Utmärkt bemötande och behandling ,som alltid!😎
TBN Tandhälsa
Om företaget
Söker du en tandläkare i Spånga? Här på TBN Tandhälsa har vi över 30 års professionell erfarenhet inom tandvård och jobbar med patientens önskemål och förutsättningar i fokus. Hos oss blir du väl omhändertagen av professionell personal och får uppleva en lugn och harmonisk atmosfär med ett personligt bemötande i moderna lokaler....
1027 omdömen om TBN Tandhälsa
Sedan starten hos Reco 2014
Mycket vänligt bemötande, förklarade mycket tydligt vad som måste göras,
Duktigt och trevligt bemötande
utmärkt och mycket kunnigt bemötande
Duktig och vänlig tandhyginist.
Personalen är kunnig och professionell. Behandlingarna är väl utförda och bemötandet är trevligt och omhändertagande. Kliniken är ren och man känner sig trygg i deras händer.
Väldigt trevligt bemötande. Tandhygienisten ( Lotta) var noggrann och förklarade tydligt hur jag kan ta hand om mina tänder på bästa sätt. Jag fick tips om tandborstning och rengöring mellan tänderna. Efter behandlingen kändes mina tänder rena och fräscha. Jag är nöjd med besöket.
Fantastiskt trevlig personal, bra och snabb behandling.
Kunnig o duktig personal.kan sitt jobb.har gått där i över 30 år.
Tandhyg Lotta är den bästa hygenisten jag träffat
Alltid trevligt att träffa Lotta
Supernöjd! Känns alltid som man är i trygg händer hos TBN tandhälsa. Kompetent personal, alltid bra bemötande! Rekommenderar både familj och vänner att gå hit.
Så trevliga, kunniga, pedagogiska och omhändertagande
Trevligt mottagande och duktig tandläkare
Yrkesmässigt är verksamheten på elit nivå. Jag fått ett proffsigt behandling. Paula, tandläkare varit mycket Noggrannare än alla andra tandläkare som jag har träffat under de gångna åren. Personalen varit mycket mötesgående och en trevlig miljö. Hälsning Farrin
Alltid fint bemötande ni är bäst Tack !
Kunnigt, seriöst och trevligt bemötande. Mycket bra.
Tryggt, trevligt och proffsigt
Jag var hos tandhygienisten Lotta och som vanligt fick jag mina tänder proffesionellt rengjorda. Dessutom ett fantastiskt bemötande!
Trevligt och proffsigt bemötande Lotta levererar alltid hög kvalitet, noggrann och kunnig Lotta är min huvudsakliga kontakt hos TBN Tandhälsa. Hon gör rent mina tänker och det är alltid bra resultat och ett trevligt möte.
Man blir alltid mycket bra bemött på TBN Tandhälsan. Det var en årlig kontroll hos en mycket trevlig tandhygienist ,förväntningarna är att man inte har några hål , men samtidigt är det bra om dem upptäcker något som inte är bra, så att det går att åtgärda i tid innan det blir värre. Sammanfattningen är att man blir väl omhändertagen på TBN Tandhälsa av en mycket kunnig och trevlig personal.
Trevligt mottagande, väl omhändertagen,bra info, kändes tryggt.
Super trevlig och professionell tandhygienist!!!
Bra tandläkare men nu har det fläskat på priset rejält sen 2025, 2600kr för undersökning och tandstens borttagning. Tråkigt, får se om jag ska byta nu.
Hej Richard, tack för din feedback och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vi är glada att höra att du är nöjd med tandvården hos oss, samtidigt som vi har förståelse för att kostnaden kan upplevas som hög. Vi strävar alltid efter att hitta en bra balans mellan att leverera hög kvalitet och en prissättning som känns rimlig för våra patienter. Hör gärna av dig till oss om du vill diskutera olika behandlingsalternativ eller upplägg framöver. Vi försöker alltid anpassa behandlingen utifrån patientens...
Mjukt och fint men ändå noggraqnt
Suverän tandläkarklinik .Jag har gått dit i över 30 år och har alltid varit mycket nöjd .
Professionell och utmärkt mottagning.
Det gick smidigt att boka. Behandlingen började på utsatt tid och utfördes av en kompetent tandläkare. All personal var trevlig och tillmötesgående.
Ny tandläkare för mig men han var mycket trevlig.
Bra bemötande under mitt besök. Bra hjälpmedel och verktyg. En liten nackdel är röntgenplåtarna som är väldigt otympliga och stora. Borde kunna göras smidigare med dagens teknik.
Trevligt och bra bemötande. Noggrann och proffsig undersökning och tydlig information och vad som behöver åtgärdas.
Mycket gott bemötande ger stor tillit och förtroende
Första besöket hos TBN Tandhälsa. Jättebra.
Professionellt och vänligt bemötande!
Mycket trevligt bemötande, tandläkaren försiktig på handen.
Alltid lika nöjd med Tandhygienisten Lotta. Hon är toppen.
Super bra super bra bästa bästa
Jag är Mycket nöjd! Allt var bra
Bra och smidigt bemötande! Trevlig personal
Vänligt och professionellt. God hygien.
Alltid trevliga och tänker på patienterna.
Har alltid blivit föredömligt bemött!😊
Informativt och bra behandling
Det var ett jättebra bemötande
Har varit kund där i många år. Blev väldigt bra bemött. Ett ganska akut besök, då en bit av en tand gått sönder.
Mycket trevligt bemötande samt trevlig personal.
Som alltid oklanderligt bemötande och suverän behandling. Alla rekommenderas TBN!
Trevligt bemötande och duktig personal
Blev vänligt bemött, är väldigt nöjd med behandlingen. Återkommer nästa år🌷
Bra bemötande på TBN och bra kvalitet