Alla kategorier Mäklare Stockholms län Solna Svenska mäklarhuset Svenska Mäklarhuset Solna

Svenska Mäklarhuset Solna

Råsundavägen 121, 169 50 Solna — Visa karta

Att byta bostad handlar om drömmar, visioner och verklighet. Våra mäklare finns tillgängliga för dig vid rätt tillfällen i livet och ger dig möjligheterna som hjälper dig genom din bostadsaffär. Med fokus på professionalitet, kunskap och god lokalkännedom tar våra mäklare dig genom hela processen, oavsett om du ska köpa eller sälja bostad.

Vi på Svenska Mäklarhuset Solna har funnits i området sedan 1996 och kan stolt säga att vi är bäst på visningar, något som vi menar genererar en tryggare och mer genomtänkt bostadsaffär för både köpare och säljare.

Besök vår hemsida för mer information: https://svenskamaklarhuset.se/kontor/solna/
Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 357 kunder tycker om Svenska Mäklarhuset Solna

• Nima R
    Nima R skrev om Andreas Wahlgren en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Proffsig, engagerad och kunnig! Varmaste rekommendationerna!
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Adam Bäckström en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Det kändes mycket tryggt under hela försäljningsprocessen att ha Adam som mäklare. Vid första kontakten gav han ett mycket seriöst och professionellt intryck och kom med bra tips och råd inför försäljningen. Adam gav hela tiden löpande återkoppling och var alltid tillgänglig under hela processen vilket kändes betryggande. Jag fick stort förtroende för Adam och kommer definitivt att anlita honom igen vid kommande försäljningar.
  • Johan H
    Johan H skrev om Lisa Bertilsson en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Som en fantastisk mäklare!

Lyhörd
    Ej för säljig
    Står på både säljares och köparens sida
    Glad
    Nåbar
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Filip Smedlund en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Engagerad, kunnig och tålmodig. Mycket professionell och en förmåga att förutspå vad som skulle hända i t ex budgivningsorocessen. Jag kan varmt rekommendera Filip Smedlund som fadtighetsmäklare.
  • Ilyas A
    Ilyas A skrev om Filip Smedlund en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    God service minded mäklare som tänker på köparens bästa. Fem tummar rakt uppåt!
  • Erik A
    Erik A skrev om Filip Smedlund en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Jag är nöjd. Filip gjorde vad han kunde även om jag fick betydligt mindre för lägenheten än vad jag tänkt mig.
  • Brf R
    Brf R skrev om Filip Smedlund en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Mycket välbemötande av mäklaren. På begäran längre visningstid vilket inte var något problem. Service mindes. Allt fungerade mycket bra. Anlitar mäklaren gärna igen!
  • Emily S
    Emily S skrev om Andreas Wahlgren en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Andreas är en genuint glad mäklare som verkligen bryr sig om sina kunder och är villig att göra det lilla extra. Han är duktig på att handskas med olika situationer och personer och få dem att känna sig trygga och nöjda under hela processens gång. Jag kan varmt rekommendera Andreas som mäklare.
  • Filip P
    Filip P skrev om Lisa Bertilsson en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Prickfritt bemötande. Otroligt proffsig.
  • Manikandan M
    Manikandan M skrev om Charlotta Boding en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Charlotta was very helpful in finalizing all the formalities required for a smooth purchase of the apartment. She was very prompt in providing me the clarification after communicating with the seller.
  • Anne-marie M
    Anne-marie M skrev om Filip Smedlund en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Väldigt aktiv och engagerad person på flera plan. Hans intresse inom det han gör dagligdags märks. Snabb och finurlig och glad och positiv i det han tar för sig.
  • Ulrica L
    Ulrica L skrev om Adam Bäckström en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Adam var tydlig med information, tjänstvillig, flexibel och mycket tillmötesgående. Han svarade snabbt på sms och mejl, vilket var mycket värt. Smidiga, lugna och trevliga möten när vi träffades och skrev. Mycket troligt att jag väljer Adam om jag någon gång säljer den lägenhet jag nu köpt.
  • Karin A
    Karin A skrev om Andreas Wahlgren en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Bemötandet var fantastiskt bra, Andreas var väldigt trevlig och serviceinriktad. Betyget dras ner av att det fanns felaktiga uppgifter i prospektet och att jag fick felaktig information angående lägenheten muntligen av Andreas. Det var inga direkt avgörande uppgifter för mitt köp, men ändå..
  • Susanne W
    Susanne W skrev om Adam Bäckström en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Adam gav alltid 100 procent, var alltid tillgänglig, svarade på frågor och gav servis. Dessutom väldigt trevlig och sålde som en kung! Jag var nöjd med allt och skulle gärna anlita Adam igen.
  • Stella a
    Stella a skrev om Adam Bäckström en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Adam är en jätte bra mäklare. Han är kunnig, lyhörd, svarar snabbt på mails och sms och har en regelbunden återkoppling under processen.
    Rekommenderas varmt!

/Stella
  • Peter H
    Peter H skrev om Adam Bäckström en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Adam håller vad han lovar och är mycket pålitlig. Finns inget att anmärka på.
  • Fanny B
    Fanny B skrev om Andreas Wahlgren en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Andreas var väldigt trevlig och tydlig i processen när jag köpte min lägenhet.
  • Frida M
    Frida M skrev om Adam Bäckström en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    När vi letade efter lägenhet för fyra år sedan träffade vi Adam vid många visningar. Då bestämde vi oss för att han en gång i framtiden skulle få sälja vår lägenhet. Han ingav högt förtroende, var ärlig och påläst och alla lägenheter, område och föreningar. Varklen jag eller min pojkvän gillar den stereotypa mäklaren, men Adam föll oss båda i smaken.

3,5 år senare var det dags för oss att sälja. Vi kontaktade Adam och är jättenöjda med vårt val! Han gav realistiska förväntningar på försäljningen, medans andra mäklare sa skyhöga belopp som inte instämde med verkligheten. Han uppmanade oss dessutom att vara ärliga mot köparen om eventuella fel och brister i lägenheten, vilket får mig som framtida köpare av Adams lägenheter att känna högt förtroende. Han var också lätt att kontakta, och höll oss alltid uppdaterade gällande bud och status.
    Nästa gång vi säljer kommer vi anlita Adam igen, och vi kan starkt rekommendera honom!
  • Per W
    Per W skrev om Adam Bäckström en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Adam ställde upp på ett exemplariskt sätt, precis på det sätt som vi önskade och hoppades. Inga konstigheter och total transperans från början till slut.
  • Eva J
    Eva J skrev om Andreas Wahlgren en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Han kom med ett radikalt och bra förslag redan vid första mötet. Det passade mig alldeles utmärkt. De andra mäklarna jag hade kontakt med kom inte med förslaget att kontakta redan intresserade i kundstocken för att efterfråga eventuellt intresse av min lägenhet, utan annonsering och budgivning, till det pris som jag ville ha.
    2017-05-18 Andreas W svarar Eva J
    Hej Eva, tack för din kommentar. Det glädjer mig enormt att du är nöjd med processen. Alltid roligt att gå utanför den normala processen och skräddarsy något passande. Hoppas du får en härlig sommar!

Med vänlig hälsning,
    Andreas
    Eva J gillar detta
  • Emil B
    Emil B skrev om Adam Bäckström en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Vill du ha bra betalt för din lya så välj Adam! Finns ingen anledning att jämföra med någon annan mäklare, Adam är kung!
  • Ingrid J
    Ingrid J skrev om Lisa Bertilsson en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Duktig, kunnig, tillmötesgående
  • Malin A
    Malin A skrev om Lisa Bertilsson en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Supertrevlig och serviceminded tjej med glimten i ögat från visning till sälj. Vi har ingenting negativt allt att säga utan allt har varit toppen =).
  • Martin O
    Martin O skrev om Lisa Bertilsson en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Lisa kammar hem full pott!!!!!!!!!
  • Ulrica E
    Ulrica E skrev om Emilie Svedberg en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Trevlig, konkret, snabb på att återkoppla, effektiv. Med andra ord en mäklare av rätt virke
  • Jerry F
    Jerry F skrev om Lisa Bertilsson en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Super trevlig, hjälpsam och anträffbar 24/7
  • Oskar S
    Oskar S skrev om Charlotta Boding en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Charlotta var både proffsig och trevlig.
  • Karin H
    Karin H skrev om Andreas Wahlgren en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Väl genomförd affär. Lätt att få tag i och tillgänglig för frågor. Positiv. Inga krångligheter.
  • Rahul G
    Rahul G skrev om Adam Bäckström en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Adam Bäckström arbetar på ett mycket proffesionellt sätt och jag kommer alltid att anlita honom i framtida affärer. Jag recommendera högt till mina bekanta som vill sälja sina bostäder.
  • Liisa B
    Liisa B skrev om Charlotta Boding en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Hon är ödmjuk, empatisk, hänsynsfull och hjälpsam
  • Henrik Ö
    Henrik Ö skrev om Charlotta Boding en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Proffsigt, genuint och inte för införsäljande, lite naiv men det hör nog till professionen.
  • Moa B
    Moa B skrev om Andreas Wahlgren en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Vi valde Andreas som mäklare för att han kändes förtroendeingivande och genuint intresserad av sitt uppdrag. Vi är framförallt nöjda med snabb återkoppling, stor sakkunnighet och ett stort personligt engagemang.
  • Elias S
    Elias S skrev om Adam Bäckström en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Adam gav från början till slut att varmt och förtroendeingivande intryck. Proffsig och erfaren!
  • Katalin K
    Katalin K skrev om Linus von Hofsten en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Den bästa tänkbara service som man kan få av Linus. Alltid ett varmt välkommnande och ett grymt proffsigt arbete. Linus ahr salt 4 lägenheter åt mig och varit alltid lika nöjd. Han är bäst!
  • Olov B
    Olov B skrev om Linus von Hofsten en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    en jättebra mäklare :) Kunnig och engagerad.
    Kommer att anlita honom igen !
  • Anders G
    Anders G skrev om Adam Bäckström en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Mycket nöjd! Adam är väldigt bra på att beskriva hur han arbetar och varför. Han är väldigt tillgänglig under hela processen. God kännedom om marknaden och gedigen erfarenhet.
  • Johan S
    Johan S skrev om Adam Bäckström en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Adam fick i uppdrag att sälja vår bostad, vilket han lyckades väl med trots att det var en svår marknad när vi sålde och få spekulanter kom på ordinarie visningar. Utöver det hjälpte också Adam oss med hur vi kunde tänka kring köp/budgivning av vår nya bostad vilket vi är väldigt tacksamma för. Vi hade kanske inte fått bostaden utan hans hjälp. Adam är den bästa mäklaren jag träffat och haft att göra med! Kan helt klart rekommendera honom till andra!
  • Carl-magnus T
    Carl-magnus T skrev om Lisa Bertilsson en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Lisa gav ett professionellt och förtroendeingivande intryck från första möte, via förberdeser och visning till budgivning och kontraktsskrivning. Rekommenderas starkt för en lyckad lägenhetsförsäljning i Råsunda!
  • Ulf N
    Ulf N skrev om Lisa Bertilsson en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Lisa är en toppmäklare i hela processen vid lägenhetsförsäljning. Rekommenderas å det varmaste !
  • Emma D
    Emma D skrev om Lisa Bertilsson en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Lisa gav ett trevligt och genuint intryck, var inte för ytlig eller "på" vilket jag uppskattade. Hon var också väldigt behjälplig med att kolla upp saker inför ett ev köp och var bra på att återkoppla hela tiden vilket också uppskattades.
  • Nils-gunnar L
    Nils-gunnar L skrev om Lisa Bertilsson en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Lisa har ett vänligt och korrekt bemötande. Hon skapar omedelbar kontakt. Gav oss en mycket bra service och var alltid tillgänglig. Lisa ger ett mycket proffessionellt intryck. Överträffade förväntan.
  • Evelina W
    Evelina W skrev om Lisa Bertilsson en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Lisa var en oerhört engagerad mäklare och överträffade alla förväntningar. Alltid snabb återkoppling och ett perfekt bollplank. Det märks att hon älskar dig hon gör. Vid nästa försäljning ska jag utan tvekan välja Lisa igen då jag har en stor tillit till henne som mäklare.
  • Jenny T
    Jenny T skrev om Lisa Bertilsson en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Positiv, service minded och flexibel. Lisa såg hela tiden till vad som skulle fungera bäst och vårt samarbete fungerade utmärkt. Jag är oerhört nöjd med mitt val av mäklare och kan varmt rekommendera henne.
  • Kaj S
    Kaj S skrev om Charlotta Boding en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Toppenduktig mäklare med en liten fläck vid det senaste förvärvet. Trots att jag särskilt bad henne kontrollera att lägenhet och förråd städades så var detta inte gjort vid tillträdet.
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Adam Bäckström en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Mycket tydlig, hjälpsam och proffsig genom hela försäljningsprocessen, från första mötet till försäljning och vidare efteråt med råd när jag skulle köpa nästa lägenhet. Mycket nöjd!
  • Bengt L
    Bengt L skrev om Adam Bäckström en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Supertrevlig och väldigt påläst. Kommer absolut rekommendera till vänner och andra!
  • Samir E
    Samir E skrev om Adam Bäckström en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Mäklaren gav ett mycket väl bemötande och lever helt klart upp till min förväntan.
  • Jan H
    Jan H skrev om Adam Bäckström en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Vi tog i början kontakt med några mäklare inför vår lägenhetsförsäljning. Det kändes bäst med Adam. Väldigt målinriktad och sakkunnig! Är mån om sina kunder på ett professionellt sätt.
    Vi är mer än nöjda med hans arbete. Rekommenderas starkt!!
  • Linn K
    Linn K skrev om Adam Bäckström en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Adam är en mycket skicklig säljare som jag definitivt skulle anlita igen vid framtida fastighetsaffärer.
  • Matilda H
    Matilda H skrev om Linus von Hofsten en del av Svenska Mäklarhuset Solna
    Han är kunnig, professionel, tillmötesgående

Råsundavägen 121, 169 50 Solna