Swe Construction & Design

4.8 i betyg av av 6 omdömen
Swe Construction & Design ( förkortning ) SCND, grundades under 2016 och har sakta med säkert utvecklats i Storstockholm.Vi på SCND utför både små och stora byggprojekt åt privatpersoner och företag. Genom att hålla dig uppdaterad kring alla aspekter av ditt projekt på ett sätt som passar dig sätter vi dig som kund i fokus, och vi agerar som spindeln i nätet åt dig. Vi sköter all kontakt med eventuella underleverantörer och du behöver bara ha en kontakt hos oss. Vi tillhandahåller certifierade personal som rörmokare, elektriker och plattsättare med behörighet för tätskikt.

Vi tar på oss de flesta uppdrag inom byggbranschen oavsett om det gäller ombyggnad, renovering, tillbyggnad eller rivning. Vi målar och tapetserar, lägger golv, monterar t.ex. hängrännor och markiser, utför plåt- och fasadarbeten, renoveringar m.m. Kontakta oss för en offert på just ditt projekt!

Skillnaden mellan oss och andra företag är att vi skapar nära relationer med våra kunder. En månad efter avslutad projekt kontaktar vi dig och kollar till läget, hur du trivs och om allting är i sin ordning hemma hos dig. Vi gör det för att vi bryr oss om er!

Vi är ansvarsförsäkrade genom Trygg Hansa och alla i personalen är registrerade hos ID06 samt försäkrade genom Fora.

Välkommen till Swe Construction & Design!
LET'S TURN THIS HOUSE INTO A HAPPY HOME !

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 6 kunder tycker om Swe Construction & Design