Travel 2 AB

Ring 08-33 30 22 www.travel2.se

5 omdömen om Travel 2 AB

David L
Skrev om Travel 2 AB

Vårt företag har rest mycket genom åren. Vi har anlitat ett antal stora och små researrangörer för detta ändamål. För några år sedan anlitade vi Travel2 AB för att testa någonting nytt. Det gjorde vi helt rätt i! Vi fick den bästa servicen man kan tänka sig. Ägaren och reseplaneraren var omtänksam, personlig och gjorde verkligen allt för att resan skulle bli lyckad. Det blev den verkligen också! Vi kan varmt rekommendera Travel2 AB till alla som vill ha en lyckad resa och upplevelse. Sedan vår första resa har vi genomfört...

Kenzan Tours
4.7/5 i betyg av 368 omdömen 4.7 av 368 omdömen
BadgeThreeYears

Kenzan Tours ordnade en helt fantastisk resa till Sydostasien åt oss. De kom med ett grundförslag som vi ändrade lite efter våra önskemål. V

Katarina S Katarina S
Jenny D
Skrev om Travel 2 AB

Jag fick uppdraget av min VD att ordna en konferensresa. Valet av resebyrå föll på Travel 2 AB som verkligen levde upp till våra förväntningar. Vi reste till Spanien i 3 dagar och var med om fantastiska middagar, viner och sevärdheter. Detta förutom den välplanderade resan som Travel 2 arrangerade med möteslokaler och hotellvistelser. Vi kommer utan tvekan att anlita Travel 2 igen och hoppas att fler får uppleva den goda servicen som denna firma levererar. Tack från alla avdelningar till alla er på Travel 2 AB!

John H
Skrev om Travel 2 AB

Vårt företag på cirka 70 personer åker varje år med Travel2 till olika destinationer både för ren konferens och för incentive. Vi är supernöjda och glada över att ha hittat Travel2. Det är ytterst sällsynt att få en sådan personlig service och ett personligt bemötande i absoluta världsklass. Vi rekommenderar Travel2 och hoppas vi får många fantastiska och spännande upplevelser i framtiden tillsammans med deras trevliga personal.

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Oscar B
Skrev om Travel 2 AB

Det bästa bemötandet jag någonsin fått på en serviceinrättning. Vår firma åkte till Prag med Travel 2 och vår trevlige guide Joel var med hela vägen. Han gjorde vår vistelse till något alleles speciellt. Vi kommer resa med Travel 2 fler gånger och vi rekommenderar alla att prova deras ypperliga service och trevliga bemötande.

Rolf J
Skrev om Travel 2 AB

Vi rekommenderar Travel 2 till alla som vill ha ett proffsigt och trevligt bemötande. Vi har anlitat Travel 2 i flera år och rest till flera destinationer och alltid varit mycket nöjda.