TipTop Måleri Göteborg AB

TipTop Måleri Göteborg AB

www.tiptopmaleri.se
  • Badge2022

TipTop måleri Göteborg AB är ett måleriföretag som arbetar i Göteborg med omnejd. Vi erbjuder alla typer utav invändiga & utvändiga måleriarbeten, nyproduktion & renovering. Med över 15 års erfarenhet utav måleribranschens alla delar så är hög standard, kvalitet & god kommunikation något du kan förvänta dig utav oss, vi strävar...

39 omdömen om TipTop Måleri Göteborg AB

Dan-Ove F
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Victor på Tip Top måleri är väldigt duktig och professionell. Tapetseringen som utfördes blev jättebra. Dessutom är Victor lätt att kommunicera med. Meddelade i god tid relevant information om vad vi beställt och tider för utförande.

Lisa H
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Bra på både planering, hålla budget och utförande.

Martin S
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Väl utfört arbete med hög kvalitet som slutresultat

Svar från TipTop Måleri Göteborg AB

Tack så mycket Martin 😊⭐️ gött att du är nöjd!

Maria M
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Jag anlitade nyligen TipTop Måleri för att måla om några rum i min lägenhet, och jag kunde inte vara mer nöjd med resultaten. De var väldigt noggranna i sitt arbete. Viktors uppmärksamhet stack verkligen ut. Innan projektet ens började besvarade han tålmodigt alla mina frågor och tog upp eventuella bekymmer jag hade. Jag rekommenderar varmt TipTop måleri till alla som söker målningstjänster. Jag kommer definitivt att höra av mig för framtida målningsbehov.

Tack Maria! Roligt att ni är nöjda och tack för ert omdöme 😃🙏🏼

FRIDA J
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Vi är fantastiskt nöjda med Viktor och tip top måleri. Noggrann, återkopplade exakt när han hade sagt att han skulle, snabb och effektiv. Vår tvättstuga blev jättefin och dessutom billigare än offererat. Sådant ger förtroende och vi kommer gärna anlita Viktor igen.

Håkan Viktor Olof L gillar detta
Svar från TipTop Måleri Göteborg AB

Tack för ert fina omdöme, vad roligt att ni är nöjda 😁🙏🏼

Khalid H
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Bra kommunikation och tydlighet genom hela processen. Det var enkelt att ställa frågor och vi blev väldigt nöjda med slutresultat! Fyi: Vi beställde målning av väggar, tak, lister osv på en 3-rummare som krävde ganska mycket förarbete.

Svar från TipTop Måleri Göteborg AB

Tack så mycket, roligt att ni är nöjda 😁🙏🏼

Lena N
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Professionellt bemötande och god social förmåga har gjort det lätt att samarbeta kring hur vi ville ha vårt kök målat. Effektivt och välgjort. Vi är jättenöjda.

Hej! Roligt att höra, tack så mycket 😁😁

Åsa J
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Utomhusmålning villa - Företaget gav ett seriöst och gott intryck redan i den första kontakten och levde mycket väl upp till förväntningarna. Tydlig offert, tydlig och realistisk tidsplanering, som följdes med ett resultat, som jag är mycket nöjd med. De var noga med uppdatering under arbetets gång, vilket uppskattades precis som ett lättsamt och trevligt bemötande. Med tack och varma rekommendationer! Åsa Johler

Svar från TipTop Måleri Göteborg AB

Tack Åsa för dom fina orden, härligt att du är nöjd 🙏🏼🤩

Tina H
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Mycket bra utfört arbete och mycket trevligt bemötande, lätt att komma överens om upplägg och tider, okomplicerade att få hjälp av helt enkelt!

Svar från TipTop Måleri Göteborg AB

Tack så mycket, härligt att du är nöjd! Ses till hösten 🙏🏼

Jessika K
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Mycket nöjd! Inomhusmålning av hall, kök och vardagsrum. Rekommenderar verkligen Tip Top Måleri!

Svar från TipTop Måleri Göteborg AB

Tusen tack för ditt omdöme 🙏🏼🙏🏼

Jennie L
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Noggranna o lyhörda målare som gjorde ett bra jobb

Tomas W
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Vi tog hjälp att måla om samtliga rum. Helt suveränt bemötande och utförande! Kom på utsatt tid och gjorde jobbet i tid. Mycket proffsiga, och vi är helnöjda.

Svar från TipTop Måleri Göteborg AB

Gött att ni är nöjda, tack för ert omdöme 🤩🙏🏼

Pella F
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Inga konstigheter. Vi diskuterade vad som behövde göras. Arbetet och kommunikationen flöt på. Erfarenhet med andra företag här från recco som fått höga betyg är att de inte dykt upp vid bokade möten. TipTop går att få tag på, de håller vad de lovar och arbetet utförs på bästa sätt. Viktigast tycker vi är att vi kan lita på det företag vi köper tjänster av och det kan vi med TipTop måleri Göteborg AB. Vi kommer anlita dem igen utan tvekan.

Svar från TipTop Måleri Göteborg AB

Härligt att höra, tusen tack för ditt fina omdöme och att du tog dig tiden att skriva det, uppskattas😃🙏🏼

Anton L
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Seriöst och bra företag som jag ofta jobbat och samarbetat med! Inga problem och alltid ett bra slutresultat.

Kerstin V
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Tydlig offert och faktura utan frågetecken. Noggrant utfört arbete. Tydlighet med vad som skulle göras och hur lång tid det skulle ta. Höll oss uppdaterade löpande under arbetet.

Svar från TipTop Måleri Göteborg AB

Härligt att höra att ni är nöjda! 😁 tack för ert omdöme🙏🏼

Peter H
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Riktigt bra och professionellt bemötande och väl noga utfört arbete. Rekommenderas.

Tack för ditt omdöme Peter! 🙏🏼

Viktor H
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Fantastiskt bemötande och ett riktigt fint slutresultat. Vi är supernöjda och kommer anlita TipTop Måleri varje chans vi får.

Svar från TipTop Måleri Göteborg AB

Tack så mycket Viktor, vi ses i höst/vinter när det är dags för nästa projekt! Ha det gott🙏🏻

Bosse A
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Trevligt bemötande och bra utfört jobb som höll tidsplanen.

Julian B
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Ett mycket proffsigt företag! Kan starkt rekommendera.

Tack så mycket Julian 🙏🏻🙏🏻

Susanne S
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Målade golv och tak i kök. Mycket noggrann och proffsig.

Tack Susanne😃 härligt att höra

Daniel
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Väldigt professionella och oerhört trevliga. En fröjd att se resultatet och uppskattade även att det var väldigt bra ordning under tiden och väl städat efter arbetet.

Svar från TipTop Måleri Göteborg AB

Tack för ditt omdöme Daniel och härligt att ni är nöjda! Ses snart när det är dags för utsidan huset 🙏🏻🤩

Klara R
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Jag blev mycket väl bemött och fått många bra tips och råd inför framtida målningsarbeten.

Svar från TipTop Måleri Göteborg AB

Härligt! Hoppas ni trivs i nya lägenheten😃

Peter I
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Bra och snyggt jobbat. Inga förseningar perfekt.

🙏🏻🙏🏻

Jalle B
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Helt fantastiskt. Bra utfört jobb + kom alltid i tid och städade upp efter sig.

Tack så mycket Jalle🙏🏻

Liselott G
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Från första kontaktögonblicket kände vi att detta är ett seriöst företag. Viktor var grymt serviceminded från ”start till mål”. Han målade om hela vår lägenhet, och vi är mer än nöjda med hur resultatet blev. Oerhört proffsigt bemötande och grymt hantverk av Viktor gör att vi kommer anlita TipTop Måleri fler gånger. Vi kan varmt rekommendera detta företag.

Svar från TipTop Måleri Göteborg AB

Tack så mycket för ditt fina omdöme och för att du tog dig tid att skriva det 😃🙏🏻 Härligt att ni är nöjda!

Monica A
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Mycket bra och proffsigt arbete.👍

Tack Monica!😃

Gisela N
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Trevligt bemötande. Hög kompetens. Resultatet blev precis som jag hade önskat!

Tack så mycket!🙏🏻

Martin P
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Positivt seriöst effektivt Överträffade mina förväntningar i allt; förberedelser, genomförandet resultat och efterarbetet + Helmålning och tapetsering av 85 m2 bostadsrätt, tak och väggar inomhus

Tack Martin! Gött att du är nöjd! Hoppas du trivs i din nya bostad 😁

Lena N
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Vi är så nöjda med Viktors arbete hemma i vår hall. Proffsigt bemötande och utförande på alla sätt. Kan verkligen rekommendera och självklart vänder vi oss till Tip Top måleri även för kommande måleriprojekt i vårt hem.

Svar från TipTop Måleri Göteborg AB

Härligt att höra, tack så mycket🙏🏻😃 Bara att hojta till ifall ni vill ha något mer gjort!

Martina W
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Fick våra två sovrum ommålade till perfektion! Jobbet var proffsigt utfört från offert till resultat vilket syntes i de snygga detaljerna och effektiva utförandet. De spruckna taken fixades också till och nu är de som helt nya. Blev rekommenderad av billdals färghus att anlita tiptop då ”Viktor är helt enkelt den bästa och vet vad han gör”. Förväntningarna blev därefter vilket levdes upp till helt och hållet.

Svar från TipTop Måleri Göteborg AB

Tack så mycket Martina, härligt att ni är nöjda!😃🙏🏻 Tack för att du tog dig tid och lämna ett fint omdöme också!

HÅKAN L
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Målning av vårt nybyggda hus 2017 och ommålning av gammalt rött tegelgarage till vitt snyggt som matchar huset👍Har även gjort mkt tapetsering och annat i tidigare hus med bravur😄

Håkan Viktor Olof L gillar detta

Tack så mycket 🙏🏻🙏🏻

Henrik S
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Vi har anlitat Tip Top Måleri vid flera tillfällen, levererar alltid i tid med fantastiskt resultat. Rekommenderas starkt!

Tack så mycket för dom fina orden Henke! 🙏🏻🤩

Gabriella B
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Extremt proffsigt och noggrant arbete, supertrevligt bemötande och flexibel och anpassningsbar då man som kund ändrar sig.

Svar från TipTop Måleri Göteborg AB

Tack så mycket Gabriella, vi ses i Mars/April igen! Hoppas allt är bra med er🙏🏻😃

Anders E
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Fantastiskt resultat! Vi valde att anlita TipTop Måleri Göteborg när vi flyttade in i nytt hus och fick hjälp med att måla alla tak och väggar. Mycket professionella och trevligt bemötande.

Svar från TipTop Måleri Göteborg AB

Gött att ni är nöjda och tack för att du tog dig tid att skriva några rader! Hoppas ni trivs i ert nya hus☺️

Jonas B
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Kom på kort varsel & gjorde ett utmärkt jobb för oss! Målade om våran tillbyggnad invändigt. Rekommenderar verkligen detta företag! Ett plus i kanten är att han spelade Padel också.

Tack så mycket Jonas, härligt att höra🤩 Vamos!🎾

Joacim S
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Snabbt, rakt och effektiv kontakt och utförande!

Tack så mycket 🙏🏻

Nicklas Ö
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Fick tips om denna firman av en kompis och från första stund kände jag att dom kändes väldigt proffsiga. Det höll i sig hela vägen från första penseldraget till att dom tackade för sig. Kan varmt rekommendera denna firman,proffs ut i fingerspetarna. Mvh Nicklas

Svar från TipTop Måleri Göteborg AB

Härligt att ni nöjda och tack för dom fina orden😃🙏🏻

Thomas T
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Väldigt professionellt och vänligt bemötande med fint resultat. På kort varsel målade Viktor om hela min lägenhet och såg till att resultatet blev väldigt bra.

Tack Thomas! Hoppas du trivs i din nya lägenhet 😃🙏🏻

Veronica T
Skrev om TipTop Måleri Göteborg AB

Jätte nöjd från första samtal till allt var klart. Tillmötesgående, och med jätte bra resultat Kan varm rekommendera 😊👍🏻

Tack så mycket Veronica, roligt att höra! ☺️