Alla kategorier Bilförsäljning Stockholms län Österåker Swedish MotorGroup

Swedish MotorGroup

Sandkilsvägen 8, 184 42 Åkersberga — Visa karta

Dags att byta bil? Välkommen till oss på Swedish Motor Group!

Vi erbjuder ett mindre utbud av bilar i blandade modeller, märken och åldrar. Vårt mål är att varje bil ska kännas som ny när du köper den av oss, oavsett ålder, miltal och pris. Tack vare våra samarbeten med verkstad och bilvårdscenter i närheten gör att bilarna kan rustas upp till bra priser.

För att göra bilköpet så enkelt och smidigt som möjligt för dig erbjuder vi även olika finansieringslösningar, försäkringar och extra garantier. På vår hemsida kan du se de bilar vi har i lager och kontakta oss gärna för att boka en provkörning om du hittar något du gillar!
Lör-Sön: 13:00-16:00

Läs vad 7 kunder tycker om Swedish MotorGroup

• Oleksandr K
    Oleksandr K skrev om Swedish MotorGroup
    I bought from this company 2 cars, the guys are very adequate. Cars were bought for export, VAT was returned very long, did not respond to messages when asked about the return. Läs mer
    2018-04-19 Harry K svarar Oleksandr K
    Hi!
    We only retur vat when we got al the diteails ( paperwork’s). You can expect them in the beginning of next week, as replayed in sms, mail and cal.

Hope you are happy whit the reply!
  • Mats F
    Mats F skrev om Swedish MotorGroup
    Bra och trevlig säljare när bilen skulle köpas och efter köpet så är det ingen som svarar eller hör av sig trotts ett flertal röstmedelanden. Tråkigt som kund och jag får nog vända mig till någon annan som kanske vill sälja tillbehör. Läs mer
    2018-04-19 Harry K svarar Mats F
    Hej Mats!
    Tyvärr får vi inga meddelanden via röstbrevlådan. Svarar vi inte när du ringer skicka ett mail så återkopplar vi oftast samma dag.
    Så ska vi se till att det går undan :)
  • Joseph H
    Joseph H skrev om Swedish MotorGroup
    Mycket professionellt bemötande och hög kunskap. Jag har köpt 2 bilar genom Swedish MotorGroup och även fått hjälp med service, rekond och förvaring. Rekommenderar dem Läs mer
  • Mohammed Riyadh A
    Mohammed Riyadh A skrev om Swedish MotorGroup
    De var oseriösa, och de höll sig inte till det de lovade. När man ringer och frågar om bilen som man provkört så säger de att de ska kolla på ärendet (dagar kom och gå) utav svar alls!
    Inte nöjd som kund. Läs mer
    2018-04-17 Harry K svarar Mohammed Riyadh A
    Hej, Mohammed!
    Vilken bil gällde det? e det en bil där vi har fler intressenter återkopplar vi endast om bilen ej blir såld vilket vi alltid skall meddela vid intresse.

Mvh/ Harry K
  • Marcus
    Marcus skrev om Swedish MotorGroup
    Snabb, smidig och ärlig service. Ringde på en motorcykel på eftermiddagen och kl 11 dagen därpå var den levererad till ytterdörren i Göteborg. Trygg betalning. Tack! Läs mer
  • E
    E skrev om Swedish MotorGroup
    Får dåligt betyg tyvärr. Jag var intresserad av att byta min bil mot en som dom hade och säljaren där sa att jag skulle skicka mail om min bil och sedan skulle han återkommer direkt om priset på min. Skickar mailet på dagen och på kvällen finns inte bilen kvar på nätet och inte ett ljud från säljaren.

Verkar inte som dom vill tjäna pengar enligt mig iallafall. Läs mer
    2018-04-17 Harry K svarar E
    Hej E!

Vi återkopplar endast om det är av intresse, vilket vi alltid informerar om, i detta fallet så har annonsen försvunnit vilket innebär att vi har haft flera intressenter, det är först till en affär som gäller. Är annonsen bortta / objektet sålt så återkopplar vi ej.

Om detta ej har varit tydligt så ber vi om ursäkta! Hoppas du fick din bil såld, om ej är fallet så kan vi titta på det ännu en gång.

Mvh// Harry K
  • Malin H
    Malin H skrev om Swedish MotorGroup
    Exemplarisk service och gästbemötande. Hjälpsam och trevlig säljare med kunden i fokus. :) Tack för hjälpen! //Två förvirrande Östersundare ;) Läs mer

Sandkilsvägen 8, 184 42 Åkersberga