Alla kategorier Rörmokare Stockholms län Vallentuna Vallentuna Värme VVS

Vallentuna Värme VVS

Bergvägen 17, 186 41 Vallentuna — Visa karta

Vallentuna Värme & VVS är det lilla lokala företaget med den stora kunskapen. Vi vill alltid att ni ska vara så nöjda som möjligt i hopp om att ni ska rekommendera oss till vänner och bekanta. Främst arbetar vi med bergvärme, värmeanalys, värmekamera, golvvärmesystem, radiatorsystem, energianalys, konvertering av hus, luftvatten-, frånlufts- och luftluftvärmepumpar, men även med kyla.

- Tydlig offert innan vi börjar jobbet
- Hjälp av noggranna och duktiga yrkesmän
- Produkter och material av hög kvalitet
- Hjälp och råd före, under och efter installation
- En trygg leverantör – vi håller vad vi lovar

Läs vad 102 kunder tycker om Vallentuna Värme VVS

• Annika P
    Annika P skrev om Vallentuna Värme VVS
    Utmärkt bemötande, snabb offert och kunniga medarbetare.
    Jag är nöjd återkommande kund till Vallentuna VVS. Läs mer
    2018-02-16 Jan-Åke A svarar Annika P
    Hej Annika
    Tack för att du tycker till om Vallentuna Värme VVS AB
    Som du vet, är det alltid viktigt för oss att hitta den bästa lösningen för er (som våran kund).
    Det är bara att ringa oss om det är något mera du vill ha hjälp med.
  • Sven-erik W
    Sven-erik W skrev om Vallentuna Värme VVS
    Installation av bergvärme.
    Allt gick väldigt smidigt från början till slut. Väldigt bra jobb och höll vad de lovade. Elförbrukningen är nu minst hälften så stor som tidigare. Läs mer
    2018-02-16 Jan-Åke A svarar Sven-erik W
    Hej Sven-Erik
    Kul att du uppskattade våran installation :-)
    Det som är bäst är att Nibe håller vad dom lovat om låg energiförbrukning.
  • Lars B
    Lars B skrev om Vallentuna Värme VVS
    Mycket bra bemötande från de o företaget som jag träffat.
    Snabb leverans och snabb återkoppling på frågor. Läs mer
    2018-02-16 Jan-Åke A svarar Lars B
    Hej Lars
    Kul att få jobba med kunder som uppskattar att jag/vi bryr oss om ER.
  • Robert L
    Robert L skrev om Vallentuna Värme VVS
    Allt bra. Kan inte komma på någonting att anmärka på./ Robert Läs mer
    2018-02-16 Jan-Åke A svarar Robert L
    Hej Robert
    Vi brukar få mycket beröm för vårat projektgenomförande, men din kommentar ger en nivå till "Kan inte komma på någonting att anmärka på"
    Ha det bra.
  • Henrik B
    Henrik B skrev om Vallentuna Värme VVS
    Vi är mycket nöjda med både bemötande och genomförandet av byte av värmepanna. Vi kan starkt rekommendera Vallentuna Värme VVS till andra. Läs mer
    2018-02-16 Jan-Åke A svarar Henrik B
    Hej Henrik
    Tack Henrik, att bli rekommenderad från er är som att vinna OS guld,
  • F E
    F E skrev om Vallentuna Värme VVS
    Byte av värmepump. Vallentuna Värme VVS var noggranna, trevliga och pålitliga (kom som de skulle). Kan inte annat än att ge dem toppbetyg. Läs mer
    2018-02-16 Jan-Åke A svarar F E
    Hej F E
    "Toppbetyg" när man får ett sådant betyg är det lätt att jobba till 65 :-)
    Tack för omdömet.
  • Vallentuna F
    Vallentuna F skrev om Vallentuna Värme VVS
    Byte av vattenradiatorer i hela fastigheten. Smidigt samarbete och ett bra arbete utfört. Läs mer
    2018-02-16 Jan-Åke A svarar Vallentuna F
    Hej Vallentuna Kyrka
    Tack för att ni gillade det arbete vi utförde i eran förskola.
    Det gör vi gärna om, ni var proffsiga att jobba med.
  • Per-anders J
    Per-anders J skrev om Vallentuna Värme VVS
    Utförde det uppdrag de fått, utan problem. Installation av kylenhet med anslutning till fjärrkylsystem.

Installationen köptes komplett med material och arbete. Kylan i serverrummet fungerar perfekt.

Mycket nöjd. Läs mer
    2018-02-08 Jan-Åke A svarar Per-anders J
    Hej Per-Anders
    Kul att ni gillar vårat sätt att jobba och att det fungera så bra.
  • Roger L
    Roger L skrev om Vallentuna Värme VVS
    Vid upphandling av bergvärme till huset hade jag kontakt med 8 potentiella leverantörer. Här fanns hela registret av dem som struntar i att återkomma med offert, de som tar överpriser samt de som helt enkelt inte har öron att lyssna med. Jan-Åke skiljde sig från dessa som gav en OK deal, höll vad han lovade, kom med egna förslag på lösningar som de andra inte såg. Han gjorde att bra jobb tillsammans med de andra personer som han tog in för olika delar av arbetet. Seriöst folk. Att elräkningen sjunkit med 65-70% genom den nya bergvärmen visar att den funkar. Jag är en nöjd kund som rekommenderar Jan-Åke och Vallentuna Värme. Läs mer
    2018-02-08 Jan-Åke A svarar Roger L
    Hej Roger
    Det är precis vad vi strävar efter att alltid få en så nöjd kund som du.
    Tack för dom värmande orden.
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Vallentuna Värme VVS
    Köpte en frånluftsvärmepump som installerades enligt överenskommelse. Ett litet läckage upptäcktes av mig efter ett par dagar som dom kom och fixade omgående. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-02-08 Jan-Åke A svarar Ulf S
    Hej Ulf
    Trevligt att höra dina kommentarer.
  • Göran D
    Göran D skrev om Vallentuna Värme VVS
    Installation av värmepump samt byte av en del rördragning i pannrummet. Byte av radiatorer i 13 lägenheter. Vänligt bemötande men ibland lite förseningar pga över elastning. Inte billigast men proffesionella och kunniga. Läs mer
    2018-02-16 Jan-Åke A svarar Göran D
    Hej Göran
    Vårat mål är inte att vara billigast utan att leverera högkvalitativa arbeten.
    För tillfället har vi Ida mammaledig och det har resulterat i lite längre väntetider än vanligt.
    Tack för ditt omdöme.
  • Rickard H
    Rickard H skrev om Vallentuna Värme VVS
    Vi önskade en total leverans och installation av bergvärme (borra) och tillhörande produkter från Nibe (frånluftsmodul, bergvärmepump och varmvattenberedare). Vi valde Vallentuna Värme VVS för ett väldigt gott intryck och överlag är vi nöjda med installationen. Minus är att de efter betald faktura och installation inte svarar eller återkommer på mail, telefon eller sms. Vi tillsammans med VVS-firman som installerade golvvärmen i hela huset önskade ett möte med Vallentuna Värme VVS för att tillsammans göra injusteringar för optimal uppvärmning och tryck i systemen - detta fick vi inte till!

Vi ger en diplomatisk 3a i betyg, hade gärna sett mer kontakt efter avslutad installation och uppföljning med oss som kund. Samt så känner vi en oro när vi behöver support vart vi ska vända oss. Läs mer
    2018-02-16 Jan-Åke A svarar Rickard H
    Hej Rickard
    Jag och mina medarbetare har lagt ner mycket tid på att göra er nöjda. Vi hade problem med telefonen under erat projekt. Vi har levererat ett projekt baserat på kommunikation långt ut över vad andrar kunder önskar av oss.
    Ärligt talat förstår jag inte din kritik.
  • Petter W
    Petter W skrev om Vallentuna Värme VVS
    Ville ha en toatalentreprenad av bergvärme! Fick fantastiskt bra service av Jan-Åke direkt från start. Han höll all tider som utlovat och sånt värdesätter jag högt. Underentreprenörnerna höll även de alla tider och informerade väldigt bra under arbetets gång. Eddie som skötte installationen var även han punktlig och väldigt noggrann! Kan inte göra annat än att rekommendera denna firma! /Petter Läs mer
    2018-02-16 Jan-Åke A svarar Petter W
    Hej Petter
    Det var värmande ord.
  • Annelie H
    Annelie H skrev om Vallentuna Värme VVS
    Leverantör behöver inte bara vara aktiva med en snygg offert utan även arbeta tillsammans med kunden ända till efter installation. Läs mer
    2018-02-16 Jan-Åke A svarar Annelie H
    Hej Annelie
    Nu förstår jag inte vad du menar? Jag var hemma hos er och vi hade ett flertal telefonsamtal efter installation. I sista samtalet frågade jag om allt var ok, JA, sa du.
    När jag avslutar mina projekt, säjer jag till kunden att det är bara att kontakta mig om ni vill något. Jag har inte hört något från er.
  • Mats N
    Mats N skrev om Vallentuna Värme VVS
    Helt perfekt service, super nöjd ! Läs mer
    2018-02-16 Jan-Åke A svarar Mats N
    Hej Mats
    Vilket omdöme du ger mig och min firma.
  • Lena N
    Lena N skrev om Vallentuna Värme VVS
    Vi bytte ut vår 13 år gamla värmepanna till en ny. Arbetet löpte smdigt under en dag. Ida är duktig. Läs mer
    2018-02-16 Jan-Åke A svarar Lena N
    Hej Lena
    Visst är Ida duktig vi är väldigt stolta över henne som person och yrkeskvinna.
  • Hugo M
    Hugo M skrev om Vallentuna Värme VVS
    Grym service, man kan ringa när som helst och få hjälp. Proffsig installation och smidig leverans. Läs mer
    2018-02-16 Jan-Åke A svarar Hugo M
    Hej Hugo
    För trevliga kunder gör man gärna lite extra :-)
  • Friedrich K
    Friedrich K skrev om Vallentuna Värme VVS
    Snabbt bemötande och bra rekommendationer och prisuppgift om en ny värmepump. Vi kunde komma överens om tid för montering och slutresultatet var precis vad jag förväntade mig.
    Allt var mycket bra och jag är nöjd. Läs mer
    2018-02-16 Jan-Åke A svarar Friedrich K
    Hej Friedrich
    Vilket betyg du ger våran firma "Allt var mycket bra och jag är nöjd"
  • Kent N
    Kent N skrev om Vallentuna Värme VVS
    Min värmepanna gick sönder jan 2018 och jag kontaktade Jan-Åke Andersson på Vallentuna Värme VVS på telefon om min situation och han kom ut inom 2 dagar efter vårt samtal och vi rådgjorde vad som behövdes göras. Vallentuna Värme VVS hade mycket att göra, men Jan-Åke insåg vår situation att utan ordentlig värme I huset funkar det inte så länge. Jan-Åke kollade sin planhalva och försökte "stuva om" sina övriga uppdrag för att hjälpa oss så snart som möjligt. Vi fick en ny fungerande värmepanna installerad inom 10 dagar från en 1:a kontakt och det är mycket bra gjort. Jan-Åke Andersson +montörer förmedlade ett mycket gott förtroende och deras serviceanda är i toppklass //Kent Nyman, Vallentuna Läs mer
    2018-02-16 Jan-Åke A svarar Kent N
    Hej Kent
    Ett av våra mål är att alltid hjälpa till vid akuta problem om den möjligheten finns.
    Det var trevligt att hjälpa er.
  • Kristofer M
    Kristofer M skrev om Vallentuna Värme VVS
    Bra och trevligt företag. Nogrann installatör som var försiktig och höll rent kring sig. Läs mer
    2018-02-16 Jan-Åke A svarar Kristofer M
    Hej Kristofer
    Tack för det trevliga omdömet.
  • Viktor L
    Viktor L skrev om Vallentuna Värme VVS
    Bergvärmeinstallation. Kan varmt rekommendera dem. Läs mer
    2018-02-16 Jan-Åke A svarar Viktor L
    Hej Viktor
  • Annakarin B
    Annakarin B skrev om Vallentuna Värme VVS
    Företag som bara vill arbeta med stora och långvariga arbeten. Svindyra om man behöver ett enklare jobb. Även nästgårds så tar de en framkörningsavgift på 1600/ 3200 tur och retur. Alltså inte själva jobbet inkluderat. Anlita någon annan!!!! Läs mer
    2018-02-16 Jan-Åke A svarar Annakarin B
    Hej Anna Karin
    En av våra montörer är mammaledig nu och vi hinner bara göra värmepumpsinstallationer under mammaledigheten. De summer som du skriver om känner jag inte igen. Men är det som i ditt fall att du vill ha service har vi skaffat en samarbetsfirma (med 12 st. servicetekniker) för att göra dessa jobb. Vi har hela tiden gått efter deras serviceprislista.
  • Osama F
    Osama F skrev om Vallentuna Värme VVS
    Vallentuna Värme & VVS installerade vårt bergvärmesystem. Bra hembesök, tydlig offert och professionella medarbetare. Läs mer
    2018-02-16 Jan-Åke A svarar Osama F
    Hej Osama
    Tack för dom fina orden.
    Jag skall meddela mina kollegor att du tycker dom är professionella :-)
  • Roland C
    Roland C skrev om Vallentuna Värme VVS
    Snabbt, enkelt och fackmannamässigt! Läs mer
    2018-02-16 Jan-Åke A svarar Roland C
    Hej Roland
    Kul att höra att du tycker vårt arbete.
  • Peter L
    Peter L skrev om Vallentuna Värme VVS
    Vallentuna värme levererade en komplett värmepumpinstallation. Vi är mycket nöjda med deras bemötande och det arbete de utfört. De är kunniga och har på ett bra sätt åtgärdat de mindre problem som uppkom efter installationen. Vi kan strarkt rekommendera Vallentuna Värme. Läs mer
    2018-02-16 Jan-Åke A svarar Peter L
    Hej Peter
    Tack för ett fint omdöme.
  • Kenneth A
    Kenneth A skrev om Vallentuna Värme VVS
    Proffsigt bemötande, bra anbudsbeskrivning samt bra installationsförslag. Nibe bergvärmepump 1255. Nytt borrhål
    Installation på utsatt tid. Rivning av gamla pannor, oljetank, installation en dag. Rent och snyggt arbete.
    Alla fungerar till belåtenhet.
    Rekommenderar gärna firman. Läs mer
    2018-02-16 Jan-Åke A svarar Kenneth A
    Hej Kenneth
    Tack för rekommendationen.
    Kul att ni tyckte om vårat sätt att arbete.
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Vallentuna Värme VVS
    Bra återkoppling och tydligt vad som ingår i pris, rekommenderar bra produkter och lyssnar på vad kunden önskar. Förklarar väldigt bra skillnaden på de olika produkterna och vad de tycker är bäst för dig som kund. Läs mer
    2018-02-15 Jan-Åke A svarar Niklas S
    Hej Niklas
    Tack.
    Jag tycker det är viktigt att ge goda råd innan man tar viktiga beslut.
  • Lotta W
    Lotta W skrev om Vallentuna Värme VVS
    Bra bemötande trevlig proffsig personal som informerar underhand som jobbet fortgår Tydlighet i offert och faktura Hjälpsamma vid frågor och problem Bra kundgantering Läs mer
    2018-02-15 Jan-Åke A svarar Lotta W
    Hej Lotta
    Tack dom orden värmde.
    Iden med vårat företag är att jobba precis så som du beskriver det.
  • Roland Ö
    Roland Ö skrev om Vallentuna Värme VVS
    Vi har fått bergvärme utfört av Vallentuna Värme VVS i maj månad.
    Borrningen utfördes av ett externt bolag. Installationen av Vallentuna Värme. I början av hösten så kontaktade vi VVS Värme med anledning av att vi bland annat önskade en genomgång av bergvärmepumpen samt luftning av elementen. Jan-Åke svarade att deras rörisar hade gått igenom pumpen med oss och att om vi önskade "ytterligare" genomomgång så skulle vi få betala över 2000 kr mera..??..Jan-Åke svarade även att han hade besökt oss och frågat om vi var nöjda med installationen. Något besök har inte han gjort hemma hos oss efteråt. Både jag och min fru är 100% säkra på att han inte har besökt oss efteråt. Vi har inte fått någon genomgång av deras röris. Vi blir väldigt förvånade över Jan-Åkes oproffissionella inställning och attityd när han hävadar det ,med en väldigt tråkig ton. Han sa att vi inte förtjänar deras service och hjälp i framtiden. Företaget Vallentuna Värme VVS förtjänar inga kunder i framtiden med det resonemanget. Den som vill kan gå in och läsa de negativa recensionerna om företaget. Jan-Åke har en benägenhet att skälla ut kunderna när han får dålig kritik. Se recensioner i Reco. Jag förväntar mig att bli utskälld liksom andra. Vi finner det anmärkningsvärt och förvånande att han inte tog 10 minuter att gå igenom värmepumpen när vi har betalat 150 tsk till företaget samt att de aldrig kommer att ge service till oss för att vi önskade en genomgång. Välj ett annat företag.
    Mvh Roland Läs mer
    2018-02-15 Jan-Åke A svarar Roland Ö
    Hej Roland
    Vi låter alla våra kunder tycka till om oss, det ser jag som en styrka. Då får även ni som inte är helt nöjda tycka till. Det som står ovan inte sant. Vi hjälpte er vid flera tillfällen, men det kändes som ni aldrig blev nöjda vad vi än gjorde. Jag tyckte då att det var bättre att ni anlitar ett annat bolag. Vi har väldig många nöjda kunder, vi gillar ta hand på dom.
  • Pia G
    Pia G skrev om Vallentuna Värme VVS
    Trevligt bemötande och bra med en kvinnlig duktig installatör. Läs mer
    2018-02-15 Jan-Åke A svarar Pia G
    Hej Pia
    Vi är väldigt stolta över Ida
  • Bertil L
    Bertil L skrev om Vallentuna Värme VVS
    Fick mycket snabb hjälp när vi fått stopp i vårt köksavlopp. Stoppet åtgärdades mycket proffsigt och vi är imponerade för den hjälp vi fick. Läs mer
    2018-02-15 Jan-Åke A svarar Bertil L
    Hej Bertil
    Kul att du tycker om hur vi jobbar.
  • Jenny E
    Jenny E skrev om Vallentuna Värme VVS
    Var vädligt svårt att få information om produkten från företaget innan vi skulle bestämma oss. Det var också lite rörigt innan de satte igång och byta värmeväxlare, men sen gick det bra. Läs mer
    2016-07-09 Jan-Åke A svarar Jenny E
    Hej
    Det känns lite konstigt att du tycker att informationen är dålig, Vi har skickat ut 3 st. brev till styrelsen som skulle informera er om installation samt att vi ringt er för att boka tid för installation, Tommy har dessutom åt ut till alla kunder som undrat något om installation. Dessutom har vi haft ett informationsmöte med leverantören som informerat om hur systemet fungerar.
    Kul att du är nöjd över hur vi utförde installation.
  • Birgitta L
    Birgitta L skrev om Vallentuna Värme VVS
    Det gick smidigt. Hantverkarna kom på utsagd tid. Läs mer
    2016-06-22 Jan-Åke A svarar Birgitta L
    Hej
    Kul att du är nöjd med vårt företag.
  • Helena F
    Helena F skrev om Vallentuna Värme VVS
    Rutinerade, proffsigt utfört arbete och lätta att kommunicera med. Läs mer
    2016-06-16 Jan-Åke A svarar Helena F
    Hej
    Kul att du tycker om vårt sätt att jobba på.
  • Jonte H
    Jonte H skrev om Vallentuna Värme VVS
    Inga anmärkningar. Trevlig tekniker som kom i tid och som dessutom löste ett oväntat problem utan att göra affär av det. Läs mer
    2016-06-16 Jan-Åke A svarar Jonte H
    Hej
    Det är kul att lösa problem och göra ett bra jobb.
  • Christer O
    Christer O skrev om Vallentuna Värme VVS
    Byte av värmeväxlare och alla kontakter fungerade smärtfritt, . Fått svar på mina frågor och snygg rördragning vid installation. Läs mer
    2016-06-08 Jan-Åke A svarar Christer O
    Hej
    Kul att du uppskattar vårt projekt hos dig.
    Med vänlig hälsning,
  • Ola A
    Ola A skrev om Vallentuna Värme VVS
    Installation av värmeväxlare samt nedmontering av befintlig varmvattenberedare. Arbetet utfört enligt offert och med den proffesionalitet som kunde förväntas. Läs mer
    2016-06-07 Jan-Åke A svarar Ola A
    Hej
    Det känns bra att du tycker vi är professionella, det är våran grundfilosofi och målsättning.
  • Peter A
    Peter A skrev om Vallentuna Värme VVS
    Allt var kanon från första kontakten till avslutat arbete. Läs mer
    2016-05-31 Jan-Åke A svarar Peter A
  • Wilhelm L
    Wilhelm L skrev om Vallentuna Värme VVS
    Vallentuna Värme och VVS gjorde ett bra jobb med bergvärmeinstallation på vår villa i Bromma. De höll sig till budget och Jan Åke har varit ett stöd även efter installationen för att hantera frågor om värmesystemet. Läs mer
    2016-05-31 Jan-Åke A svarar Wilhelm L
  • Per-erik H
    Per-erik H skrev om Vallentuna Värme VVS
    Trevligt bemötande, proffsigt jobb Ida och Tommy var super trevliga stort tack Pelle och Lisa i märsta Läs mer
    2016-05-31 Jan-Åke A svarar Per-erik H
  • Fredrik O
    Fredrik O skrev om Vallentuna Värme VVS
    Byggde om en carport till tvättstuga och fick hjälp av dem med all vvs. Jag är grymt nöjd, så tack Ida för ett fantastiskt jobb!! :-) Läs mer
    2016-05-31 Jan-Åke A svarar Fredrik O
  • Niklas T
    Niklas T skrev om Vallentuna Värme VVS
    Administrationen var under all kritik. Jag skrev i en offertförfrågan och ingen hörde av sig på en dryg vecka. När jag ringde upp lovade de att återkomma inom 2 dagar med en offert. Ingenting hände. jag ringde upp efter 4 dagar och då trodde de att jobbet redan var gjort. Till slut fick vi en offert och jobbet utfördes. Kvinnan som var här var trevlig och verkade veta vad hon gjorde. Jag är nöjd med jobbet. Däremot misslyckade de med att fakturera oss korrekt. Den första faktura var det inget ROT-avdrag på och den var ställd till fel person trots att vi fyllt i en blankett för rotavdrag och fakturering. De har lovat att skicka en ny faktura som är korrekt, men vi har fortfarande inte sett någon. Pga administrationen kommer jag inte använda detta företag igen och jag kommer inte rekommendera det till någon annan heller. Läs mer
    2016-05-31 Jan-Åke A svarar Niklas T
    Kul att vi du tycker att vi gör ett bra hantverksarbete. Som du ser i dom övriga rekommendationerna är våra kunder mer än nöjda med bemötande och utförande av hantverksarbetet.
    Tyvärr blev det ett par administrations missar hos dig, vilket är olyckligt. Orsaken är att vi har en ny kille som lär sig systemet, jag ser det som mänskligt att fel kan inträffa när man lär sig nya arbetsuppgifter, det positivt med det som inträffat är att våran organisation p.g.a. små misstag tar till sig detta och bara blir bättre och bättre. Jag är stolt att leda ett företag som Vallentuna Värme VVS AB som hela tiden vill bli bättre på de arbetsområden som vi sysslar med.
  • John S
    John S skrev om Vallentuna Värme VVS
    Trevliga och pålitliga. Kom i tid och gjorde det dom skulle. Läs mer
    2016-05-31 Jan-Åke A svarar John S
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Vallentuna Värme VVS
    Snabb och bra hjälp vid byte av värmepanna. Även vid problem efter installation så hjälpte de till bra. Läs mer
    2016-05-31 Jan-Åke A svarar Fredrik B
  • Malin Ö
    Malin Ö skrev om Vallentuna Värme VVS
    Vår värmepanna gick sönder i november. Kontaktade Vallentuna Värme VVS en torsdag och på måndagen kom dom och installerade en ny värmepanna åt oss. Arbetet utfördes noggrannt och till full belåtenhet. Vi rekommenderar Vallentuna Värme VVS starkt, både på grund av snabbheten att hjälpa oss, och kvaliten i utfört arbete. Läs mer
    2016-05-31 Jan-Åke A svarar Malin Ö
  • Kennneth W
    Kennneth W skrev om Vallentuna Värme VVS
    Bytt handfat. bemötandet var mycket bra, återkoppling när handfatet hade anlänt till Vallentuna Värme VVS för en tid att installera handfatet tiden bestämdes.
    På bestämd tid kom en bra montör som kunde sin sak. bra företag som levde upp till mina förväntningar. Läs mer
    2016-05-31 Jan-Åke A svarar Kennneth W
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Vallentuna Värme VVS
    Trevliga killar bra jobb med humor Läs mer
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Vallentuna Värme VVS
    Jag är mycket nöjd med V-Tuna Värme.
    Dom utförde ett snyggt och proffsigt
    arbete hemma hos mig. Läs mer
    2016-05-27 Jan-Åke A svarar Ulf H
    Kul att du är nöjd med mig och min personal.
  • Sebastian Å
    Sebastian Å skrev om Vallentuna Värme VVS
    Bra och snabb service utan tjafs. Läs mer
    2016-05-31 Jan-Åke A svarar Sebastian Å
  • Jonatan L
    Jonatan L skrev om Vallentuna Värme VVS
    Väldigt servicemedvetna, hörde av sig under arbetets gång, skickade bild på färdigt arbete. Snabba och prisvärda. Läs mer
    2016-05-27 Jan-Åke A svarar Jonatan L
    Kul att du är nöjd med mig och min personal.

Bergvägen 17, 186 41 Vallentuna