Alla kategorier Resebyrå Västra Götaland Göteborg UCPA Resor AB

UCPA Resor AB

Vasagatan 5A, 411 24 Göteborg — Visa karta

Med Ucpa resor finner du som gillar en aktiv livsstil massor av upplevelser, utmaningar och nya vänner, sommar som vinter. Upplägget är ”all inclusive” med välutrustade aktivitetscenter runt om i Frankrike och Västindien.

Läs vad 1 kund tycker om UCPA Resor AB

• Jakob J
    Jakob J skrev om UCPA Resor AB
    Har precis kommit tillbaka från en fantastiskt vecka i Chamonix med skidor, sol, god mat och fest. Vi valde att åka med Ucpa resor efter rekommendationer från flera vänner som pratade sig varma om Ucpa resors upplägg med All inklusive, dvs att resa, boende, utrustning, liftkort, skidguide och mat ingår i priset. Resan ner tog sin lilla tid då vi valde att åka sovbuss, vilket inte var så farligt som man kan tro. Det gäller att ha med
    sig saker att göra så går resan rätt fort. Ucpa Centret som man bodde på var helt ok, vi hade valt att betala lite extra för att få ett dubbelrum vilket jag kan rekommendera om vill ha lite lugn och ro ibland. Standarden på rummet var lite bättre hostelkvalité. Frukost, lunch och middag var av bra standard, inget speciellt men gott.

Vad jag anser är Ucpa resors styrka är åkning med guide. Vi blev indelade i grupper efter hur bra man är och sedan bestämde vi gemensamt i gruppen hur vi ville lägga upp veckan. Det skidguiderna saknade i språkväg vägdes upp av deras skidtekniska kunnande och goda humor.
    Jag känner att min skidåkning har förbättrats avsevärt och jag kommer definitivt åka igen.

En annan sak som imponerade var Ucpa resors organisatoriska förmåga. Från att vi klev på bussen på Centralen till att vi steg ur den igen när vi kommit hem har all fungerat fläckfritt. Man märker verkligen att det är proffs man har att göra med.
    Nikke L gillar detta

Vasagatan 5A, 411 24 Göteborg