Ellen Wikström

Ellen Wikström

Ellen Wikström är mäklare på Svenska Mäklarhuset Johanneshov

Ellen Wikström har varit registrerad mäklare sedan 2022-11. Ellen Wikström har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-02 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.9. Ellen Wikström har haft 12 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

14 omdömen om Ellen Wikström

Sedan starten hos Reco 2022
Therese W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Wikström en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
Enskede - Kärringstan

Ellen är en supertrevlig & duktig mäklare. Hon är Positiv, väldigt engagerad & arbetar hårt för att uppnå bästa resultat för säljaren. Hon återkopplar alltid och uppdaterar flitigt under hela processen. Jag är glad att jag valde Ellen som mäklare & skulle tveklöst anlita henne igen vid framtida bostadsförsäljning

Svar från Ellen Wikström

Tusen tack Therese för det fina omdömet! Jag är glad att jag fått träffa dig och hjälpa till med förmedlingen av bostaden💫⭐️

Elin G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ellen Wikström en del av Svenska Mäklarhuset Johanneshov
Enskede - Kärringstan

Ellen Wikström är en mycket trevlig, kunnig och informativ mäklare som jag har kunnat lita på under processen fram till köpet av en ny bostadsrätt. Hon har varit tillgänglig, tjänstvillig och mycket trevlig i bemötandet. En toppenmäklare helt enkelt.

Svar från Ellen Wikström

Tack Elin för jättefint omdöme! Hoppas du kommer stormtrivas i ditt nya hem😊💫

Xiaomeng D
Björkhagen/Hammarbyhöjden

Ellen was a really kind, considerate and responsible borker who deliver perfects service. She helped me bought my ideal apartment with a very smooth process. Highly recommend!

Svar från Ellen Wikström

Thank you for the kind words. The pleasure was all mine! I hope you will enjoy your nice new home.

Victoria E
Hammarbyhöjden, Johanneshov

Bästa Mäklaren , effektiv svarar direkt Kände mig 100% trygg att genomföra denna bostadsförsäljning med henne rekommenderar Ellen starkt .

Svar från Ellen Wikström

Tack Victoria🤩 nöjet var helt på min sida och grattis till nya bostaden och nya äventyr 🥳

Joakim B
Hammarbyhöjden, Johanneshov

Tillmötesgående med extra visning, ärlig och trevlig.

Tack Joakim för fint omdöme. Kul att kunna få hjälpa till 💫

Madelaine P
Enskededalen

Ellen gav oss förhoppningar och infriade dom. Ellen visade också ett mycket professionellt kunnande.

Svar från Ellen Wikström

Tack snälla Madelaine för att du tog dig tid att svara. Nöjet var helt på min sida kul att få hjälpa till🤩 välkomna till området 💫

Anna-lena A
Enskededalen

Ellen var från dag 1 ett givet val av mäklare för min försäljning. Alltifrån att sätta ihop annons, välja bilder till att hålla visningar och försäljning har Ellen gjort med stort engagemang och lyhördhet. Jag är mycket nöjd med Ellen som mäklare och rekommenderar henne till kommande säljare.

Svar från Ellen Wikström

Tack för fint omdöme och bra samarbete. Lycka till med nya äventyr som väntar 🤩

Jonathan A
Skärmarbrink

Blev väldigt bra bemött och väldigt smidigt! Jag hade förväntningar av att det skulle bli en bra affär och dem slog in. Det blev en väldigt snabb och smidig försäljning! Jag skulle varmt rekommendera Ellen!

Svar från Ellen Wikström

Tack Jonathan för att jag fick hjälpa till med din försäljning och för att du tog dig tid att svara:) Önskar dig en fin sommar!

Viggo E
Skärmarbrink

Jag blev bemött av Ellen på ett väldigt välkomnade och trevligt sätt där hon berättade lägenhetens information upp till lägenheten! Hon kunde svara på alla frågor jag ville och var väldigt kunnig inom vad som hade hänt inom föreningen och vad som eventuellt skulle göras. Hon berättade att det snart var budgivning och att efter det så går det snabbt! Efter budgivningen så var hon väldigt informativ och ringde upp mig och berättade vad som komma skall, hon bokade in tider och var hjälpsam med allt det finstilta samtidigt som det fysiska mötet. 5/5 mycket nöjd!

Svar från Ellen Wikström

Tack Viggo för fina ord och att du tog dig tid att svara:) Välkommen till området hoppas du kommer stormtrivas!

Alva E
Björkhagen/Hammarbyhöjden

Ellen har gjort ett underbart jobb. Jag ville sälja på kort varsel och hade inte förväntat mig att vi skulle lyckas med det. Ellen tog sig tiden att förklara processen för mig, var alltid närvaro och trevligt att samarbeta med henne. Försäljningen gick över mina förväntningar.

Svar från Ellen Wikström

Tack Alva för det fina omdömet och för att du tog dig tid att svara! Det var ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen! Jag önskar dig all lycka i erat framtida bostads letande och att ni hittar eran nya drömbostad, med fin fiskbensparkett ;)