Turkietresor i Sverige

1.8

4 omdömen om Turkietresor i Sverige

GÖRAN M
Skrev om Turkietresor i Sverige

Då Turkietresor anlitar PEGASUS AIRLINE så grundar detta omdöme en del av detta. Plan försenat TILL Turkiet 18/8 med ca 3h! INGEN INFO VARFÖR! Plan försenat HEM 25/8 med ca 3h!! INGEN INFO VARFÖR! Fick av en händelse reda på att vårat plan hade lånats ut!! Helt otroligt😫 Sayonara Hotell. 🌟🌟 är mer rättvist. Väldigt slitet! Både i Hotellrummet som på hotellet så va det trasigt. Det va myror överallt, i rummet, utanför rummet. Personalen var bra och hjälpsamma. FÖRUTOM I HOTELL RECEPTIONEN! Riktigt dryga!

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Ronny B
Skrev om Turkietresor i Sverige

Varning för Turkietresor! Struligaste researrangör enligt flygplatspersonal. Vår historia: Vi bokade resa 16/4 på dagen för avfärd 19/4 på eftermiddagen. Väl på Landvetter säger incheckningsmedmänniskan till vår förskräckelse att vi inte är inbokade! Vi visar upp bokning och kvitton men incheckningsmänniskan står på sig.  Efter att inte ha kommit någonstans går vi till incheckningsmänniskan nr 2. Samma diskussioner utspelar sig igen. Det börjar bli bråttom för att hinna med flyget. Då ringer incheckningsmänniskan flygbolaget...

Anders B
Skrev om Turkietresor i Sverige

Se upp med dem. Flygförseningar och dålig service är det enda de kan utlova. Bara en varning. Men billiga är de.

Kenzan Tours
4.7/5 i betyg av 367 omdömen 4.7 av 367 omdömen
BadgeThreeYears

Kenzan Tours ordnade en helt fantastisk resa till Sydostasien åt oss. De kom med ett grundförslag som vi ändrade lite efter våra önskemål. V

Katarina S Katarina S
Jennie W
Skrev om Turkietresor i Sverige

Billiga och bra resor till turkiet. Flygplanen kanske är under all kritik men hjälpsamma och trevliga reseledare på plats. Dock ganska litet utbud av utflykter. Ett stort plus är att företaget både flyger från Stockholm och Norrköping.