Jag köpte bil på företaget, bra bemötande hjälpsamma och trovärdig jag är nöjd. Rekommenderar varmt om man vill köpa begagnade bil.
Tranemo Bil AB
5 omdömen om Tranemo Bil AB
Har handlat bil av Ali på Tranemo Bil i många år, sist en Bmw X3:a förra månaden som är helt enligt överenskommelse😊 Fantastiskt bemötande och mycket trevlig säljare.
Perfekt bilhandlare perfekt säljare trevlig och problemfri! Mina bästa rekommendation!!!! > Kan helt ärligt säga att Tranemo Bil är en bilfirma man verkligen kan känna förtroende för. > > Har precis köpt mina två senaste bilar här, och varje gång har jag blivit bemött med samma värme, ärlighet och professionalism. Det känns inte som att man bara är ännu en kund, utan de bryr sig verkligen och vill att man ska vara nöjd på riktigt. > > Allt har varit så smidigt både före och efter köpet. Om det dykt upp någon liten sak eller...
Köpte min första bil hos Tranemo Bil, rekommenderas starkt. Allt ifrån första kontakt till nyckel i handen skötte killarna på Tranemo Bil alldeles utmärkt.
Dålig kundservice (försäljare). Var på kontakt med dem under hela dagen och fått affär men efter det fått dem lite extra betalt från en annan kund, då avbrott dem försäljningen.