Alla kategorier Bilvård Stockholms län Tyresö Ditec Tyresö Bilvårdscenter - Ditec

Tyresö Bilvårdscenter - Ditec

Karlavägen 18, 102 49 Stockholm — Visa karta

Hos oss på Tyresö Bilvårdscenter blir du och din bil väl omhändertagna!

Vår personal är välutbildad och har hög kompetens inom de tjänster vi erbjuder. Genom kontinuerlig vidareutbildning ser vi också till att hålla oss uppdaterade om nya tekniker och metoder. Att vi är ett DITEC-center är en trygghet för dig eftersom det rikstäckande varumärket står för kvalitet och bra service. Vi strävar också efter att leverera snabbt och utan krångel. Vi avslutar arbetet på avtalad tid, och krävs det oväntat extrajobb tar vi kontakt med dig i god tid för att komma överens om en ny leveranstid.

Kom förbi eller hör av dig på telefon om du har några frågor eller funderingar!
Mån-Tor: 08:00-16:30
Fre: 08:00-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 189 kunder tycker om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec

• Bertil H
    Bertil H skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Reconditioneringen av bilen motsvarade helt min förväntan liksom personalens bemötande. Läs mer
  • Anders W
    Anders W skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Keramisk behandling
    Bra
    Bra
    Mycket bra jobb skinande blank bil Läs mer
  • Jonas R
    Jonas R skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Trevlig personal, och mycket bra resultat!
    Kan rekommenderas! Läs mer
  • Gunnar B
    Gunnar B skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Urstädning av bil.
    Utmärkt personalbemötande!
    Städningen bra utförd, men inte exceptionellt.
    Man blir inte besviken. Läs mer
  • Anna-berit F
    Anna-berit F skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Tvätt av bil och rengöring inuti. Bilen blev som ny! Toppen! Läs mer
  • Roland N
    Roland N skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Mycket bra , proffsigt bemötande och jätte bra jobb. Läs mer
  • Karl-erik S
    Karl-erik S skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Mycket bra arbete med lacket på bilen Läs mer
  • Leif T
    Leif T skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Ditec behandling
    Bra bemötande
    Bra resultat
    Återkommer gärna! Läs mer
  • Tomas P
    Tomas P skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Bra utfört jobb och hyfsat lätt att få tid. Lite svårt att nå dem om när bilen skulle va klar. Läs mer
  • Pia M
    Pia M skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Biltvätt samt invändig bilvård.
    Blev bemött bra men det var svårt att få en prisbild innan beställning.
    När jag hämtade bilen tycker jag det var blev väldigt dyrt i förhållande till priserna på nätet. Besviken! Läs mer
  • Lars H E
    Rekommenderas

Lars H Eriksson 99 Läs mer
  • Jesper B
    Jesper B skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Riktigt bra bemötande och var nöjd med tvätten Läs mer
  • Anthoula B
    Anthoula B skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Biltvätt
    Nöjd både med bemötande och resultat Läs mer
  • Elin S
    Elin S skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Rekond invärtes i kombi bil.

Mycket nöjd med resultatet av rengöringen men en backspegel gick sönder som skapade lite panik då det är olagligt att köra utan.

Hade varit bra med lite tips och kommunikation kring skadan och vart jag kan hitta ny spegel på kort varsel.

I övrigt nöjd. Läs mer
    2018-04-03 Tyresö Bilvårdscenter - Ditec svarar Elin S
    Hej Elin!
    Jättetråkigt spegeln gick sönder under tvätten, men svårt för oss när det är en extra påklistrad spegel som häftningen släpper på! FIck inte känslan av att det var någon panik med den och hade du frågat så skulle jag kunnat tipsa om div ställen att införskaffa en ny sådan på! Mvh //Niklas
  • Charlotta S
    Charlotta S skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Tack bilen blev väldigt fin o ren . !!!! Glad påsk. Kommer snart åtwrbnkkkjjv Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Från ett första trevligt samtal som slutade med att jag jättenöjd hämtar ut min rekondade bil som glänste så fint! -Tack Läs mer
  • Inforca Ab I
    Inforca Ab I skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Trevlig personal, fint resultat! Läs mer
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Fick en snabb tid. Jag ville bara ha en tvätt (handtvätt). När jag hämtade bilen hade de även gjort en behandling med nått medel pga jag hade rost. Det var inte vad jag ville men betalade iaf, tänkte att jag kanske inte varit tillräckligt tydlig med att jag bara ville ha en tvätt.
    På kvällen pratade jag med min man som är fd billackerare och nu mekaniker. Han hade bilen på service 1 månad tidigare och då hade bilen ingen rost. Så jag kände mig väldigt lurad Läs mer
    2018-02-11 Tyresö Bilvårdscenter - Ditec svarar Jenny L
    Hej! Jenny! Tråkigt om du känner dig lurad!
    Det är inte vanlig rost utan "flygrost" och tjära som ofta fastnar på bilar, särskilt denna årstid.
    Detta kan man inte bara tvätta bort med vatten och schampoo utan vi låter bilen stå en extra stund med avfettningen samt det som är kvar "leras" bort med en speciell lerklump!
    Vi har som ambition att endast helt rena och blanka bilar ska lämna lokalen MEN givetvis borde vi informerat dig att din bil behövde detta innan vi börja med tvätten!
    Du är välkommen till oss så får du tillbaka dom kronor extra vi tog för detta //Niklas
  • Anita J
    Anita J skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Jag fick hjälp med biltvätt och är hur nöjd som helst. Läs mer
  • Niklas L
    Niklas L skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Grymt nöjd från första samtal tills vi hämta ut bilen igen!
    Provat några andra rekondfirmor i Tyresö men ingen som har samma kvalitet på jobbet.
    Kommer återkomma framöver Läs mer
  • Hans L
    Hans L skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Positivt bemötande från telefonkontakt till leverans av Ditecbehandld bil.
    Det är positivt att vara kund hos företaget. Läs mer
  • Carl S
    Carl S skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Bra bemötande, dock så har bilvårdsföretaget missat poleringpolering runt 2st fönster och där är bilen obehandlad, samt använt kemikalier som lämnar ljusgrå ränder på inredningen.

Kommer att kontakta företaget, när jag återvänder till Stockholm i slutet av februari Läs mer
    2018-02-10 Tyresö Bilvårdscenter - Ditec svarar Carl S
    Hej Carl! Vet inte vad du menar för yta "runt" fönster så kom gärna förbi så vi får se vad du menar, likaså gällande ränderna på inredningen!
    Mvh //Niklas
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Tyresö bilvårdscenter utförde ett utmärkt arbete på min bil. Den såg ut som ny både invändigt och utvändigt. Den utvändiga Ditec behandlingen blev riktigt bra då jag bara behöver spola av bilen för att bli av med all smuts. Läs mer
  • Olle E
    Olle E skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Bemötandet var inget att klaga på men priset jag betalade för en helrecond av min personbil var väl tilltaget. Resultatet blev inte vad jag räknat med för den höga kostnaden! Jag kommer nog inte att återkomma vid annat tillfälle. Läs mer
    2017-12-04 Tyresö Bilvårdscenter - Ditec svarar Olle E
    Hej Olle! Tråkigt att du inte blev nöjd med resultatet av helrekonden? Priset hade du fått innan du lämna in bilen så då har du haft en chans att tacka nej om du tyckte det var för högt. När du hämta bilen sa du att allt såg jättebra ut och du var nöjd, så jag vet inte om det du skrivit ovan stämmer?
    Med vänlig hälsning //Niklas
  • Leif Ö
    Leif Ö skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Perfekt med påminnelse via brev. Enkelt att boka tid. Detta var en efterbehandling av lack och vindruta. Perfekt resultat. Läs mer
  • Anders N
    Anders N skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Proffsigt bemött från första telefonsamtalet till vi satt jätte nöjda i bilen hem när den varit inlämnad. Läs mer
  • Wolfgang S
    Wolfgang S skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Det var utmärkt
    Hälsningar Wolfgang Läs mer
  • Isabella Z
    Isabella Z skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Mycket trevligt bemötande både vid förfrågan/bokning via telefon samt på plats vid lämning och hämtning av bilen. Är supernöjd med resultatet också, tog in- och utvändig tvätt, och bilen såg ut som ny! Läs mer
  • Scoophill Ab S
    Scoophill Ab S skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Jag tvättar alltid min bil hos Ditec, dom gör det bäst. Läs mer
  • Emy J
    Emy J skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Biltvätt in och utvändigt. Väldigt nöjd med resultat. Läs mer
  • Rickard W
    Rickard W skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Bra bemötande och fantastisk service med hemkörning av bilen! Läs mer
  • Elisabet B
    Elisabet B skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Bra bemötande med snabb service och klar i tid! Läs mer
  • David R
    David R skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    smidigt att boka, lämna och hämta. Ha koll på stängningstiderna fredagar bara.. Bilen blev ren o fin.

Medlet som används för att få platsmattan i bagageutrymmet snygg gör också att allt glider på den som silikon. Men fint blir det!

Från en tidigare diötecbehandling fick jag en regskylthållare som har flagnat, trodde kanske dom skulle byta den då den gör reklam för bolaget men icke :) Läs mer
  • Mattias B
    Mattias B skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Mycket smidigt och kundfokuserat från förfrågan till leverans. Och resultatet av lackbehandlingen var toppklass. Läs mer
  • Mats E
    Mats E skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Jag fick ett varmt och välkomnande bemötande, jag som kund trots mina krångliga behov , fick det jag Mina behov tillgodosedda. tack! min rekommendationn går till TYRESÖ Läs mer
  • Peter W
    Peter W skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Ringde och diskuterade vad för lackförseglig som var mest lämpad för min bil och pris för frågan på sollfilm och rekord invändigt
    Blev väldigt bra informerad och fick en exakt prisinformation avtalade tid och lämnade bilen i Tyresö 3 dagar tog det precis som sagt.när jag hämtade bilen så gick vi igenom vad som gjorts.
    Det var som en helt ny bil kanonbra jobb ett riktigt proffsjobb kan verkligen rekommendera detta ställe till alla mycket bra bemötande verkligen proffsigt på alla sätt det kostar ju en del men fick verkligen valuta för pengarna TACK. Läs mer
  • Robert H
    Robert H skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Proffsigt och trevligt bemötade. Är nöjd med resultatet. Läs mer
  • Ida W
    Ida W skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Lämnade in våran Volvo på den keramiska lackskyddsbehandlingen. Tog till en helrekond samt solfilm på samtliga bakrutor. Vi är så himla supernöjda med resultatet. Kan inte sluta titta på bilen. Ser ut som den precis rullat ut från fabrik. Trevligt bemötande, proffsigt och välgjort. Kan verkligen rekommendera dessa! Läs mer
  • Björn T
    Björn T skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Bra bemötande Bra utfört Arbete Läs mer
  • Gunn R
    Gunn R skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Rekondinonering trevlig personal och fint arbete Läs mer
  • Annette Ö
    Annette Ö skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Mycket nöjd med solfilm på bilrutorna. Rekommenderas. Läs mer
  • Ulla-britt E
    Ulla-britt E skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Fick bilen nerkletad med bl a betong.
    Ringde då er o fick en tid 3 tim, vilket jag blev oerhört glad för. En första avfolkning eller tvätt gjordes o sen fick jag en ny tid veckan därpå där bilen gjordes i ordning.
    Fick hjälp direkt o fick bra kontakt med er man som jobbade då.
    Trevligt bemötande ock ett bra jobb gör att jag kan rekommendera er till mina vänner o bekanta.
    Kan också meddela att jag fick ert namn o telnr av en kund hos er.
    Mvh/ UB Enström Green Läs mer
  • Mia S
    Mia S skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Hade bokat hel rekond å posering samt slipa lyktorna. Super nöjd med Allt, och super trevligt bemötande + att jag fick låna bil under tiden min egen vart fin! Läs mer
  • Sebastian W
    Sebastian W skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Bra bemötande, snabb service och väl utfört arbete. Läs mer
  • Helene H
    Helene H skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Trevligt bemötande både i receptionen och bilkontrollanten.
    Tack! Läs mer
  • Ulf E
    Ulf E skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Bra service och ett välgjort jobb mycket nöjd Läs mer
  • Martin K
    Martin K skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Mycket trevligt bemötande. Hela jobbet blev billigare eftersom bilen krävde mindre arbete än firman först bedömde. Jag blev t.o.m hemkörd 1 1/2 km eftersom det var skyfall ute.
    Den 5 år gamla lacken såg bättre ut nu än när bilen var ny.
    Topp betyg
    Ken K Läs mer
  • Mats L
    Mats L skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Det var en trevlig upplevelse att både lämna och hämta bilen efter rengöring Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec
    Bra och profissionellt bemötande samt mycket fint genomförd behandling Läs mer
  • Pablo F
    Pablo F skrev om Tyresö Bilvårdscenter - Ditec