Tandläkare Leif Jangenstål

Tandläkare Leif Jangenstål

Ring 08-31 53 31 tandlakare-leif-jangenstal.se
4.3

Välkomna till en av Stockholms mest erfarna Tandläkare på all tandvård för vuxna. Vid Odenplan finns Tandläkare LEIF JANGENSTÅLs privatmottagning och han är känd för sina varsamma behandlingar och låga avgifter som går exakt efter referensprislistan. Vi erbjuder en rad olika behandlingar såsom allmäntandvård, akuttandvård, estetisk...

7 omdömen om Tandläkare Leif Jangenstål

MIKAEL P
Skrev om Tandläkare Leif Jangenstål

Den mest inkompetenta tandläkare som varit i min mun. Pga han så har jag idag en tillfällig plastskena fram i överkäken som är fruktansvärt jobbig. Allt pga att Jangestål gör den i två delar men Värst av allt sätter den på ruttna tandrester. Eftersom Fkassan betalat ut sitt bidrag för behandlingen så står jag där utan både pengar och framtänder.

DentOn Tandvård
4.9/5 i betyg av 537 omdömen 4.9 av 537 omdömen
BadgeTwoYears

Henrik V
Skrev om Tandläkare Leif Jangenstål

Seriös och ingående analys av situationen. Bra förklaring av behov av åtgärder. Adekvata åtgärder såvitt jag kan bedöma.

Stina B
Skrev om Tandläkare Leif Jangenstål

Årlig tandkoll! Han var trevlig, rolig och tillmötesgående

Farsta Tandvårdsteam
4.8/5 i betyg av 731 omdömen 4.8 av 731 omdömen

Alltid trevlig och tillmötesgående personal. Väldigt noggranna och kunniga i sitt yrke. Känner stort förtroende.

Marc S
Skrev om Tandläkare Leif Jangenstål

Ordentlig och professionell, vänlig och lätt att prata med, förklarar och svarar på frågor.

Afrore S
Skrev om Tandläkare Leif Jangenstål

Årlig undersökning. Väldigt fint bemötande. Förklarar saker noggrant. Allt för att behålla fina tänder så långt man lever 😁 Fick en massa tips, det uppskattar jag. Jag är jättenöjd med besöket👌

Mikael S

Kunnig, noggrann, trevlig, Snabb

Leena D
Skrev om Tandläkare Leif Jangenstål

Skulle dra ut en tand. Var rädd men fick god hjälp. Lugnande o vänlig bemötande. Förklaring under ingreppet vad som skedde osv. Nöjd