Trasfy AB

Sedan starten hos Reco 2023

Visar 7 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Masoud M
Skrev om Trasfy AB

Kom i tid lastade bohag omsorgsfullt var snabbt och någrat

Fanny L
Skrev om Trasfy AB

Upplevde ett vänligt och personligt bemötande av Trasfy både runt bokningen och i samband med flytt mellan två bostäder. Trasfy levererade över förväntan, hade många mindre grejer som skulle flyttas och var i behov av fler lådor som jag fick låna av dem. Flyttkillarna var gulliga och hjälpsamma och hade stort tålamod. ^^ Rekommenderas!

Svar från Trasfy AB

Tack så mycket för att du tog dig tid att dela din positiva erfarenhet med oss! Det gläder oss verkligen att höra att du är nöjd med vår service och våra produkter. och hoppas att du kommer trivas på ditt nya hem :)

Iro K
Skrev om Trasfy AB

Snabba, trevliga, proffsiga! Rekommenderar!

Svar från Trasfy AB

Det glädjer oss verkligen att höra att du är nöjd med vår service. Vi strävar alltid efter att leverera en utmärkt kundupplevelse, och det är glädjande att höra att vi har lyckats med det för dig

Lars E
Skrev om Trasfy AB

Önskade bärhjälp av tyngre möbel inom bostaden. Bra bemötande och konkurrenskraftigt pris. Dök upp på utsatt tid och flyttade möbeln till övervåningen. Kan rekommenderas.

Anja P
Skrev om Trasfy AB

Ordentligt utfört bästa priset!!

Serdar Ö
Skrev om Trasfy AB

Bra pris. Kunde fixa tid med kort varsel. Lite olyckligt med skador på möbler men fick ersättning, även om det var lite.

Svar från Trasfy AB

Vi beklagar djupt eventuella skador på din möbler under flytten. Din feedback är värdefull för oss, och vi tar alla åtgärder som behövs för att förhindra sådana händelser i framtiden. Det gläder oss dock att höra att du fick ersättning för skadorna, även om det var i mindre omfattning. Din tillit är av högsta vikt för oss, och vi strävar alltid efter att förbättra våra tjänster. Om det är något mer vi kan göra för att rätta till situationen eller om du har ytterligare kommentarer, är du välkomna att kontakta oss direkt....

Suyan L
Skrev om Trasfy AB

Very nice person and nice service.

Svar från Trasfy AB

Thank you for choosing us and happy to hear that you are satisfied with our service.

Filtrera omdömen