Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Sigtuna Swe Construction & Design

Swe Construction & Design

Söderbyvägen 2a, 195 60 Arlandastad — Visa karta

Swe Construction & Design ( förkortning ) SCND, grundades under 2016 och har sakta med säkert utvecklats i Storstockholm.Vi på SCND utför både små och stora byggprojekt åt privatpersoner och företag. Genom att hålla dig uppdaterad kring alla aspekter av ditt projekt på ett sätt som passar dig sätter vi dig som kund i fokus, och vi agerar som spindeln i nätet åt dig. Vi sköter all kontakt med eventuella underleverantörer och du behöver bara ha en kontakt hos oss. Vi tillhandahåller certifierade personal som rörmokare, elektriker och plattsättare med behörighet för tätskikt.

Vi tar på oss de flesta uppdrag inom byggbranschen oavsett om det gäller ombyggnad, renovering, tillbyggnad eller rivning. Vi målar och tapetserar, lägger golv, monterar t.ex. hängrännor och markiser, utför plåt- och fasadarbeten, renoveringar m.m. Kontakta oss för en offert på just ditt projekt!

Skillnaden mellan oss och andra företag är att vi skapar nära relationer med våra kunder. En månad efter avslutad projekt kontaktar vi dig och kollar till läget, hur du trivs och om allting är i sin ordning hemma hos dig. Vi gör det för att vi bryr oss om er!

Vi är ansvarsförsäkrade genom Trygg Hansa och alla i personalen är registrerade hos ID06 samt försäkrade genom Fora.

Välkommen till Swe Construction & Design!
LET'S TURN THIS HOUSE INTO A HAPPY HOME !
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 5 kunder tycker om Swe Construction & Design

• Elias H
    Elias H skrev om Swe Construction & Design
    Ett seriöst företag med ett underbart bemötande både före..under och efter utfört arbete. De
    Blev proffsigt bemött innan projektet där vi kunde diskutera hur arbetet skulle gå till. Under projektet så fick jag veta kostnader för materialet i realtid så jag slapp några överraskningar. Altanen de byggde gjordes med mycket bra kvalitet och precision.
    Efter utfört arbete så städade killarna undan allt och lämnade allt städat och fint.

Kan rekommendera Johannes och hans arbetslag starkt. Ett företag som håller vad de lovar och känna proffsiga !
    /Elias
    2017-07-01 Johannes W svarar Elias H
    Hej Elias. Att du är så nöjd med våran insats känns underbart. Vi vill inget annat än att ni kunder ska känna er i trygga händer och ha tillit till oss. Det är vår plikt att se till att allt slutförs med högsta kvalité!!

Tack för omdömet, det uppskattas verkligen !

/ Johannes & the SCND crew!
  • Anders E
    Anders E skrev om Swe Construction & Design
    Trevlig bemötande och mycket duktiga hantverkare. Bra tidsplanering, mycket väl utfört arbete, har försökt och lyckats hålla en bra prisnivå.
    Kommer att anlita dem i fortsättningen.
    Anders Ekfalk
    2017-05-24 Johannes W svarar Anders E
    Hej dear Anders. Tack för att vi fick äran att utföra ett jobb hemma hos dig. Vad roligt att du är så nöjd. Det är vår prioritet att göra våra kunder nöjda både arbetsmässigt och kostnadsmässigt. Jag minns när du ringde mig sent på kvällen för att berätta hur fint och hur nöjd du var, det var helt underbar känsla. Goda rekommendationer och nöjda kunder får oss att bli ännu bättre. Tack för allt !

SCND
    Johannes
  • Christina
    Christina skrev om Swe Construction & Design
    Fantastiskt bemötande från She Contruction & Design från första början, med fin service och hög ambitionsnivå. Vi fick hjälp att riva väggar på övervåning i vårt hus, och bygga nya väggar, måla dessa till nya rum. De har varit trevliga och väldigt noggranna i sitt arbete, och alla detaljer är av stor vikt. Omsorgen och viljan att jobbet ska bli toppenbra utfört är stor! Rekommenderas varmt.
    2017-04-18 Johannes W svarar Christina
    Hej Christina. Det känns fantastiskt att du är så nöjd med oss. Det är vår plikt att leverera kvalitéts jobb åt våra kunder och att göra de 110% nöjda. Alla detaljer är viktiga för oss, små som stora. Tack så hemskt mycket för din rekommendation!!
  • Kerim S
    Kerim S skrev om Swe Construction & Design
    Jag har bara goda erfarenheter av SCND, jag känner mig väldigt trygg när jag anlitar dom.
    Tack för att ni renoverade vårat kontor så fint glada och trevliga killar som jobbar snabbt rekommenderar denna byggfirma.
    Mvh: mbs bilvård ditec center
    2017-04-18 Johannes W svarar Kerim S
    Hej Karim på MBS Ditec Bilcenter. Vad roligt att få höra att du är så nöjd med oss. Det är vår plikt att leverera 110% kvalitéts jobb åt våra kunder. Ditt omdöme uppskattas varmt. Tack så mycket för det ! :)
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Swe Construction & Design
    Målning och renovering av trappa, samt golvläggning. Toppenresultat, trevligt gäng som gjorde ett proffsigt jobb!

Söderbyvägen 2a, 195 60 Arlandastad