Alla kategorier Begagnade bilar Skåne Bjuv TDH Bil

TDH Bil

Spannmålsgatan 10, 267 76 Ekeby — Visa karta

Välkommen till TDH Bil!

Har du börjar kika på ny bil eller funderar du bara på att sälja din gamla? Att köpa bil kan vara klurigt då det är viktigt bilen är i så fullt gott skick som säljaren utger den för att vara.
Med 12 års erfarenhet är vi på TDH Bil företaget att lita på när det kommer till kvalitet och kundservice. Hos oss hittar du handplockade begagnade bilar med full servicehistorik och god utrustningsnivå.

Med oss på TDH Bil köper du tryggt och säkert din bil. Var smart och ta en titt in hos oss i Ekeby, bara 15 km från Helsingborg. Vi ser till dig som kund och ger dig vårt fulla fokus, så att du ska bli så nöjd som möjligt. Varmt välkommen!

Läs vad 70 kunder tycker om TDH Bil

• 2019-08-16

Joacim L skrev om TDH Bil
    Bästa service och kunnig personal
    Häls Joacim Läs mer
  • 2019-08-14

Magnus L skrev om TDH Bil
    Köpte en Passat GTE 2016 på knappt 3000mil och toppskick. Det var dags för 3000 mil service och skivbromsar hade inte använts så de var kassa, Dardan fixade utan problem.

Har ägt 12 bilar, både nya och gamla från 5000-500000kr och detta var den smidigaste av alla bilaffärer. Mycket fin bil. Läs mer
  • 2019-08-08

Samir G skrev om TDH Bil
    Köpte en Audi A3 Sedan som jag är väldigt nöjd med. Fick väldigt fint bemötande av Dardan på TDH Bil vilket gör att man känner sig trygg. Mycket fin lokal och god kaffe har dom med 😊 kommer garanterad köpa min nästa bil där igen! Läs mer
  • 2019-08-05

Dafina H skrev om TDH Bil
    En fantastisk bilhall med oerhört trevlig personal, fantastiskt kundbemötande. Första gången jag känner att en säljare inte tvingar på dig ett köp utan verkligen vill ditt bästa. Läs mer
  • 2019-08-03

Anton A skrev om TDH Bil
    Bra service och bra försäljare Läs mer
  • 2019-08-01

Davinder S skrev om TDH Bil
    Jag köpte en Volvo xc60, 2017 som jag såg på blocket. Jag träffade där Dardan Hoxha som ägde företaget. Han var trevlig, och lätt att prata med. Lätt att diskutera om priset, väl förklaring på bilen. Jag är nöjd med bilköp hos TDH Bil. Läs mer
  • 2019-07-25

Vullnet J skrev om TDH Bil
    Köpte xc60.
    Allt gick ju galant och smidigt, provkörde en runda och det behövdes inte mer än så.
    Säljaren och ägaren visste va dem gjorde. Fräsch och fin lokal.
    Nästa bilköp blir nog hos TDH igen Läs mer
  • 2019-07-25

Björn E skrev om TDH Bil
    Sambon och jag köpte vår nya XC60 av Dardan på TDH bil,
    Kundbemötandet var suveränt, och det var fullt fokus på att vi skulle bli nöjda med våran nya bil!

Deras tidsbokningsystem var bra, för det blev ingen stress och man kunde sitta ner i lugn och ro och prata.

Det var nog den smidigaste och proffsigaste bilaffär jag varit med om. Inget onödigt säljarsnack som det kan bli på många bilfirmor. det var somsagt bara fokus på att vi skulle bli nöjda, och det blev vi!

Tack för en bra affär

// Björn & Elin. Läs mer
  • 2019-07-22

Pia M skrev om TDH Bil
    Vi köpte en Volvo XC60 2016 i mycket fint skick som vi är väldigt nöjda med. Mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Stefan F

2019-07-19

Stefan F skrev om TDH Bil
    Mycket trevligt och bra bemötande på alla sätt, inget att klaga på. Köper garanterat nästa bil av TDH igen. Läs mer
  • Burim S

2019-06-29

Burim S skrev om TDH Bil
    Köpte en Volvo xc70(2016). Väldigt trevligt och tillmötesgående. Jag har verkligen fått gehör för mina åsikter ang. något snedsklitna bakhjul(fick två nya hjul utan extra kostnad), viss obehaglig odör(har fått en extra rekond, utan extra kostnad).
    Trygg och behagligt bilköp!
    All in all - strålande upplevelse!
    /Elin & Burim Läs mer
  • Aram F

2019-06-20

Aram F skrev om TDH Bil
    Köpte en Volvo xc60 väldigt nöjd med bemötande från säljaren. Jätte trevlig .

Mina förväntningar på bilen var högs och företaget leverera exakt enligt beskrivning .
    Rekommenderar starkt ! Läs mer
  • Azam S

2019-06-16

Azam S skrev om TDH Bil
    Hjälpsamma, trevliga, bästa bilaffär man kan göra!!
    Rekommenderas varmt!! Läs mer
  • 2019-06-14

Rikard B skrev om TDH Bil
    Mycket trevligt och kunnigt bemötande. Affären gick smidigt och nu har jag en fin ny begagnad bil. Jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • Per Erik J

2019-06-03

Per Erik J skrev om TDH Bil
    Köpte en bil. Super nöjd med både bil och personal.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-06-01

Åsa A skrev om TDH Bil
    Vi är väldigt nöjda med TDH BIL. Ägaren kom in på en röd dag för att hjälpa oss med vårt bilköp, torrs att han skadat sig under förmiddagen. Han tog god tid på sig att visa oss bilen samt att vi skulle känns oss nöjda med köpet.
    Vi vill varmt rekommendera denna bilfirma.
    Vi är jättenöjda med vårt köp och kommer rekommendera vänner dit. Läs mer
  • 2019-06-01

Taha Q skrev om TDH Bil
    Grym upplevelse!

Dradan på TDH BIL kan det här med kund service!! Inom loppet utav 24 timmar hjälpte han oss med att leverera en super fin Mercedes E class.

Jag rekommenderar THD BIL och ser fram emot ytligare eventuell bil affär. Läs mer
  • Erik B

2019-05-10

Erik B skrev om TDH Bil
    Jag köpte en begagnad f d företagsbil som var prisvärd, välutrustad och i gott skick. Mycket bra bemötande och transparens, de har fattat det här med kundperspektivet. Gott kaffe också. En genomgående positiv upplevelse. Läs mer
  • Ola N

2019-05-07

Ola N skrev om TDH Bil
    Köpte en Passat GTE av TDH bil. Mycket nöjd med hela affären och kan starkt rekommendera dem. Vi kommer komma tillbaks när det är dags för nästa bil. Läs mer
  • Henrik P

2019-05-05

Henrik P skrev om TDH Bil
    Tack för ett tryggt bilköp, med väldigt trevlig och glad personal. Köpte en BMW 320d Touring -14 och är oerhört nöjd med bilen och speciellt skicket den var i. Säljaren ringde dagen efter och frågade hur det gick och det samtalet säger en hel den om hur företaget är.
    Bara positivt från min sida, kommer garanterat att hålla koll på deras bilutbud framöver 👍🏻
    Mvh Henrik fr.Ystad 🤗 Läs mer
  • Thomas H

2019-05-03

Thomas H skrev om TDH Bil
    Köpte en NV 400 Lätt lastbil av TDH bil
    Mycket vänliga och tillmötesgående.
    Bra pris redan, men dom servade och besiktigade bilen och la på sommardäck innan jag fick den, detta var inte något som var överenskommet men enormt generöst och vänligt.

Efter en månad strulade bromsarna och TDH bil tog fakturan utan att blinka fast jag gjorde det på en annan verkstad.

Köper jag fler begagnade bilar så kontaktar jag denna firman först.

MYCKET nöjd kund. Från Vellinge
    Speciellt tack till Dardan för super service. Läs mer
  • Kristoffer H

2019-05-03

Kristoffer H skrev om TDH Bil
    Köpte en Passat GTE av 2017 års modell samt inbyte av min BMW 520d Touring 2011.
    Det må ligga en liten bit ut men vilken fin anläggning de har.
    Hade inte mycket förhoppningar med tanke på tidigare bilköp men blev faktiskt extremt positivt överraskad att Dardan som har TDH inte är som gemene bilförsäljare. En smidig affär samt en uppföljning efteråt som jag aldrig tidigare upplevt. Jag köpte bilen som den var i vetskap om att det snart var dags för service på bilen. Priset jag fick för min egen samt köpesumman för Passaten gjorde att jag kände mig nöjd med priset men Dardan insisterade att han skulle stå för en del av servicekostnaden utan att jag nämnde det vid uppföljningen. Slutade med att han tog hälften av servicekostnaden!
    Kan definitivt rekommendera Dardan och TDH Bil då han ger ett mycket bra första intryck och inte är så "på" som andra bilförsäljare kan vara samt att han är extremt mån om dig som kund så man känner att man gjort en bra affär. Läs mer
  • 2019-05-02

Jan A skrev om TDH Bil
    Köpte en Honda Civic 1.6 dtec - 18, bytte in min gamla bil och är mycket nöjd med både bil och affär.
    Mycket seriöst och trevligt bemötande av företaget och säljare!
    Mycket nöjd kund! Läs mer
  • 2019-05-02

Kardas B skrev om TDH Bil
    Köpte en Volvo xc60 som jag är väldigt nöjd med.
    Mycket trevligt bemötande! Rekommenderar TDH BIL till alla. Läs mer
  • Ahmad K

2019-04-30

Ahmad K skrev om TDH Bil
    Var där egentligen bara för att titta och inte planerat på att köpa något, men Dardan som hjälpte oss på plats var så trevlig och tog verkligen sin tid med oss, fast än hans arbetsdag var slut. En super kille verkligen. Mycket nöjd med min nya VW tiguan ❤❤ Läs mer
  • 2019-04-30

Peter A skrev om TDH Bil
    Precis köpt en fantastisk BMW M3 hos TDH Bil. Mycket trevligt kundmottagande. Väl omhändertagen och fantastisk trevlig personal med Dardan i spetsen 👍🏻😊
    Stort tack! /Peter Läs mer
  • 2019-04-30

Petra J skrev om TDH Bil
    Pålitliga, trevliga, hjälpsamma och mycket serviceminded! Vi är väldigt nöjda med vårt bilköp. Läs mer
  • Johan P

2019-04-24

Johan P skrev om TDH Bil
    Ett mindre bilföretag med en otroligt kompetent och trevlig säljare! Hittade min bil här genom en annonssida och ringde direkt sent på kvällen när jag såg den, men han svarade och det var inga konstigheter alls. Rekommenderas starkt! Mvh Johan Läs mer
  • Petter G

2019-04-24

Petter G skrev om TDH Bil
    En bilhandlare med flera fina bilar i hallen och som har förstått värdet i att ta hand om sina kunder.
    Ägaren till firman berättade öppet och ärligt om bilens (få) små skavanker och vi förde utifrån det ett resonemang kring priset tills båda var nöjda.
    Därefter fick jag hjälp med inbyte, finans och försäkring enligt mina önskemål. 1,5h senare hade jag lämnat min gamla bil och rullade ut i den nya.
    Kan varmt rekommendera TDH bil och kommer att återvända när det är dags igen. Läs mer
  • Ronnie N

2019-04-23

Ronnie N skrev om TDH Bil
    Jag kom till TDH bara för att se deras utbud efter en rekommendation av en kollega. Körde en timme för att komma dit. Mycket professionella och vänliga. Fick ett gott intryck av dem och jag är mycket nöjd med mitt köp av en Volvo XC90 hos dem. Läs mer
  • Alessio R

2019-04-21

Alessio R skrev om TDH Bil
    Planen var inte att köpa en BMW just nu, bara känna lite på bilen. Men det blev ett köp! Från första gången vi steg in på TDH Bil, till vi körde därifrån med vår nya BMW, så har allt varit en positiv upplevelse. Vänligt och trevligt bemötande, professionell, hjälpsam och alltid tillgänglig. Kan verkligen rekommendera TDH Bil! Och vi kommer säkert tillbaka för nästa bil. Läs mer
  • Shahab F

2019-04-08

Shahab F skrev om TDH Bil
    Besökte TDH bil 5:e april och fick min fina XC60 lördag 6:e april. Kompetent personal som ordna med finansiering på nolltid. Ägaren svara även på samtal efter stängning, otroligt hjälpsamma. Jag kan rekommendera varmt TDH bil. Läs mer

Mustaf H skrev om TDH Bil
    Mycket bra och proffesionell bilförsäljare. Utmärkt kundbemötande. Kommer tillbaka när jag ska byta in min nya pärla mot något nytt. Läs mer

Johannes Å skrev om TDH Bil
    Jag var osäker på en mindre bilhandlare men blev positivt överraskad av den service och mottagande jag fick. Nöjd med dealen och fått mycket bra attention på de frågor jag haft efter köpet! Läs mer

Ali S skrev om TDH Bil
    Köpte en bil och blev väl bemött, kanon service och en fin Volvo s60 blev det för mig :) kan varmt rekommendera TDH BIL. Läs mer
  • Alen G

2019-03-21

Alen G skrev om TDH Bil
    Det är den trevligaste och mest kompetenta bilhandlaren som jag haft att göra med. Hjälpsam,trevligt bemötande från första början! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-03-20

Johan S skrev om TDH Bil
    Mycket öppen och trevlig säljare! Läs mer
  • 2019-03-15

Florin P skrev om TDH Bil
    Fick köpa bilen på samma dag när jag provkörde den.
    Dardan är en underbar människa, fick av honom alla info och lite mer.
    En riktig fin upplevelse alla bilfirmor skulle kunna erbjuda.
    Tack för allt hjälp Läs mer
  • Fidde B

2019-03-12

Fidde B skrev om TDH Bil
    Bra bemötande och säljare som håller vad de lovar.
    Vi kommer förmodligen köpa fler bilar hos TDH Bil. Läs mer
  • 2019-03-08

Helena H skrev om TDH Bil
    Köpte en bil.
    Fick bra information och mycket god service.
    Kan rekommendera TDH Bil till andra kunder. Läs mer
  • 2019-03-06

Barbro H skrev om TDH Bil
    Rekommenderar denna bilfirman och försäljaren! Väl bemött. Köpte en fin Volvo xc60. Vi åker dit vid nästa bilköp. Läs mer
  • 2019-03-04

Magnus L skrev om TDH Bil
    Trevlig och engagerad säljare som leverade en service utöver det vanliga. Rekommenderar varmt TDH bil!
    /Bmw 520 touring Läs mer
  • 2019-03-04

Metti H skrev om TDH Bil
    Köpte 3 bilar av de, väldigt nöjd. Jag är så glad att jag har köpt den första bilen från de, så jag har en professionell firma att komma till när jag behöver byta bil för 4:e gången! Läs mer
  • 2019-02-23

Jaroslaw W skrev om TDH Bil
    Jag är jättenöjd med bilen och det var jättebra personal som hjälper kunden osv, så att jag är super nöjd med mitt köp. Nästa gång jag ska köpa en ny bil så är jag 100% att jag kommer till er igen. Läs mer
  • Patrik T

2019-02-21

Patrik T skrev om TDH Bil
    La upp min s60 på blocket och blir kontaktad av tdh bil där dom vill köpa bilen av mig. Säger bara äntligen en bilfirma som är seriös och inte ger skam bud.
    Från första samtalet till försäljningen av bilen så har TDH bil varit super bra att ha och göra med.
    Säljaren på tdh är en person som jag defentivt kommer att köpa fler bilar av.

Om det hade funnits mer poäng att ge än 5/5 så hade jag gjort de. Äntligen har man hittat en bilfirma att lita på. Läs mer
  • 2019-02-20

Joackim Ö skrev om TDH Bil
    Köpte en Volvo xc70 D4 2016.

Jag blev bemött på ett bra och professionell sätt och fick bilen levererad i fint skick och nybesiktigad.

Hade förhoppning att få ner priset lite mer än vad jag lyckades med. Men fick till en relativt bra deal kombinerat med en mycket bra 12-månaders försäkring.

Ser bilhandlaren som väldigt seriös och hjälpsam.

Kort och gott. God service ger gott rykte! Läs mer
  • 2019-02-20

Tabarak S skrev om TDH Bil
    Trevlig säljare! Mycket bra bemötande och vi fick köpt en fin Volvo. Läs mer
  • 2019-02-19

Dalya S skrev om TDH Bil
    Jätte trevlig personal. Tog hand om mina önskemål och det bästa var kundbemötandet! 5+ Om man skulle kunna brtygsätta mer! Läs mer
  • 2019-02-19

Sabur Y skrev om TDH Bil
    Köpte en v90 igår kväll, skönt att dom kunde ha öppet lite längre så man han ta sig ditt efter jobbet.
    Super bra service och kund bemötande. Nästa bil kommer att bli där igen. Läs mer
  • 2019-02-18

Fredrik L skrev om TDH Bil
    Vi sålde vår personbil genom TDH bil som förmedlade tjänsten till oss. Vi blev enbart proffesionellt bemötta och fick hjälp med allt från recond till överlämningen till köparen. För oss gick försäljningen dessutom snabbt vilket självklart var väldigt positivt. Vi rekommenderar varmt TDH bil. Läs mer

Spannmålsgatan 10, 267 76 Ekeby