Alla kategorier Mäklare Kalmar Västervik Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Svensk Fastighetsförmedling Västervik

Kvarngatan 15, 593 30 Västervik — Visa karta

Vi har koll på den lokala bostadsmarknaden i Västervik!

Varje år genomför vi ca 260 bostadsförsäljningar och vi har samlat på oss gott om erfarenhet genom åren. Våra mäklare är kunniga och välutbildade vilket i kombination med erfarenheten gett oss ett framgångsrecept för fastighetsförsäljning.

När du går i sälj eller köptankar i Västerviksregionen är du välkommen in till vår Bobutik på Kvarngatan. Självklart svarar vi även på frågor i ett tidigare skede eller hjälper till med värdering av din fastighet.

Läs vad 310 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Västervik

• Mats G
    Mats G skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köp av Bostadsrätt.
    Köpet är inte slutfört ännu, men skall avslutas i månadsskiftet Sept/Okt.
    Jag är absolut nöjd med Mäklarkontakten än så länge och finner inte någon anledning till att, kontakterna skulle förändras framgent.
    An bemötande - snarast perfekt.
    An förväntningar - än så länge är de uppfyllda till fullo. Läs mer
  • Per Lennart A
    Per Lennart A skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Douglas är hjälpsam, påläst, effektiv och tillmötesgående både vid köp av radhus samt försäljning av bostadsrätt.
    Helene o Per. Läs mer
  • Ingemar L
    Ingemar L skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Hade varit helt perfekt om det inte hade varit så svårt att få kontakt via mobil / telefon. Om detta hade varit bättre hade det blivit full pott. Läs mer
    2018-09-10 Emma W svarar Ingemar L
    Hej Ingemar, tack för din feedback! Det har varit jätte trevligt att få samarbeta med er och stort grattis till ert unika hus, jag hoppas ni kommer få många härliga minnen från detta vackra hus. Ibland lyckas man ringa om varandra och vissa dagar är vi väldigt uppbokade med möten och visningar, jag är jätte noga med återkoppling och har alltid hög tillgänglighet utanför kontorstid men trots detta kan man råka ut för att inte nå mig/oss direkt. Jag vill passa på att önska er en fortsatt fin höst och må så gott. All lycka till er! Varma hälsningar Emma
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpt lägenhet.
    Tog sej tid att förklara turerna kring ett bostadsköp.
    Vi som ovana husköpare hade naturligtvis en del frågor som vi fick besvarade på ett bra sätt.
    En viktig affär,med för oss,stora belopp. Läs mer
  • Roger F
    Roger F skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Profisionell och samtidigt varm och glad, kan verkligen rekomendera henne. Läs mer
    2018-09-03 Emma W svarar Roger F
    Innerligt tack för dem väldigt fina orden! Det var fantastiskt kul att få vara med på resan i ert köp av fritidshus, och vilket underbart hus! Jag hoppas att ni kommer få fantastiska somrar och inte minst härliga minnen att bära med er. All lycka och glädje önskar jag er! Ni är alltid hjärtligt välkomna att höra av er till mig om jag på något sätt kan vara behjälplig! Varma hälsningar Emma
  • Viktor V
    Viktor V skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Varit jättebra bemött och haft superbra kontakt med min mäklare. Jonas har varit supertrevlig och professionell från början till slut så bättre mäklare tror jag inte man kan få! Läs mer
  • Katja V
    Katja V skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Lägenhet,
    Trevligt och professionell bemötande! Läs mer
    2018-09-03 Emma W svarar Katja V
    Tack Katja för din fina respons! Så roligt att lägenheten passade! Jag hoppas ni kommer trivas fint! Ta hand om er och ha en riktigt fin fortsättning av 2018. Allt gott! Bästa hälsningar Emma
  • Henrik P
    Henrik P skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Allt har fungerat kanon bra! Hel nöjd! Läs mer
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Detta var min första bostadsaffär och jag upplever mäklaren som mycket tillmötesgående och nogrann. Läs mer
  • Hans H
    Hans H skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt s:ta gertruds väg
    Allting har fungerat på ett bra och smidigt sätt! Läs mer
  • Anette P
    Anette P skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Björklundsgatan 5E
    Jag blev trevligt bemött, snabb handläggning och mycket klar och tydlighet i vad som gäller och hur det kommer att gå till.
    Jag hade inga förväntningar och blev positivt överraskad 😊 Läs mer
    2018-09-03 Emma W svarar Anette P
    Så roligt att läsa din feedback! Det gläder mig mycket att du är nöjd och att känt dig trygg genom ditt bostadsköp! Ännu en gång, stort Grattis till din fina lägenhet och hoppas att du kommer att trivas fint. All lycka till dig! Ta hand om dig och må så gott! Bästa hälsningar Emma
  • Anni S
    Anni S skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Engagerad mäklare som ger ett professionellt och trevligt intryck.
    Jag köpte en fastighet och blev väl omhändertagen för att känna mig trygg i mitt livs affär. Påläst och kunnig och man känner sig speciell en mäklare jag kan rekommendera . Läs mer
    2018-09-03 Emma W svarar Anni S
    Stort TACK Anni för dem varma orden! Det var en ren glädje att få hjälpa dig och finnas tillhands för dig vid ditt bostadsköp. Jag hoppas ni kommer att trivas bra i ert fantastiska hus. All lycka och glädje till er. Tveka inte att höra av dig om jag kan vara behjälplig på något sätt i framtiden. Allt gott och må bäst! Bästa hälsningar Emma
  • Yngve O
    Yngve O skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålde min fars lägenhet och hade tidigare haft kontakt med Anders Gustavsson, för mig var det en självklarhet att anlita Anders eftersom han är lätt att ha att göra med, mycket professionell och förklarar så att det är lätt att hänga med och förstå. Anders har på alla sätt levt upp till mina förväntningar och gjort denna lägenhetsförsäljning både snabbt och enkelt.
    Om det skulle bli aktuellt att anlita en mäklare igen skulle jag utan att tveka anlita Anders Gustavsson.
    Bara positivt att säga om Svensk Fastighetsförmedling och Anders Gustavsson

Hälsningar
    Rolf Ohlzon
    Västervik Läs mer
  • Sara O
    Sara O skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Var till hjälp för oss med att besvara de frågor vi hade kring det som var nytt för oss. Läs mer
    2018-08-06 Anna J svarar Sara O
    Hej Sara och Mattias.
    Vad trevlig att höra att ni är nöjda med affären och för era fina omdömen. Dyker det upp fler frågor så är ni hjärtligt välkomna att höra av er.
  • Sven-Åke B
    Sven-Åke B skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har sålt vår sommarstuga på en ö i skärgården i Västerviks kommun. Vi tog kontakt med mäklaren för att vi sett att han tidigare sålt liknande objekt och tänkte att det är en bra förutsättning. Mäklaren kom och tittade på huset och satte ett pris som motsvarade ett marknadspris vilket visade sig då huset såldes obetydligt under utgångspriset. Marknadsföringen var proffsig med fina bilder och annonser både i tidningen och via Hemnet. Visningen var också väl genomförd.Efter det att köparen bestämt sig blev det en snabb skrivning av kontraktet. Genom hela försäljningsprocessen var mäklaren mycket delaktig och engagerad och motsvarade mina förväntningar. Läs mer
  • Elias S
    Elias S skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Douglas S sålde min lägenhet och jag är väldigt nöjd med Douglas arbete, han förklarade varje steg på vägen, informerat om alla detaljer och varit lätt att få kontakt på, jag kommer defenitivt använda mig av Douglas nästa gång också! Läs mer
  • Annelie B
    Annelie B skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Douglas är påläst, kunnig, effektiv och tillmötesgående. Mycket nöjd med hanteringen vid köpet av min bostadsrätt. Läs mer
  • Ursula L
    Ursula L skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Effektiv och bra kommunikation.
    Informativ och pedagogisk.
    Bra genomförd fastighetsaffär.
    Enbart positiva. Har redan rekommenderat en god vän att kontakta Svensk Fastighetsförmedling/Douglas. Läs mer
  • Hanna R
    Hanna R skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Bästa mäklaren i stan, vi är otrolig nöjda, professionell och personlig. Vi har köpt en fastighet och vi har sålt en fastighet och allt har gått över förväntan. Jag kan varmt rekommendera Anna Jeansson och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2018-08-06 Anna J svarar Hanna R
    Hej Hanna,
    Stort tack för ditt fina omdöme, det är så kul att ni är nöjda. Hoppas ni har hämtat er efter alla flyttbestyr i helgen. Ses till slutet av veckan. Nytt lås till kärran är fixat. Tur att ni hann använda det klart. Ha det så gott!
  • Kjell-Erik S
    Kjell-Erik S skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Fritidshus.
    Trevligt professionellt bemötande blandat med personlig touch.

Mäklaren var "lagom på" ...kort sagt det kändes bra. M hade en god förmåga att lyssna och svarade initierat och bra på de frågor vi ställde.

Total upplevelse - mkt positiv! Vi slog till! Läs mer
  • Emil L
    Emil L skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    En lätt och enkel affär. Inga konstigheter. Läs mer
  • Lars S
    Lars S skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi tyckte mäklaren skötte sitt uppdrag alldeles utmärkt. Vi kände fullt förtroende för honom!
    Vi köpte en fin våning mitt i stan, fick komma flera ggr,! Läs mer
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Anders är mkt proffisionell i sitt bemötande och förklarar hela prosessen tydligt och pedagogiskt.
    Jag kände mig trygg hela vägen från första kontakt till avslutad affär.
    Tack Anders Läs mer
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har sålt Trillinvägen 9 i Loftahammar.

Benötandet har från början och under samarbetet varit proffsigt, sakligt och förtroendegivande.

Förväntningarna har överträffats.

Ett tipps just när det gäller Loftahammar eller den destination som ni säljer borde ha bilder på omgivningarna för att skapa en känsla runt huset. Då menar jag h tex en hamn om det finns någon bra restaurang, skolor, golfbana osv.

Fotografen var riktigt bra och lätt att jobba med.
    Om jag säljer någon mer fastighet runt Västervikstrakten kommer Jonas vara den första jag ringer.

Tack snälla

Elisabeth Schmidt Läs mer
  • Marie Å
    Marie Å skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Fått all hjälp med krångliga papper av mäklaren. Hjälpt mig att få bästa priset för min villa. Bra kontakt Läs mer
    2018-07-09 Douglas S svarar Marie Å
    Tack för att jag fick hjälpa Er för den andra gången med försäljning utav en bostad och att ni känner att det har blivit så lyckat även denna gång. Ha en toppen sommar, med vänlig hälsning Douglas.
    Marie Å gillar detta
  • Irena K
    Irena K skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    en trevlig och mycket effektivt och proffsig mäklare Läs mer
    2018-08-06 Anna J svarar Irena K
    Hej Irena och Martin,
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Tack så mycket för ert fina omdöme, det gläder mig. Allt gott så länge, vi ses och hörs lite längre fram i höst!
  • David E
    David E skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har använt Anders vid 2 försäljningar innan därför var det ett själv klart val vid en 3:e, han har alltid leverat på hög nivå och han är oerhört professionell som mäklare, vill man ha en mäklar man kan lita på att ett bra jobb blir gjort så är Anders mer än kompetent för uppdraget. Läs mer
  • Terese A
    Terese A skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Har sålt vårt torp i Odensvi. Trevligt bemötande men alltför långsam i kontakten. En stor del av kontakten med mäklaren har skett på vårt initiativ, efter visningarna och under budgivningen. Vår upplevelse är att mäklaren var upptagen med andra affärer och att vår försäljning hade kunnat gå snabbare och kanske även gått för ett högre pris vid en snabbare kontakt från mäklarens sida. Med tanke på priset och i jämförelse med tidigare upplevelser av mäklarkontakter hade vi förväntat oss mer initiativ och driv från mäklaren. Läs mer
  • Linus A
    Linus A skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Snabb och smidig affär, samt ett humant och mycket trevligt beteende mot kund! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Jörgen E
    Jörgen E skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Enplansvilla i Västervik. Fullt professionellt, kunnigt och tillmötesgående bemötande. Mina förväntningar blev överträffade spec med tanke på de mäklare vi mött vid andra visningar i andra delar av landet. Okomplicerat förfarande. Läs mer
  • Oskar L
    Oskar L skrev om Anna Jeansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Väldigt bra bemötande och hjälpt oss med allt vi har frågat om. Lätt att få tag i även att hon hade mycket att stå i.

Rekommenderas starkt! Läs mer
    2018-06-13 Anna J svarar Oskar L
    Hej Oskar, tack så mycket för dina fina rekommendationer. Jätteroligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Det har varit väldigt trevligt att få hjälpa er i processen. Det är ett väldigt fint hus ni köpt. Jag är övertygad om att ni kommer trivas väldigt bra där!
  • Ingela P
    Ingela P skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi har sålt vårt hus och är supernöjda med Svensk fastighetsförmedling i Västervik och Anders Gustavsson som är en proffsig mäklare Läs mer
  • Birger N
    Birger N skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Snygg, proper, vältalig och ordningssam mäklare! Läs mer
    2018-06-11 Emma W svarar Birger N
    Stort grattis till ert lägenhetsköp! Tack för ett fint bemötande och ett trevligt samarbete! Må bäst och ha en riktigt härlig sommar! All lycka till er!
  • Daniel G
    Daniel G skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt mitt/vårt hus, mäklaren har jag varit kanon nöjd med. Läs mer
  • Malin S
    Malin S skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpte av Anders, han är grym! Rekommenderar. Läs mer
  • Sebastian H
    Sebastian H skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anders är en kanon mäklare! Läs mer
  • Mats W
    Mats W skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Förtroende ingivande, kunnig. Lätt att få tag på. Läs mer
  • Johan S
    Johan S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Köpte ett hus i Västervik av mäklare Anders Gustafsson. Bra information under hela resan, rak och tydlig samt trevligt bemötande. Skall jag sälja någon gång så blir det Anders jag kontaktar. 👍 Läs mer
  • Joachim L
    Joachim L skrev om Jonas Gustafson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har sålt ett fritidshus i närheten av Västervik och använde mig av mäklaren Jonas Gustavsson på Svensk Fastighetsförmedling i Västervik/Gamleby. Han inger förtroende och har ett lugn samt är mycket kunnig och ordningsam. Jonas och Svensk Fastighetsförmedling har en bred sparad bas av tidigare spekulanter och erfarenhet som gör att ditt objekt säljs snabbt och till ett så högt pris som möjligt. Mina förväntningar av försäljningen uppfylldes med råge och jag kan bara starkt rekommendera Jonas Gustavsson på Svensk Fastighetsförmedling när du ska sälja eller köpa något objekt på marknaden. Läs mer
    2018-06-05 Jonas G svarar Joachim L
    Tack för dina fina ord Joachim, det var jätteroligt att få hjälpa dig med försäljningen av ditt härliga fritidshus.
  • Olof R
    Olof R skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Bra vid visningar och kontraktsskrivning. Läs mer
  • Lena H
    Lena H skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi är supernöjda med Douglas👍Vi har blivit mycket väl informerade och hjälpta på vår väg att köpa sommarstuga i Äskestock.. Tack snälla ☀️. Med vänlig hälsning, Lena o Anders. Läs mer
    2018-07-09 Douglas S svarar Lena H
    Tack för Er fina rekommendation, vad roligt att ni är så nöjda och att jag fick hjälpa Er att hitta en sommarstuga. Ha en så trevlig sommar! Med vänlig hälsning Douglas.
  • Håkan K
    Håkan K skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Har köpt en bostadsrätt. Mycket tillmötesgående. Vi hade stora förhoppningar och Emma levde verkligen upp till dem. Vi fick bra
    kontakt med Emma och hon är mycket kunnig.
    Monica och Håkan Läs mer
    2018-05-31 Emma W svarar Håkan K
    Mitt varmaste tack till er Monica och Håkan för era fina ord! Det har varit väldigt roligt att ha fått vara med er på den här resan, att i min profession kunna hjälpa er på alla dess sätt och att allt blev så bra. Jag önskar er all lycka och hoppas att ni kommer trivas fantastisk i er nya bostad. Önskar er en underbar sommar!

Bästa hälsningar
    Emma
  • Ulrika T
    Ulrika T skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Anlitade Emma Widerström inför försäljningen av min mammas bostadsrätt och vilken toppenmäklare hon är! Hon är engagerad, kunnig och noggrann. Lämnar inget åt slumpen. Jag förväntade mig att lägenheten skulle bli svårsåld pga tidigare erfarenheter men Emmas driv och beslutsamhet mynnade ut i en rekordsnabb försäljning. Stort tack till Svensk fastighetsförmedling Västervik och Emma Söderström i synnerhet.

Ulrika Tholander Olofsson Läs mer
    2018-05-30 Emma W svarar Ulrika T
    Innerligt tack för dina ord Ulrika, du gör mig mållös och jag hittar inte orden, det hör inte till vanligheten! :) Jag är oerhört tacksam för förtroendet och jag är så glad att jag fick möjligheten att hjälpa dig på den här resan. Jag hade bestämt mig från första stund att det här skulle bli något bra, särskilt med tanke på dina tidigare erfarenheter. Tack för dig Ulrika och stort tack för ett härligt och minnesvärt samarbete! All lycka till dig!
  • Jan-Olof ?
    Jan-Olof ? skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    En helt ok kontakt med mäklaren.
    Kan inte säga mer då vi var ensamma på visningen.
    men vi tycker att vi fick ett bra förtroende. Läs mer
  • Emery A
    Emery A skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Superproffsig i vårt första möte då vi ska sälja vårt sommarhus, där hon tydligt o klart talade om vad som gällde och även säger det är sålt till första juli, och så är det redan innan första juni är det sålt. Vi kan inte säga annat än hur bra som helst vet inget som hon kunde gjort annorlunda, trevlig proffsig, känslan blev att vi kännt henne länge så jättebra måste vi säga // Inger Läs mer
    2018-05-31 Christin W svarar Emery A
    Tack så jättemycket för de superfina kommentarerna, värmer verkligen! Jag gör alltid allt för att mina kunder ska bli så nöjda som möjligt och så roligt att ni upplevde det så. Vi ses snart igen vid tillträdet.
  • Lars K
    Lars K skrev om Anders Gustafsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Västervik. Tydlig, erfaren, eftertänksam, integritet, to the point utan krom. Suverän administration. Läs mer
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Emma Widerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Jag har både köpt och sålt bostadsrätt, bemötandet jag fick av min mäklare var positivt, engagerande och väldigt kunnig. ingen ting att klaga på . Läs mer
    2018-05-28 Emma W svarar Camilla B
    Det värmer att du är nöjd med din upplevelse Camilla! Jag är jätte tacksam för förtroendet vid försäljningen av din fina lägenhet och jag hoppas att Sofia kommer trivas fantastiskt i den nya bostaden. Ännu en gång, stort tack!
  • Maria K
    Maria K skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Douglas sålde vårt hus. Han var mkt ambitiös, tydlig och tillgänglig. Hela processen kände vi oss trygga. Allt gick över förväntan och vi kan varmt rekommendera svensk fastighetsförmedling i Västervik och Douglas! Maria och Anders Läs mer
    2018-07-09 Douglas S svarar Maria K
    Tack så jättemycket för att jag fick hjälpa Er sälja Ert fina hus, det var verkligen ett spännande uppdrag. Kul att höra att allt har känts så bra under processen som ni beskriver. All lycka i Ert nya boende. Med vänlig hälsning Douglas.
  • Bertil E
    Bertil E skrev om Christin Wahlman en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Sålt ett radhus.
    Mycket proffsigt hela resan.
    Förväntningarna var att få radhuset sålt till ett bra pris.
    Ja verkligen. Läs mer
    2018-05-31 Christin W svarar Bertil E
    Tack Bertil för att jag fick hjälpa er med försäljningen vilket blev med lyckat slutresultat, så roligt att ni är nöjda.
  • Roland G
    Roland G skrev om Douglas Salomon en del av Svensk Fastighetsförmedling Västervik
    Vi är mycket nöjda med den hjälp vi har vi fått när vi nu har sålt vårt hus.mvh Roland Gottfridsson inger Carlzon .all lycka i framtiden Läs mer
    2018-06-12 Douglas S svarar Roland G
    Tack för att jag fick hjälpa Er med försäljningen utav Er bostad, Roland & Inger. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende.

Kvarngatan 15, 593 30 Västervik