Alla kategorier Trädgårdsservie Skåne Malmö Trädgårdshandel i Limhamn

Trädgårdshandel i Limhamn

Västanväg 5, 216 13 Limhamn — Visa karta

Trädgårdshandel i Limhamn är ett traditionellt Garden-Center men med den nya generationens vidareutvecklade tjänster. Vi säljer inte bara trädgårdsväxter, krukor och allt som har med trädgård att göra utan skräddarsyr tjänster inom trädgårdsarkitektur, trädgårdsdesign, konsultation och balkongdesign. Vi har sinne för form och strävar alltid efter att hålla högsta kvalitet - både i våra tjänster och bland våra växtmaterial. Vi beskär även era fruktträd.

Vår duktiga personal är både högutbildad och erfaren. Välkommen att följa oss på vår hemsida, Facebook och Instagram för mängder av trädgårdsinspiration och idéer!

Läs vad 18 kunder tycker om Trädgårdshandel i Limhamn

• Anna B skrev om Trädgårdshandel i Limhamn
    Enkel att beställa av för sysslor i trädgård. Arbetar självständigt och lämnar inga spår efter sig.

Vänliga i butiken. Läs mer
  • Peter E skrev om Trädgårdshandel i Limhamn
    Utmärkt bemötande och utmärkt utfört arbete Läs mer
  • Annika W skrev om Trädgårdshandel i Limhamn
    Högt engagemang, hög kompetens. Gott bemötande Läs mer
  • Dag Michael E skrev om Trädgårdshandel i Limhamn
    Bra service, mycket bra kunskap Läs mer
  • Gunilla J skrev om Trädgårdshandel i Limhamn
    Jag köpte 1 timmes rådgivning. De kom hem och diskuterade och gav tips och idéer på vad vi kan göra med vår trädgård.
    Det var väldigt bra och inspirerande. Läs mer
  • Kaj A skrev om Trädgårdshandel i Limhamn
    Vi fick jättebra hjälp med att göra om plantering på gatisidan (c:a 70 m2) av vår tomt. Borttagning av gamla växter (40 år), val av nya samt plantering av dessa. Snabbt utfört och av kompetent och förtroendegivande personal. Läs mer
  • Bodil B skrev om Trädgårdshandel i Limhamn
    Perfekt att ha en trädgårdshandel så nära . Bra service och duktig personal. Bra sortiment av växter och duktiga på att beskära fruktträd. Läs mer
  • Per O skrev om Trädgårdshandel i Limhamn
    Kunniga inom sitt område, trädbeskärning hoppas på mycket frukt2018.
    Kommer med största sannolikhet att anlita firman igen Läs mer
  • Karin D skrev om Trädgårdshandel i Limhamn
    Limhamn handelsträdgård har klippt våra fruktträd. Bra gjort Läs mer
  • Hans-erik L skrev om Trädgårdshandel i Limhamn
    Trevlig och kunnig personal med ett härligt engagemang. Samt ett bra utbud i butiken. Läs mer
  • Maria O skrev om Trädgårdshandel i Limhamn
    Bad om råd kring julgrupp i stor kruka utomhus och fick utmärkta tips och hjälp. Läs mer
  • Jan-olof / Christine B skrev om Trädgårdshandel i Limhamn
    Alltid lika trevlig personal både i butik och vid hembesök. Vi har under flera år anlitat dessa för att beskära våra buskar företrädesvis under höst/vinter. Resultat mycket bra snyggt och städat efteråt inga löv och kvistar kvar allt borttransporterad och slängt. Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Trädgårdshandel i Limhamn
    Vi gillar verkligen att handla på Trädgårdshandeln i Limhamn. Alltid glad och kunnig personal och har spännande utbud som inspirerar. Läs mer
  • Göran S skrev om Trädgårdshandel i Limhamn
    Trevliga och duktiga. Gjorde ett bra jobb och hade bra idéer på förändringar i trädgården Läs mer
  • Niclas B skrev om Trädgårdshandel i Limhamn
    Har under flera år fått professionell hjälp med vår trädgård. Vi har köpt både tjänster ( ritning) och varor.
    Upplever att det är hög kvalitet på bägge delarna. Läs mer
  • Agneta F skrev om Trädgårdshandel i Limhamn
    Hej! Jag köpte en rådgivning i min trädgård under en timme. Det var trevligt och satte igång många tankar och idéer. Jag köpte bland annat en stor mängd buxbom hos er. Läs mer
  • Anita H
    Anita H skrev om Trädgårdshandel i Limhamn
    På vår gatusida av trädgården har vi haft hjälp av Trädgårdshandeln i Limhamn att göra en förnyning. Från starten med planering till färdigt resultat med växter och plantering har präglats av ett professionellt arbete och bemötande. Resultatet har överträffat våra funderingar och förväntningar de som vi hade då vi bestämde oss för att ta itu med den förväxta framsidan. Planteringen kompletterar huset bra. Växterna har etablerat sig bra. Markarbetena utfördes också till stor belåtenhet. Vi gläds åt vår framsida och vi får komplimanger från grannar och förbipasserande för hur fin planteringen är. Läs mer
  • Ann-christine H skrev om Trädgårdshandel i Limhamn
    Blev verkligen glad när ni öppnade trädgårdshandeln. Nu slapp vi att åka flera mil för att handla växter o dylikt. Har alltid blivit väl behandlad och på ett professionellt sätt. Har fått goda råd av Ingrid betr. min trädgård även äppleträdet har blivit klippt en gång per år. Jag handlar perenner, buskar och sommarblommor. Krukor, gödning, jord och jordförbättring. Sen är det trevligt att bara gå runt och titta på växterna. Det finns ett lugn över trädgårdshandeln. Anne-Christin Håkansson Wissing Läs mer

Bästa trädgårdsserviarna i Malmö:

Kungsgårdsvägen 8 A, 23053, ALNARP