Swedish MotorGroup

Sandkilsvägen 8, 184 42 Åkersberga — Visa karta

2.9 i betyg av av 11 omdömen
Dags att byta bil? Välkommen till oss på Swedish Motor Group!

Vi erbjuder ett mindre utbud av bilar i blandade modeller, märken och åldrar. Vårt mål är att varje bil ska kännas som ny när du köper den av oss, oavsett ålder, miltal och pris. Tack vare våra samarbeten med verkstad och bilvårdscenter i närheten gör att bilarna kan rustas upp till bra priser.

För att göra bilköpet så enkelt och smidigt som möjligt för dig erbjuder vi även olika finansieringslösningar, försäkringar och extra garantier. På vår hemsida kan du se de bilar vi har i lager och kontakta oss gärna för att boka en provkörning om du hittar något du gillar!
Lör-Sön: 13:00-16:00

Läs vad 11 kunder tycker om Swedish MotorGroup

• 2019-10-01

Erik Joakim H skrev om Swedish MotorGroup
    Intresserad av en bil dom har inne, försökt nå dom i över en vecka, hemsidan existerar inte och inget svar varken på mail eller telefon, känns oseriöst. Uppdatering: Efter 2 veckor av 0 respons köpte jag bil på en firma som faktiskt klarar av den enda uppgiften dom har; att sälja bilar.

Köp hos någon annan, riktig bluff till firma detta. Läs mer
    Carson Sverige
    4.5 / 5 i betyg — 630 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Köpte en bil (Givetvis en Volvo) 😍 Jätte trevligt bemötande! Rekommenderar till vänner. Kaffe och även annan dryck bjöds det på lugn jät"
  • 2019-04-17

Gustav Richard S skrev om Swedish MotorGroup
    Inte nöjd alls köpte en bil med en del fel son skulle åtgärdas tog 2 veckor för att fixa 1 lampa. Besikta hann dom inte göra. Sommdäcken tog man samma fälgar som till vinterdäcken och tog även bort märkena på fälgarna såg jag nu fattades 1 nu alla sen var bilen skitig när jag hämtade den. Kommer aldrig sätta min fot eller hoppas ha något med dessa att göra verkar bara vara ett gäng skojare. Köp på egen risk. Hade även skrivit 1 lapp med fel jag upptäck under tiden jag hade bilen inget åtgärdat undrar vad som gjorde dom där 2 veckorna egentligen. Riktigt uselt! Skrev en lapp med nyckeln på felen jag upptäckt. Och dom var inte där fast vi kommit överens om tid. Ingen service känsla för 5 öre Läs mer
  • 2018-08-20

LARS-MAGNUS B skrev om Swedish MotorGroup
    Ärliga och det var ett bra pris. Läs mer
    Tullinge Bil
    4.5 / 5 i betyg — 301 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Fantastisk bilförsäljare. Tack alla inblandade och speciellt Danijel för en sjukt smidig affär! Av er köper jag gärna bil igen."
    Nils Patrik N
  • 2018-08-03

Lars B skrev om Swedish MotorGroup
    Snabb, smidig och ärlig service. Läs mer
    2018-08-03 Harry K svarar Lars B
    Hej Lars!
    Kul att du är nöjd med ditt bilköp hos oss! Vi eftersträvar full pott! Om du ha tid och ork hör gärna av dig om vad vi kan förbättra!
    Önskar dig en trevlig fortsättning på sommaren// SMG
  • 2018-04-19

Oleksandr K skrev om Swedish MotorGroup
    I bought from this company 2 cars, the guys are very adequate. Cars were bought for export, VAT was returned very long, did not respond to messages when asked about the return. Läs mer
    2018-04-19 Harry K svarar Oleksandr K
    Hi!
    We only retur vat when we got al the diteails ( paperwork’s). You can expect them in the beginning of next week, as replayed in sms, mail and cal.

Hope you are happy whit the reply!
    STHLM BIL
    4.8 / 5 i betyg — 118 omdömen
    Badge2020
    "Gick bra vid affär men vid fel så nekar dom att fixa ersätta felet. Rekommenderar ej dom speciellt om du bor en bit bort från Stockholm då"
    PETTERI P
  • 2018-04-19

Mats F skrev om Swedish MotorGroup
    Bra och trevlig säljare när bilen skulle köpas och efter köpet så är det ingen som svarar eller hör av sig trotts ett flertal röstmedelanden. Tråkigt som kund och jag får nog vända mig till någon annan som kanske vill sälja tillbehör. Läs mer
    2018-04-19 Harry K svarar Mats F
    Hej Mats!
    Tyvärr får vi inga meddelanden via röstbrevlådan. Svarar vi inte när du ringer skicka ett mail så återkopplar vi oftast samma dag.
    Så ska vi se till att det går undan :)
    Marcus Ö gillar detta
  • 2018-04-17

Joseph H skrev om Swedish MotorGroup
    Mycket professionellt bemötande och hög kunskap. Jag har köpt 2 bilar genom Swedish MotorGroup och även fått hjälp med service, rekond och förvaring. Rekommenderar dem Läs mer
    Haninge Bilpark
    4.7 / 5 i betyg — 838 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Köpte två bilar. Blev bemött på ett superbra och professionellt sätt. De är hjälpsamma och trovärdiga i sin profession. Jag ska köpa min"
  • Mohammed Riyadh A

2017-09-21

Mohammed Riyadh A skrev om Swedish MotorGroup
    De var oseriösa, och de höll sig inte till det de lovade. När man ringer och frågar om bilen som man provkört så säger de att de ska kolla på ärendet (dagar kom och gå) utav svar alls!
    Inte nöjd som kund. Läs mer
    2018-04-17 Harry K svarar Mohammed Riyadh A
    Hej, Mohammed!
    Vilken bil gällde det? e det en bil där vi har fler intressenter återkopplar vi endast om bilen ej blir såld vilket vi alltid skall meddela vid intresse.

Mvh/ Harry K
    Marcus Ö gillar detta
  • 2017-09-13

Marcus skrev om Swedish MotorGroup
    Snabb, smidig och ärlig service. Ringde på en motorcykel på eftermiddagen och kl 11 dagen därpå var den levererad till ytterdörren i Göteborg. Trygg betalning. Tack! Läs mer
    Bilförmedlingen Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 274 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Fick förmedlingshjälp när jag skulle sälja min bil, fick snabb och professionell hjälp med annonsering mm Bilen blev såld snabbt och jag ko"
    Andreas B
  • 2017-07-24

E skrev om Swedish MotorGroup
    Får dåligt betyg tyvärr. Jag var intresserad av att byta min bil mot en som dom hade och säljaren där sa att jag skulle skicka mail om min bil och sedan skulle han återkommer direkt om priset på min. Skickar mailet på dagen och på kvällen finns inte bilen kvar på nätet och inte ett ljud från säljaren.

Verkar inte som dom vill tjäna pengar enligt mig iallafall. Läs mer
    2018-04-17 Harry K svarar E
    Hej E!

Vi återkopplar endast om det är av intresse, vilket vi alltid informerar om, i detta fallet så har annonsen försvunnit vilket innebär att vi har haft flera intressenter, det är först till en affär som gäller. Är annonsen bortta / objektet sålt så återkopplar vi ej.

Om detta ej har varit tydligt så ber vi om ursäkta! Hoppas du fick din bil såld, om ej är fallet så kan vi titta på det ännu en gång.

Mvh// Harry K
  • Malin H

2017-07-17

Malin H skrev om Swedish MotorGroup
    Exemplarisk service och gästbemötande. Hjälpsam och trevlig säljare med kunden i fokus. :) Tack för hjälpen! //Två förvirrande Östersundare ;) Läs mer
    Lindholm Bil AB
    4.6 / 5 i betyg — 95 omdömen
    Badge2020
    "Köpte en bil, bilen hade legat ute till försäljning på blocket och där var det en viss felinformation som man vart informerad om när man kom"

Bästa Bilförsäljarna nära Swedish MotorGroup :

BD Bil Täby (8.6km)
Paul Johnny Mikael N Paul Johnny Mikael N tycker:
“Jätte trevlig personal allt gi...” Läs mer
BD Bil inköp (8.7km)
Bil & Invest (8.9km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte