Alla kategorier Mäklare Kalmar Västervik Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Kvarngatan 15, 593 22 Västervik — Visa karta

Vi har koll på den lokala bostadsmarknaden i Västervik!

Varje år genomför vi ca 230 bostadsförsäljningar och vi har samlat på oss gott om erfarenhet genom åren. Våra mäklare är kunniga och välutbildade vilket i kombination med erfarenheten gett oss ett framgångsrecept för fastighetsförsäljning.

När du går i sälj eller köptankar i Västerviksregionen är du välkommen in till vår Bobutik på Kvarngatan. Självklart svarar vi även på frågor i ett tidigare skede eller hjälper till med värdering av din fastighet.

Läs vad 31 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Västervik

• Tove J
    Tove J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Tusen tack Christin Wahlman för ett suveränt jobb med försäljningen av mina morföräldrars hus! Varmt bemötande och proffsigt arbete från första kontakten till avslutad affär!
    2017-09-22 Anna J svarar Tove J
    Tack Tove för att jag fick hjälpa er med affären, roligt att ni är nöjda med mitt arbete. /Christin
  • Margareta H
    Margareta H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vill ni anlita en mäklare i Västervik kan jag varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling. Christin Wahlman skötte sitt uppdrag med bästa betyg. Min pappa och jag är mycket nöjda.
    2017-09-01 Anna J svarar Margareta H
    Tack Margareta för att jag fick hjälpa er med affären och så roligt att ni är nöjda. Hoppas ni ska trivas i Stockholm nu. /Christin
  • Charlotta S
    Charlotta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket nöjd med det bemötandet jag fick. Verkligen genom proffsig mäklare som jag gladeligen kommer att rekommendera.
    2017-08-30 Anna J svarar Charlotta S
    Hej Charlotta, Vad kul att du är nöjd och tack för att jag fick förtroendet att förmedla försäljningen. /Douglas
  • Lars N
    Lars N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jo det har varit en fantastisk resa med Er. Har känt mig väldigt viktig för Er och att min affär stått i centrum. Har fått väldigt mycke tid av er och aldrig känt att jag varit besvärlig. (Som man kan känna sig själv ibland) fått lite specialservice som jag uppskattar. Korrekt och ordentligt genomfört. Har fått bra information under affärens gång. Och jag är nöjd med slutresultatet.
    Och sist men inte minst viktigt. En fantastiskt trevlig personal. Så jag rekommenderar er och pratar gärna pm er som affärspartner.
    Vh Lars Nilsson
    2017-08-29 Anna J svarar Lars N
    Hej Lars och tusen tack fin dina fina ord. Det värmer. Det var ett nöje att samarbeta med dig. Titta gärna in och hälsa på oss när du har tid så kan vi prata om bostadsmarknaden och dess utveckling eller om annat också såklart.
    /Anna och Douglas (resten av gänget hälsar också)
  • Anna-Lena K
    Anna-Lena K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket nöjda med hela försäljningsprocessen från värdering till visning, försäljning och kontraktsskrivning
    2017-09-01 Anna J svarar Anna-Lena K
    Vad roligt att ni är nöjda, vi tackar för att vi fick hjälpa er med affären!
  • Lars R
    Lars R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mäklaren har gjort sitt bästa! Det gäller att få flera som fajtas om objektet. Vi fick kanske pruta lite för mycket på slutpriset. Men i slutändan är vi rätt nöjda. Konstigt att Djursnäs är dyrare än i centrala Helgenäs en riktig villa med kom.
    avlopp o vatten? Mvh Kerstin o Lars
    2017-09-01 Anna J svarar Lars R
    Tack för att jag fick hjälpa er med bostadsaffären. /Anders
  • Charlotta L
    Charlotta L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag fick ett väldigt proffsigt bemötande från första stund av mäklare Christin Wahlman och kan varmt rekommendera Svensk Fastighetsförmedling i Västervik efter min husförsäljning!
    2017-06-28 Anna J svarar Charlotta L
    Tack för de fina orden, var ett nöje att hjälpa dig med försäljningen av villan. Ha en fin sommar. /Christin
  • Gunnel E
    Gunnel E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Helt nöjda från första mötet vi hade. Tydlighet, kunskap och ett driv i hela processen. Allt blev över förväntan. Kan med hela hjärtat rekommendera mäklare Christin Wahlman. Hon besitter en stor kunskap i det hon gör och ett trevligt, korrekt och proffsigt bemötande.
    2017-06-28 Anna J svarar Gunnel E
    Tack för att jag fick hjälpa er med affären, det var ett nöje från min sida och det gläder mig att ni är nöjda med mitt arbete. Ha en fin sommar. /Christin
  • Peter P
    Peter P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Christin hjälpte mig med försäljningen på ett proffsigt sätt.
    Rekommenderas.
    2017-06-28 Anna J svarar Peter P
    Vad roligt att du är nöjd. Ha en fin sommar. /Christin
  • Klara E
    Klara E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Har varit supernöjd från start till slut!
    Ett fantastiskt bra bemötande, hjälpsam och trevlig! Rekommenderar varmt Christin som
    Mäklare!
    2017-06-28 Anna J svarar Klara E
    Tack Klara! Var riktigt roligt att få hjälpa er med både försäljningen av lägenheten och köpet av nya bostaden. Önskar dig en fin sommar. /Christin
  • Linda J
    Linda J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket nöjd med min mäklare, Christin!
    Det uppstod problem på vägen med försäljningen, men det hanterades snabbt och effektivt av mäklaren. Inget mer att önska!
    2017-06-28 Anna J svarar Linda J
    Tack Linda! det är alltid jobbigt när det uppstår saker man inte räknat med och då är det mitt jobb som mäklare att lösa dessa på bästa sätt och det lyckades vi med. Lycka till i nya boendet. /Christin
  • Helena E
    Helena E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Väldigt varmt och omtänksamt bemötande. Personligt och professionellt. Jag kände mig väldigt trygg genom hela processen.

Emma överträffade min förväntan med råge. Tack!!
    2017-06-15 Anna J svarar Helena E
    Tack Helena, är glad att jag fick hjälpa dig med affären. /Emma
  • Karl-Johan A
    Karl-Johan A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hela försäljningsprocessen sköttes smärtfritt. Resultatet blev över förväntan.
    2017-06-15 Anna J svarar Karl-Johan A
    Så roligt att höra. Ja, slutpriset blev riktigt bra, kul att du är nöjd.
  • Oskar H
    Oskar H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Super nöjd, trevlig och kunnig.
    2017-06-15 Anna J svarar Oskar H
    Tack för att vi fick hjälpa dig med bostadsaffären.
  • Thor-Inge E
    Thor-Inge E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket bra bemötande på ett proffsigt sätt. Fick en bra kontakt från början
    vilken fortsatte genom hela affären. Varför jag kan rekommendera
    Anders Gustafsson till andra samt att jag vet var jag skall vända mig om jag
    behöver hjälp i framtiden.
    2017-06-15 Anna J svarar Thor-Inge E
    Tack för det goda betyget, du är jättevälkommen i framtiden om du behöver hjälp med bostadsaffärerna. /Anders
  • Lennart T
    Lennart T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Bra bemötande genom hela processen.
    2017-06-15 Anna J svarar Lennart T
    Tack Lennart, lycka till i nya boendet och med byggprocessen./ Christin
  • Anita A
    Anita A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket bra bemötande och mycket bra service! Rekommenderas varmt. Kunnig och hjälpsam i alla lägen. Mycket nöjd!
    2017-06-15 Anna J svarar Anita A
    Tack Anita, de orden värmer. Det var ett nöjde att få hjälpa till med försäljningen av ditt fritidshus. /Christin
  • Mariana P
    Mariana P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Bra bemötande. Kände mig trygg med att Christin tog hand om försäljningen. Fick bra hjälp och information från början till slut.
    2017-06-15 Anna J svarar Mariana P
    Vad roligt att du är nöjd med affären. Det var riktigt kul att få hjälpa till med försäljningen av er fina 2:a. Önskar er en fin sommar. /Christin
  • Babsan K
    Babsan K skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Alltid vänligt, trevligt och professionellt korrekt bemött, utan att förlora den personliga kontakten. Mycket tillmötesgående och vägledande, väl omhändertagen i den snåriga djungel som omgärdar en försäljning. Min mäklare lever mer än gott och väl upp till mina förväntningar om hur en mäklare skall handha en försäljning.
    2017-06-15 Anna J svarar Babsan K
    Tack för att vi fick hjälpa er vid försäljningen. Det är en stor affär att sälja och jag är glad att jag kunde hjälpa er genom denna process på ett tillfredställande sätt.
  • Bruce T
    Bruce T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har erfarit absolut bästa tänkbara hjälp, stöd, kunskap och ansvar vid såväl försäljning av hus som köp av lägenhet.
    Vi varmt rekommenderar vår mäklare!
    2017-06-15 Anna J svarar Bruce T
    Tack för att vi fick hjälpa er vid både köp och försäljning, hoppas ni trivs i nya boendet.
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag är mycket nöjd med min mäklare som har förstått mina önskemål och genomfört försäljningen snabbt och korrekt.
    2017-06-15 Anna J svarar Kristina L
    Tack för de fina orden, det var ett nöje att få hjälpa er med er bostadsförsäljning.
  • Rolf E
    Rolf E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mäklaren levde helt upp till min förväntan. Mycket bra jobbat.
    2017-06-15 Anna J svarar Rolf E
    Vad roligt att höra, tack för att vi fick hjälpa er med bostadsaffären!
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag är toppennöjd med förmedlingen av mitt hus och kommer absolut att använda mig av Anders Gustafsson vid nästa husaffär.
    2017-06-15 Anna J svarar Mattias H
    Tack för det positiva omdömet, var ett nöje att få hjälpa till och jag hjälper dig gärna nästa gång det är dags att sälja. /Anders
  • Margareta B
    Margareta B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Proffissonell,förtroendeingivande tillmötesgående.
    Mvh Margareta Bäckström
    2016-09-21 Anna J svarar Margareta B
    Hej Margareta, Tusen tack för dina fina omdömen, det värmer verkligen. Det var ett nöje att samarbeta med dig. Ha det så gott!. Vi ses säkert på Idö framöver:-) MVH Anna Jeansson
  • Åse G
    Åse G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anders är en toppenmäklare, jag är jättenöjd.
    2017-06-15 Anna J svarar Åse G
    Tack för det, roligt att få hjälpa dig med lägenhetsaffären. /Anders
  • Kjell Åke J
    Kjell Åke J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag är mycket nöjd med det bemötande jag fick, och den tjänstvillighet som visades oss.
    2017-06-15 Anna J svarar Kjell Åke J
    Vad roligt att du är nöjd med bostadsaffären, det var ett nöje att få hjälpa till.
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Bra service och snabb återkoppling gällande försäljningen av vårt fritidshus.
    2017-06-15 Anna J svarar Jessica S
    Härligt att höra, kul att ni är nöjda. /Christin
    Jessica S gillar detta
  • Karin S
    Karin S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Bra hjälp för en som säljer sin bostad. Tydlig och lätt att förstå. Dock lite glömsk när det gällde vissa detaljer men inget som störde försäljningens helhet.
    2017-06-15 Anna J svarar Karin S
    Vad roligt att ni är nöjda, tydlighet är alltid viktigt vid en så stor affär.
  • Rolf G
    Rolf G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Lugn, sansad och seriös på alla sätt.
    2017-06-15 Anna J svarar Rolf G
    Vad roligt att ni är nöjda med bostadsaffären.
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mäklaren som hjälpte min syster att sälja fritidshuset hörde inte av sig efter visningarna och han var alltid svår att få tag på när vi ringde för att höra hur det gått. Sen hörde vi att han åkte dit för att ha kört på fyllan och fått en varning. Men han var ganska artig och trevlig. Vi bytte till en kvinnlig mäklare på samma byrå och hon var bättre och stugan blev såld.
    2016-09-21 Anna J svarar Caroline E
    Hej Caroline, jag beklagar att din syster inte fick tillräckligt med återkoppling i samband med visningarna. Bra att det löste sig till slut. Jag skulle gärna komma i kontakt med dig för att höra om hela upplevelsen kring din systers fritidshusförsäljning så att vi kan bli ännu bättre! Du når mig på 0490-82241.
  • Kenneth L
    Kenneth L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har sålt via denna mäklare och är mycket nöjda. Det är även köparen. De skötte allt på ett bra sätt.
    2016-09-21 Anna J svarar Kenneth L
    Hej Kenneth, kul att höra att ni är nöjda och att även köparen är det!

Kvarngatan 15, 593 22 Västervik