Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Vi har koll på den lokala bostadsmarknaden i Västervik!

Varje år genomför vi drygt 300 bostadsförsäljningar och vi har samlat på oss gott om erfarenhet genom åren. Våra mäklare är kunniga och välutbildade vilket i kombination med erfarenheten gett oss ett framgångsrecept för fastighetsförsäljning.

När du går i sälj eller köptankar i Västerviksregionen är du välkommen in till vår Bobutik på Kvarngatan. Självklart svarar vi även på frågor i ett tidigare skede eller hjälper till med värdering av din fastighet.

Läs vad 1029 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Västervik 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2022-10-04 Verifierad kund
    Douglas var professionell och tillgänglig under hela processen och gav oss ett mycket trevligt bemötande.
    2022-10-04 Verifierad kund
    Proffessionellt och informativt
  • sålde sitt hus med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    • Amerika
    2022-10-03 Verifierad kund
    Har känts proffsigt från början och vi har snabbt fått svar på de frågor vi haft. Bra information under hela resan med att sälja huset.
  • köpte sitt hus med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2022-09-28 Verifierad kund
    Christin är drivande och lyhörd. Säljpresentationen blev mycket bra. Jag är överlag nöjd med insatsen.
    Vad fint omdöme, tack för att jag fick hjälpa er i processen! Ha det så bra så ses vi på tillträdet. Christin Wahlman
  • köpte sitt hus med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    • Lidhem
    2022-09-28 Verifierad kund
    Douglas var trevligt och hjälpsam i alla frågor vi hade.
    Även vid svårigheter att sälja vår lgh var han till hjälp och försökte hitta lösningar.
    Han levde upp till förväntningarna!
    Honom kontaktar vi gärna igen!
    • Gamla Norr
    2022-09-28 Verifierad kund
    Douglas är väldigt hjälpsam och tillmötesgående. Jag har fått svar på alla mina frågor direkt och det har känts tryggt hela vägen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Erica Bergstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2022-09-27 Verifierad kund
    Har varit en bra kontakt och alltid trevlig
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2022-09-26 Verifierad kund
    Hjälpte oss 2 gången med köp sen sälja bostader
    100% nöjd och vill ha han igen om vi köpa ett nytt bostad
    Kan litar på Han
    Han jobba hård för oss
    Profesdional
    2022-09-26 Verifierad kund
    Douglas är väldigt lugn och lätt att prata med. Han Inger förtroende och är trevlig.

Man känner sig trygg helt enkelt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2022-09-25 Verifierad kund
    Christin utförde sitt uppdrag till full belåtenhet. Hon är noggrann kunnig och begåvad med stort tålamod. När fyra säljare ändrar förutsättningar kan hon navigera med självklarhet.
    Tack Torkel, vad glad jag blir för dina fina ord. Och jag får passa på att tacka igen för att jag fick hjälpa er med försäljningen! Christin Wahlman
    2022-09-25 Verifierad kund
    Christin gav ett professionellt intryck redan från början. Eftersom försäljningen blev lite komplicerad bl a på grund av att en av de blivande delägarna är amerikan, drog kontraktskrivandet ut på tiden. Jag tyckte inte jag fick någon information från köparna (min bror och min kusin), och vände mig därför till Christin, som gav mig relevant information och fick fart på köparna. Jag är absolut nöjd med hennes arbete!
    Tack Görel för det fina betyget, det var ett nöje att få uppdraget att hjälpa er med försäljningen! Christin Wahlman
  • sålde sitt hus med hjälp av Erica Bergstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2022-09-24 Verifierad kund
    Allt funkade som det skulle utan problem. Huset blev sålt till ett bra pris och utan konstigheter.
    • Johannesdal
    Utomordentligt bemötande
    Mycket hjälpsam
    10/10
    2022-09-22 Verifierad kund
    Trevlig och ambitiös mäklare som svarade och tar reda på saker snabbt på sådant som vi var osäkra på! Rekommenderas! Allt gick smidigt!
    2022-09-22 Verifierad kund
    Mycket trevlig, gjorde sitt yttersta även att situationen blev svår. Han var effektiv i sitt arbete och jobbade på för att få lägenheten såld. Doglas hade en bra dialog med köpare och säljare som gjorde att papperna skrevs på samma dag. Jag är mycket nöjd med Doglas
    • Johannesdal
    2022-09-22 Verifierad kund
    Excellent knowledge of the market, very good negotiations, flawless transactions, amazing attitude as a person and overall someone that we recommend to others.
    2022-09-20 Verifierad kund
    Proffisonel,bra bemötande, engagerad och väldigt bra kommunikation. Rekommenderas!
  • sålde sin stuga med hjälp av Fabian Högström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    • Hornslandet
    2022-09-16 Verifierad kund
    Smidigt och med rätt attityd. Frågor som kommit upp har hanterats seriöst och tryggt
    Tack Magnus för att du tagit dig tid att svara och tack för de vänliga orden! Fabian Högström
  • sålde sitt hus med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2022-09-14 Verifierad kund
    Har inget att anmärka på AG. Har skött sig bra, och varit till stor hjälp.
    • Södermalm
    2022-09-09 Verifierad kund
    Snabb och smidig affär. Trevligt bemötande
    2022-09-09 Verifierad kund
    Alltid engagerad! Lätt att prata med. Kunnig och erfaren.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2022-09-07 Verifierad kund
    Anders var mäklare på vårt första objekt och hjälpte oss mer än nog med hela processen. Att han råkade vara mäklare på objektet som vi tillslut köpte är nästan som en saga.
    Anders är extremt kunnig och tar mer än väl hand om sina kunder!

Tack!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2022-09-05 Verifierad kund
    Ger ett mycket professionellt, trevligt och kunnigt intryck.

Snabba svar på frågor.

Sammanfattningsvis väldigt nöjd.
    2022-09-04 Verifierad kund
    Vi som köpare för första gången fick bra stöd och hjälp genom processen. Proffsigt och snabbt gick det när budgivningen var igång.
    Vad roligt att höra Malin, grattis till nya boendet! Christin Wahlman
    • LOFTAHAMMAR
    2022-08-31 Verifierad kund
    Fabian gav ett bra första intryck och har med råge levt upp till det under hela processen.
    Stort tack Maria för de vänliga orden, det värmer verkligen! Det har varit ett rent nöje! Fabian Högström
    2022-08-29 Verifierad kund
    Trevligt och kunnigt bemötande!
    Engagerad och driven!
    2022-08-28 Verifierad kund
    lugn trygg person som på ett proffsigt sätt bemött alla våra frågor samt informerat oss löpande ang försäljningen. Rekommenderas varmt.
    2022-08-28 Verifierad kund
    Bra, men hade lite dålig koll på vissa saker med kommunikationen mellan köpare o säljare.
    • Lidhem
    2022-08-27 Verifierad kund
    Douglas Salomon har ett oerhört trevligt bemötande och är en mäklare som är väldigt förtroendeingivande, skicklig, lyhörd och hjälpsam!
  • köpte sitt hus med hjälp av Fabian Högström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2022-08-26 Verifierad kund
    Överlag en bra mäklare. I vissa lägen är Fabian lite junior och inte så rutinerad. Med tiden kommer han dock att bli en riktigt bra Mäklare!
    Jag lär mig mer och mer för varje dag som går 😉.
    Stort tack Oscar!
    Fabian Högström
    2022-08-26 Verifierad kund
    Super trevlig och professionell.
    Fick utmärkt servise och gjorde ett toppen jobb!
    Tack Pontus, vad roligt att höra och jag får tacka för att jag fick hjälpa er med försäljningen! Christin Wahlman
    2022-08-26 Verifierad kund
    Mycket driven och pålitlig! Fin kontakt och positiv anda! Mycket nöjd!
    Stort tack Sandra för din fina recension, tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen! Christin Wahlman
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fabian Högström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    • Kvännaren
    2022-08-24 Verifierad kund
    Kunde inte tänka mig ett bättre sätt att bli bemött. Återkopplade direkt, och ger snabba svar. Smidig affär.
    Vad glad jag blir Madelene!
    Stort tack!
    Fabian Högström
    2022-08-24 Verifierad kund
    Allt flöt på mycket bra vid försäljningarna av 3 bostadsrätter.
    2022-08-23 Verifierad kund
    Jag har bara mycket bra att säga om Douglas.
    Mycket bra bemötande och hjälpsam, känner mig helnöjd med hans insats.
    2022-08-17 Verifierad kund
    Trevlig, lugn och engagerad i sitt arbete. Vi fick väldigt bra bemötande vid första mötet. När vi hade frågor då besvarade han dessa på ett bra sätt. Det mäklaren inte visste tog han reda på och återkopplade efteråt så snabbt han kunde.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2022-08-16 Verifierad kund
    Anders är alltid lika trevlig och lättsam vare sig man möter honom som mäklare eller privat.
    Proffsig och kunnig. Och man får känslan att han vill kundens bästa.
    2022-08-15 Verifierad kund
    Kunnig, trevlig och mycket tålmodig!
    Rekommenderas!
    2022-08-15 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Kände förtroende. Att allt skulle gå smidigt och lätt, det gjorde det tack vare Douglas
    2022-08-15 Verifierad kund
    Proffsig, lugn, saklig, hjälpsam och förstående
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    2022-08-14 Verifierad kund
    Köper vår första bostadsrätt genom Anders, han har varit trevlig att ha att göra med och tycks känna in sitt klientel väl. Vi har mest varit ute efter att det ska gå snabbt och smidigt till. Visning ena dagen och skrev papper någon dag efter. Anders går lättsamt igenom den information som ska förmedlas men med goda svar för den som har frågor.
    Jag är nöjd.
    2022-08-13 Verifierad kund
    Han har varit tillmötes gående, trevligt och mycket kunnig. Jag kan varmt rekommendera honnom.
    • Stenhagen
    2022-08-13 Verifierad kund
    Douglas Salomon är en utåtriktad och social person som bemöter kunder på ett väldigt tryggt och professionellt sätt.
    Han ger intrycket av att veta och kunna mycket om de objekten han säljer vilket skapar förtroende både för säljaren och köparen.
    Douglas har även förmågan att göra något juridiskt krångligt till något lättförstått för alla inblandade parter.
    • Fimmelstången
    2022-08-11 Verifierad kund
    Blev väldigt bra bemött av mäklaren, proffsig.
    Förväntningarna var höga och man trodde man kunde få ett ganska högt pris och det tycker jag man fick.
    Man var själv lite orolig om man skulle få nåt intresse på lägenheten. Men Ellen var väldigt positiv och det kändes väldigt bra.
    2022-08-09 Verifierad kund
    Blev väldigt bra bemött av Douglas. Även fast de var flera på företaget på semester fixade han visning på lägenheter inom kort varsel.
    Jag har höga förväntningar på mäklare ska prestera och hjälpa kunden. Detta tycker jag att Douglas uppnådde. De märktes att han jobbade hårt för att allt skulle gå smidigt och bra. Medans andra företag inte visade intresse för att vissa deras bostäder.
    Sammanfattningsvis kan jag bara säga att Douglas gjorde ett extremt bra jobb.
    2022-08-09 Verifierad kund
    Mycket bra och professionellt bemötande. Jättenöjd med allt!
    2022-08-09 Verifierad kund
    Rak, trevlig, inkännande av våra behov och alltid snabb återkoppling. Proffsigt bemötande överlag och effektiv i de lägen där man vill växla upp tempot. Vi är otroligt nöjda och kan varmt rekommendera Douglas till vänner och bekanta framöver!
    2022-08-08 Verifierad kund
    Jag ät ganska nöjd med mäklaren och servisen.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ellen Wikström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    • Didrikslund
    2022-08-08 Verifierad kund
    Ellen är en väldigt duktig och trevlig mäklare som jag varmt kan rekommendera till andra. Hon lyssnar och kommer med bra förslag.
  • köpte sin stuga med hjälp av Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    • Lilla Rätö
    2022-08-03 Verifierad kund
    Vänligt bemötande, enkelt och förtroende ingivande.
    Kunnig på fastighets affärer samt bra förbered.

Bra hjälp och service med allt runt omkring affären. Bokade möte och gjorde affären under sin semester.
    Bra och smidig kontakt med mäklar assistent.