Therese Ström Advokatbyrå AB

• Reco tipsar!
    Juristbolaget
    4.9 / 5 i betyg — 65 omdömen
    Badge2020
    "Det gällde bouppteckning för min make Sven Vestlund och jag var ledsen men mest nervös. Mina kontakter med Hedemora Begra vningstjänst är"
    Maj-Britt V
  • 2019-03-07

Nathalie Nathalie skrev om Therese Ström Advokatbyrå AB
    Mycket nöjd!!! Grym och engagerad advokat som vet vad som är bäst för klienten. Har funnits där under hela resans gång. Läs mer
  • Rica F

2017-03-13

Rica F skrev om Therese Ström Advokatbyrå AB
    VARNING!!!! Välj inte Therese Ström hon får en konflikt att eskalera och är inte lyhörd för klienten och bryr sig inte alls om vad som är bäst för barnen! Vedervärdigt ombud! Läs mer
  • Sponsor
    Anna Rinman Familjerättsbyrå
    4.9 / 5 i betyg — 8 omdömen
    "Anna har varit mig behjälplig och tillmötesgående. Noggrann och gett mig råd hela tiden - har aldrig varit i Tingsrätten tidigare! Det"
  • Vasily E

2013-10-27

Vasily E skrev om Therese Ström Advokatbyrå AB
    Full lögnare, Försvarade pappa som 3 gg svårt slagit sitt litet barn, fans både vitne och inspelning och FOTT ENSAM VÅRDNAD för honom, medan mamma varit i uttlandet med barn och viste inte alls att man lämnade ansökan par dagar före resa och det blir förhandling . Läste hennes "artikel" - vilken ursel kräk, det är barnets sämsta som hon ute och bara pengar, pengar, pengar Läs mer

Bästa Juristerna nära Therese Ström Advokatbyrå AB:

Monica N Monica N tycker:
“Anna har varit mig behjälplig ...” Läs mer
Juristbolaget (975m)
Rättsakuten (1.5km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte