Alla kategorier Tandläkare Skåne Malmö Tandläkare Birgitta Nogeman
Rekommenderat företag 2015 - Tandläkare Birgitta Nogeman

Tandläkare Birgitta Nogeman

Stortorget 25, 211 34 Malmö — Visa karta

Vi vet att många blir stressade när de blir kallade till tandläkaren och tycker besöken kan vara påfrestande därför tycker vi det är viktigt att vi gör allt vi kan för att skapa en lugn och trevlig miljö för att minska olusten. Våra lokaler är ljusa och vi lägger märke till små detaljer som kan göra stor skillnad, som lugn musik, och jobbar med smärtfria behandlingar.

Alla patienter är välkomna hit och vi utför alla typer av tandvårdsbehandlingar, från fluorbehandling till käkoperation. Vi försöker hålla korta väntetider för både nya och återkommande patienter.

Läs vad 47 kunder tycker om Tandläkare Birgitta Nogeman

• Marita O
    Marita O skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Både min man och jag har varit patienter hos Birgitta sedan hon startade sin praktik i Malmö 1989.
    Vi har stort förtroende för Birgitta och är mycket nöjda både med hennes proffsigt utförda arbete och vänliga bemötande, varför vi gärna rekommenderar henne.

Vänligen Marita Olsson
  • Cecilia J
    Cecilia J skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    För första gången i mitt liv har jag träffat en tandläkare som bryr sig om pacienten.
    Man känner sig välkommen och behandlingen tar den tid den tar, utan stress och mycket proffesionellt utfärda behandlingar. Min rädsla inför tandläkarbesöket är också borta !
  • Hans  S
    Hans S skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Fullt belåten med behandling av mina tänder ,dessutom lätt att prata med.

Hans Sjöbeck Malmö Nöjd patient.
  • Torulf W
    Torulf W skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Birgitta är skicklig i sin yrkesutövning och mån om att besöket också upplevs som positivt.
  • Hans B
    Hans B skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Jag har anlitat Birgitta Nogeman ända sedan hon startade eget företag. Bemötandet är alltid positivt o med glimten i ögat. Jag har fått hjälp med de flesta problem man normalt får med sina tänder genom åren. Jag bedömmer henne som skicklig och noggrann i sitt yrkesutövande och är nöjd med hennes behandlingar.
  • Vera L
    Vera L skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Birgitta hanterar min tandläkarrädsla på ett mycket bra sätt. Hon är kompetent, snabb, tålmodig och förstående.
  • Barbro H
    Barbro H skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Det är trevligt att gå till tandläkaren när man får till Birgitta Norman.
  • Susanna M
    Susanna M skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Dyrt besök, jag fick betala 1200:- för undersökning och 4st röntgen bilder, då ingick inte rengöring/tandstensborttagning. Jag fick inget kvitto pga tidsbrist.
    Fick ingen information om vad som skulle göras på nytt inbokat besök.
    omoderna och slitna lokaler.
  • Karl-magnus Ö
    Karl-magnus Ö skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Trevligt som vanligt.
    Besöket gällde årlig undersökning och reparation av en tidigare lagning
  • Bo N
    Bo N skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Helt underbar person med en stark känsla och omtanke om dig som patient! Ett personligt bemötande med allt vad det innebär!
  • Hans L
    Hans L skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Birgitta är tandläkare och har behandlat min tänder i minst 20 år. Man blir alltid bemöt med en professionalism med en familje känsla, man känner sig trygg hos Birgitta Nogeman
  • Erik R
    Erik R skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Jag har alltid varit nöjd med min tandläkare Birgitta Nogeman. Hon har ett trevligt och professionellt agerande, som inger förtroende. Vad jag kan bedöma har hon skött om mina tänder på bästa sätt under närmare 20 års tid.
  • John J
    John J skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Jag och mina tänder är mycket nöjda.
  • Yuko M
    Yuko M skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Brigitta är en duktig tandläkare som man verkligen kan lita på. Framför allt är hon väldigt trevlig och erbjuder en avkopplande miljö. Jag rekommemderar henne starkt. Tack, Brigitta!
  • Lars-åke A
    Lars-åke A skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Min tandläkare i minst 30 år! Alltid fått fin behandling, både planerad och akut!
  • Lars H
    Lars H skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Jag har varit patient hos Norman i 5 år. Detta är ett bevis på att jag är väldigt nöjd med Birgitta som tandläkare. Hon har under dessa år gett mig ett antal goda råd hur jag ska sköta mina tänder, vilket har resulterat i att jag de senaste åren inte haft problem med mina tänder.
  • Göran S
    Göran S skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Har sedan en lång tid tillbaka fått mina tänder behandlade av Birgitta och har alltid blivit trevligt och professionellt bemött. Så även denna gång då en allmän undersökning gjordes samtidigt som en tappad plomb åtgärdades. Birgittas yrkesutövning kännetecknas av bred erfarenhet, noggrannhet och skicklighet som ger mig som patient största möjliga trygghet.
  • Yngve J
    Yngve J skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Har varit patient hos Birgitta Nogeman i mer än 20 år. Under alla år har bemötandet varit perfekt vilket skapat ett fint förtroende. Alla typer av behandlingar har hon hjälpt mig med på ett förnämligt sätt.
    Hon har också alltid på ett snabbt sätt taget hand om akuta problem vilket jag
    värdesätter mycket. Som kund är jag väldigt nöjd! / Yngve Johansson
  • Kent L
    Kent L skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Jag är nöjd som vanligt. Inga speciella ingrepp behövdes!
  • Bengt P
    Bengt P skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Tandläkare Birgitta Nogeman är alltid vänlig, trevlig och omsorgstagande.
    Dessutom mycket kunnig och erfaren.
    Jag besökte Birgitta Nogeman för min årliga översyn av mina tänder.
    Jag har gått till Birgitta Nogeman sedan 1989.

Jag kan starkt rekommendera Tandläkare Birgitta Nogeman!
  • Hans-otto T
    Hans-otto T skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Alltid väldigt bra bemötande och behandling.
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Med tandläkarskräck och dålig tandhälsa mötte jag Birgitta första gången för flera år sedan. Efter vårt första samtal fick jag ett hopp om att detta problem gick att fixa. Naturligtvis blev det många jobbiga besök men min tandläkarskräck blev mindre och mindre för varje gång. När hon sedan visade mig resultatet i en spegel kunde jag för första gången på länge skratta utan att behöva hålla igen munnen. Nu flera år senare besöker jag mottagningen två gånger om året, för att försöka hålla ordning på garnityret. Hennes sätt att bemöta mig som kund är proffsigt, serviceinriktat, lugnande och trevligt utan att försköna verkligheten. Jag känner mig helt trygg i hennes händer och kan varmt rekommendera Birgitta som tandläkare.
  • Börje N
    Börje N skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Birgitta har varit min tandläkare under många år. Hennes bemötande har alltid varit lättsamt, trevligt men också på ett professionellt sätt. De behandlingar som har behövts under årens lopp har utförts på ett utomordentligt sätt.

/Börje
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Varsam på handen, trevligt bemötande, enkelt att få tider.
    Rekommenderar gärna denna tandläkare då jag är väldigt nöjd med kvaliteten på tandvården och det personliga bemötandet.
  • Per P
    Per P skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Fick en tand utdragen. Professionellt och trevligt bemötande. En tandläkare med "mjuka" händer. När jag är tvungen att gå till tandläkaren igen, så återvänder jag gärna.
  • Kim L
    Kim L skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Jeg har altid fået en rigtig fin behandling hos Birgitta. Hun er altid venlig og imødekommende og ikke mindst flexibel når der er brug for det.
    Jeg har brugt hende i flere år nu og er meget tilfreds.
    Jeg synes hun er meget professionel og mit indtryk er, at hun ikke går på kompromis, men altid sikrer sig at det hun har lavet er 100% i orden.
    Jeg har fået lavet kroner, rodbehandlinger og almindeligt tandeftersyn og har aldrig haft grund til at klage.
  • Björn A
    Björn A skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Sökt tjänst: Tandvård.
    Ett professionellt bemötande och bra dialog patient - tandläkare. Birgitta visade sig vara en mycket skicklig tandläkare och hennes behandlingar har medfört at min tandstatus förbättrats avsevärt.
    Björn Assarsson
    Malmö
  • Nerina K
    Nerina K skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    God service, lätt att få hjälp i akuta situationer.
  • Anders A
    Anders A skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Jag är väldigt nöjd med Tandläkare Birgitta Nogeman.
    Har gått hos henne i 23 år.
  • Håkan J
    Håkan J skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Birgitta är inte bara trevlig utan snabb och proffsig dessutom.
    Jag är mycket nöjd!
  • Maria C
    Maria C skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Birgitta är effektiv.. duktig.. är uppmärksam på att allt ok med patienten.. tar den tid som behövs.. väldigt snäll o hjälpsam o omtänksam.. Klart den bästa tandläkaren sedan jag var barn.
  • Monica S
    Monica S skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Birgitta Nogeman är en mycket skicklig och omtänksam tandläkare. Hon är mycket mån om sina patienter, ser till att alla får maximal hjälp. Dessutom har hon en underbar humor. Rekommenderar henne varmt,
    Monica
  • Robert Y
    Robert Y skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Birgitta är väldigt lugn och harmonisk och tar hand om mig som patient på allra bästa sätt.
    Har gått i flera år nu och alltid varit nöjd.
    Gör aldrig något onödigt som vissa andra tandläkare kan göra..
    Rekommenderas varmt!
  • David L
    David L skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Tycker att hon är en bra tandläkare. Även för en som inte gillar att gå till tandläkaren
  • Jacob A
    Jacob A skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Mycket duktig och trevlig. Jag rekommenderar starkt.
  • Joel R
    Joel R skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Mycket vänlig och kompetent. Hon botade min tandläkarskräck så jag skulle definitivt rekommendera Birgitta.
  • Ulf J
    Ulf J skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Kunnig. Gör alltid ett bra jobb
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Väldigt lugn och kompetent tandläkare som jag varmt rekommenderar!
  • Majbrit N
    Majbrit N skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Har regelbunden kontakt med Birgitta Nogeman, 2 gånger per år.
    Bedömning av tandstatus. Borttagning av eventuell plack. Tandröntgen
    Info om egna åtgärder. Mycket bra bemötande.
  • Vera L
    Vera L skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Kontroll 2 ggr per år, rengöring, röntgenbilder.
  • Ted E
    Ted E skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Då har jag hittat min tandläkare, mina tänder är väldigt känsliga men hon fixade det utan större problem. Ses nästa år Birgitta.
  • Staffan K
    Staffan K skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Har gått hos Birgitta i många år.
    Har alltid blivit väl bemött och extremt väl behandlad.
    Kan varmt rekommendera Birgitta!
  • Yiassou B
    Yiassou B skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Jag har panikskräck för tandläkare! Vanligtvis går jag på en specialklinik för tandvårdsrädda...
    Vad gör man då om man får tandvärk och befinner i Skåne!? Tack gode gud fick jag Birgitta Nogeman rekommenderad av en vän!
    Trevligt och tryggt bemötande! Birgitta är en duktig och skicklig tandläkare! Hon berättade hela tiden vad hon gjorde vilket lugnade mig. Hon är även en god lyssnare vilket uppskattades av mig. Jag fick en bra bedövning och kände ingenting! Hon får mina varmaste rekommendationer!
    Jag önskar bara hon kunde flytta sin praktik till Stockholm...
  • ebbank e
    ebbank e skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Med ett strålande leende hämtades jag i väntrummet och eskorterades sedan in i det fräscha undersökningsrummet. Birgitta berättade vad som skulle ske under undersökningen vilket genast fick mig att inse att jag var i trygga händer! Besöket var utan tvekan en behaglig upplevelse. Jag har redan bokat min nästa tid hos Birgitta!
  • Lars B
    Lars B skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Enormt bra tandläkare. Hela arbetet utfördes fantastiskt smidigt allt från undersökning bedövning och till lagningen. Jag kände mig mycket bekväm hela tiden. Hedanefter kommer jag alltid gå till Birgitta.
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Otroligt mjuk på handen. Kändes mkt bra och Birgitta var väldigt professionell i sitt bemötande under hela behandlingen. Kan varmt rekommendera henne!
  • Per S
    Per S skrev om Tandläkare Birgitta Nogeman
    Otroligt trevlig och kunnig tandläkare. Rekommenderas för er med tandläkarskräck!

Tusen tack
    Visdomstanden