Svenska mc Donald's, mc Donald's Överby

2.5

4 omdömen om Svenska mc Donald's, mc Donald's Överby

Bernt J
Skrev om Svenska mc Donald's, mc Donald's Överby

Otrevlig och slapp personal tvingades vi möta när vi skulle köpa hamburgare. Fettfläckar över alla pappersomslag, ingen sa till när beställningen var klar. Den var klar men inte paketerad. Vi blev frustrerade av en kassörska som ansåg att vi skulle äta någon annanstans om vi inte var nöjda med att vänta 10 minuter utan att någon sa till att maten var klar! Vi hade ju redan betalat, så vi gick finna oss i den dåliga behandlingen och de nedfettade hamburgarna (8 st) nedkastade i en påse, utan servetter.

Anna D
Skrev om Svenska mc Donald's, mc Donald's Överby

Lokalen är jätte fin :D medans maten inte känns bra alls. Hamburgarna är inte ens från sverige och de känns som om de är för mycket salt och fett. Det tar tid innan man får de man har beställt.

jonas b gillar detta
Sara B
Skrev om Svenska mc Donald's, mc Donald's Överby

McDonalds i Trollhättan är en av Sveriges största McDonaldsrestauranger! Hela restaurangen blev förra året renoverad och ser väldigt fräsch ut. Personalen är trevlig och man blir bemött på ett bra sätt. Det finns även i McDrive om man inte hinner gå in och käka.

Emma H
Skrev om Svenska mc Donald's, mc Donald's Överby

Bra läge för drive in, nära ett stort shopping centrum där matställena är ganska begränsade. Öppet dygnet runt fredag och lördagar, vilket enbart är positivt. De flesta känner väl till McDonald´s mat, men personligen tycker jag att man ofta får ont i magen av den.. Det går oftast ganska fort få sin beställning om man inte bestället "special ala special". Personalen är trevlig, men sällan densamma..