Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Tyresö Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB

Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB

Vintervägen 2B, 135 40 Tyresö — Visa karta

Välkommen till Tyresö Bygg & Fastighetsservice!

Med en lång och gedigen erfarenhet inom byggsektorn hjälper vi dig oavsett hur stort eller litet uppdraget är. Vi har som mål att ha 100% nöjda kunder och lägger stor vikt vid kvaliteten vid alla utförda arbeten.

Behöver du hjälp med utomhusrenoveringar, Totalrenovering eller inomhusrenovering så hjälper våra kompetenta medarbetare dig med såväl mursning som snickeri.

Vi för en dialog med dig som kund innan arbetet börjar för att undvika missförstånd. Allt för att bygget ska bli klart inom den tidsram som är satt.

Anlita oss för ett professionellt utfört arbete. Hör av dig till oss eller läs vad våra kunder tycker om oss här nedan.

Läs vad 14 kunder tycker om Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB

• Mib Projekt Ab M skrev om Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB
    Bemanning, det var ett jätte bra bemötande som jag ansåg var både proffesionellt och trevligt.
    Vi förväntade mig ett bra samarbete och kommunikation vilket Tyresö Bygg & Fastighetsservice verkligen levde upp till.
    Vi på MIB projekt AB var otroligt nöjda med Tyresö Bygg & fastighetsservice och hoppas på ett framtida samarbete. Läs mer
  • Marianne C skrev om Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB
    Bygg av tak, altan & staket vid entré
    Jag är mycket nöjd med de som varit hos mig och resultatet blev väldigt bra. Allt är inte riktigt klart ännu. Läs mer
  • Peter Stefan J skrev om Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB
    Renovering bostad
    Allt gjordes i tid och till rätt kostnad. Läs mer
  • Camilla L skrev om Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB
    Vi är väldigt nöjda, de hjälpte oss på alla sätt! Det blev lite stiltje i arbetet under en period då vi inte var hemma men när vi påtalade detta till vår kontaktperson blev det fart och de ordnade allt inom tidsramen som var satt. Proffsiga och väldigt trevliga. Känns seriösa och jag har fullt förtroende för dem. Vi ska anlita dem även till vårt kommande kök och badrum. Läs mer
  • A4 Entreprenad Ab A
    A4 Entreprenad Ab A skrev om Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB
    Tyresö levererar med kvalitet och känsla. De är trevliga, duktiga och pålitliga. Vi har jobbat med dem i flera år och i många olika slags projekt, från snabba utryckningar till omfattande renoveringar och ombyggnationer. Vi rekommenderar dem varmt. Läs mer
  • Demax Ab D skrev om Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB
    Under 2017 renoverade Tyresö Bygg en lägenhet åt oss i Solna. Resultatet vart fantastiskt, trot lite bekymmer byggnads mässigt. Snickarna på plats vart lite osäkra, med Johan (projektledaren) styrde upp så detta vart korrekt utfört. Hade problem med en altandörr som läkte vid bläcket, och förstörde nya golvet. Men detta löstes omgående utan några problem!
    Niklas m. familj, SOLNA Läs mer
  • Dieselkraft Ab D skrev om Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB
    Håller vad dom lovar och tar gärna kontakt för lösningar på problem så man kan vara med att påverka innan det är försent Läs mer
  • Stuart W skrev om Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB
    Tyresö Bygg byte takpannor och renoverade skadorna som hittades under det gamla pappet som låg under pannorna på vårt garage. Jobbet kom igång väldigt kvickt och blev väldigt fint när allting blev klar. Visst kan jag rekommendera Tyresö Bygg. Läs mer
  • Patrik S skrev om Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB
    Helrenovering av tvättstuga samt golv i pannrum. Trots mindre avvikelser från början än vad vi hade tänkt oss rättade Tyresö Bygg med hjälp av duktiga medarbetare/underleverantörer till avvikelserna snabbt och smidigt utan några förseningar som påverkade oss.
    All personal som vi har kommit i kontakt med under renoveringen är vi supernöjda med. Mvh Patrik & Kajken Läs mer
  • Mikael E skrev om Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB
    Dom gjorde sitt jobb ordentligt och var trevliga. Mer kan man inte begära :) Läs mer
  • Victor D skrev om Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB
    Mycket trevliga.
    Höll tidsramen och budgeten.
    Kan verkligen rekommendera dem! Läs mer
  • Rickard G skrev om Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB
    Professionella i alla led, Bemötande och utförande. Läs mer
  • Robert M
    Robert M skrev om Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB
    Mycket bra service och trevlig personal. Snabba på att leverera det som lovats. Kan starkt rekommendera Tyresö Bygg! Läs mer
  • Locus Advice
    Locus Advice skrev om Tyresö Bygg & Fastighetsservice AB
    Locus Advice har använt sig av Tyresö Bygg sedan flera år för hyresgästanpassningar och de har alltid levererat bra resultat och alltid i tid utan komplikationer på vägen. Alltid tydliga, noggranna och effektiva. Läs mer

Vintervägen 2B, 135 40 Tyresö