Alla kategorier Bilvård Stockholms län Tyresö Ditec Tyresö Bilvårdscenter - Ditec

Tyresö Bilvårdscenter - Ditec

Vintervägen 8K, 135 40 Tyresö — Visa karta

Hos oss på Tyresö Bilvårdscenter blir du och din bil väl omhändertagna!

Vår personal är välutbildad och har hög kompetens inom de tjänster vi erbjuder. Genom kontinuerlig vidareutbildning ser vi också till att hålla oss uppdaterade om nya tekniker och metoder. Att vi är ett DITEC-center är en trygghet för dig eftersom det rikstäckande varumärket står för kvalitet och bra service. Vi strävar också efter att leverera snabbt och utan krångel. Vi avslutar arbetet på avtalad tid, och krävs det oväntat extrajobb tar vi kontakt med dig i god tid för att komma överens om en ny leveranstid.

Kom förbi eller hör av dig på telefon om du har några frågor eller funderingar!
Mån-Tor: 08:00-16:30
Fre: 08:00-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 167 kunder tycker om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec

• Daniel B
    Daniel B skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Tyresö bilvårdscenter utförde ett utmärkt arbete på min bil. Den såg ut som ny både invändigt och utvändigt. Den utvändiga Ditec behandlingen blev riktigt bra då jag bara behöver spola av bilen för att bli av med all smuts. Läs mer
  • Olle E
    Olle E skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Bemötandet var inget att klaga på men priset jag betalade för en helrecond av min personbil var väl tilltaget. Resultatet blev inte vad jag räknat med för den höga kostnaden! Jag kommer nog inte att återkomma vid annat tillfälle. Läs mer
    2017-12-04 Tyresö Bilvårdscenter - Ditec svarar Olle E
    Hej Olle! Tråkigt att du inte blev nöjd med resultatet av helrekonden? Priset hade du fått innan du lämna in bilen så då har du haft en chans att tacka nej om du tyckte det var för högt. När du hämta bilen sa du att allt såg jättebra ut och du var nöjd, så jag vet inte om det du skrivit ovan stämmer?
    Med vänlig hälsning //Niklas
  • Leif Ö
    Leif Ö skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Perfekt med påminnelse via brev. Enkelt att boka tid. Detta var en efterbehandling av lack och vindruta. Perfekt resultat. Läs mer
  • Anders N
    Anders N skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Proffsigt bemött från första telefonsamtalet till vi satt jätte nöjda i bilen hem när den varit inlämnad. Läs mer
  • Wolfgang S
    Wolfgang S skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Det var utmärkt
    Hälsningar Wolfgang Läs mer
  • Isabella Z
    Isabella Z skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Mycket trevligt bemötande både vid förfrågan/bokning via telefon samt på plats vid lämning och hämtning av bilen. Är supernöjd med resultatet också, tog in- och utvändig tvätt, och bilen såg ut som ny! Läs mer
  • Scoophill Ab S
    Scoophill Ab S skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Jag tvättar alltid min bil hos Ditec, dom gör det bäst. Läs mer
  • Emy J
    Emy J skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Biltvätt in och utvändigt. Väldigt nöjd med resultat. Läs mer
  • Rickard W
    Rickard W skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Bra bemötande och fantastisk service med hemkörning av bilen! Läs mer
  • Elisabet B
    Elisabet B skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Bra bemötande med snabb service och klar i tid! Läs mer
  • David R
    David R skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    smidigt att boka, lämna och hämta. Ha koll på stängningstiderna fredagar bara.. Bilen blev ren o fin.

Medlet som används för att få platsmattan i bagageutrymmet snygg gör också att allt glider på den som silikon. Men fint blir det!

Från en tidigare diötecbehandling fick jag en regskylthållare som har flagnat, trodde kanske dom skulle byta den då den gör reklam för bolaget men icke :) Läs mer
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Mycket smidigt och kundfokuserat från förfrågan till leverans. Och resultatet av lackbehandlingen var toppklass. Läs mer
  • Mats E
    Mats E skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Jag fick ett varmt och välkomnande bemötande, jag som kund trots mina krångliga behov , fick det jag Mina behov tillgodosedda. tack! min rekommendationn går till TYRESÖ Läs mer
  • Peter W
    Peter W skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Ringde och diskuterade vad för lackförseglig som var mest lämpad för min bil och pris för frågan på sollfilm och rekord invändigt
    Blev väldigt bra informerad och fick en exakt prisinformation avtalade tid och lämnade bilen i Tyresö 3 dagar tog det precis som sagt.när jag hämtade bilen så gick vi igenom vad som gjorts.
    Det var som en helt ny bil kanonbra jobb ett riktigt proffsjobb kan verkligen rekommendera detta ställe till alla mycket bra bemötande verkligen proffsigt på alla sätt det kostar ju en del men fick verkligen valuta för pengarna TACK. Läs mer
  • Robert H
    Robert H skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Proffsigt och trevligt bemötade. Är nöjd med resultatet. Läs mer
  • Ida W
    Ida W skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Lämnade in våran Volvo på den keramiska lackskyddsbehandlingen. Tog till en helrekond samt solfilm på samtliga bakrutor. Vi är så himla supernöjda med resultatet. Kan inte sluta titta på bilen. Ser ut som den precis rullat ut från fabrik. Trevligt bemötande, proffsigt och välgjort. Kan verkligen rekommendera dessa! Läs mer
  • Björn T
    Björn T skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Bra bemötande Bra utfört Arbete Läs mer
  • Gunn R
    Gunn R skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Rekondinonering trevlig personal och fint arbete Läs mer
  • Annette Ö
    Annette Ö skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Mycket nöjd med solfilm på bilrutorna. Rekommenderas. Läs mer
  • Ulla-britt E
    Ulla-britt E skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Fick bilen nerkletad med bl a betong.
    Ringde då er o fick en tid 3 tim, vilket jag blev oerhört glad för. En första avfolkning eller tvätt gjordes o sen fick jag en ny tid veckan därpå där bilen gjordes i ordning.
    Fick hjälp direkt o fick bra kontakt med er man som jobbade då.
    Trevligt bemötande ock ett bra jobb gör att jag kan rekommendera er till mina vänner o bekanta.
    Kan också meddela att jag fick ert namn o telnr av en kund hos er.
    Mvh/ UB Enström Green Läs mer
  • Mia S
    Mia S skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Hade bokat hel rekond å posering samt slipa lyktorna. Super nöjd med Allt, och super trevligt bemötande + att jag fick låna bil under tiden min egen vart fin! Läs mer
  • Sebastian W
    Sebastian W skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Bra bemötande, snabb service och väl utfört arbete. Läs mer
  • Helene H
    Helene H skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Trevligt bemötande både i receptionen och bilkontrollanten.
    Tack! Läs mer
  • Ulf E
    Ulf E skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Bra service och ett välgjort jobb mycket nöjd Läs mer
  • Martin K
    Martin K skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Mycket trevligt bemötande. Hela jobbet blev billigare eftersom bilen krävde mindre arbete än firman först bedömde. Jag blev t.o.m hemkörd 1 1/2 km eftersom det var skyfall ute.
    Den 5 år gamla lacken såg bättre ut nu än när bilen var ny.
    Topp betyg
    Ken K Läs mer
  • Mats L
    Mats L skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Det var en trevlig upplevelse att både lämna och hämta bilen efter rengöring Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Bra och profissionellt bemötande samt mycket fint genomförd behandling Läs mer
  • Pablo F
    Pablo F skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Snabb leverans och professionellt arbete! Rekommenderas! Läs mer
  • Jonas B
    Jonas B skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Gjorde den keramiska lackskyddsbehandlingen. Ceramic ultra.
    Efter behandlingen så blev min fabriksnya bil helt fylld av repor. På nära håll syns det som om hela lacken har blivit slipad med sandpapper. Vissa repor är väldigt djupa. Fick svaret att det fanns där innan, när jag satte mig emot och så att den var fabriksny så så de att det blir så när man gör en behandling.

I övrigt så är det för tidigt att säga att den gör det som den ska. Läs mer
    2017-05-20 Tyresö Bilvårdscenter - Ditec svarar Jonas B
    Hej Jonas! Skulle gärna vilja att du kontaktar mig för det låter helt osannolikt det du påstår!
    För du tror väl inte att någon av oss skulle påstå att man får repor av att göra behandlingen?
    //Niklas
  • Marcus S
    Marcus S skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Gjorde en vanlig utvändig handtvätt. Bra bemötande samt ett bra utfört arbete.
    Litet minus (för mig som är väldigt petig) att bilen inte torkades av ordentligt efter tvätt. Fick även putsa bort några små smutsfläckar som missades. Läs mer
  • Robin L
    Robin L skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Superbra service ! Bra arbete👍👍🏾 Läs mer
  • Jenny T
    Jenny T skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Snabbt och snyggt och prisvärt. Läs mer
  • Richard N
    Richard N skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Mycket bra bemötande, förtroendeingivande personal. Resultatet av behandlingen var utmärkt. Läs mer
  • Britt K
    Britt K skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Trevligt bemötande och ett mycket bra utfört arbete. Läs mer
  • Tina G
    Tina G skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Super nöjd, proffsigt bemötande. Läs mer
  • Bertil T
    Bertil T skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Alltid bra mottagande. Toppenjobb! Läs mer
  • Gladys B
    Gladys B skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Dom är bäst i hela Tyresö. Nu har jag flyttat till Rilanda söder om Norrtälje så lite långt bort, men passar det så kommer jag nyttja dom igen Läs mer
  • Camilla F
    Camilla F skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Bra service och bemötande, hur vi upplever behandlingen är svårt att säga då den precis är gjord, det är först efter ett par tvättar vi kan ge ett mer ärligt svar på hur det är att ha gjort en Ditec behandling. Läs mer
  • Lina N
    Lina N skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Snabbt, ordentligt och trevligt!! Läs mer
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Mycket fin bil och bra service! Läs mer
  • Helena G
    Helena G skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Trevligt bemötande. Utförandet av arbetet mycket bra!! Läs mer
  • Björn C
    Björn C skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
  • Veronica F
    Veronica F skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Bilen blev verkligen jättefin. Läs mer
  • Peter H
    Peter H skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Kanonbra från början till slut. Återkommer gärna. ☀👍😎 Läs mer
  • Richard E
    Richard E skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    En bilvårdsanläggning som inte bara vet hur man hanterar bilar!
    Kundservice och personligt bemötande i toppklass!
    Värt varenda krona om man kräver hög kvalité på jobbet som utförs och servicenivån!
    Lika trevligt varje gång att komma till er! Läs mer
  • Frank M
    Frank M skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Det är litet svårt att uttala sig efter så kort tid och före första tvätt. Rekommenderar att enkäten skickas ut senare. Allt verkar emellertid bra hittills och är förhoppningsvist lika bra som förra behandlingen på förra bilen. Läs mer
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Bra bemötande, bilen som ny. Fick även en del bra grejer för att tvätta bilen med framöver. Inget att klaga på Läs mer
  • Mark P
    Mark P skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Mycket bra bemötande. Upplevde personalen som mycket tillmötesgående och väldigt kunniga. Jag kan varmt rekommendera Tyresö Bilvårdscenter. Läs mer
  • Sten T
    Sten T skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Får tid ganska fort. Bra kvalitet på utfört arbete. Läs mer
  • Joakim O
    Joakim O skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Väldigt nöjd renoverade mina strålkastare som nya! Trevlig och hjälpsam personal! Läs mer

Vintervägen 8K, 135 40 Tyresö