Sveriges flytt & städexpert AB

Sveriges flytt & städexpert AB

www.transportproffs.se
  • BadgeThreeYears
4.5

Välkommen till Sveriges flytt & städexpert AB! Vi hjälper dig på vägen till en smidig flytt. Vi hjälper dig med packning, montering, lastbil och planering för flytt. Tjänster: Bohagsflytt, företagsflytt, flyttstädning, hemstädning och mycket mer. Vi kan hjälpa dig som privatperson och företag med flytt och städ. Våra professionella...

56 omdömen om Sveriges flytt & städexpert AB

Kristina H
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

De var så hjälpsamma! Väldigt flexibla och professionella. Kommer använda de igen. Flytten var smidig och städningen perfekt. Rekommenderar starkt

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Tack Kristina, vad trevligt att det gått bra med allting 🌸

Krzysztof J
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

It was simply great. Fast and on time.

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Thank you so much for your feedback we appreciate it 🌸

Anna T
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Mycket bra, de var försiktiga med mina saker, flytten gick smidigt.

Tack Anna för din feedback 🌸 Vi uppskattar verkligen att du delar med dig av 😊

TOBIAS B
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Inga konstigheter, trevliga och snabba.

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Vi tackar dig för din recension och är glada att är alltid nöjd med våra tjänster och återkommer 🌸😊

Maharan Z
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Proffsiga och noggranna. Jätte nöjd och rekommenderar starkt.

Tack så mycket 🙏🌸 Vi försöker göra vårt bästa

Magnus H
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Supernöjd! Dök upp i tid, jobbade snabbt och effektivt och var trevliga. Jag är mycket nöjd!

Tack Magnus för din feedback. Trevligt att veta att allt gick bra med flytten 😊

Bo F
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Vet inte hur jag blev bemött av företaget i huvudtaget. Företaget tog in UE och det va riktigt dåligt och stressigt och mycke strul med tider hit och dit. Jag hade bokat tre månader innan flytt och städ ändå kunde företaget inte leverera. Massor av samtal vissa kunde inte prata varken svenska eller engelska. Och städ företaget dom tog in hade inte ens bil. Åka tåg buss och gå 6 km med en rullvagn helt sjukt om ni frågar mig. Riktigt jävla dåligt företag som utnyttjar billig arbetskraft. Nä fy fan!!!! Aldrig mer Sveriges flytt & städexpert AB

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Tråkigt att du hade så dålig upplevelse men det var inte med oss du bokade jobbet utan med ett företag som vi fått uppdraget ifrån dagen innan flyttdatumet. Trots korta varslen ordnade vi hjälp med flytten men INTE städningen.

Johan T
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Proffsiga, snabba och bra kommunikation.

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Tack att du delar med dig 😊 vi är super glada att du är nöjd med vår service 🌸

Kiril T
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Allt gick snabbt och smidigt! Jättebra service!

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Tack, vad trevligt att du är nöjd med våra tjänster 🌸😊

Haris B
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Excellent company. Very efficient and easy to coordinate with.

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Thank you Haris for your feedback. It’s a pleasure to know that you are satisfied with our services. We always try to do our best 😊

Anders M
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Bra resutat Enkel kommunikation. Lite strul med städmaterial som vi löste tillsammans.

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Tack Anders att du delar med dig vi uppskattar verkligen det 🌸

Adrian L
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Har anlitat denna firma tidigare för både flytt- och städtjänster och har alltid blivit lika nöjd vad gäller detas tillmötesgående, snabbhet på återkoppling och noggrannhet. Jag litar på dom till 100%.

Tack Adrian för dina fina ord 😊🌸

Kjell J
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Ni var ju supertrevlia! Alla gör vi fadäser ni råkade glömma kvar nån taklampa i gamla läg. Men det är löst nu, men om jag behöver hjälp nån annan gång då hör jag av mig. Mvh Kjelle

Tack Kjell för din feedback 🌸 Vi blir mer uppmärksamma nästa gång 😊

Mikael L
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Beställer kontors flytt 6/11 som ska utföras 2/12 kl 10:00 jag mailar 1/12 för att stämma av att allt är klart för morgondagens inbokade flytt, får då till svar att flertalet av deras bilar är obrukbara och tid på eftermiddagen föreslås istället. Hade jag inte stämt av så hade jag alltså stått där med eget manskap kl 10:00 utan flyttbil, så dåligt, totalt opålitliga, inget företag man vill anlita. Löstes genom att hyra egen bil på Circle K.

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Det händer grejer ibland…jag förstår att det är inte kunder som ska stå ut för det men det handlade bara om ett par timmar som vi behövde för att lösa problem.

Ruth Ivian Isabel P
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Helt fantastiska!! Jag kan inte säga annat än det! Beställde flytthjälp och en tur till återvinningen och killarna levererade den bästa servicen! Tack så mycket!! Mitt i vår sorg fick vi den bästa hjälpen från er!

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Vad fint av dig, tack för stjärnorna 🥰 Du är så varmt välkommen igen när det behövs.

Mats A
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Pålitliga och punktliga alltid trevlig och arbetsam personal alltid nöjd med deras insatser.

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Tack Mats, det är alltid lika trevligt att jobba med dig 😊🌸

Nanny N
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Bra smidigt noggranna och mycket trevliga! Blev rekommenderad detta företag och är väldigt nöjd! Är du ute efter en bra flyttfirma är dessa ett mycket bra alternativ. De får 10 av 10 poäng av mig

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Tack Nanny för så fina ord 🌸😊 Du är varmt välkommen när det behövs igen!

Rent`n B
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Alltid trevligt bemött. Väldigt flexibla och hjälpsamma.Önskar dock få fakturering lite oftare.

Tack Lotta, vi jobbar på det 😅🌸

Bengt Kurt Olof A
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Transporten kom på exakt bestämd tidpunkt. Varorna levererades effektivt till två olika adresser. De två i personalen gjorde ett effektivt arbete, samt var trevliga. Blev dock förvånad över att de inte hade med sig täckmaterial som bubbelplast till möblerna, utan endast tunn "plastfilm". Jag var inte i lägenheten till vilken bla. möblerna skulle levereras, utan i den lägenhet där dessa hämtades. En av dem sa att han skulle ringa upp mig under transporten. Trodde då att han ville ha information om var i leveranslägenheten...

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Hej Bengt, tack för ditt omdöme 🌸😊 Vi erbjuder inplastningen av stora möbler vid flytt dvs när vi inte packar för då kan vi vi bara rekommendera våra kunder använda bubbelplast när de packar själva. Helst ska man vara också på plats och visa vart grejer ska ställas för det kan vara svårt att göra via telefon.

Björn L
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Allt med flytten sköttes strålande, både packning och flytt. Det enda tråkiga var att en stol gick sönder i samband med flytten, och då rabatterade de fakturan med värdet på stolen. Rabatten gjordes dock på arbetet, vilket gjorde att rot-avdraget tog halva ersättningen. Helt korrekt gjort, men kostade ändå mig halva stolens värde.

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Tack Björn för din feedback. Ledsen för det tråkiga händelsen och självklart ska vi stå för ersättning vid eventuella skador 🌸

Judit G
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Vindsröjning och bortforsling till Återvinningsstation och landet och förråd. Arbetade hårt och snabbt med min överfyllda röriga vind i två dagar. Väl värt pengarna!

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Tack Judit att du delar med dig av flyttupplevelsen 🌸Varje kund är viktig för oss. Du är varmt välkommen att höra av dig nästa gång du behöver vår hjälp ☺️

Anna T
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Toppen! Mycket nöjd, fixade det jag inte trodde var möjligt, omgående... skruvade isär soffa som inte gick in i hiss eller trapphuset. Punktliga, snabba, inga saker kom till skada, 6h. utan avbrott. Kommer att anlita dom igen, har reda rekommenderat "Sveriges flytt & städexpert AB" till mina vänner:) Hälsningar Anna Tyniec

Tack Anna för fina ord 🌸 Vad trevligt att du är nöjd med våra tjänster 😊

Märta Å
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Flytten och städningen bra, vi blev bra bemötta. Det sorgliga är att de ringde två gånger under flyttdagen och ville ha mera betalt. Ena gången menade de att vi hade för mkt möbler, andra gången för att allt drog ut på tiden vi fick nyckel t nya stället. Allt var enligt ök innan flytt. Vi gick med på att betala 2 tusen mera. Jag skulle inte rekommendera dem, till någon. Inte seriösa.

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Hej Märta, synd att du uppfattade det som oseriöst men på grund av speciella tillträddes tider fick vi vänta med grejerna i bilen i 3 timmar vilket var inte överenskommet och därigenom påverkade priset. Vi försökte ändå anpassa efter er och lösa jobbet så gott vi kunde 🌸

Lezgin B
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Förlita er inte på att ni får uppdraget utfört, jag hade bokat flytt till kl 9 på en lördag, ingen dök upp, ingen svarade på telefonen trots att det var upptaget periodvist. 1.5h timme senare får jag ett mail om att dom krockat, jag frågade om dom kunde hyra ett bil från statiol men inget svar alls. Sjukt oserriösa och skulle inte bli förvånad om omdömmena hittils är fake.

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Ledsen men det händer oförutsägbara händelser som i ditt fall dock informerade vi dig dagen innan. Att hyra bil från Statoil samma dag är inte så lätt tyvärr vilket vi också försökte förklara dig.

Elin H
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Jag bokade både flytthjälp och flyttstädning. Jag upplevde kommunikationen för bokning ganska dålig, det var oklart vilka alternativ som fanns i offerten (timpris/fast pris osv) och helt plötsligt slutade de svara så jag var tvungen att jaga de för att få svar. Själva flytthjälpen var super, killarna kom i tid och var trevliga. De var snabba men även försiktiga och skötte allt väldigt smidigt. Städhjälpen var också toppen, även hon punktlig och trevlig. Det blev väldigt rent och jag hade inget att anmärka på efter avslutad...

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Tack Elin för din recension 🙏 Vi ska jobba med att förbättra kommunikationen med glada att du var nöjd med jobbet i alla fall 😊🌸

Inga T
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Nöjd med ett mycket bra genomförd flytt och städning.

Tack Inga 🌸 Vi försöker göra våra kunder alltid nöjda 😊

Yevgenija D
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

är verkligen jätte nöjd med personalen och jobbet, jätte duktiga och noggranna. bästa flyttfirma jag någonsin haft . Bra jobbat !!

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Tack 🤩 så trevligt att du är nöjd med flytten. Du är varmt välkommen igen när det behövs 🌸

Melinda Z
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Flytten gick jättebra, och trevliga killar. Flytten blev dock ombokad i lite sista sekund då tidigare flytt dragit ut på tiden, så det var tur att jag kunde ta det dagen därpå.

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Tack Melinda, det är ibland svårt att planera då man inte vet hur lång tid en flytt kommer ta men vi försöker alltid lösa det på nåt sätt i alla fall 😊🌸 Tack för förståelse!

Alexis L
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Väldig trevliga, hjälpsamma och flexibla

Tack Alexis. Trevligt att det gått bra med flytten och att du är nöjd 😊🌸

Adib H
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Bra och trevlig personal som jobbar ärligt

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Tack för fina orden 🙏 vi försöker göra vårt bästa 🌸

Elnaz S
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Proffsiga och effektiva. Flytten gick så smidigt och snabbt. Jag är SÅÅ nöjd!

Tack Elnaz, vad trevligt 🤗 tack för din feedback 🌸

Carl B
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Suveräna. Hade panik för att få hjälp att flytta en soffa samma dag, Flytt & städ ordnade fram 2 killar och en bil utan problem. Trevligt bemötande och bra pris.

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Tack Carl för fina ord vi försöker göra vårt bästa 😊🌸

Jan H

Snabba och effektiva. Väldigt gott bemötande. Kan varmt rekommenderas. /Jan H

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Tack Jan att du delar med dig av din flyttupplevelsen din åsikt är jätte viktig för oss 🤗

Per N
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Använde för flytthjälp och fick hjälp av Ramil och Tajfun. Mycket vänliga och med otrolig arbetsmoral. Stark rekommendation!

Maryana O gillar detta
Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Tack Per att du delar med dig av din upplevelse 😊. Så trevligt att det gått bra med flytten.

Fredrik C

Bra.qtbiojkuuiiiikkkjkkkloookluhk

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Tack Fredrik för ditt omdöme som är viktigt för oss 🌸

Veronica N
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Inget negativt att säga. Är så tacksam för denna hjälp som utfördes galant!

Tack Veronica för fina orden. Vi försöker göra vårt bästa 🌸

Nathalie B
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Fantastisk service, bra priser och snabb hjälp. Även smidig betalning! Högsta betyg!

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Tack Nathalie att du tog tid och skrev de fina orden 🌸 Det betyder oerhört mycket för oss att få dessa bekräftelse på att vårt arbete verkligen gör skillnad för kunderna och gör dem nöjda 😊

Nikou S
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

De var väldigt försiktiga och försökte göra kunden nöjd.

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Tack Nikou S för ditt feedback 🌸 Nöjda kunder är det företaget strävar mest efter.

Sandra M
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Trevliga, snabba, om möbler behöver skyddas så har dem material för det om man säger till. Flexibla, mycket nöjd har använt deras tjänst flera gånger

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Tack Sandra! Vi uppskattar verkligen att du delar med dig av din upplevelse. Vi försöker göra vårt bästa för att få så många nöjda kunder som möjligt 😊🌸

Anna K
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Great service and contact, Malena was super helpful! - Movers were great and super quick! - However, the cleaner wasn't the best

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Thank you Anna for your feedback. We will do everything to improve our services 🌸

ANTON F
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Sluta lägg era jävla reklamlappar i min brevlåda.

Maryana O gillar detta
Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Ledsen att det kändes så besvärligt 🙁 vi bara marknadsför våra tjänster men det är en gångs händelse och vi återkommer aldrig till en och samma adress flera gånger.

Clara L
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Behövde hjälp med transport av möbler som jag köpt på Facebook och Blocket. Trevlig bemötande och mycket bra service!

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Tack Clara! Så trevligt att du blev nöjd med hjälpen du fick😊🌸

Camilla F
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Alltid flexibla och trevliga att ha och göra med och otroligt arbetssamma! Rekommenderas!! 💪⭐️👍

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Tack Camilla!😊 Din upplevelse som vår kund är jätte viktig för oss.

Adriana S
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

The service was veru profesional and fast. The personal was very nice and responsible. I would recomend them 100%

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Thank you so much for your feedback 😊🌸 Very glad to hear that you are satisfied with our service.

Kate L
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Snabb och smidig hjälp! Toppen!

Tack 🌸 Vi försöker alltid göra vårt bästa

Mariza S
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Super trevligt bemötande! Snabb återkoppling! Effektiva, proffsiga och duktiga killar! Super nöjd!!!!

Tack Mariza! Så fint av dig 😊🌸

Dadashova G
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Väldigt proffsig personal. Har alltid varit trevligt bemött och nöjd med arbetet 👍🏻

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Tackar för fina orden! Vi strävar alltid efter nöjda kunder och uppskattar återkommande 😊🌸

Sulkhida S
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Har använt företagets tjänster vid flera tillfälle och alltid varit super nöjd. Kan starkt rekommenderas 😊

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Tack Sulkhida för ditt förtroende vilket är super viktigt för oss 🥰

Jan O
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Mitt betyg är utmärkt. Betygspluttarna funkar inte så bra. Vi köpte flytt och städning. Flytten genomfördes snabbt och professionellt. Väldigt hjälpsam personal. Städningen var också utmärkt.genomförd och på utlovad tid. Kan rekommenderas. Hälsn Jan Lindhe

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Vad trevligt att ni är nöjda med både flytt & städ. Vi vill tacka dig som vår kund att du har lämnat in omdömet för dessa omdömen är viktiga för vår verksamhet 😊🌸

Camilla S
Skrev om Sveriges flytt & städexpert AB

Tack för en jättebra genomfört flytt och städ. Allt gick väldigt smidigt. Vänlig, effektiv och serviceinriktad personal. Kan verkligen rekommendera denna flyttfirma väldigt seriösa.

Svar från Sveriges flytt & städexpert AB

Tack att du tog tid att skriva det fina omdömet 😊🌸 Dessa recensioner hjälper oss att se vad vi behöver göra bättre och de hjälper också andra att veta om de kan lita på vårt företag.