Alla kategorier Rörmokare Skåne Trelleborg Trelleborgs Rörservice AB

Norregatan 73, 231 63 Trelleborg — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Trelleborgs Rörservice AB

• Sebastian G
    Sebastian G skrev om Trelleborgs Rörservice AB
    Som kund får man säkert en bra upplevelse fast till en liten mer orimlig kostnad jämfört med andra lokala rörfirmor. Som en före detta medarbetare på denna firman har jag inget positivt att säga, "arbetskamrater" som pratar dåligt till chefen om en och chefer som ljuger en i ansiktet och till facket för att komma undan att betala ut rätt lön.

Otroligt oseriösa, jag har svårt för att tycka illa om människor så detta säger en hel del när dom beter sig på detta vis.

Jag har också blivit hotat av detta företag för att jag har skrivit denna recension, dom har sagt att dom tänker ta detta vidare till civil rättsmål. Läs mer
  • Magnus
    Magnus skrev om Trelleborgs Rörservice AB
    Anlita inte den här firman. Riktiga bluffare. Man ger i växeln offert på fastpris utifrån att ett arbete tar ett visst antal timmar. Man ger sedan ingen specificerad offert och därmed får kund ingen uppfattning om den faktiska timkostnaden och kostnaden för reservdelarna. När VVS:aren kommer ut som ska utföra arbetet visar det sig att i själva verket ta en tredjedel så lång tid som man uppgett i växeln. Man betalar alltså 2/3 av timpenning för skojs skull rakt in i företagets kassa. Riktigt oseriöst företag som lurar sina kunder. Läs mer