Rekommenderat företag 2016 - Tio Bilar AB

Tio Bilar AB

Källbäcksrydsgatan 10, 507 31 Brämhult - borås — Visa karta

Varmt välkommen till Tio Bilar AB. Vi är en annorlunda bilfirma som är specialiserade på distansförsäljning av bilar och bygger på att vi erbjuder bra bilar, korrekt information samt tillit. 75% av all försäljning sker till kunder som bor en bit bort & tycker det är värt att åka en bit för en bra bil
Har man ingen bil att byta in kan man komma hit med nattåget från Östersund alternativt flyg från Sth till Landvetter som ligger på bekvämt avstånd från Borås. Vi möter självklart upp Er vid tåget eller på flygplatsen!

Vårt fokus ligger på lätt begagnade bilar och vi gör allt för att du som kund ska bli hundra procent nöjd! Vi vill att det ska kännas bra när man köper bil och därför lägger vi stor vikt vid att sälja vanliga bilar till medvetna kunder som uppskattar korrekt information & fördelaktiga priser.

Ni är varmt välkomna till en lite annorlunda bilfirma!

Läs vad 20 kunder tycker om Tio Bilar AB

• Sonny P
    Sonny P skrev om Tio Bilar AB
    Trevligt bemötande med känsla av branschkunskap. Köpet gällde en mindre bil.
    Köpet föregicks av ett antal mailkontakter som besvarades snabbt och sakligt.
    Besöket på företaget kändes bra. Kände inte till företaget tidigare
  • Rune F
    Rune F skrev om Tio Bilar AB
    Verkkigen bra service.
    Allt stämde vad som överenskommits.
    2016-11-30 Tio Bilar svarar Rune F
    Tack för rekommendationen Rune, allt fungerade lysande gällande export/avregistreringen av Lexusen. //Uffe
  • Kent E
    Kent E skrev om Tio Bilar AB
    Bilen var mycket bra rekondad Bara en sak som var lite iriterande de halkiga gummimattorna som man inte får skorna att fästa på
    2016-11-30 Tio Bilar svarar Kent E
    Tack Kent, jag tyckte de nya mattorna inte var så "glatta". Ring mig om du är på väg till stan nån gång så åker vi ner till Janne på Rekonden & tar han i örat och frågar hur vi löser problemet ;-) De kanske sprutat på något uppe i Sth innan bilen kom ner till Borås? //Uffe
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Tio Bilar AB
    Utmärkt från början till slut. Rätt pris, ärlig affär, inga konstigheter.
    Hur nöjda som helst.
    2016-11-30 Tio Bilar svarar Magnus W
    Tack för utlåtandet Magnus, känns roligt att sälja bil som passar kunden och det går smidigt även om det nästan rör sig om distansförsäljning. Hoppas "frugan" & Junior trivs med bilen ;-)
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Tio Bilar AB
    Bra telefonkontakt, bra bemötande samt superbra helhet.
    2016-09-26 Tio Bilar svarar Thomas B
    Tack för lämnat omdöme Thomas, ömsesidigt. Hoppas MB är till belåtenhet. //Uffe
  • Jawid A
    Jawid A skrev om Tio Bilar AB
    Mycket trevligt personal bra priser och fina bilar😀
    2016-09-26 Tio Bilar svarar Jawid A
    Tack Jawid och roligt att Ni lämnat fint omdöme. //Uffe
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Tio Bilar AB
    Bra service,pålitlig och bra kundbemötande.
    2016-09-26 Tio Bilar svarar Magnus J
    Tack Magnus, jag hoppas Mercedesen rullar på & den blir till belåtenhet ;-) //Uffe
  • Carl-johan N
    Carl-johan N skrev om Tio Bilar AB
    Bra bemötande. Dock någon liten skavank som inte nämndes i samband med köpet
    2016-08-29 Tio Bilar svarar Carl-johan N
    Hej Carl-Johan, vänligt att jag fick ett gott omdöme även fast du upplevde någon liten skavank som inte upplystes om innan köp. Jag kommer inte ihåg riktigt men på besiktningsprotokollet hittade jag bara skav plast insidan bagagelucka och att D4:an var väldigt välutrustad och hade gått knappt 5000 mil. Oavsett så tackar jag att du delar med dig av din upplevelse och påminner om att tydlighet är ytterst viktigt. Som ett pyttelitet "plåster på såren" så skickar jag ett brev till dig under morgondagen med en tröst ni kan använda en regnig höstkväll ;-) Skulle skavankerna vara så stora att det är ett problem så ring mig så får vi lösa det på något sätt. //Uffe
  • Shaheen A
    Shaheen A skrev om Tio Bilar AB
    Köpt två blir av Tiobilar. Supernöjd. Snabb kunnig!!
  • Caj L
    Caj L skrev om Tio Bilar AB
    Vi köpte en beg. caddy av Tio Bilar våren 2015.
    Vi fick ett mycket gott intryck av företaget och dess ägare! Vi hade några småproblem med bilen men det åtgärdades utan problem.Det är nog vår bästa bilaffär någonsin!!
    Caj och Eva Liljedahl Varberg
    2016-08-26 Tio Bilar svarar Caj L
    Hej på Er! Roligt att det affären/bytet kändes bra. Jag tackar för en fin rekommendation. Uppskattat. //Uffe
  • Ulf I
    Ulf I skrev om Tio Bilar AB
    Mkt bra service, engagerade, känns ärlig. Jag har köpt några bilar där och de är lika bra varje gång
    2016-08-26 Tio Bilar svarar Ulf I
    Tack för lämnat omdöme, alltid välkommen tillbaka. Glöm inte att serva bilarna nån gång emellanåt ;-) // Uffe
  • Simon H
    Simon H skrev om Tio Bilar AB
    Klockren bilfirma, härligt bemött och smidig affär, mycket nöjd :)
    2016-08-25 Tio Bilar svarar Simon H
    Tack Simon & glöm nu inte att leta upp vinterhjul i god tid innan snön kommer ;-)
  • Emelie A
    Emelie A skrev om Tio Bilar AB
    Hej! Jag är jättenöjd med mitt köp och bemötandet hos Tio Bilar. Det va enkelt och lätt. Och kändes som ett tryggt köp. Mvh
    2016-08-25 Tio Bilar svarar Emelie A
    Jätteroligt att det kändes smidigt. Hoppas att bilen rullar på och är till belåtenhet. //Uffe
  • Dan S
    Dan S skrev om Tio Bilar AB
    Känner oss att vi en vi fått ett mycket bra bemötande,inga bekymmer bra tips med serviceställen , kan varmt rekommenderas / Dan o Annika
    2016-08-25 Tio Bilar svarar Dan S
    Jag håller ögonen öppna för en ¨längre¨ bil, återkommer när tiden är mogen. Kan bli i år, kan bli nästa ;-) Den som lever får se. //Uffe
  • Ziad A
    Ziad A skrev om Tio Bilar AB
    Jag har gjort flera bil affärer med Tio bilar AB
    Har varit mycket nöjd alla gångerna
    En ärlig bilhandlare med gott samvete
    2016-08-25 Tio Bilar svarar Ziad A
    Tack, ¨tredje gången gillt" sägs det. Jag tror att Ni kommer att trivas med den senaste bilen under lång tid. Bränslevärmare kommer att göra vintern till ett rent nöje! //Uffe
  • Joakim F
    Joakim F skrev om Tio Bilar AB
    Väldigt ärlig och uppriktig service. Schyssta priser på både köpet och inbytet. Vi är jättenöjda.
    2016-08-25 Tio Bilar svarar Joakim F
    Tack för omdömet och roligt att höra att Ni är nöjda med bilen. // Uffe
  • Claes H
    Claes H skrev om Tio Bilar AB
    Köpt ett fordon - Gott bemötande från start till mål, kändes tryggt och bra hela vägen.
    2016-08-25 Tio Bilar svarar Claes H
    ;-) roligt att det kändes bra.// Uffe
  • Leif A
    Leif A skrev om Tio Bilar AB
    Ett mycket bra bemötande. Förtroendeskapande och seriöst agerande. Slutade med affär som jag är mycket nöjd med.
    Leif Andreasson
    2016-08-25 Tio Bilar svarar Leif A
    Tack Leif, det är ömsesidigt. //Uffe
  • Dennis A
    Dennis A skrev om Tio Bilar AB
    Jag har nog aldrig fått så bra service någonsin som jag fick när jag köpte min bil via Tio Bilar.Ägaren är mycket trevlig och hjälpsam. Ska du köpa bil, gör det via Tio Bilar. Rekommenderas starkt!
    /Mycket nöjd kund
    2016-08-24 Tio Bilar svarar Dennis A
    Tack Dennis, alltid roligt med trevliga & hjälpsamma kunder oxå! //Uffe
  • Carina G
    Carina G skrev om Tio Bilar AB
    Helnöjd Den bästa service man kan få
    2016-08-24 Tio Bilar svarar Carina G
    Tack för fint omdöme Carina. Hoppas att CD spelaren fungerar än ;-) //Uffe