Swedish MotorGroup

Swedish MotorGroup

Ring 08-732 42 00 www.swedishmotorgroup.se
2.9

Dags att byta bil? Välkommen till oss på Swedish Motor Group! Vi erbjuder ett mindre utbud av bilar i blandade modeller, märken och åldrar. Vårt mål är att varje bil ska kännas som ny när du köper den av oss, oavsett ålder, miltal och pris. Tack vare våra samarbeten med verkstad och bilvårdscenter i närheten gör att bilarna...

11 omdömen om Swedish MotorGroup

Erik Joakim H
Skrev om Swedish MotorGroup

Intresserad av en bil dom har inne, försökt nå dom i över en vecka, hemsidan existerar inte och inget svar varken på mail eller telefon, känns oseriöst. Uppdatering: Efter 2 veckor av 0 respons köpte jag bil på en firma som faktiskt klarar av den enda uppgiften dom har; att sälja bilar. Köp hos någon annan, riktig bluff till firma detta.

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Gustav Richard S
Skrev om Swedish MotorGroup

Inte nöjd alls köpte en bil med en del fel son skulle åtgärdas tog 2 veckor för att fixa 1 lampa. Besikta hann dom inte göra. Sommdäcken tog man samma fälgar som till vinterdäcken och tog även bort märkena på fälgarna såg jag nu fattades 1 nu alla sen var bilen skitig när jag hämtade den. Kommer aldrig sätta min fot eller hoppas ha något med dessa att göra verkar bara vara ett gäng skojare. Köp på egen risk. Hade även skrivit 1 lapp med fel jag upptäck under tiden jag hade bilen inget åtgärdat undrar vad som gjorde dom...

LARS-MAGNUS B
Skrev om Swedish MotorGroup

Ärliga och det var ett bra pris.

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

POOYA K
Skrev om Swedish MotorGroup

Snabb, smidig och ärlig service.

Svar från Swedish MotorGroup

Hej Lars! Kul att du är nöjd med ditt bilköp hos oss! Vi eftersträvar full pott! Om du ha tid och ork hör gärna av dig om vad vi kan förbättra! Önskar dig en trevlig fortsättning på sommaren// SMG

Oleksandr K
Skrev om Swedish MotorGroup

I bought from this company 2 cars, the guys are very adequate. Cars were bought for export, VAT was returned very long, did not respond to messages when asked about the return.

Svar från Swedish MotorGroup

Hi! We only retur vat when we got al the diteails ( paperwork’s). You can expect them in the beginning of next week, as replayed in sms, mail and cal. Hope you are happy whit the reply!

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1025 omdömen 4.8 av 1025 omdömen

Mats F
Skrev om Swedish MotorGroup

Bra och trevlig säljare när bilen skulle köpas och efter köpet så är det ingen som svarar eller hör av sig trotts ett flertal röstmedelanden. Tråkigt som kund och jag får nog vända mig till någon annan som kanske vill sälja tillbehör.

Marcus Ö gillar detta
Svar från Swedish MotorGroup

Hej Mats! Tyvärr får vi inga meddelanden via röstbrevlådan. Svarar vi inte när du ringer skicka ett mail så återkopplar vi oftast samma dag. Så ska vi se till att det går undan :)

Joseph H
Skrev om Swedish MotorGroup

Mycket professionellt bemötande och hög kunskap. Jag har köpt 2 bilar genom Swedish MotorGroup och även fått hjälp med service, rekond och förvaring. Rekommenderar dem

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

Mohammed Riyadh A
Skrev om Swedish MotorGroup

De var oseriösa, och de höll sig inte till det de lovade. När man ringer och frågar om bilen som man provkört så säger de att de ska kolla på ärendet (dagar kom och gå) utav svar alls! Inte nöjd som kund.

Marcus Ö gillar detta
Svar från Swedish MotorGroup

Hej, Mohammed! Vilken bil gällde det? e det en bil där vi har fler intressenter återkopplar vi endast om bilen ej blir såld vilket vi alltid skall meddela vid intresse. Mvh/ Harry K

Marcus
Skrev om Swedish MotorGroup

Snabb, smidig och ärlig service. Ringde på en motorcykel på eftermiddagen och kl 11 dagen därpå var den levererad till ytterdörren i Göteborg. Trygg betalning. Tack!

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1302 omdömen 4.6 av 1302 omdömen

Super trevlig & informativ. Inte alls pushig som många andra säljare, utan frågade oss vad vi ville ha i en bil & vad vi redan kollat på/pro

E
Skrev om Swedish MotorGroup

Får dåligt betyg tyvärr. Jag var intresserad av att byta min bil mot en som dom hade och säljaren där sa att jag skulle skicka mail om min bil och sedan skulle han återkommer direkt om priset på min. Skickar mailet på dagen och på kvällen finns inte bilen kvar på nätet och inte ett ljud från säljaren. Verkar inte som dom vill tjäna pengar enligt mig iallafall.

Svar från Swedish MotorGroup

Hej E! Vi återkopplar endast om det är av intresse, vilket vi alltid informerar om, i detta fallet så har annonsen försvunnit vilket innebär att vi har haft flera intressenter, det är först till en affär som gäller. Är annonsen bortta / objektet sålt så återkopplar vi ej. Om detta ej har varit tydligt så ber vi om ursäkta! Hoppas du fick din bil såld, om ej är fallet så kan vi titta på det ännu en gång. Mvh// Harry K

Malin H
Skrev om Swedish MotorGroup

Exemplarisk service och gästbemötande. Hjälpsam och trevlig säljare med kunden i fokus. :) Tack för hjälpen! //Två förvirrande Östersundare ;)