Sweden Design Wood & Construction

Sweden Design Wood & Construction

Ring 076-270 95 38 swedendesignwood.se

Välkommen till Sweden Design Wood & Construction! Vi är en professionell leverantör av kvalitativa byggtjänster. Oavsett om det handlar om att renovera din lägenhet eller hus så finns våra professionella medarbetare på plats för att se till att din dröm blir till verklighet. Vi kan hjälpa dig med renovering av badrum, renovera...

10 omdömen om Sweden Design Wood & Construction

Fredrik N
Skrev om Sweden Design Wood & Construction

Väldigt noggrann och kvalitetsmedveten.

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Ewelina S
Skrev om Sweden Design Wood & Construction

He is a very professional contractor. My apartment required full renovation (bathroom, kitchen, new floor, walls to be painted). Everything was done perfectly, exactly as I wanted, without seeking any shortcuts :) Also, the price was reasonable, I could decide whether to buy all materials myself or order full service including all necessary purchases. Moreover, he pays attention to details + he recommends solutions adjusted to the housing standards. I highly recommend him!!

William P
Skrev om Sweden Design Wood & Construction

Rekommenderar starkt! Mycket snabbt, flexibelt och välgjort arbete. Jag renoverade mitt kök och anlitade Sweden Design Wood & Construction. Resultatet blev mycket bra, speciellt det specialbyggda vinstället.

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Max B
Skrev om Sweden Design Wood & Construction

Kunniga, samarbetsvilliga och noggranna. Jag kan inte mer än rekommendera detta företag. Vi har fått hjälp med allt från golvläggning till byggandet av en altan.

Leyla J
Skrev om Sweden Design Wood & Construction

Supernöjd med hela arbetet! Pålitligt företag, jobbar flitigt, fick all den hjälp jag behövde, prisvärt. Renoverade Badrum, bytte golv och bytte ut köket, vi är mer än nöjda! Rekommenderas

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Patrik N
Skrev om Sweden Design Wood & Construction

Bra och trevligt bemötande. Pålitlig och riktigt kunnig.

Karin P
Skrev om Sweden Design Wood & Construction

Vi kan varmt rekommendera detta företag. Vi har anlitat dem i många år och de har renoverat både inne och ute hos oss. Det som är så bra är att de kan renovera badrum, bygga altan, snickra, måla etc etc. Allt går fort och vi har alltid varit mycket nöjda.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Inger G
Skrev om Sweden Design Wood & Construction

Jag är nöjd med arbetet som blev gjort renovering av friggebod badrum ock fasad målning mm.är väldigt nöjd.

Niclas D
Skrev om Sweden Design Wood & Construction

Snabba och kunniga inom många olika områden. Tack!

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Andreas D
Skrev om Sweden Design Wood & Construction

Renoverade vår lägenhet, rev ut heltäckningsmattor och la nytt golv i 2 rum, byggde till ett nytt rum i vardagsrummet samt målade samtliga. Extremt snabb och grundligt utfört. Bra rådgivning med förslag och tankar på hur man kunde göra annorlunda mot våra initiala tankar. Enkla att ha att göra med. Rekommenderas verkligen! +++++++++