Sveriges flytt & städexpert AB

Sveriges flytt & städexpert AB

Välkommen till Sveriges flytt & städexpert AB!

Vi hjälper dig på vägen till en smidig flytt. Vi hjälper dig med packning, montering, lastbil och planering för flytt.

Tjänster: Bohagsflytt, företagsflytt, flyttstädning, hemstädning och mycket mer.

Vi kan hjälpa dig som privatperson och företag med flytt och städ.

Våra professionella flyttkillar underlättar för dig vid en flytt och du kan vara trygg med att vi tar hand om dina saker och är försiktiga när vi flyttar dem.

Varmt välkommen till oss på Sveriges flytt & städexpert AB!

Läs vad 15 kunder tycker om Sveriges flytt & städexpert AB 2

2022-11-27 Verifierad kund
    Behövde hjälp med transport av möbler som jag köpt på Facebook och Blocket. Trevlig bemötande och mycket bra service!
    Tack Clara!
    Så trevligt att du blev nöjd med hjälpen du fick😊🌸
    2022-11-25 Verifierad kund
    Alltid flexibla och trevliga att ha och göra med och otroligt arbetssamma! Rekommenderas!! 💪⭐️👍
    Tack Camilla!😊 Din upplevelse som vår kund är jätte viktig för oss. Sveriges flytt&städexpert AB
    2022-11-24 Verifierad kund
    The service was veru profesional and fast. The personal was very nice and responsible. I would recomend them 100%
    Thank you so much for your feedback 😊🌸
    Very glad to hear that you are satisfied with our service.
    2022-11-19 Verifierad kund
    Snabb och smidig hjälp! Toppen!
    Tack 🌸 Vi försöker alltid göra vårt bästa Sveriges flytt&städexpert AB
    2022-11-18 Verifierad kund
    Super trevligt bemötande! Snabb återkoppling!
    Effektiva, proffsiga och duktiga killar!
    Super nöjd!!!!
    Tack Mariza! Så fint av dig 😊🌸 Sveriges flytt&städexpert AB
    2022-11-18 Verifierad kund
    Väldigt proffsig personal. Har alltid varit trevligt bemött och nöjd med arbetet 👍🏻
    Tackar för fina orden! Vi strävar alltid efter nöjda kunder och uppskattar återkommande 😊🌸 Sveriges flytt&städexpert AB
    2022-11-18 Verifierad kund
    Har använt företagets tjänster vid flera tillfälle och alltid varit super nöjd. Kan starkt rekommenderas 😊
    Tack Sulkhida för ditt förtroende vilket är super viktigt för oss 🥰 Sveriges flytt&städexpert AB
    2022-11-16 Verifierad kund
    Mitt betyg är utmärkt. Betygspluttarna funkar inte så bra. Vi köpte flytt och städning. Flytten genomfördes snabbt och professionellt. Väldigt hjälpsam personal.
    Städningen var också utmärkt.genomförd och på utlovad tid. Kan rekommenderas.
    Hälsn
    Jan Lindhe
    Vad trevligt att ni är nöjda med både flytt & städ. Vi vill tacka dig som vår kund att du har lämnat in omdömet för dessa omdömen är viktiga för vår verksamhet 😊🌸 Sveriges flytt&städexpert AB
    2022-10-11 Verifierad kund
    Tack för en jättebra genomfört flytt och städ. Allt gick väldigt smidigt. Vänlig, effektiv och serviceinriktad personal. Kan verkligen rekommendera denna flyttfirma väldigt seriösa.
    Tack att du tog tid att skriva det fina omdömet 😊🌸
    2022-10-10 Verifierad kund
    Samarbetar regelbundet med dem vid styling av lägenheter och är mycket nöjd, de är flexibla och håller tider. Kan varmt rekommendera!
    Tackar dig som vår stamkund för insatsen 😊🌸
    2022-10-08 Verifierad kund
    Jag fick bärhjälp vid flytt från mindre lägenhet i Stockholm.

Jag fick ett bra bemötande. De jobbade hårt och väldigt proffsigt, duktiga på att lasta och pussla ihop flytten. Hög arbetsmoral.
    Tack Patrik för ditt fina omdöme 😊🌸 Så trevligt att få bekräftat att vi gör ett bra jobb. Sveriges flytt&städexpert AB
    2022-10-07 Verifierad kund
    Pålitligt företag som tillhandahåller personal med stor servicekänsla
    Mycket nöjd med deras insats
    Tack Mats för att du tog tid och skrev de fina orden 🌸
    Trevligt att veta att du är nöjd med det vi gör 😊
    Alltid trevligt bemött.
    Försöker alltid lösa till det bästa. Lyhörda och hjälpsamma
    Ibland svårt att konkurrera med priset, att ha 2 timmar minimum för körningar då vissa körningar är max en timmes, då blir det konkurrens mässigt dyrare.
    För lång tid för fakturering, önskar faktura efter varje körning eller åtminstånde en gång i veckan.
    Tack för att ni tog tid och lämnat feedback😊🌸 Dessa recensioner hjälper oss att se vad vi behöver göra bättre och de hjälper också andra att veta om de kan lita på vårt företag. Sveriges flytt&städexpert AB
    2022-10-06 Verifierad kund
    Trevlig och ett gott bemötande.
    Super nöjd med flytt transporten och vi fick även ett bra pris!
    Kan varmt rekommendera Sveriges transportproffs.
    Tack Said 😊🌸
    Vad trevligt att veta att du är nöjd med våra tjänster.
    2022-10-06 Verifierad kund
    Bra kontakt och snabba återkopplingar vid frågor.
    Väldigt bra utfört arbete.
    Stort tack att du tog tid och skrev så fina ord om oss 😊🌸 Sveriges flytt&städexpert AB