Alla kategorier Resebyrå Stockholms län Solna Travellink AB

Hemvärnsgatan 9, 171 54 Solna — Visa karta

Stora Gatan 38, 72212, VÄSTERÅS
Kenzan Tours
Britt-marie E:
Allt har fungerat utmärkt. Chaufförer kom punktligt, var mycket trevliga och gav intressant information. Boendet i Havana - b & b utmärkt. T...

Resebyråer nära Travellink AB:

Västmannagatan 15, STOCKHOLM
Välkomna! Läs mer ›
Magnus A:
Bra och snabb service gjorde arrangerande smidigt och kul!

Läs vad 3 kunder tycker om Travellink AB

• Lars K
    Lars K skrev om Travellink AB
    Jag vill varna för att använda Travelink för att boka resan.

Min fru skulle köpa flygbiljett till sin brorson för att han skulle komma och hälsa på. Hon använde Travellink. Allt verkade gå bra. Hon bokade, betalade och fick bekräftelse.

När han så en vecka senare kom till flygplatsen för att åka, fanns det ingen biljett för honom! Flygbolaget hävdade den köpta biljetten hade annullerats några minuter efter köpet! Han ringde och var förtvivlad, när vi redan hade köpt tågbiljett till Arlanda och var på väg att göra oss i ordning för att gå till stationen.

Min fru försökte kontakta Travellink, men det var lördag, så ingen svarade på deras kontor. Till slut fick hon svar på ett mejl. Jo då, de hade annullerat biljetten och påstod att de hade meddelat brorsonen. Meddela henne, som hade betalat biljetten, föll dem visst inte in. De påstod att de måste annullera på grund av ett tekniskt problem. Vilket är rent struntprat. Det finns inga tekniska problem som gör att det först går att boka och betala en biljett och den sedan måste annulleras några minuter senare. Just tekniska problem är en av anledningarna de har i sitt användaravtal som giltig anledning att bryta överenskommelser. Det är tydligt att de hittar på för att låtsas att de hade en giltig anledning att göra som de gjorde.

Min fru begärde att de skulle betala för vår tågbiljett och brorsonens resa till och från flygbiljetten. De vägrade. Vilket inte är så förvånande. Genom att annullera en redan betald biljett, hade de ju visat att de inte är ett seriöst företag. Ett seriöst företag hade erkänt sitt misstag och betalat alla kostnader de hade orsakat.

Vill du vara säker på att biljetten finns när du kommer för att hämta den, använd något annat än Travellink!
  • Tristan E
    Tristan E skrev om Travellink AB