Alla kategorier Tandläkare Skåne Malmö Tandläkarna Rylén

Tessins Väg 8, 217 58 Malmö — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Tandläkarna Rylén

• Sanna B
    Sanna B skrev om Tandläkarna Rylén
    Hesam är en mycket skicklig tandläkare som hjälp mig med min tandvårdsrädsla. Han är lugn och tar sig tid för att bearbeta rädslan. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Ola M
    Ola M skrev om Tandläkarna Rylén
    Jag behövde ny tandläkare när jag flyttade tillbaka till Malmö, valde att ringa Hesam av en slump för det låg nära bostaden.
    Ångrar inte detta!
    Han är lugn och metodisk, förklarar på ett pedagogiskt och utförligt sätt vad han önskar göra och varför.
    Som vissa andra är jag inte helt tillfreds när jag ligger i tandläkarstolen men Hesam är lyhörd för detta och agerar därefter. Jag känner mig trygg i hans vård och skulle aldrig fundera på att byta tandläkare nu.
    Letar du efter en professionell tandläkare med bred kompetens så skulle jag rekommendera Hesam. Läs mer
  • Peter  M
    Peter M skrev om Tandläkarna Rylén
    Jag har äntligen bästa Tandläkaren!

Jag har tandvårdsrädsla sedan skoltandvården och har därför endast gått till 4 andra tandläkare i mer än 50år innan jag bytte tandläkare för 3 år sedan och går nu till Hesam Mojir / Tandläkarna Rylén.

Min mun hade fallit samman, nedslitet av tandgnissling under flera år då ingen av mina tandläkare hade påpekat att jag behövde bettskena. Tänderna var lappade, lagade, sneda, fulla med sprickor och missfärgningar. Jag viste inte att jag någonsin kunde få tugga bättre eller se bättre ut i munnen igen.

Tandläkare Hesam Mojir har nu omsorgsfullt med kronor och broar i ovankäken och nedankäken gjort om alla mina tänder med ett fantastisk resultat!
    Jag ser yngre ut enligt min fru och bekanta, jag får oftast beröm för mina tänder (Kvinnor lägger så klart märke oftare än män gör :) ) och jag ler och skrattar mer då jag inte behöver skämmas för mina tänder längre. Nu har jag dessutom en bettskena som han gjort, som jag har när jag sover och som jag inte kan vara utan.

Innan vi började behandlingen hade jag och min fru ett möte med Hesam där han förklarade på modeller hur jag ser ut i munnen nu och vilken resultat jag kommer att få. Även om jag är tandvårdsrädd gick behandlingen så fint och lugnt till att jag nästan somnade i tandläkarstolen vid flera tillfällen. Det tog inte mer än några besök innan allt var klart och under tiden hade jag fina vita provisorium. Nu har det gått en lång tid sen jag fick mina nya, fasta och vackra tänder och jag är så nöjd över att jag fixade mina tänder hos Hesam.

Jag rekommenderar absolut Tandläkare Hesam Mojir, han är mycket noga och skicklig! Läs mer
    Peter M gillar detta
  • Nils  L
    Nils L skrev om Tandläkarna Rylén
    Bra och ett lugnt bemötande. Kommer gärna tillbaka och ger gärna en eloge till både personal bakom disken och dom tandläkare ( Hesam Mojir, Kristian Berggren och Zober Jalali ) som har behandlat mig.
    dom gjorde implantat på underkäken vänster och höger sida. Då jag var lite orolig inför ingreppet, så bemöttes jag med ett stort medkännande och förståelse. Läs mer
    Peter M, Nils L gillar detta
  • Barbara K
    Barbara K skrev om Tandläkarna Rylén
    25/8 har jag haft implant operation i underkäket.
    Jag hade högre förväntningar efter operationen.
    Möjligen att jag inte har fåt allt information före operationen, Läs mer
    Mia G gillar detta

Tessins Väg 8, 217 58 Malmö