Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB

Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB

Ring 070-710 62 23 www.tyresobygg.se

Välkommen till Tyresö Bygg & Fastighetsservice! Med en lång och gedigen erfarenhet inom byggsektorn hjälper vi dig oavsett hur stort eller litet uppdraget är. Vi har som mål att ha 100% nöjda kunder och lägger stor vikt vid kvaliteten vid alla utförda arbeten. Behöver du hjälp med utomhusrenoveringar, Totalrenovering eller...

14 omdömen om Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB

Mib Projekt Ab M
Skrev om Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB

Bemanning, det var ett jätte bra bemötande som jag ansåg var både proffesionellt och trevligt. Vi förväntade mig ett bra samarbete och kommunikation vilket Tyresö Bygg & Fastighetsservice verkligen levde upp till. Vi på MIB projekt AB var otroligt nöjda med Tyresö Bygg & fastighetsservice och hoppas på ett framtida samarbete.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Marianne C
Skrev om Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB

Bygg av tak, altan & staket vid entré Jag är mycket nöjd med de som varit hos mig och resultatet blev väldigt bra. Allt är inte riktigt klart ännu.

Peter Stefan J
Skrev om Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB

Renovering bostad Allt gjordes i tid och till rätt kostnad.

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Camilla L
Skrev om Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB

Vi är väldigt nöjda, de hjälpte oss på alla sätt! Det blev lite stiltje i arbetet under en period då vi inte var hemma men när vi påtalade detta till vår kontaktperson blev det fart och de ordnade allt inom tidsramen som var satt. Proffsiga och väldigt trevliga. Känns seriösa och jag har fullt förtroende för dem. Vi ska anlita dem även till vårt kommande kök och badrum.

A4 Entreprenad Ab A
Skrev om Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB

Tyresö levererar med kvalitet och känsla. De är trevliga, duktiga och pålitliga. Vi har jobbat med dem i flera år och i många olika slags projekt, från snabba utryckningar till omfattande renoveringar och ombyggnationer. Vi rekommenderar dem varmt.

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen
BadgeFourYears

Anna-carin B Anna-carin B
Demax Ab D
Skrev om Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB

Under 2017 renoverade Tyresö Bygg en lägenhet åt oss i Solna. Resultatet vart fantastiskt, trot lite bekymmer byggnads mässigt. Snickarna på plats vart lite osäkra, med Johan (projektledaren) styrde upp så detta vart korrekt utfört. Hade problem med en altandörr som läkte vid bläcket, och förstörde nya golvet. Men detta löstes omgående utan några problem! Niklas m. familj, SOLNA

Dieselkraft Ab D
Skrev om Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB

Håller vad dom lovar och tar gärna kontakt för lösningar på problem så man kan vara med att påverka innan det är försent

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeThreeYears

Kristina L Kristina L
Stuart W
Skrev om Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB

Tyresö Bygg byte takpannor och renoverade skadorna som hittades under det gamla pappet som låg under pannorna på vårt garage. Jobbet kom igång väldigt kvickt och blev väldigt fint när allting blev klar. Visst kan jag rekommendera Tyresö Bygg.

Patrik S
Skrev om Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB

Helrenovering av tvättstuga samt golv i pannrum. Trots mindre avvikelser från början än vad vi hade tänkt oss rättade Tyresö Bygg med hjälp av duktiga medarbetare/underleverantörer till avvikelserna snabbt och smidigt utan några förseningar som påverkade oss. All personal som vi har kommit i kontakt med under renoveringen är vi supernöjda med. Mvh Patrik & Kajken

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Mikael E
Skrev om Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB

Dom gjorde sitt jobb ordentligt och var trevliga. Mer kan man inte begära :)

Victor D
Skrev om Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB

Mycket trevliga. Höll tidsramen och budgeten. Kan verkligen rekommendera dem!

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Rickard G
Skrev om Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB

Professionella i alla led, Bemötande och utförande.

Robert M
Skrev om Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB

Mycket bra service och trevlig personal. Snabba på att leverera det som lovats. Kan starkt rekommendera Tyresö Bygg!

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

Locus Advice
Skrev om Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB

Locus Advice har använt sig av Tyresö Bygg sedan flera år för hyresgästanpassningar och de har alltid levererat bra resultat och alltid i tid utan komplikationer på vägen. Alltid tydliga, noggranna och effektiva.