på grund av Corona, så vi var tvungna att göra allt via Internet. Douglas Salomn hjälpte oss mycket. Han gjorde också en video speciellt för oss - ett stort tack för honom Läs mer
  • 2020-07-13

Dennis A skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Douglas var väldigt engagerad och gjorde oss som säljare väldigt nöjda under hela säljprocessen. Han är trevlig och lätt att kommunicera med. Vi rekommenderar verkligen Douglas för er som går i säljtankar av ert boende. 🌟 Läs mer
  • 2020-07-11

Agneta L skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jättebra bemötande och har gett mycket bra information under affärens gång! Läs mer
  • 2020-07-09

Ronny Sven-åke N skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt en villa. På ett trevligt och korrekt sätt. Läs mer
  • 2020-07-06

Åke N skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har köpt en bostadsrätt.
    Douglas uppträder korrekt och respektfullt mot både köpare och säljare. Han känns kunnig och pålitlig. Läs mer
  • 2020-07-06

Lina J skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Douglas var ett självklart val av mäklare för oss när vi skulle sälja vår nyrenoverade bostadsrätt i Västervik. Vi hade nämligen fått ett väldigt bra intryck av Douglas redan vid en tidigare lägenhetsvisning när vi började kika runt efter ett boende inför flytten till Västervik. Douglas visade ett stort engagemang för försäljningen av vår bostadsrätt och var alltid lätt att få kontakt med. Vi känner att Douglas gjorde allt för att vi som säljare skulle bli nöjda och såklart även köparna. Vi rekommenderar verkligen Douglas till andra som går i köp-/säljtankar av sin bostad! Läs mer
  • 2020-07-03

Karin S skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har kopt ett hus pa Lilla Rato.
    Han har varit service minded och aterkopplat regelbundet.
    Vi har inte gjort det sista steget annu men so far so good! Läs mer
  • 2020-07-02

Jan S skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Har sålt en villa i Västervik med hjälp av Christin .

Blev bemött på ett mycket professionellt sätt och stor kunskap!

Hoppades naturligtvis på att få ett snabbt avslut på försäljningen och ett bra pris.Hon levde upp till mina förväntningar fullt ut.

Sammanfattningsvis kan jag rekommendera henne.
    BÄTTRE MÄKLARE KAN MAN NOG INTE HITTA !!! Läs mer
    2020-07-02 Christin W svarar Jan S
    Stort tack Jan för att jag fick hjälpa dig med försäljningen av din fina villa. Det var ett nöje från start till slut och det gläder mig mycket att du är så nöjd med mitt arbete. Stort tack igen och njut av sommaren innan flytten.
  • 2020-07-02

Kerassa M skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt villa i Västervik. Mäklaren har under hela processen från visning till kontrakt bemött oss positivt och trevligt. Hon har svarat på alla våra frågor.
    Riktigt professionell.
    Mäklaren har levt upp till våra förväntningar. Vi har haft en riktigt bra dialog från dag ett. Läs mer
    2020-07-02 Christin W svarar Kerassa M
    Tack Kerassa, så roligt att du upplevt mitt arbete så. Det är alltid en strävan jag har i alla min affärer så det värmer verkligen. Önskar er en fin sommar så ses vi i höst igen på tillträdet!
  • 2020-07-01

Dimitrios S skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har köpt en villa i Västervik. Mycket trevligt bemötande på visningen. Positiv glad och trevlig vid varje kontakt. Mycket hjälpsam. Läs mer
    2020-07-02 Christin W svarar Dimitrios S
    Stort tack för den feedbacken Dimitrios så roligt att höra din upplevelse. Verkligen en fin villa ni köpt, njut nu av sommaren så ses vi på tillträdet i höst!
  • 2020-06-30

Pär F skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Suverän mäklare. Bra service. Fick min lägenhet såld på bara ett par dagar. Läs mer
  • 2020-06-26

Laila W skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Christin är mycket kunnig och målinriktad, vilket gjorde försäljningsprocessen av vårt hus snabb och smidig. Hon återkopplade löpande på ett bra sätt så att vi hela tiden kunde känna oss trygga, från första mötet till budgivning och kontraktsskrivning. Vi skulle absolut anlita Christin igen vid en försäljning. Läs mer
    2020-06-29 Christin W svarar Laila W
    Tack Laila för att jag fick hjälpa er med försäljningen av ert superfina hus. Vad härligt att du upplevt processen så, helt i enlighet med vad jag strävar efter att upplevas som mäklare i alla mina affärer. Njut av sommaren så ses vi snart igen!
  • 2020-06-25

Mikal S skrev om Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Ellen är jättecool och chill. Jag skulle bara köpa en lägenhet, hon fixar alt. Och snabb att svara på mails.

Mycket trevlig och proffsig, alt är smooth. Läs mer
  • 2020-06-23

Lars S skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålde bostad under juni månad. Processen sköttes föredömligt av Douglas. Förväntningarna på en mäklare överträffades med råge. Läs mer
  • Ann-Charlotte T

2020-06-17

Ann-Charlotte T skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålde vårt fritidshus med hjälp av Douglas. Mycket professionellt bemötande genom hela processen! Infriade samtliga våra förväntningar. Kunnig, tydlig, vänlig o korrekt. Läs mer
  • 2020-06-17

Per P skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande vid köp av fritidsfastighet. Läs mer
  • 2020-06-16

Elena K skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    En professionell och pålitlig mäklare. Lyhörd, trevlig och kompetent. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-06-15

Håkan G skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Har köpt en fritidsfastighet.

Jonas gav ett mycket ödmjukt intryck. Fick ett stort förtroende genom dels hans ödmjukhet, men även att jag upplevde han som ärlig. Att han inte enbart företrädde säljaren, utan jag kände att han även delgav oss det som gällde.

I övrigt så har jag anlitat Svensk fastighetsförmedling vid de försäljningar av fastigheter som jag varit involverad i. Därför känner jag ett stort förtroende för företaget i sin helhet. Jonas gjorde mig inte heller besviken.

Med vänlig hälsning

Håkan Gustafsson Läs mer
  • 2020-06-15

Gisela L skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt bostadsrätt.
    Bra, serviceinriktad och kunnig. Mycket bra bemötande.
    Jag hade inte några särskilda förväntningar eftersom jag inte köpt eller sålt någon mäklad egendom förut. Läs mer
  • 2020-06-14

Peter W skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Västerviks bästa mäklarfirma
    Hjälpte mig att sälja min lägenhet och allt gick över förväntan
    // Peter Läs mer
    2020-06-15 Christin W svarar Peter W
    Tack Peter för att jag fick hjälpa dig med försäljningen, en väldigt fin lägenhet måste jag säga och slutpriset blev som sagt väldigt bra mycket tack vare alla dina fina renoveringar som var gjorda. Vi ses snart igen på tillträdet, ha en fin sommar tills dess.
  • 2020-06-13

Marie B skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt lägenhet med hjälp av Douglas. Tydligt bra, fint bemötande. Mycket bra tidsplanering, många återkopplingar och bra tips under processen. Supernöjd! Läs mer
  • 2020-06-13

Robert P skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Att köpa bostad genom Anders har varit enkelt och smidigt. Detta var vårt första husköp och hela processen med köpet kändes tryggt och enkelt. Informativ, lättsam och väldigt trevlig! Läs mer
  • 2020-06-12

Stefan O skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har sålt en bostadsrätt och Anders har gjort ett mycket bra jobb med att sälja den åt mig kunde inte valt en bättre mäklare Läs mer
  • 2020-06-12

Henriette M skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jordnära, engagerad och har stort intresse för kunden. Han får toppen betyg av oss.

Mvh Henriette och Mikael Mellring Läs mer
  • 2020-06-11

Jaquelinn G skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt hus. Bra betyg och bra bemötande. Läs mer
  • 2020-06-10

Lars-göran H skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt bostadsrätt, bra info, vänlig och korrekt Läs mer
  • 2020-06-10

Jonas K skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Villa. Allt har funkat klockrent från första dagen! Läs mer
  • Curt K

2020-06-10

Curt K skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Påläst, kompetent, pigg och trevlig mäklare. Hon har haft vårt uppdrag att sälja våra 2 fastigheter i Västervik. Redan efter 3 veckor är 1 fastighet såld till utgångspris.
    Jag vill på det varmaste rekommendera Christin både när det gäller att sälja (egen erfarenhet) och köpa (glad o nöjd köpare). Läs mer
    2020-06-10 Christin W svarar Curt K
    Tack för det mycket fina betyget Curt, så roligt att höra att ni uppskattar mitt arbete med försäljningarna. Jag gör alltid mitt bästa och älskar verkligen mitt jobb och att få feedback på mitt jobb är en extra fin känsla.
  • 2020-06-10

Jennie R skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi anlitade Douglas för värdering inför försäljning av fritidshus samt skrivaruppdrag för avtal och kontrakt mellan säljare och köpare. Douglas har varit professionell, kunnig och lättillgänglig. Läs mer
  • 2020-06-09

Sara W skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp Douglas. Tack vare hand kundbas kunde vi få till en smidig affär som passade både oss och köparna mycket bra. Douglas är proffsig och håller en hög kvalitet hela vägen från första kontakt till slutet! Totalt sätt 5/5 på alla punkter. Läs mer
  • 2020-06-08

Patrick S skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Kunnig, tillmötesgående, service minded samt väldigt trevlig Läs mer
  • 2020-06-08

Lars-erik K skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Allt var väl som jag hade för väntat mig att det skulle vara .
    Trevlig kille . Läs mer
  • 2020-06-07

Malin A skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Professionellt bemötande. Hjälpte oss att sälja en sommarstuga. Vänlig och kunnig. Läs mer
  • 2020-06-07

Zerui W skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    jättebra mäklare! tydliga förklaringar om lägenheten och kontrakten! Läs mer
  • 2020-06-06

Tedh J skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi köpte en tomt av Christin, det gick smidigt med mötesbokning, vi fick all info vi ville och vi fick allt i kontraktet förklarat för oss innan vi skrev på. Hon känns trygg och påläst!
    Vi fick dessutom en massa goda råd om hur vi ska tänka med kommande försäljning av vårt hus vi äger idag. Läs mer
    2020-06-08 Christin W svarar Tedh J
    Tack Tedh för ert fina omdöme! Var ett nöje att hjälpa er tomtköp, kommer bli riktigt bra med ert bygge. Ha en fin dag så hörs vi snart igen.
  • 2020-06-04

Alex L skrev om Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt en 1:a för 400 000
    Blev väl bemött med mäklaren och var lätt att få tag på. Uppfyllde kraven jag hade förväntat mig. Stod även upp på lite svårare nyckelbyten mm. Läs mer
    Ellen W gillar detta
  • 2020-06-04

Titti Ö skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt et fritidshus med bra resultat och en väl utförd mäklartjänst! Läs mer
  • 2020-06-03

Göran J skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Trevlig, glad och positiv. Snabbt besked på våra frågor. Mer är godkänt. Läs mer
    2020-06-05 Christin W svarar Göran J
    Tack Göran, roligt att höra att du har en fin upplevelse av ditt köp. Kommer blir riktigt bra med er byggnation, vi ses vid tillträdet.
  • 2020-06-02

Ulrika E skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Smidig försäljning av mitt hus. En trygg affär med trevlig mäklare. Läs mer
  • 2020-05-31

Mats L skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Uruselt, köpte en lägenhet där det visar sig att badrummet måste renoveras direkt. Fanns ingen upplysning om detta. Kommer aldrig mer att göra affärer med svensk fastighets förmedling i framtiden och kommer aldrig rekommendera dessa till nån jag känner. Läs mer
    2020-06-03 Anna J svarar Mats L
    Hej Mats, Det är jättetråkigt att det var problem med badrummet och förstår att det orsakar er problem som ni inte räknat med. Tyvärr var det ju inte något säljaren visste om heller. I lämnade upplysningar angavs att stambyte var gjort för 20 år sedan. Det är tråkigt att ni behöver renovera badrummet direkt men samtidigt kan man inte förvänta sig att hållbarheten skulle vara längre än 20 år. Hade jag anat att det skulle vara något problem så skulle jag självklart informera om detta. Jag hoppas att ni ändå kommer att trivas i er fina lägenhet.
  • 2020-05-25

Mukheled A skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Trevlig och lätt att prata med mycket duktig med att förklara hela processen Läs mer
    2020-05-25 Christin W svarar Mukheled A
    Tack för din fina recension! Kommer bli riktigt bra med bygget av ert nya hus och tack för att jag även får hjälpa er med försäljningen av er villa.
  • 2020-05-22

Kerstin H skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Douglas levde upp till våra förväntningar och har varit lätt att få kontakt med, saklig och Alltid återkommit med svar på våra frågor. Mycket nöjda med hans bemötande och hantering av att slutföra vårt köp Ute på Hornslandet. Läs mer
  • 2020-05-16

Mia L skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt en bostadsrätt. Trevlig kille med glimten i ögat. Väldigt professionell. Läs mer
  • 2020-05-15

Anders E skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Väldigt proffsig, verkade väldigt påläst om objektet o hade man frågor som han inte visste så tog han reda på det direkt, man kände sej väldigt trygg i affären, väldigt trevlig som e jätteviktigt för o ge ett bra intryck, Högsta betyg vi e jättenöjda både av affären och Douglas Läs mer
  • 2020-05-12

Ina E skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket noggrann och hjälpsam med allt!! Otroligt bra mäklare, rekommenderar Douglas starkt! Läs mer

Kvarngatan 15, 593 30 Västervik