Svenska mäklarhuset

Svenska Mäklarhuset är både stora och små. Vi har kontor över hela Storstockholm och i Uppsala, därför finns det alltid en skicklig mäklare nära dig som kan ditt område och kan ge dig en personlig service, oavsett var du bor.
Om det blir extra bråttom eller om vi ställs inför svåra uppgifter arbetar vi för att du ska få bästa möjliga service i din bostadsaffär. Vårt givna mål är att du ska vara nöjd med din affär, oberoende om det handlar om att sälja eller köpa bostadsrätter, villor, radhus, fritidshus och tomter.
På Svenska Mäklarhuset brukar vi prata om ”klara papper och raka besked”. Med det menar vi att det bästa sättet att göra en bra affär, där alla inblandade känner sig nöjda, är att alltid informera köparen kring vilka rättigheter och skyldigheter som gäller. I en lyckad bostadsaffär ska både säljare och köpare känna sig trygga och nöjda, då finns det bara vinnare.
Har du funderingar kring ditt boende, nu eller i framtiden, kom gärna förbi! Vi svarar gärna på frågor och hjälper dig att reda ut dina tankar kring försäljning, köp, försäkringar, juridik, skatter och finansiering; allt som berör ditt boende helt enkelt. Vi har lokala bobutiker med professionella mäklare över hela Stockholm och i Uppsala.
”Vi mäter allt vi gör, för att du säkert ska veta att vi gör vårt yttersta”
Välkommen!
Svenska mäklarhuset
"Blev mycket bra bemött och Helena var mycket tillmötesgående. Professionell och helt problemfri upplevelse."
Jens L anlitade Svenska Mäklarhuset Kungsholmen
"Hanna Ahlin hjälpte oss med att sälja vår lägenhet i Vasastan hon var otroligt duktig och kunnig väldigt noggrann och vi kände aldrig att vi saknade någon information om något . Jag rekommenderar Hann..."
Hanna N anlitade Svenska Mäklarhuset Vasastan
"Rikard är ärlig, vänlig och lätt att kommunicera med. Tänkte på helheten och behandlade både köparen och säljaren med respekt."
Claudia G anlitade Svenska Mäklarhuset Täby
"Sebastian var professionell och kunnig. Enkel att samarbeta med och gav trevligt bemötande! Rekommenderar gärna Sebastian till andra!"
Linda A anlitade Svenska Mäklarhuset Vallentuna

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Registrera företag

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar