Alla kategorier Tandläkare Skåne Malmö Tandläkare Bernt Schuss AB

Tandläkare Bernt Schuss AB

Regementsgatan 10, 211 42 Malmö — Visa karta

Tandläkare nära Tandläkare Bernt Schuss AB:

Stortorget 25, MALMÖ
Vi försöker hålla korta väntetider, våra lokaler är trevliga och ljusa och vi ut... Läs mer ›
Timotej G:
Har varit hos Birgitta i ca 1 år nu, lite mer. Hon är väldigt mån om sina kunder bryr sig uppriktigt så det känns väldigt tryggt hos henne. ...

Idunsgatan 2, MALMÖ
Varmt välkomna till oss på Idunsgatan 2! Läs mer ›
Åke L:
Jag är jättenöjd på alla plan: Socialt, upplysningsmässigt, behandlingsmässigt, ekonomiskt och framförallt - resultatmässigt!

Krokusgatan 1, MALMÖ
Varmt välkomna in till Krokusgatan 1! Läs mer ›
Marcus B:
Fantastiskt bra omhändertagen av oerhört professionell och kunnig personal

Läs vad 3 kunder tycker om Tandläkare Bernt Schuss AB

• Elna  T
    Elna T skrev om Tandläkare Bernt Schuss AB
    Hesam Mojir är bästa Tandläkaren!

Jag har själv jobbat hela livet inom tandvården som tandsköterska.
    Det kunde inte blivit bättre än när Tandläkare Hesam Mojir Tog över kliniken, Tandläkarna Rylén. Jag, min man och flera andra i familjen har gått hos Hesam Mojir som patienter nu i flera år.
    Jag har gjort flera behandlingar hos honom, från vanliga lagningar till rotbehandlingar, kronor och broar.
    Han är noga, kunnig, duktig, artig, lätt på handen och alltid glad!
    Han gör mycket för oss och vi uppskattar honom.
    Jag vill rekommendera honom på det allra bästa sätt!
    Elna T gillar detta
  • Peter  M
    Peter M skrev om Tandläkare Bernt Schuss AB
    Jag har äntligen bästa Tandläkaren!

Jag har tandvårdsrädsla sedan skoltandvården och har därför endast gått till 4 andra tandläkare i mer än 50år innan jag bytte tandläkare för 3 år sedan och går nu till Hesam Mojir / Tandläkarna Rylén.

Min mun hade fallit samman, nedslitet av tandgnissling under flera år då ingen av mina tandläkare hade påpekat att jag behövde bettskena. Tänderna var lappade, lagade, sneda, fulla med sprickor och missfärgningar. Jag viste inte att jag någonsin kunde få tugga bättre eller se bättre ut i munnen igen.

Tandläkare Hesam Mojir har nu omsorgsfullt med kronor och broar i ovankäken och nedankäken gjort om alla mina tänder med ett fantastisk resultat!
    Jag ser yngre ut enligt min fru och bekanta, jag får oftast beröm för mina tänder (Kvinnor lägger så klart märke oftare än män gör :) ) och jag ler och skrattar mer då jag inte behöver skämmas för mina tänder längre. Nu har jag dessutom en bettskena som han gjort, som jag har när jag sover och som jag inte kan vara utan.

Innan vi började behandlingen hade jag och min fru ett möte med Hesam där han förklarade på modeller hur jag ser ut i munnen nu och vilken resultat jag kommer att få. Även om jag är tandvårdsrädd gick behandlingen så fint och lugnt till att jag nästan somnade i tandläkarstolen vid flera tillfällen. Det tog inte mer än några besök innan allt var klart och under tiden hade jag fina vita provisorium. Nu har det gått en lång tid sen jag fick mina nya, fasta och vackra tänder och jag är så nöjd över att jag fixade mina tänder hos Hesam.

Jag rekommenderar absolut Tandläkare Hesam Mojir, han är mycket noga och skicklig!
    Elna T, Peter M gillar detta
  • Nils  L
    Nils L skrev om Tandläkare Bernt Schuss AB
    Bra och ett lugnt bemötande. Kommer gärna tillbaka och ger gärna en eloge till både personal bakom disken och dom tandläkare ( Hesam Mojir, Kristian Berggren och Zober Jalali ) som har behandlat mig.
    dom gjorde implantat på underkäken vänster och höger sida. Då jag var lite orolig inför ingreppet, så bemöttes jag med ett stort medkännande och förståelse.
    Elna T, Peter M, Nils L gillar detta

Regementsgatan 10, 211 42 Malmö