Toscana Restaurang och Pizzeria

2.8

5 omdömen om Toscana Restaurang och Pizzeria

Tilda H
Skrev om Toscana Restaurang och Pizzeria

Så fruktansvärt dåligt. Under all kritik. Först fick vårt sällskap vänta i 20 min på att ens få menyerna sen är jag allergiker och bad om en pizza utan ost men med färsk vitlök. Jag tog nummer 23 utan ost. Det var inga problem att fixa så de, Jag fick in pizzan och åt. Mycket väl gömde sig det ost under och det kunde gått riktigt illa. Deras usla förklaring var att kocken inte kan så bra svenska och bytt ut den vanliga osten men behållt gorgonzola. Riktigt besviken och de tog inte min allergi på allvar och de sa tillslut "Vi bjuder på den". Sämsta jag varit med om.

Lina K
Skrev om Toscana Restaurang och Pizzeria

Super bra mat!Helt klart bästa mat i stan,oxfile,lammfile,ryggbiff absolut bästa man har smakat särskilt i Karlskrona!Helt enkelt Högt standard på mat!

Chrille N
Skrev om Toscana Restaurang och Pizzeria

Den sämsta planksteken vi någonsin ätit. Inget lär ha varit gjort på färska råvaror och moset var mkt suspekt; illgult och torrt som fnöske. Den s k fläskfilén var seg och trådig. Allt var smaklöst och dåligt kryddat. Vi klagade på maten redan snart efter vi fått den, men inget hände. Sedan när vi skulle betala klagade vi igen och då sa han som tog betalt att vi skulle ha klagat redan från början, för då skulle de gjort något åt det. Superkasst. Lågbudgetmat till överpriser.

ANDREAS I gillar detta
ANDREAS I
Skrev om Toscana Restaurang och Pizzeria

Dåligt tillagat och vad som jag uppfattar som gamla råvaror, smakar ofräscht. Inte varit där på ett år, kan ha blivit bättre. Dock ett väldigt fint läge på Stortorget.

Bod L
Skrev om Toscana Restaurang och Pizzeria

Fantastisk mat och personalen är underbar. Fina lokaler och prisvärt. Ett måste om du semestrar i Karlskrona!