Maria Persson

Maria Persson

Maria Persson är mäklare på Svenska Mäklarhuset Uppsala

Maria Persson har varit registrerad mäklare sedan 2004-05. Maria Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 375 omdömen med ett betyg på 4.9. Maria Persson har haft 38 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

375 omdömen om Maria Persson

Sedan starten hos Reco 2015
Per L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
Centrum Uppsala

Mycket trevligt och proffsigt bemötande från Maria genom hela processen. I en lite halvskakig marknad har hon lotsat oss lugnt och metodiskt till en väl genomförd affär. Fick henne rekommenderad och jag kan bara rekommendera henne vidare.

Sofia H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
Höganäs

Blev bemött superbra, uppfyllde mina förväntningar. Allt var jättebra

Martin L
Ekeby

Mycket tillgänglig och snabb att svara. Engagerad och proffsig.

My A
Ekeby

Trevlig och tillmötesgående. Enkel och snabb kommunikation. Allt gick smidigt. Inget att anmärka på.

Elisabeth B
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
Luthagen

Maria är professionell och engagerad, och vi rekommenderar henne varmt.

Richard L
Tunabackar

Proffs från start till mål och alltid med ett leende på läpparna

Xu H
Ultuna

Maria is a very professional broker with lot of patient and good communication skills. She kept updating the bidding information in time and help with contacting to the seller effectively. We feel assured in the whole process. It's a very impressive experience to buy this apartment with the help of Maria.

Margareta I
Ultuna

Inlyssnande, effektiv och professionell. Hon har hjälpt oss förut med mycket gott resultat.

Maziar R
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Persson en del av Svenska Mäklarhuset Uppsala
Sunnersta

Maria är väldigt professionell, trevlig och kunnig. Maria höll oss uppdaterade under hela processen och bra kommunikation. Vi är väldigt nöjda ♥

Sanna H
Eriksberg

Blev bra bemött. Fick snabba svar när jag undrade något.