Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Vallentuna Vallentuna Värme VVS
Rekommenderat företag 2016 - Vallentuna Värme VVS

Vallentuna Värme VVS

Bergvägen 17, 186 41 Vallentuna — Visa karta

Vallentuna Värme & VVS är det lilla lokala företaget med den stora kunskapen. Vi vill alltid att ni ska vara så nöjda som möjligt i hopp om att ni ska rekommendera oss till vänner och bekanta. Främst arbetar vi med bergvärme, värmeanalys, värmekamera, golvvärmesystem, radiatorsystem, energianalys, konvertering av hus, luftvatten-, frånlufts- och luftluftvärmepumpar, men även med kyla.

- Tydlig offert innan vi börjar jobbet
- Hjälp av noggranna och duktiga yrkesmän
- Produkter och material av hög kvalitet
- Hjälp och råd före, under och efter installation
- En trygg leverantör – vi håller vad vi lovar

Läs vad 71 kunder tycker om Vallentuna Värme VVS

• Jenny E
    Jenny E skrev om Vallentuna Värme VVS
    Var vädligt svårt att få information om produkten från företaget innan vi skulle bestämma oss. Det var också lite rörigt innan de satte igång och byta värmeväxlare, men sen gick det bra.
    2016-07-09 Vallentuna Värme VVS svarar Jenny E
    Hej
    Det känns lite konstigt att du tycker att informationen är dålig, Vi har skickat ut 3 st. brev till styrelsen som skulle informera er om installation samt att vi ringt er för att boka tid för installation, Tommy har dessutom åt ut till alla kunder som undrat något om installation. Dessutom har vi haft ett informationsmöte med leverantören som informerat om hur systemet fungerar.
    Kul att du är nöjd över hur vi utförde installation.
    Med vänlig hälsning
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Vallentuna Värme VVS
    Det gick smidigt. Hantverkarna kom på utsagd tid.
    2016-06-22 Vallentuna Värme VVS svarar Birgitta L
    Hej
    Kul att du är nöjd med vårt företag.
  • Helena F
    Helena F skrev om Vallentuna Värme VVS
    Rutinerade, proffsigt utfört arbete och lätta att kommunicera med.
    2016-06-16 Vallentuna Värme VVS svarar Helena F
    Hej
    Kul att du tycker om vårt sätt att jobba på.
  • Jonte H
    Jonte H skrev om Vallentuna Värme VVS
    Inga anmärkningar. Trevlig tekniker som kom i tid och som dessutom löste ett oväntat problem utan att göra affär av det.
    2016-06-16 Vallentuna Värme VVS svarar Jonte H
    Hej
    Det är kul att lösa problem och göra ett bra jobb.
  • Christer O
    Christer O skrev om Vallentuna Värme VVS
    Byte av värmeväxlare och alla kontakter fungerade smärtfritt, . Fått svar på mina frågor och snygg rördragning vid installation.
    2016-06-08 Vallentuna Värme VVS svarar Christer O
    Hej
    Kul att du uppskattar vårt projekt hos dig.
    Med vänlig hälsning,
  • Ola A
    Ola A skrev om Vallentuna Värme VVS
    Installation av värmeväxlare samt nedmontering av befintlig varmvattenberedare. Arbetet utfört enligt offert och med den proffesionalitet som kunde förväntas.
    2016-06-07 Vallentuna Värme VVS svarar Ola A
    Hej
    Det känns bra att du tycker vi är professionella, det är våran grundfilosofi och målsättning.
  • Peter A
    Peter A skrev om Vallentuna Värme VVS
    Allt var kanon från första kontakten till avslutat arbete.
    2016-05-31 Vallentuna Värme VVS svarar Peter A
  • Wilhelm L
    Wilhelm L skrev om Vallentuna Värme VVS
    Vallentuna Värme och VVS gjorde ett bra jobb med bergvärmeinstallation på vår villa i Bromma. De höll sig till budget och Jan Åke har varit ett stöd även efter installationen för att hantera frågor om värmesystemet.
    2016-05-31 Vallentuna Värme VVS svarar Wilhelm L
  • Per-erik H
    Per-erik H skrev om Vallentuna Värme VVS
    Trevligt bemötande, proffsigt jobb Ida och Tommy var super trevliga stort tack Pelle och Lisa i märsta
    2016-05-31 Vallentuna Värme VVS svarar Per-erik H
  • Fredrik O
    Fredrik O skrev om Vallentuna Värme VVS
    Byggde om en carport till tvättstuga och fick hjälp av dem med all vvs. Jag är grymt nöjd, så tack Ida för ett fantastiskt jobb!! :-)
    2016-05-31 Vallentuna Värme VVS svarar Fredrik O
  • Niklas T
    Niklas T skrev om Vallentuna Värme VVS
    Administrationen var under all kritik. Jag skrev i en offertförfrågan och ingen hörde av sig på en dryg vecka. När jag ringde upp lovade de att återkomma inom 2 dagar med en offert. Ingenting hände. jag ringde upp efter 4 dagar och då trodde de att jobbet redan var gjort. Till slut fick vi en offert och jobbet utfördes. Kvinnan som var här var trevlig och verkade veta vad hon gjorde. Jag är nöjd med jobbet. Däremot misslyckade de med att fakturera oss korrekt. Den första faktura var det inget ROT-avdrag på och den var ställd till fel person trots att vi fyllt i en blankett för rotavdrag och fakturering. De har lovat att skicka en ny faktura som är korrekt, men vi har fortfarande inte sett någon. Pga administrationen kommer jag inte använda detta företag igen och jag kommer inte rekommendera det till någon annan heller.
    2016-05-31 Vallentuna Värme VVS svarar Niklas T
    Kul att vi du tycker att vi gör ett bra hantverksarbete. Som du ser i dom övriga rekommendationerna är våra kunder mer än nöjda med bemötande och utförande av hantverksarbetet.
    Tyvärr blev det ett par administrations missar hos dig, vilket är olyckligt. Orsaken är att vi har en ny kille som lär sig systemet, jag ser det som mänskligt att fel kan inträffa när man lär sig nya arbetsuppgifter, det positivt med det som inträffat är att våran organisation p.g.a. små misstag tar till sig detta och bara blir bättre och bättre. Jag är stolt att leda ett företag som Vallentuna Värme VVS AB som hela tiden vill bli bättre på de arbetsområden som vi sysslar med.
  • John S
    John S skrev om Vallentuna Värme VVS
    Trevliga och pålitliga. Kom i tid och gjorde det dom skulle.
    2016-05-31 Vallentuna Värme VVS svarar John S
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Vallentuna Värme VVS
    Snabb och bra hjälp vid byte av värmepanna. Även vid problem efter installation så hjälpte de till bra.
    2016-05-31 Vallentuna Värme VVS svarar Fredrik B
  • Malin Ö
    Malin Ö skrev om Vallentuna Värme VVS
    Vår värmepanna gick sönder i november. Kontaktade Vallentuna Värme VVS en torsdag och på måndagen kom dom och installerade en ny värmepanna åt oss. Arbetet utfördes noggrannt och till full belåtenhet. Vi rekommenderar Vallentuna Värme VVS starkt, både på grund av snabbheten att hjälpa oss, och kvaliten i utfört arbete.
    2016-05-31 Vallentuna Värme VVS svarar Malin Ö
  • Kennneth W
    Kennneth W skrev om Vallentuna Värme VVS
    Bytt handfat. bemötandet var mycket bra, återkoppling när handfatet hade anlänt till Vallentuna Värme VVS för en tid att installera handfatet tiden bestämdes.
    På bestämd tid kom en bra montör som kunde sin sak. bra företag som levde upp till mina förväntningar.
    2016-05-31 Vallentuna Värme VVS svarar Kennneth W
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Vallentuna Värme VVS
    Trevliga killar bra jobb med humor
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Vallentuna Värme VVS
    Jag är mycket nöjd med V-Tuna Värme.
    Dom utförde ett snyggt och proffsigt
    arbete hemma hos mig.
    2016-05-27 Vallentuna Värme VVS svarar Ulf H
  • Sebastian Å
    Sebastian Å skrev om Vallentuna Värme VVS
    Bra och snabb service utan tjafs.
    2016-05-31 Vallentuna Värme VVS svarar Sebastian Å
  • Jonatan L
    Jonatan L skrev om Vallentuna Värme VVS
    Väldigt servicemedvetna, hörde av sig under arbetets gång, skickade bild på färdigt arbete. Snabba och prisvärda.
    2016-05-27 Vallentuna Värme VVS svarar Jonatan L
  • Peter C
    Peter C skrev om Vallentuna Värme VVS
    Väldigt nöjda! Snyggt och snabbt gjort arbete. Bra och trevlig service vid beställning. Rekommenderas!
    2016-05-27 Vallentuna Värme VVS svarar Peter C
  • Ulla L
    Ulla L skrev om Vallentuna Värme VVS
    Kanon bra! Fått hjälp med det som jag behövt!
    2016-05-27 Vallentuna Värme VVS svarar Ulla L
  • Mats A
    Mats A skrev om Vallentuna Värme VVS
    Vallentuna VVS är relativt bra att få kontakt med per telefon, vilket är viktigt när det gäller en sån stor investering för kunden.
    Dom är bra på att diskutera frågor som inte är så enkla att lösa. I mitt fall handlar det om att byta ut en 20 år gammal värmepump mot en ny, utan att behöva borra ett nytt hål. Det är inte helt enkelt, men om man kan diskutera bra lösningar så kan man spara mycket pengar.
    2016-05-27 Vallentuna Värme VVS svarar Mats A
  • Johan G
    Johan G skrev om Vallentuna Värme VVS
    Seriös och mycket bra firma! Fick stort förtroende vid första besöket och genom en proffsig offert. Mycket trevlig och kunnig installatör som är engagerad och kan sätta sig in i kundens situation. Inte billigast, men ska inte vara det heller med tanke på kvalitet.
    2016-05-27 Vallentuna Värme VVS svarar Johan G
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Vallentuna Värme VVS
    Vallentuna Värme & VVS installerade vårt bergvärmesystem. Bra hembesök, tydlig offert och professionella medarbetare. Rekommenderas starkt!
    2016-05-27 Vallentuna Värme VVS svarar Mattias E
  • Claes F
    Claes F skrev om Vallentuna Värme VVS
    Trots att Vallentuna Värme VVS hade mycket att göra kunde de klämma in installation av en radiator. Jag fick rekommendation för en bättre och effektivare radiator än jag tänkte mig. Den fungerar alldeles utmärkt och jag är mycket nöjd. Tack för ett trevligt och professionellt bemötande!
    2016-05-27 Vallentuna Värme VVS svarar Claes F
  • Johan W
    Johan W skrev om Vallentuna Värme VVS
    Värmepumpar.Installation och bemötande bra!
    2016-05-27 Vallentuna Värme VVS svarar Johan W
  • Nils Ö
    Nils Ö skrev om Vallentuna Värme VVS
    Jag köpte en Luft/Vatten värmepump och systemtank från CTC
    Installationen gick snabbt och sköttes till stor belåtenhet
    2016-05-27 Vallentuna Värme VVS svarar Nils Ö
  • Peter L
    Peter L skrev om Vallentuna Värme VVS
    Montering av värmepump, snabb och seriös.
    Kändes professionellt.
  • Sjöentreprenader K
    Sjöentreprenader K skrev om Vallentuna Värme VVS
    Kan varmt rekommendera Vallentuna värme vvs för snabb leverans och bara priser.
  • Noha F
    Noha F skrev om Vallentuna Värme VVS
    Vi är mycket nöda tack för er
  • Per P
    Per P skrev om Vallentuna Värme VVS
    Bra kontakt, offert och arbetet genomfördes snabbt och proffsigt. Förhoppningsvis behövs nu ingen åtgärd på den nya värmepumpen men uppstår behov kan jag helt klart tänka mig att anlita denna firma ånyo.
  • Fredrik T
    Fredrik T skrev om Vallentuna Värme VVS
    Jan Åke ger alltid ett bra bemötande och har ett mycket professionellt team.

Levererade i tid och enligt avtal.

En fläktkonvektor som installerades fungerade inte som den ska men vi har blivit lovade att denna skall bytas ut.
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Vallentuna Värme VVS
    Bra o snabbt jobbat. Vi är mycket nöjda. Uffe
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Vallentuna Värme VVS
    Var ute efter att uppdatera värmen i huset. Jan-Åke gjorde en mycket bra analys av vårat behov och presenterade två olika lösningar.
    Installationen gick snabbt och smidigt.
  • Annika P
    Annika P skrev om Vallentuna Värme VVS
    Proffsiga & trevliga. Lite lång tid för att få offert drar ner betyget från en femma till en fyra.
  • Thomas R
    Thomas R skrev om Vallentuna Värme VVS
    Instalation av bergvärme komplett med borrning.
    Allt fungerade perfekt produkt och bemötande.
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Vallentuna Värme VVS
    Köpte en ny varmvattenberedare av Vallentuna VVS. Bra service och bra pris. Allt fungerade bra med bra service.
  • Sven W
    Sven W skrev om Vallentuna Värme VVS
    Vi vill tacka Vallentuna Värme VVS för det personlig och seriösa bemötandet
    som vi fått. Företaget har ställt upp på ett fantastiskt sätt när installationen inte fungerade som
    den skulle, er kontaktperson Jan-Åke kontaktade oss sent på kvällen för att klara ut situationen som han också gjorde på ett föredömligt sätt, all "credit" till honom för det
  • Pontus A
    Pontus A skrev om Vallentuna Värme VVS
    Mycket bra service och samarbete.
    Efter några justeringar fick vi installationen att fungera utmärkt och utseendet på rördragning precis som vi ville.
  • Ali S
    Ali S skrev om Vallentuna Värme VVS
    Otroligt hjälpsamma och flexibla. Skulle närsom anlita dem igen vid behov!
  • Daniel V
    Daniel V skrev om Vallentuna Värme VVS
    Vet inte vad de sysslar med! Ej kunniga på de luftvärmepumpar som de ska serva och är rekommenderade av tillverkarna för. Kapar fel rör vid flytt av luftvärmepump, stänker ner hela väggen med vatten då de inte vet hur man korrekt luftar rören och orsakar strömavbrott de inte tar ansvar för. Undvik dem!
    2014-09-30 Jan-Åke A svarar Daniel V
    Hej
    Det finns kunder vi företag inte vill ha. Och Daniel V är en sådan. Han försöker hitta fel överallt, för att på detta sätt kräva anlitade företag på extrapengar.
    Företag undvika att göra affärer med denna person.
  • Jonas O
    Jonas O skrev om Vallentuna Värme VVS
    Köpt komplett bergvärmepump med borrning och installation. Inte billigaste offerten men de gjorde ett bra jobb. När det blev lite missförstånd ang. rördragning så var det inget snack utan allt ordnades till på bästa sätt. Skulle helt klart välja dem igen.
  • Anders T
    Anders T skrev om Vallentuna Värme VVS
    Mycket bra bemötande, proffsigt företag med helhetslösningar
  • Mattias F
    Mattias F skrev om Vallentuna Värme VVS
    Höll priset på lämnad offert och även lovad installationstid.
    Bra installatörer på både VVS & El.
  • Cecilia M
    Cecilia M skrev om Vallentuna Värme VVS
    Vi fick ett mycket bra första intryck av företaget och själva tjänsten vi köpte utfördes och togs om hand på ett mycket bra och smidigt sätt. Därefter skulle något i arbetet kompletteras och vi fick kontakta bolaget åtskilliga gånger för att påminna om detta och fick löfte om att bli återuppringda vilket inte hölls.
  • Jessica J
    Jessica J skrev om Vallentuna Värme VVS
    Jag blev väldigt bra mbemött av Jan-Åke och fick snabbt en proper offert på bergvärmepumpanläggning inkl borrning.

Hela vägen fram till borrning gick bra, men vid installation uppståd flera problem med Jan-åles anställda Mattias. Mig veterligen så är han avskedad idag. Jag kommer att rekomendera Jan-Åkes företag änd för vi hade en mycket bra dialog och uppföljning.
  • Agnetah H
    Agnetah H skrev om Vallentuna Värme VVS
    Flytt av en värmepump, Nibe Fighter, Vi fick prata ihop oss om en lösning. Allt fungerade prefekt och resultatet blev över förväntningarna.
  • Edwin G
    Edwin G skrev om Vallentuna Värme VVS
    Bra bemötande. Duktiga. Bra planering.
  • Fredrik P
    Fredrik P skrev om Vallentuna Värme VVS
    Mycket trevlig säljare samt trevlig och kunnig installatör som kom i tid och gjorde ett snyggt jobb!
  • Lars M
    Lars M skrev om Vallentuna Värme VVS
    Hejsan, Vi köpte en ny frånluftsvärmepump/villapanna.
    Inte kanske den billigaste offerten, men installatione gick smidigt och bra. Fungerar bra.

Bergvägen 17, 186 41 Vallentuna