Alla kategorier Mäklare Kalmar Västervik Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Kvarngatan 15, 593 30 Västervik — Visa karta

Vi har koll på den lokala bostadsmarknaden i Västervik!

Varje år genomför vi ca 260 bostadsförsäljningar och vi har samlat på oss gott om erfarenhet genom åren. Våra mäklare är kunniga och välutbildade vilket i kombination med erfarenheten gett oss ett framgångsrecept för fastighetsförsäljning.

När du går i sälj eller köptankar i Västerviksregionen är du välkommen in till vår Bobutik på Kvarngatan. Självklart svarar vi även på frågor i ett tidigare skede eller hjälper till med värdering av din fastighet.

Läs vad 296 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Västervik

• Sven-Åke B
    Sven-Åke B skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har sålt vår sommarstuga på en ö i skärgården i Västerviks kommun. Vi tog kontakt med mäklaren för att vi sett att han tidigare sålt liknande objekt och tänkte att det är en bra förutsättning. Mäklaren kom och tittade på huset och satte ett pris som motsvarade ett marknadspris vilket visade sig då huset såldes obetydligt under utgångspriset. Marknadsföringen var proffsig med fina bilder och annonser både i tidningen och via Hemnet. Visningen var också väl genomförd.Efter det att köparen bestämt sig blev det en snabb skrivning av kontraktet. Genom hela försäljningsprocessen var mäklaren mycket delaktig och engagerad och motsvarade mina förväntningar. Läs mer
  • Elias S
    Elias S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Douglas S sålde min lägenhet och jag är väldigt nöjd med Douglas arbete, han förklarade varje steg på vägen, informerat om alla detaljer och varit lätt att få kontakt på, jag kommer defenitivt använda mig av Douglas nästa gång också! Läs mer
  • Annelie B
    Annelie B skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Douglas är påläst, kunnig, effektiv och tillmötesgående. Mycket nöjd med hanteringen vid köpet av min bostadsrätt. Läs mer
  • Ursula L
    Ursula L skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Effektiv och bra kommunikation.
    Informativ och pedagogisk.
    Bra genomförd fastighetsaffär.
    Enbart positiva. Har redan rekommenderat en god vän att kontakta Svensk Fastighetsförmedling/Douglas. Läs mer
  • Hanna R
    Hanna R skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Bästa mäklaren i stan, vi är otrolig nöjda, professionell och personlig. Vi har köpt en fastighet och vi har sålt en fastighet och allt har gått över förväntan. Jag kan varmt rekommendera Anna Jeansson och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • Kjell-Erik S
    Kjell-Erik S skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Fritidshus.
    Trevligt professionellt bemötande blandat med personlig touch.

Mäklaren var "lagom på" ...kort sagt det kändes bra. M hade en god förmåga att lyssna och svarade initierat och bra på de frågor vi ställde.

Total upplevelse - mkt positiv! Vi slog till! Läs mer
  • Emil L
    Emil L skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    En lätt och enkel affär. Inga konstigheter. Läs mer
  • Lars S
    Lars S skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi tyckte mäklaren skötte sitt uppdrag alldeles utmärkt. Vi kände fullt förtroende för honom!
    Vi köpte en fin våning mitt i stan, fick komma flera ggr,! Läs mer
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Anders är mkt proffisionell i sitt bemötande och förklarar hela prosessen tydligt och pedagogiskt.
    Jag kände mig trygg hela vägen från första kontakt till avslutad affär.
    Tack Anders Läs mer
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har sålt Trillinvägen 9 i Loftahammar.

Benötandet har från början och under samarbetet varit proffsigt, sakligt och förtroendegivande.

Förväntningarna har överträffats.

Ett tipps just när det gäller Loftahammar eller den destination som ni säljer borde ha bilder på omgivningarna för att skapa en känsla runt huset. Då menar jag h tex en hamn om det finns någon bra restaurang, skolor, golfbana osv.

Fotografen var riktigt bra och lätt att jobba med.
    Om jag säljer någon mer fastighet runt Västervikstrakten kommer Jonas vara den första jag ringer.

Tack snälla

Elisabeth Schmidt Läs mer
  • Marie Å
    Marie Å skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Fått all hjälp med krångliga papper av mäklaren. Hjälpt mig att få bästa priset för min villa. Bra kontakt Läs mer
    2018-07-09 Douglas S svarar Marie Å
    Tack för att jag fick hjälpa Er för den andra gången med försäljning utav en bostad och att ni känner att det har blivit så lyckat även denna gång. Ha en toppen sommar, med vänlig hälsning Douglas.
    Marie Å gillar detta
  • Irena K
    Irena K skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    en trevlig och mycket effektivt och proffsig mäklare Läs mer
  • David E
    David E skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har använt Anders vid 2 försäljningar innan därför var det ett själv klart val vid en 3:e, han har alltid leverat på hög nivå och han är oerhört professionell som mäklare, vill man ha en mäklar man kan lita på att ett bra jobb blir gjort så är Anders mer än kompetent för uppdraget. Läs mer
  • Terese A
    Terese A skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Har sålt vårt torp i Odensvi. Trevligt bemötande men alltför långsam i kontakten. En stor del av kontakten med mäklaren har skett på vårt initiativ, efter visningarna och under budgivningen. Vår upplevelse är att mäklaren var upptagen med andra affärer och att vår försäljning hade kunnat gå snabbare och kanske även gått för ett högre pris vid en snabbare kontakt från mäklarens sida. Med tanke på priset och i jämförelse med tidigare upplevelser av mäklarkontakter hade vi förväntat oss mer initiativ och driv från mäklaren. Läs mer
  • Linus A
    Linus A skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Snabb och smidig affär, samt ett humant och mycket trevligt beteende mot kund! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Jörgen E
    Jörgen E skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Enplansvilla i Västervik. Fullt professionellt, kunnigt och tillmötesgående bemötande. Mina förväntningar blev överträffade spec med tanke på de mäklare vi mött vid andra visningar i andra delar av landet. Okomplicerat förfarande. Läs mer
  • Oskar L
    Oskar L skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Väldigt bra bemötande och hjälpt oss med allt vi har frågat om. Lätt att få tag i även att hon hade mycket att stå i.

Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-06-13 Anna J svarar Oskar L
    Hej Oskar, tack så mycket för dina fina rekommendationer. Jätteroligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Det har varit väldigt trevligt att få hjälpa er i processen. Det är ett väldigt fint hus ni köpt. Jag är övertygad om att ni kommer trivas väldigt bra där!
  • Ingela P
    Ingela P skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har sålt vårt hus och är supernöjda med Svensk fastighetsförmedling i Västervik och Anders Gustavsson som är en proffsig mäklare Läs mer
  • Birger N
    Birger N skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Snygg, proper, vältalig och ordningssam mäklare! Läs mer
    2018-06-11 Emma W svarar Birger N
    Stort grattis till ert lägenhetsköp! Tack för ett fint bemötande och ett trevligt samarbete! Må bäst och ha en riktigt härlig sommar! All lycka till er!
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt mitt/vårt hus, mäklaren har jag varit kanon nöjd med. Läs mer
  • Malin S
    Malin S skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpte av Anders, han är grym! Rekommenderar. Läs mer
  • Sebastian H
    Sebastian H skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anders är en kanon mäklare! Läs mer
  • Mats W
    Mats W skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Förtroende ingivande, kunnig. Lätt att få tag på. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpte ett hus i Västervik av mäklare Anders Gustafsson. Bra information under hela resan, rak och tydlig samt trevligt bemötande. Skall jag sälja någon gång så blir det Anders jag kontaktar. 👍 Läs mer
  • Joachim L
    Joachim L skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har sålt ett fritidshus i närheten av Västervik och använde mig av mäklaren Jonas Gustavsson på Svensk Fastighetsförmedling i Västervik/Gamleby. Han inger förtroende och har ett lugn samt är mycket kunnig och ordningsam. Jonas och Svensk Fastighetsförmedling har en bred sparad bas av tidigare spekulanter och erfarenhet som gör att ditt objekt säljs snabbt och till ett så högt pris som möjligt. Mina förväntningar av försäljningen uppfylldes med råge och jag kan bara starkt rekommendera Jonas Gustavsson på Svensk Fastighetsförmedling när du ska sälja eller köpa något objekt på marknaden. Läs mer
    2018-06-05 Jonas G svarar Joachim L
    Tack för dina fina ord Joachim, det var jätteroligt att få hjälpa dig med försäljningen av ditt härliga fritidshus.
  • Olof R
    Olof R skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Bra vid visningar och kontraktsskrivning. Läs mer
  • Lena H
    Lena H skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi är supernöjda med Douglas👍Vi har blivit mycket väl informerade och hjälpta på vår väg att köpa sommarstuga i Äskestock.. Tack snälla ☀️. Med vänlig hälsning, Lena o Anders. Läs mer
    2018-07-09 Douglas S svarar Lena H
    Tack för Er fina rekommendation, vad roligt att ni är så nöjda och att jag fick hjälpa Er att hitta en sommarstuga. Ha en så trevlig sommar! Med vänlig hälsning Douglas.
  • Håkan K
    Håkan K skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Har köpt en bostadsrätt. Mycket tillmötesgående. Vi hade stora förhoppningar och Emma levde verkligen upp till dem. Vi fick bra
    kontakt med Emma och hon är mycket kunnig.
    Monica och Håkan Läs mer
    2018-05-31 Emma W svarar Håkan K
    Mitt varmaste tack till er Monica och Håkan för era fina ord! Det har varit väldigt roligt att ha fått vara med er på den här resan, att i min profession kunna hjälpa er på alla dess sätt och att allt blev så bra. Jag önskar er all lycka och hoppas att ni kommer trivas fantastisk i er nya bostad. Önskar er en underbar sommar!

Bästa hälsningar
    Emma
  • Ulrika T
    Ulrika T skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anlitade Emma Widerström inför försäljningen av min mammas bostadsrätt och vilken toppenmäklare hon är! Hon är engagerad, kunnig och noggrann. Lämnar inget åt slumpen. Jag förväntade mig att lägenheten skulle bli svårsåld pga tidigare erfarenheter men Emmas driv och beslutsamhet mynnade ut i en rekordsnabb försäljning. Stort tack till Svensk fastighetsförmedling Västervik och Emma Söderström i synnerhet.

Ulrika Tholander Olofsson Läs mer
    2018-05-30 Emma W svarar Ulrika T
    Innerligt tack för dina ord Ulrika, du gör mig mållös och jag hittar inte orden, det hör inte till vanligheten! :) Jag är oerhört tacksam för förtroendet och jag är så glad att jag fick möjligheten att hjälpa dig på den här resan. Jag hade bestämt mig från första stund att det här skulle bli något bra, särskilt med tanke på dina tidigare erfarenheter. Tack för dig Ulrika och stort tack för ett härligt och minnesvärt samarbete! All lycka till dig!
  • Jan-Olof ?
    Jan-Olof ? skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    En helt ok kontakt med mäklaren.
    Kan inte säga mer då vi var ensamma på visningen.
    men vi tycker att vi fick ett bra förtroende. Läs mer
  • Emery A
    Emery A skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Superproffsig i vårt första möte då vi ska sälja vårt sommarhus, där hon tydligt o klart talade om vad som gällde och även säger det är sålt till första juli, och så är det redan innan första juni är det sålt. Vi kan inte säga annat än hur bra som helst vet inget som hon kunde gjort annorlunda, trevlig proffsig, känslan blev att vi kännt henne länge så jättebra måste vi säga // Inger Läs mer
    2018-05-31 Christin W svarar Emery A
    Tack så jättemycket för de superfina kommentarerna, värmer verkligen! Jag gör alltid allt för att mina kunder ska bli så nöjda som möjligt och så roligt att ni upplevde det så. Vi ses snart igen vid tillträdet.
  • Lars K
    Lars K skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Västervik. Tydlig, erfaren, eftertänksam, integritet, to the point utan krom. Suverän administration. Läs mer
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har både köpt och sålt bostadsrätt, bemötandet jag fick av min mäklare var positivt, engagerande och väldigt kunnig. ingen ting att klaga på . Läs mer
    2018-05-28 Emma W svarar Camilla B
    Det värmer att du är nöjd med din upplevelse Camilla! Jag är jätte tacksam för förtroendet vid försäljningen av din fina lägenhet och jag hoppas att Sofia kommer trivas fantastiskt i den nya bostaden. Ännu en gång, stort tack!
  • Maria K
    Maria K skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Douglas sålde vårt hus. Han var mkt ambitiös, tydlig och tillgänglig. Hela processen kände vi oss trygga. Allt gick över förväntan och vi kan varmt rekommendera svensk fastighetsförmedling i Västervik och Douglas! Maria och Anders Läs mer
    2018-07-09 Douglas S svarar Maria K
    Tack så jättemycket för att jag fick hjälpa Er sälja Ert fina hus, det var verkligen ett spännande uppdrag. Kul att höra att allt har känts så bra under processen som ni beskriver. All lycka i Ert nya boende. Med vänlig hälsning Douglas.
  • Bertil E
    Bertil E skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt ett radhus.
    Mycket proffsigt hela resan.
    Förväntningarna var att få radhuset sålt till ett bra pris.
    Ja verkligen. Läs mer
    2018-05-31 Christin W svarar Bertil E
    Tack Bertil för att jag fick hjälpa er med försäljningen vilket blev med lyckat slutresultat, så roligt att ni är nöjda.
  • Roland G
    Roland G skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi är mycket nöjda med den hjälp vi har vi fått när vi nu har sålt vårt hus.mvh Roland Gottfridsson inger Carlzon .all lycka i framtiden Läs mer
    2018-06-12 Douglas S svarar Roland G
    Tack för att jag fick hjälpa Er med försäljningen utav Er bostad, Roland & Inger. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende.
  • Linnea L
    Linnea L skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt ett hus i Västervik. Fick ett otroligt bra intryck, bemötande och hjälp av vår mäklare Douglas. Proffesionellt. Läs mer
  • Bo Magne K
    Bo Magne K skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har nyligen skrivit kontrakt på en villa från 1955 i Västerviks kommun. Vårt intryck av Christin är att hon är en professionell, kunnig, ärlig och trevlig mäklare. Annons och prospect innehöll de fakta som vi förväntade oss. Kontraktskrivning genomfördes noggrannt och snabbt. Vill gärna rekommendera henne. Läs mer
    2018-05-31 Christin W svarar Bo Magne K
    Tack för det fina omdömet Magne och tack för att du gärna rekommenderar mig vidare! Hoppas verkligen ni ska trivas i huset, vi ses snart på tillträdet.
  • Lillemor G
    Lillemor G skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt radhus. Mycket trevligt bemötande. Alltid glad och hjälpsam. Påläst svar på mina frågor. Positiv upplevelse. Känns tryggt. Tack Läs mer
    2018-05-23 Christin W svarar Lillemor G
    Tack Lillemor, riktigt roligt att få hjälpa er med bostadsköpet. Vi ses snart igen när det är dags för tillträde.
  • Ingegerd P
    Ingegerd P skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag sålde mitt föräldrahem, en villa, och anlitade en mäklare. Från första stunden blev jag vänligt och kompetent bemött. Eftersom jag bor utomlands sköttes kontakten för det mesta via email eller telefon. Det fungerade utmärkt.Mycket var nytt för mig och efter många år utomlands främmande för mig.Christin engagerade sig verkiligen och hjälpte mig mycket.
    Jag kan rekommendera Christina Wahlman och önskar henne allt gott inför framtiden.
    Christina Richter Läs mer
    2018-05-23 Christin W svarar Ingegerd P
    Tack för det superfina omdömet. Det var ett nöje att få hjälpa er med försäljningen från början till slut.
  • Amanda A
    Amanda A skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag sålde min lägenhet via Douglas och är mycket nöjd. Han var så tydlig och förståelig när vi pratade om prissättning, skatt, vinst och när vi skrev kontrakt. Det kändes tryggt! Läs mer
    2018-05-21 Douglas S svarar Amanda A
    Vad kul att höra att du är så nöjd & att det kändes tryggt under hela försäljningsprocessen. Tack för att jag fick hjälpa till med försäljningen utav ditt boende.
  • Tommy G
    Tommy G skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpte en villa i Västervik av mäklare Anders Gustafsson.
    Jag fick ett bra bemötande, relevant information och snabb återkoppling vid olika tillfällen. Det kändes bra. Läs mer
    2018-05-18 Anders G svarar Tommy G
    Tack Tommy, det är ett fint hus Ni köpt och jag är säker på att Ni kommer trivas bra i det här lugna området.
  • Ethel S
    Ethel S skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👏 Läs mer
    2018-05-18 Anders G svarar Ethel S
    Tummen upp, tack! En bild säger mer än tusen ord....
  • David J
    David J skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hjälpsam och proffsig mäklare. Det kändes tryggt hela vägen från visning till kontraktsskrivning. Mäklaren kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2018-05-28 Emma W svarar David J
    Innerligt tack för er fina feedback! Det har varit en ära att få jobba tillsammans med er! Stort Grattis till ert fantastiska hus! All lycka till er!
  • Rickard A
    Rickard A skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köp av villa
    Bra och proffsigt bemötande
    Bra och trevligt Läs mer
    2018-05-21 Douglas S svarar Rickard A
    Tack för de fina orden, det var kul att höra att du upplever mig & köpprocessen på det sättet. Ha det så bra & hoppas du kommer trivas i ditt nya boende.
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Engagerad och tillmötesgående. Hjälpsam.Rekomenderar Douglas till 100%.Mvh Stefan Bastman Läs mer
    2018-05-04 Douglas S svarar Stefan B
    Härligt att du känner så, tack för att jag fick hjälpa Er. Ha det så bra nu & tack för rekommendationen Stefan!
  • Frida B
    Frida B skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag är supernöjd med Douglas, vi kunde inte ha fått en bättre mäklare. Han är engagerad, ödmjuk, noggrann och tillgänglig.
    Tycker som säljare att han verkligen engagerar sig och vill hjälpa oss på bästa sätt. Han är trevlig och har ett bra bemötande. Gjorde också en väldigt bra och rimlig värdering. Lätt att kommunicera med och man får verkligen hjälp med hur man ska tänka om bud osv. Tack snälla för hjälpen, du är toppen! Med vänlig hälsning Frida Läs mer
    2018-05-04 Douglas S svarar Frida B
    Tack så jättemycket för din fina rekommendation & för att jag fick hjälpa Er med försäljningen. Det är verkligen roligt att höra att du upplever mig på det sättet & det arbete jag gör. Ha det så bra Frida, med vänlig hälsning Douglas.
  • Maria S
    Maria S skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Mycket bra bemötande, kompetent, inkännande och kundfokuserad problemlösare. Återkommer till Emma om det blir aktuellt! Läs mer
    2018-04-13 Emma W svarar Maria S
    Stort tack Maria för dem värmande orden! Det gläder mig att du är nöjd med din upplevelse. Det har varit väldigt roligt att få vara med på din resa och jag hoppas att du kommer att trivas bra i din nya bostad och i Västervik. Du är alltid välkommen att höra av dig till mig om jag kan vara behjälplig för dig. Ta hand om dig och må bäst!
  • Sofi T
    Sofi T skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Bra, positivt, professionellt. Har aldrig köpt lägenhet/hus innan, men har inget att klaga på. Tycker att Douglas skötte sig utmärkt. Läs mer
    2018-05-04 Douglas S svarar Sofi T
    Hej Sofi, tack så mycket för att du tog dig tiden att skriva en rekommendation & kul att höra att du är nöjd. Hoppas du har fått det toppen i ditt nya boende!
  • Alexander S
    Alexander S skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Douglas är i min mening en riktigt hungrig mäklare som kämpade på bra och såg till att det blev bra för alla inblandade, oerhört hjälpsam! Läs mer
    2018-04-11 Douglas S svarar Alexander S
    Tack för din rekommendation Alexander, verkligen kul att höra att det är din upplevelse av försäljningen. Det är min målsättning för varje affär!

Kvarngatan 15, 593 30 Västervik