Sweet Ambrosia Beauty Center - Östermalmstorg

Biblioteksgatan 29, 114 35 Stockholm — Visa karta

1.0 i betyg av av 1 omdömen
På Sweet Ambrosia kan vi det här med ögonfransförlängning!

Vi har lång erfarenhet och specialistutbildning för att ge dig den allra bästa behandlingen och kvaliteten på dina fransar. Ta en lugn stund och låt oss pyssla om dina fransar och slipp sedan stressa på mornarna med mascaran!

Förutom fransförlängning erbjuder vi också färgning och formning av ögonbryn, nagelförlängning och design samt 3D tatuering av ögonbryn, en typ av permanent makeup som låter dig ha perfekta bryn varje dag!

Välkommen in!
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-18:00

Läs vad 1 kund tycker om Sweet Ambrosia Beauty Center - Östermalmstorg

• Reco tipsar!
    Createbymattis
    4.9 / 5 i betyg — 98 omdömen
    Badge2020
    "Mathias är grym på det han gör! Supernöjd varenda gång jag går därifrån. Rekommenderar starkt då han gör underverk med ens fransar!!"
  • Nike B

2018-07-05

Nike B skrev om Sweet Ambrosia Beauty Center - Östermalmstorg
    Gjorde min fjärde ögonfransförlängning i livet på Sweet Ambrosia på Bibiloteksgatan. Var nöjd med mina tre tidigare gånger och bokade en fjärde på samma ställe. Då blev jag dagen innan ombokad till en ny tjej som jag inte tidigare gått hos. Eftersom man måste fylla på fransarna inom en viss tidsram var jag tvungen att ta denna tid. KAOS! Det gjorde nästan ont varenda gång hon limmade fast en ny frans och efteråt skulle det bli ännu värre. Varje gång en lösögonfrans ramlade av RAMLADE ÄVEN MIN EGEN ÖGONFRANS AV! Så obehagligt. Jag har i mig själv relativt långa ögonfransar och många tätt ihop. Men inte längre eftersom att majoriteten av mina egna fransar nu har fallit bort efter den misslyckade behandlingen hos Sweet Ambrosia. Problemet blev värre, då jag gick tillbaka till salongen på Biblioteksgatan för att visa upp/reklamera mina (icke befintliga) fransar. Då satt några av "deras" fransar kvar, samt några få av mina egna. Blev då bemött på det mest usla av sätt! Kvinnan i salongen gick till försvar och sa "alla våra tjejer är bra utbildade" "du kommer inte få någon ersättning". När jag sa att hon skulle kolla på mina KORTA och få ögonfransar i kassan svarade hon drygt "du får boka in en tid". Eftersom jag vet att det inte skulle vara såhär efter bara fyra förlängningar, (jag var ju nöjd med de tre tidigare gångerna samt att man ska ju kunna fylla på månad efter månad i flera år innan man behöver pausa) så kändes bemötandet RIKTIGT oproffsigt och drygt. Då frågade jag vem som chefen var, då jag kände att jag behövde prata med någon mer högre uppsatt, då svarade hon drygt "ja, det är min man". Fick ingen hjälp och chillar nu runt UTAN ögonfransar. Varken mina egna (då de fallit av till följd av deras behandling) eller deras. Nu får jag kalla denna sommaren "sommaren utan fransar" på grund av att de inte gjort sitt jobb, och inte heller kunde hjälpa mig med ett trevligt bemötande efter att de uppenbarligen gjort SÅ FEL. Sjukt trist. Fel saker kan hända, men sjukt stelt att deras bemötande inte hjälpte till direkt. Kontentan; Gå inte dit om ni vill ha kvar era egna fransar, eller inte vill bli bemött otrevligt. Läs mer

Bästa Ögonfransförlängarna nära Sweet Ambrosia Beauty Center - Östermalmstorg:

RawBar (134m)
DANIEL S DANIEL S tycker:
“Fantastisk service och produkt...” Läs mer
Pure Ambition (366m)
TIFONY (1.9km)