Alla kategorier Övrigt Uppsala Enköping Tandläkarhuset Enköping

Tandläkarhuset Enköping

Torggatan 28C, 745 31 Enköping — Visa karta

Vi som jobbar på Tandläkarhuset vet hur viktigt det är att ge dig en bekväm och betryggande vårdupplevelse och vi är stolta över att kunna erbjuda dig detta. Vi är även stolta över att kunna erbjuda dig allt från allmäntandvård till specialiserad tandvård på vår klinik. Vi ställer upp för våra patienter och om olyckan är framme erbjuder vi en tid samma dag. Vi prioriterar ett personligt omhändertagande i en lugn miljö, med respekt för dina behov och önskemål. Vi ser till att du blir kallad för undersökning i rätt tid och vid akuta besvär får du komma så snart du behöver. Att ha en egen privattandläkare innebär långsiktigt ansvar och personkännedom. Vi är anslutna till Försäkringskassan och följer Tandvård- och Läkemedelsverkets (TLV) referensprislista.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 1 kund tycker om Tandläkarhuset Enköping

• Anders J
    Anders J skrev om Tandläkarhuset Enköping
    Rekommenderas varmt! Trevligt bemötande och jag fick snabb hjälp! En tandläkare som tar sig tid för tandvårdsrädda!

Torggatan 28C, 745 31 Enköping