Alla kategorier Bilförsäljning Stockholms län Österåker Swedish MotorGroup

Swedish MotorGroup

Sandkilsvägen 8, 184 42 Åkersberga — Visa karta

Dags att byta bil? Välkommen till oss på Swedish Motor Group!

Vi erbjuder ett mindre utbud av bilar i blandade modeller, märken och åldrar. Vårt mål är att varje bil ska kännas som ny när du köper den av oss, oavsett ålder, miltal och pris. Tack vare våra samarbeten med verkstad och bilvårdscenter i närheten gör att bilarna kan rustas upp till bra priser.

För att göra bilköpet så enkelt och smidigt som möjligt för dig erbjuder vi även olika finansieringslösningar, försäkringar och extra garantier. På vår hemsida kan du se de bilar vi har i lager och kontakta oss gärna för att boka en provkörning om du hittar något du gillar!
Lör-Sön: 13:00-16:00

Läs vad 4 kunder tycker om Swedish MotorGroup

• Mohammed Riyadh A
    Mohammed Riyadh A skrev om Swedish MotorGroup
    De var oseriösa, och de höll sig inte till det de lovade. När man ringer och frågar om bilen som man provkört så säger de att de ska kolla på ärendet (dagar kom och gå) utav svar alls!
    Inte nöjd som kund.
  • Marcus
    Marcus skrev om Swedish MotorGroup
    Snabb, smidig och ärlig service. Ringde på en motorcykel på eftermiddagen och kl 11 dagen därpå var den levererad till ytterdörren i Göteborg. Trygg betalning. Tack!
  • E
    E skrev om Swedish MotorGroup
    Får dåligt betyg tyvärr. Jag var intresserad av att byta min bil mot en som dom hade och säljaren där sa att jag skulle skicka mail om min bil och sedan skulle han återkommer direkt om priset på min. Skickar mailet på dagen och på kvällen finns inte bilen kvar på nätet och inte ett ljud från säljaren.

Verkar inte som dom vill tjäna pengar enligt mig iallafall.
  • Malin H
    Malin H skrev om Swedish MotorGroup
    Exemplarisk service och gästbemötande. Hjälpsam och trevlig säljare med kunden i fokus. :) Tack för hjälpen! //Två förvirrande Östersundare ;)

Sandkilsvägen 8, 184 42 Åkersberga