TideCar

Importgatan 2, 422 46 Hisings backa — Visa karta

Söker du effektiv och annorlunda bilvård? Vi på TideCar har en smidig och praktisk tvätthall där du lugnt kan sitta kvar i bilen och per automatik åka genom tvättgatan. Utrustningen och medlen vi använder är marknadens bästa för att din bil ska kunna handtvättas med kvalitativt resultat. Skonsamt, snabbt och effektivt!

Vi erbjuder även bilrekond i vår nybyggda och moderna anläggning. Här har vi speciella lysrör som ger oss möjligheten att enklare se lackens skick och vi kan därefter bestämma exakt vilka medel och poleringsverktyg som kommer ge bästa resultat. Personalen är välutbildad och har full koll på de senaste metoderna och produkterna. Vi rekonditionerar bilar, båtar, husvagnar, lastbilar och bussar för både privatpersoner och företag.

Välkommen till TideCar!
Lör: 09:30-17:30
Sön: 10:00-17:30

Läs vad 20 kunder tycker om TideCar

• Peter N
    Peter N skrev om TideCar
    Jag är mkt nöjd. Snabb och effektiv tvätt med gott resultat.
  • Robert N
    Robert N skrev om TideCar
    Vi på Nobelius Måleri tvättar våra bilar ungefär en gång i veckan hos Tide och vi är jättenöjda med tvätt resultatet, det går alltid snabbt och är väldigt prisvärt.

// Robert Nobelius
  • Laila E
    Laila E skrev om TideCar
    Bra bra bra bra bra bra jag bra bra bra bra bra bra bra bra
  • Robert N
    Robert N skrev om TideCar
    Bra service och ett bra tvätt resultat.
  • Barry S
    Barry S skrev om TideCar
    Seriöst företag med de modernaste maskinerna och kompetens i högsta nivå erbjuder TideCar allt inom bilvård. Vi är företagskund hos de och är 100% nöjda med deras service. Vi rekommenderar TideCar till hela regionen utan tveka. MVH /Barry
  • Per-erik J
    Per-erik J skrev om TideCar
    Vi är nöjda med resultatet samt bemötandet
    snabbt och effektivt
    p-e
  • Mauritz A
    Mauritz A skrev om TideCar
    Bra tvätt, jag är där nästan varje vecka.
  • Håkan K
    Håkan K skrev om TideCar
    Jag har tvättat där i flera år och upplever att det tar lite längre tid nu än förut.
  • Nicholas D
    Nicholas D skrev om TideCar
    Vi har ett 20 tal företagsbilar som vi kontinuerligt tvättar hos Tide Car.

Vi är supernöjda både med service och bemötande
  • Sverker J
    Sverker J skrev om TideCar
    Ett trevligt och korrekt bemötande vid alla tillfällen. De olika tvättprogram som vi har använt oss av har alla klarat av våra förväntningar. Vi är hittills mycket nöjda med Tidecarr som leverantör.
  • Ia N
    Ia N skrev om TideCar
    Alltid trevliga och den normala tvätten går alltid smidigt,
    Däremot tycker jag inte att den invändiga tvätt inte är till belåtenhet.
  • Hans M
    Hans M skrev om TideCar
    Bra bemötande. Bra tvätt.
    kan inte få plats med 30 tecken så ni får nöja er med detta
  • Mattias L
    Mattias L skrev om TideCar
    Enkelt system och ett gott bemötande. Alltid fungerat bra
  • Daniel F
    Daniel F skrev om TideCar
    Väldigt bra bemötande av proffsig personal
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om TideCar
    Snabbt och smidigt. Bra service.
    Jag är väldigt nöjd.
    Det enda negativa är att det finns vissa som slarvar med exempelvis avspolning samt schamponering
  • Jimmy S
    Jimmy S skrev om TideCar
    Bra och snabba. Mvh SkottenBygg
  • Hans-erik A
    Hans-erik A skrev om TideCar
    Alltid lika gott bemötande.
    Hög kvamitet på arbetet, likvärdigt skulle ta mig en hel dag.
  • Torben L
    Torben L skrev om TideCar
    Har tvättavtal för 3 bilar och det fungerar utmärkt. Bra bemötande!
    Skulle dock önska att Stortvätt ingick i abbonemanget 1 gång/mån istället för Guldtvätt.
  • Joakim M
    Joakim M skrev om TideCar
    Hej! ´'

Vi tvättar våra lastbilar där och är mycket nöjda,
    däremot är jag inte nöjd med tvätten av personbilen.
    Tycker det ofta är något ställe på bilen som inte blivit helt rent utan fortfarande är smutsigt.

Tar också lång tid de gånger jag varit där för dammsugning och invändig tvätt ( väntetid ).

Tycker de borde ha ett system där man kan boka in sin bil själv på en tid som passar.

Med vänlig hälsning Joakim Easybake
    2017-09-05 Hamed T svarar Joakim M
    Hej Joakim,
    Tack för att du tog din tid för att skriva om oss.
    Beträffande biltvätten så hoppas jag att det var engångsföreteelse med lite smuts.
    (Det är alltid bäst att säga till på plats för att det är mänsklig faktor som ligger bakom.)
    Väntetiden påpekas vid inlämning och går inte att påverka eftersom det ä drop in.
    Vi kan dessvärre inte boka tid eftersom det blir väntetid för dem som kommer på Drop in.
    (Alternativt så kan du lämna in bilen på morgonen och hämta tidigast vid lunch, om du inte vill vänta på plats.)
    Vi har utvecklat mycket saker internt tillsammans med våra leverantörer senaste åren och kommer att fortsätta med det för bästa effektivitet.
    MVH// TideCar
  • Markus K
    Markus K skrev om TideCar
    Grymt nöjd med tvätten senast, riktigt prisvärt. Tack

Importgatan 2, 422 46 Hisings backa