Ticmate AB

Nygränd 10, 111 30 Stockholm — Visa karta

Ticmate är en av de ledande aktörerna i Europa när det kommer till internationell försäljning av biljetter och resor till olika typer av evenemang som t.ex. musikalbiljetter, teaterbiljetter, fotbollsbiljetter och biljetter till andra sportevenemang.
Torggatan 1, 72215, VÄSTERÅS
Kenzan Tours
Henriette E:
TACK FÖR EN UNDERBAR RESA TILL CUBA KENZAN TOURS!! VI HAR HAFT DET BRA FRÅN BÖRJAN TILL SLUT. TOPP BETYG FRÅN MIG!

Resebyråer nära Ticmate AB:

Nygränd 10, STOCKHOLM
Allinc säljer enbart All inclusive resor och är därmed naturligtvis experter på... Läs mer ›
Olga G:
Bra bemötande, toppen service, lätt att betala, lätt att välja resmål på hemsida, snabba svar från kundservice. Lätt och trevligt! Kändes jä...

Västmannagatan 15, STOCKHOLM
Välkomna! Läs mer ›
Marita N:
Supernöjda med vår rundresa i Skottland. Suverän hjälp med att organisera och boka allt från flyg, hyrbil och boende. Ett bemötande i världs...

Läs vad 2 kunder tycker om Ticmate AB

• Kjell P
    Kjell P skrev om Ticmate AB
    Frugan och jag bokade en show i Paris som vi skulle gått på till vår 10:e bröllopsdag som vi planerat att fira med en storstadsresa. Nu blev tyvärr frugan akut sjuk så hela resan fick ställas in och avbokas.
    Ticmate hjälpte till ordentligt bra och snabbt med detta, informerade och var trevliga under hela tiden (som var kort då det gick fort) och vi fick enkelt tillbaka hela beloppet utan krångel, direkt in på bankkontot.
    Detta är i mina ögon ett tryggt och bra företag som visat sig bry sig om sina kunder.
    Tack till er på Ticmate som hjälpte till.
    Mycket bra jobbat.
  • Nikke L
    Nikke L skrev om Ticmate AB
    Ticmate kan du verkligen lita på när när det gäller biljetter av olika slag.

Jag köpte biljetter till Barcas sista match för säsongen, en match som det kom 98086 åskådare till och där Barca i sista stund strulade till det för sina ombud genom att få tekniskt fel i biljettryckeriet.

Men det löste sig elegant och vi kunde glada i hågen inta våra platser, först av alla på Camp Nou.
    Tobias B, Noel H gillar detta

Nygränd 10, 111 30 Stockholm