Swe Construction & Design

Swe Construction & Design

Ring 08-122 256 94 scnd.se

Swe Construction & Design ( förkortning ) SCND, grundades under 2016 och har sakta med säkert utvecklats i Storstockholm.Vi på SCND utför både små och stora byggprojekt åt privatpersoner och företag. Genom att hålla dig uppdaterad kring alla aspekter av ditt projekt på ett sätt som passar dig sätter vi dig som kund i fokus,...

6 omdömen om Swe Construction & Design

Sten S
Skrev om Swe Construction & Design

TACK till Johannes och till dina duktiga medarbetare. Vi är supernöjda med det arbete ni utförde när ni lade våra parkettgolv mm. Ni arbetade proffsigt och snabbt, och gjorde även ”det där lilla extra”, vilket vi värdesatte mycket. Vi återkommer till er nästa gång vi behöver hjälp med något. Vi rekommenderar er gärna. Johan med familj

Svar från Swe Construction & Design

Tack så hemskt mycket. Vi kände glädje varje dag vi steg in i eran hem. Ni är en underbar familj. Vi håller det vi lovar och gör vår bästa för att göra våra kunder så nöjda som ni är. Eran omdöme får oss att kämpa ännu mer än vad vi redan gör :D Tack så hemskt mycket

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Elias H
Skrev om Swe Construction & Design

Ett seriöst företag med ett underbart bemötande både före..under och efter utfört arbete. De Blev proffsigt bemött innan projektet där vi kunde diskutera hur arbetet skulle gå till. Under projektet så fick jag veta kostnader för materialet i realtid så jag slapp några överraskningar. Altanen de byggde gjordes med mycket bra kvalitet och precision. Efter utfört arbete så städade killarna undan allt och lämnade allt städat och fint. Kan rekommendera Johannes och hans arbetslag starkt. Ett företag som håller vad de lovar och känna proffsiga ! /Elias

Svar från Swe Construction & Design

Hej Elias. Att du är så nöjd med våran insats känns underbart. Vi vill inget annat än att ni kunder ska känna er i trygga händer och ha tillit till oss. Det är vår plikt att se till att allt slutförs med högsta kvalité!! Tack för omdömet, det uppskattas verkligen ! / Johannes & the SCND crew!

Anders E
Skrev om Swe Construction & Design

Trevlig bemötande och mycket duktiga hantverkare. Bra tidsplanering, mycket väl utfört arbete, har försökt och lyckats hålla en bra prisnivå. Kommer att anlita dem i fortsättningen. Anders Ekfalk

Svar från Swe Construction & Design

Hej dear Anders. Tack för att vi fick äran att utföra ett jobb hemma hos dig. Vad roligt att du är så nöjd. Det är vår prioritet att göra våra kunder nöjda både arbetsmässigt och kostnadsmässigt. Jag minns när du ringde mig sent på kvällen för att berätta hur fint och hur nöjd du var, det var helt underbar känsla. Goda rekommendationer och nöjda kunder får oss att bli ännu bättre. Tack för allt ! SCND Johannes

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Christina
Skrev om Swe Construction & Design

Fantastiskt bemötande från She Contruction & Design från första början, med fin service och hög ambitionsnivå. Vi fick hjälp att riva väggar på övervåning i vårt hus, och bygga nya väggar, måla dessa till nya rum. De har varit trevliga och väldigt noggranna i sitt arbete, och alla detaljer är av stor vikt. Omsorgen och viljan att jobbet ska bli toppenbra utfört är stor! Rekommenderas varmt.

Svar från Swe Construction & Design

Hej Christina. Det känns fantastiskt att du är så nöjd med oss. Det är vår plikt att leverera kvalitéts jobb åt våra kunder och att göra de 110% nöjda. Alla detaljer är viktiga för oss, små som stora. Tack så hemskt mycket för din rekommendation!!

Kerim S
Skrev om Swe Construction & Design

Jag har bara goda erfarenheter av SCND, jag känner mig väldigt trygg när jag anlitar dom. Tack för att ni renoverade vårat kontor så fint glada och trevliga killar som jobbar snabbt rekommenderar denna byggfirma. Mvh: mbs bilvård ditec center

Svar från Swe Construction & Design

Hej Karim på MBS Ditec Bilcenter. Vad roligt att få höra att du är så nöjd med oss. Det är vår plikt att leverera 110% kvalitéts jobb åt våra kunder. Ditt omdöme uppskattas varmt. Tack så mycket för det ! :)

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen
BadgeFourYears

Anna-carin B Anna-carin B
Lisa S
Skrev om Swe Construction & Design

Målning och renovering av trappa, samt golvläggning. Toppenresultat, trevligt gäng som gjorde ett proffsigt jobb!