Trädfällning24 AB

Trädfällning24 AB

Trädfällning24.se är ett av Sveriges ledande alternativ för trädfällning och relaterade tjänster. Företaget finns närvarande över hela landet.

20 omdömen om Trädfällning24 AB

Susanne Kristina M
Skrev om Trädfällning24 AB

Smidigt, tydlig och snabbt. Dessutom en bra dialog med både arborist och administration.

Arbor Syd
4.8/5 i betyg av 879 omdömen 4.8 av 879 omdömen

Proffsiga och vänliga. Rekommenderar!

Birgitta K Birgitta K
Cecilia L
Skrev om Trädfällning24 AB

Har idag fått hjälp att Hamla en stor lönn. Ger detta företag mina allra bästa rekommendationer. Seriösa, professionella, snabba , skickliga och mycket trevligt bemötande hela vägen från offert till hantverk. Städade upp och körde bort alla grenar o löv och det syns knappt de varit här utom att trädet är fint fixat. /Cecilia Lind

Charlotte A
Skrev om Trädfällning24 AB

Punktliga, trevliga och framför allt professionella. Nedsågning av övre del av körsbärsträd enligt mina önskemål, uppsågning fem stambitar för hantverk, bortforsling övrigt ris+ nedfallen tallgren. Kan rekommenderas.

Rut & Rot Hemservice
4.6/5 i betyg av 177 omdömen 4.6 av 177 omdömen

Pålitligt, grym service, alltid bra bemött och alltid samma städerska. Tack!

SVEN ANDERS E
Skrev om Trädfällning24 AB

Jättenöjd med utfört arbete. Bokat trädfällning, bortkörning och stubbfräsning. Allt har fungerat perfekt ända från offert till färdigt jobb. De kom som bestämt, trevlig personal och bra pris.

Eva Christina N
Skrev om Trädfällning24 AB

Kan verkligen rekommendera Trädfällning24! De dök upp på utsatt tid och tog på en förmiddag ner flera stora tallar som alla stod ”illa till”, sågade stammar till vedlängd och körde bort grenar. Skickliga, snabba och dessutom väldigt trevliga!

FREDRIK W
Skrev om Trädfällning24 AB

Nickes röj och såg kom hit, en söndag förmiddag dessutom, via trädfällning24 och gjorde processen kort med ett större träd,12 m, med två stammar och kapade upp stammarna i hanterbara storlekar .

TORGNY S
Skrev om Trädfällning24 AB

Riktigt snabbt, snyggt och prydligt utförd trädfällning. Jättenöjd!

TOMAS C
Skrev om Trädfällning24 AB

Stort tack för hjälpen! Fantastiskt seriösa och duktiga! Ordning och reda, både på offert, faktura och utfört arbete! Kan varmt rekommenderas!

TOMAS C gillar detta
JONAS B
Skrev om Trädfällning24 AB

Skojjarföretag som fakturerar hittepåkostnader de ej tagit med i offerten. Offererar lågt för att få jobbet och saltar sen fakturan med saker man ej kan motbevisa. Mycket oseriösa, undvik!!!

JONAS B gillar detta
HÅKAN S
Skrev om Trädfällning24 AB

Sällsynt dumt svar på en förfrågan om en offert att fälla ett fåtal träd. Kommer inte att fråga igen, proffs på att fälla träd eller inte.

Göran Gustaf K
Skrev om Trädfällning24 AB

Hamling av lind. Snabbt och väldigt väl utfört! Kom hem på em och det syntes inte att de varit här. Förutom att Lindén var hamlad😉 Allt borta! Snyggt!

Lars Bror Magnus L
Skrev om Trädfällning24 AB

6 🌟🌟🌟🌟🌟🌟 av 5 möjliga till killarna från Trädfällning 24 som hjälpte oss beskära träd och buskar. Förutom att de var skickliga på sitt arbete så fick vi ett trevligt och förtroendeingivande bemötande från start till mål. Vi kommer garanterat anlita er till hösten igen. Tack! Magnus och Åsa

MALIKA H
Skrev om Trädfällning24 AB

Vi är supernöjda! Hade 3 tallar på tomten alldeles för nära hus och trafik. Dessa togs bort snabbt, välplanerat och med precision. Mycket trevliga och hjälpsamma.

PER LENNART K
Skrev om Trädfällning24 AB

Två killar från Trädfällning24 var hos mig idag och räddade min katt ur en tall. Katten satt ca 20m upp och längst ut på en gren. Jag trodde aldrig att de skulle fixa det, men det var inga som helst problem för killarna. Vansinnigt professionella och dessutom mycket trevliga. Katten är nere och mår bra. Jag kan varmt rekommendera Trädfällning24 till alla som har behov av arborister.

CAMILLA B
Skrev om Trädfällning24 AB

Jag blev mycket nöjd med ert arbete. Proffsigt utfört, trevligt och vänligt bemötande. Jag rekommenderar er! // Agneta

Alrun G
Skrev om Trädfällning24 AB

Fantastikt team. Proffesionellt, snabbt, pålitligt. Kan jag bara rekommendera.

Inger Elisabeth O
Skrev om Trädfällning24 AB

Toppennöjd! Vi fick hjälp med nedtagning och bortforsling av två stora granar med minst sagt knepigt läge. När killarna var klara syntes det knappt att granarna en gång stått där.

JOHAN N
Skrev om Trädfällning24 AB

Fantastiskt bra rätt igenom, proffsigt tillvägagångssätt, bra kommunikation och fint städat efter avslutat arbete.

johanna o
Skrev om Trädfällning24 AB

Svarade, kom och tittade på trädet,offert och bestämt datum på några timmar. Nedtagning och bortforsling enligt överenskommelse. Nöjd och återkommande kund.

Åsa Gunborg Helena E
Skrev om Trädfällning24 AB

Tog ned 12 stora tallar på vår tomt, superbra jobb och trevligt samt flexibelt bemötande (och betydligt billigare än vad vi trodde). Kunde inte vara mer nöjd!