Alla kategorier Trafikskola Västra Götaland Uddevalla Trestads Trafikskola i Uddevalla AB

Trestads Trafikskola i Uddevalla AB

Västgötavägen 27, 451 34 Uddevalla — Visa karta

Näverlursgatan 11, 42144, Västra Frölunda
Aktiv Trafikskola
Birgitta H:
Bra, tydlig, pedagogisk handledarutbildning. Lagom stor grupp. Trevliga lokaler. Kan rekommenderas.

Läs vad 1 kund tycker om Trestads Trafikskola i Uddevalla AB

• Lars C
    Lars C skrev om Trestads Trafikskola i Uddevalla AB
    Vill varna för oseriöst agerande av detta företag. Min dotter hade en plan på ca 20 lektioner, när dom var förbrukade menade dom att nog 14 till skulle behövas. Jag som förälder ifrågasatte och resultatet blev att uppkörning bokades. Då uppkörningen skulle äga rum fick min dotter en helt annan bil trots att detta ingick i avtalet, att hon skulle köra upp med den bil hon övat med. Detta står även på deras hemsida som en trygg marknadsföring. Hon blev såklart väldigt nervös då hon direkt fick göra en inre kontroll på bilen som hon inte ens visste var dom olika reglagen satt. Resultatet blev att hon kuggade. Då skyller körskolan ifrån sig på en annan elev som hade tagit hennes bil och menar på att allt är denna andra elevens fel men ber ändå om ursäkt samt bedyrar att dom skall stå för en ny uppkörning ekonomiskt. Hon kör upp tre veckor senare med rätt bil och klarar det galant. Men trestads körskola vill nu ha betalt då dom nu anser att hon inte kuggade på grund av bilen. Dom baktalar oss till andra elever och när jag ifrågasätter det så förnekar dom det. Känns olustigt och väldigt otrevligt att dom inte ens har en sekretess policy. Min rekomendation blir. Riktigt uselt...

Västgötavägen 27, 451 34 Uddevalla