Upplands Trafikskola AB

Upplands Trafikskola AB

4 omdömen om Upplands Trafikskola AB

Zilan T
Skrev om Upplands Trafikskola AB

Jag som har provat flera olika trafikskolor kan säga att Upplands trafikskola är bästa någonsin💕 Kört mest med Helena som är väldigt lugn och trygg att köra med. Alla lärarna på upplands bryr sig om sina elever väldigt mycket och lär med noggrannhet tycker jag. Samt alla är väldigt snälla och lugna vilket får en också känna sig trygg. Fick mitt körkort nyligen och är så tacksam till upplands trafikskolan. 🌺

Linda Maria N
Skrev om Upplands Trafikskola AB

Stort tack till bästa trafikskolan! Utan dig Helena och parkeringsexperten Sofie skulle detta inte varit möjligt! Jag kan verkligen rekommendera denna trafikskola. Trevliga, pedagogiska. Supernöjd med allt! Tack även till Paulina i receptionen för proffesionellt bemötande och snabb mailrespons. Ska Ni ta körkort kontakta Upplands trafikskola! Är Supernöjd!!

Johan Alexander L
Skrev om Upplands Trafikskola AB

Idag fick jag mitt efterlängtade A-körkort efter uppkörning i Uppsala. Vill rikta ett stort tack till Upplands trafikskola som Johannes, Helena och Paulina tillsammans driver på ett exceptionellt sätt. Det har alltid fungerat smidigt, vare sig det gäller den praktiska körningen eller det administrativa. Ett särskilt tack till Johannes som är en mycket kunnig MC-lärare och ger sig inte för att man ska nå sin högsta potential. Rekommenderar starkt

Mattias K
Skrev om Upplands Trafikskola AB

Jag anlitade Upplands Trafikskola när jag skulle ta körkort för A (tung MC). Jag gjorde riskutbildning 1 där, vilket var väldigt bra och informativt. Risk 2 finns inte i Uppsala så den fick jag göra på annan ort. Det finns två stycken körskolelärare för MC, Johannes och Magnus. Det spelar ingen roll vilken av dessa man kör med då båda är lugna i trafiken, ger goda råd och bra tips. Jag valde just Upplands trafikskola på grund av rekommendationer jag läst på diverse forum, och de levde verkligen upp till de goda omdömen de...