Sydsverige Bilcenter AB

4.0

28 omdömen om Sydsverige Bilcenter AB

Jan Anders P
Skrev om Sydsverige Bilcenter AB

Fantastisk fint bemötande och toppen service av Angelo. Kan bara ge goda rekommendationer. Mycket nöjd. 😊

Bilförmedlingen Helsingborg
4.7/5 i betyg av 412 omdömen 4.7 av 412 omdömen

Har sålt 2 bilar på kort tid. Det tog ca 2-5 dagar för var bil till att bli såld till fullt begärt pris. Måste berömma Erik Odbjer som är

Anne-marie A Anne-marie A
Fahad T
Skrev om Sydsverige Bilcenter AB

Avrådan från att köpa bilar från Bilcenter Syd Hej, Jag skriver till er med stor besvikelse och frustration angående mitt senaste köp av en bil från er bilfirma, Bilcenter Syd. Tyvärr har jag upplevt flera allvarliga problem med bilen, vilket har lett till en mycket otillfredsställande situation. För det första, direkt efter att jag tog emot bilen upptäckte jag att den var defekt. Trots att jag förväntade mig en fullt fungerande bil, visade det sig att den inte fungerade som den skulle. Detta har orsakat mig stor olägenhet...

Ilija K
Skrev om Sydsverige Bilcenter AB

Ockerpriser, kolla bilpriser.se innan köp. Bil som ligger 4 gånger över marknadsvärdet. Bli inte lurade till priser på bilar som inte ens är värda så mycket. För ni får inte mer bil bara för ni betalar mer.

Yalda A
Skrev om Sydsverige Bilcenter AB

Fadi, som vi köpte bilen från , var snab och svarede altid på telefonen....han holdte sine ord och det han lovede.

Moa L
Skrev om Sydsverige Bilcenter AB

Aldrig blivit trevligare bemött av en bilhandlare. Fick hjälpen att hitta min drömbil, minsta lilla strul eller problem så fanns dem där och fixade det så snabbt som möjligt! Kommer rekommendera både familj och vänner att handla här och kommer aldrig köpa bil någon annanstans!

Ramiza A
Skrev om Sydsverige Bilcenter AB

Har köpt mina två senaste bilar hos er. Har vart enkelt och tryggt. Har rekommenderat er till både vänner och bekanta

Björn E
Skrev om Sydsverige Bilcenter AB

Köpte en bil och det skulle ingå en extra garanti i 12 månader, denna glömde de att teckna. Blev erbjuden en in- och utvändig tvätt istället. Lämnade in bilen hos deras underleverantör som repade hela bilen, nu vägrar företaget ta ansvar för sin underleverantör och vi står med en repad bil som kommer kosta 1/4 av vad vi köpte bilen för att åtgärda.

Mihai-alexandru C
Skrev om Sydsverige Bilcenter AB

Köpte en begagnad BMW F11. Är mycket nöjd med bilen. Väldigt nöjd med bemötandet och servicen som var över förväntan.

Linda S
Skrev om Sydsverige Bilcenter AB

Blev bemött korrekt och trevligt. Har bara positivt att säga.

Christian N
Skrev om Sydsverige Bilcenter AB

Mkt bra service , trevliga snubbar .

Ann-sofi K
Skrev om Sydsverige Bilcenter AB

Jag köpte en kombi bil och jag upplevde att jag blev bra bemött o jag fick hjälp med vilken bil som passar mej.Och kommer o forsätta att byta bil hos Bilcenter Syd.

Christofer L
Skrev om Sydsverige Bilcenter AB

Omtänksamma säljare som bryr sig om sina kunder

Jönsson C
Skrev om Sydsverige Bilcenter AB

Mycket bra service och kunnig personal. Återkommer gärna vid nästa bilbyte.

Sahar D
Skrev om Sydsverige Bilcenter AB

Jag köpte en Mercedes bil De bemötte mig mycket bra och mycket trevliga De gjorde mer än jag förväntade 👍 Jag rekommendera alla att köpa från de företag

Akil L
Skrev om Sydsverige Bilcenter AB

Det var jätte bra bil som jag har köpt och personal var jätte snälla ,men de har lite dyrar bilar ..

Svar från Sydsverige Bilcenter AB

Hej Akil, vad bra att du är nöjd. Vi har bilar i alla prisklasser och hittar gärna en bil åt kunden om vi inte har den. Men vissa perioder har vi lite dyrare bilar i lager.

Anna F
Skrev om Sydsverige Bilcenter AB

Köpte BMV. Rekommenderar inte säljaren. Bilen är inte i samma skick som på provkörning.

Svar från Sydsverige Bilcenter AB

Hej Anna, Kontakta oss på 0463782890 så vi får reda ut detta då det måste blivit något missförstånd.

Petar D

Super nöjd ...👌 Rekomendera 👍

Eha S
Skrev om Sydsverige Bilcenter AB

Köpte bil hos bilcenter och gick därifrån med en otrolig känsla av oerhört bra bemötande och jättetrevliga mot sina kunder och uppfyller kundens önskemål så bra dom bara kan. Lovar att nästa kund kommer inte att vara missnöjd heller. Nästa bil blir genom Sydsverige bilcenter!

Stefan T
Skrev om Sydsverige Bilcenter AB

Blev bemött bra. Men miltalen var inte korrekt. Försäkringen var inte korrekt.

Svar från Sydsverige Bilcenter AB

Hej Stefan, Vi kommer kontakta dig inom kort så vi får reda ut ovanstående, då detta är första gången vi hör något om det, kontakta oss gärna på 046-3782890 så får vi reda ut detta.

Bilparken S
Skrev om Sydsverige Bilcenter AB

Väldigt bra service och bemötande!

Emil A
Skrev om Sydsverige Bilcenter AB

Köpte en bil för närmare 750.000:- första kontakten var bra! Men bilen jag bytte in fakturerades jag för massa grejer dom inte ville stå för trots att bilen godkänts online. Sen när min bil som jag köpte hade fel ex backspegel som inte funkar (kostar ca 7000:- att fixa så vill dom inte ha med det att göra på en bil som dom sålt för en månad sedan. Dom glömde skicka med vinterdäck och när dom levererade dem i samband med annan billeverans så skickade dom faktura på 3500:- i frakt! Så totalt har det inkommit fakturor på ca...

Svar från Sydsverige Bilcenter AB

Hej Emil, vi har försökt att kontakta dig vänligen ring oss på 046-3782890 så vi får reda ut detta.

Therese H
Skrev om Sydsverige Bilcenter AB

Dålig service lovar saker som inte hålls och återkommer inte med besked som lovat man måste jaga dom. Saknar fortfarande däcken till bilen som vi blev lovade det var över 2 månader sedan vi köpte bilen. Köp inte er bil här!!

Svar från Sydsverige Bilcenter AB

Hej Therese, vi har försökt nå dig gällande din recension för det måste blivit något missförstånd. Var vänlig ring oss på 046-3782890.

Ahmet M
Skrev om Sydsverige Bilcenter AB

Håller vad de lovar ,trevlig bemötande , hjälpsam personal . Återkommer definitivt tillbaka till Bil center AB.

Christer L
Skrev om Sydsverige Bilcenter AB

Jag köpte en Porsche Cayenne S 2008 av dom och är nöjd hittills. Dock för att ge dom fem av fem i betyg, krävs det fortsatt att dom får till ett hållbart serviceavtal med ett företag här i Halmstad (läs FordonsTeknik AB). Hälsn Christer Lundin

Svar från Sydsverige Bilcenter AB

Hej Christer, Vi kommer troligtvis att fortsätta med Fordonsteknik i Halmstad vi är i en diskussion just nu. Skönt att höra att du är nöjd.

Skarström S
Skrev om Sydsverige Bilcenter AB

Väldigt nöjd med mitt bilköp. Bra personal och service, Kommer återkomma.

Carspa I Lödde Ab C
Skrev om Sydsverige Bilcenter AB

duktiga människor som jobbar där

Azmina-valentina M
Skrev om Sydsverige Bilcenter AB

Fick ett trevligt bemötande och super service.

Inga L
Skrev om Sydsverige Bilcenter AB

Riktigt nöjd, återkommande kund hos Bilcenter Syd. Kunnig och proffsig personal. Rekommenderas varmt.