Alla kategorier Restaurang Blekinge Karlskrona Toscana Restaurang och Pizzeria

Stortorget 4, 371 34 Karlskrona — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Toscana Restaurang och Pizzeria

• Lina K
    Lina K skrev om Toscana Restaurang och Pizzeria
    Super bra mat!Helt klart bästa mat i stan,oxfile,lammfile,ryggbiff absolut bästa man har smakat särskilt i Karlskrona!Helt enkelt Högt standard på mat!
  • Chrille N
    Chrille N skrev om Toscana Restaurang och Pizzeria
    Den sämsta planksteken vi någonsin ätit. Inget lär ha varit gjort på färska råvaror och moset var mkt suspekt; illgult och torrt som fnöske. Den s k fläskfilén var seg och trådig. Allt var smaklöst och dåligt kryddat. Vi klagade på maten redan snart efter vi fått den, men inget hände. Sedan när vi skulle betala klagade vi igen och då sa han som tog betalt att vi skulle ha klagat redan från början, för då skulle de gjort något åt det. Superkasst. Lågbudgetmat till överpriser.
    Andreas I gillar detta
  • Andreas I
    Andreas I skrev om Toscana Restaurang och Pizzeria
    Dåligt tillagat och vad som jag uppfattar som gamla råvaror, smakar ofräscht. Inte varit där på ett år, kan ha blivit bättre. Dock ett väldigt fint läge på Stortorget.
  • Bod L
    Bod L skrev om Toscana Restaurang och Pizzeria
    Fantastisk mat och personalen är underbar. Fina lokaler och prisvärt. Ett måste om du semestrar i Karlskrona!

Stortorget 4, 371 34 Karlskrona