Alla kategorier Byta Däck Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Vanadis Gummi

Vanadis Gummi

Ynglingagatan 18, 113 47 Stockholm — Visa karta

Björkholmsvägen 17, 14146, Huddinge
Speedy Bilservice Huddinge
Ulf A:
Alltid bra mottagande trevlig och kunnig personal ställer alltid upp och fixar allt som jag behövt hjälp med

Däckbytare nära Vanadis Gummi:

GYLDÉNGATAN 8, Stockholm
Välkommen till Bilvårdsgaraget, precis under Observatorielunden Läs mer ›
Erik H:
Mycket bra bemötande. Biltvätt.

Linnégatan 58, STOCKHOLM
Välkommen till oss på Däckteam, vi är miljösäkrade och vet precis vad som är rät... Läs mer ›
Christian P:
Mycket bra , skickliga och hjälpsamma, c

Tegelviksgatan 14, STOCKHOLM
Vill du slippa stå och skifta hjulen själv? Vill du slippa bära upp dina vinterh... Läs mer ›
Niklas H:
Helt okej, flexibla! Trots strul (leveransen av däck) ser de ut som de löser det på ett smidigt sätt.

VRETENSBORGSVÄGEN 5, Hägersten
Välkommen! Läs mer ›
Lennart S:
Trevliga mekaniker och bra revice. Dock kan bemötandet i telefon/reception upplevas lite nonchalant beroende på vem i personalen som står dä...

Läs vad 3 kunder tycker om Vanadis Gummi

• Torbjörn W
    Torbjörn W skrev om Vanadis Gummi
    En ärlig och schysst verkstad som håller kontakt med sina kunder om hur arbetet fortlöper och ger en chans att få vara med och påverka vad som görs och vad det kostar. Gör "det lilla extra" som grädde på moset (tvättade bilen helt spontant!). Underrättar även kunden om andra problem som observerats under servicen. Detta är med god marginal den bästa verkstadsupplevelsen jag någonsin haft och jag kommer alltid anlita denna verkstad framöver!
  • MIcke S
    MIcke S skrev om Vanadis Gummi
    Kom överrens med säljaren om ett pris på 1100kr för en hjulinställning. När jag skulle hämta bilen så debiterade de mig 1800kr jobbet. När jag påpekade det överenskomna priset så svarade han med att ljuga mig upp i ansiktet och påstod att han informerat mig om att det skulle kunna kosta 1800kr ifall alla hjul justerades. Jag sa att man ALLTID måste kolla med kund ifall extra arbete görs eller ifall det kan blir fråga om merjobb vilket kan kosta mer. Vi hade endast kommit överrens om en framhjulsinställning. Något som de verkar skita i på Vanadis Gummi ..numera DÄCKIA. Ett riktigt jäkla lurendrejeribolag i mina ögon. Gå inte dit. Det finns fler historer om detta företag på nätet. Googla så ska ni se. Det finns många bättre verkstäder att vända sig till som arbetar på ett korrekt och ärligt sätt. Ta era pengar dit istället!
  • K-P B
    K-P B skrev om Vanadis Gummi
    Kanske lite i dyraste laget, men servicegraden är det inget fel på. Dessutom ges möjligheten att finansiera sitt däck och fälgköp via Däckia och Resurs Finans med räntefri betalning upp till 4 månader. Sist jag köpte sommarpuckar och fick dem monterade på fälg så repade Vanadis hela fälgen, men tog hela ansvaret, ersatte fälgen och gav mig en liten kompensation för besväret. Föredömligt.
    Nikke L gillar detta

Ynglingagatan 18, 113 47 Stockholm