Värmepumpcenter Rotek Malmö AB

4.0

5 omdömen om Värmepumpcenter Rotek Malmö AB

PETER S
Skrev om Värmepumpcenter Rotek Malmö AB

Nu är min värmepump från Rotek 9 år gammal och jag är förundrad över hur bra allt fungerar! Gjorde på eget initiativ en förebyggande service förra året då jag inte kunde förstå hur en maskin fungerar dygnet runt i 9 år utan någon tillsyn. Kostade 1.500 kr så nu är den förhoppningsvis redo för 9 ytterligare år. Sedan fick jag den uppkopplad på nätet också, så jag kan styra den från mobiltelefonen och kolla statistik på nätet. Fantastiskt - Gunnar på Rotek gör ett riktigt bra jobb!!

Rörexpressen i Lund
4.9/5 i betyg av 245 omdömen 4.9 av 245 omdömen

Vi köpte en Nibe luftvattenvärmepump via RörExpressen som installerade den hos oss förra veckan. Jag hoppades att vi skulle välja rätt pump,

Thorsten O
Skrev om Värmepumpcenter Rotek Malmö AB

Kunnigt och bra bemötande. Snabbt och snyggt montage. Elanvändningen efter bytet halverades. MYCKET NÖJD.

ROBERT N
Skrev om Värmepumpcenter Rotek Malmö AB

Snabb offert inklusive "allt". Snabbt montage och välstädat efteråt. Mycket nöjd!

Olof B
Skrev om Värmepumpcenter Rotek Malmö AB

Kunnigt och bra bemötamde och kalkylen visade sig stämma. Bytte från gas till luft/vatten förra året och allt har fungerat problemfritt och räkningen över vintern halverades jämfört med innan.

Anna A
Skrev om Värmepumpcenter Rotek Malmö AB

JAN PÅ ROTEK ÄR MKT OTREVLIG!! Ringde Rotek angående ett ärende. En man, Jan, var mkt otrevlig mot mig i telefon. Han praktiskt taget gick på mig i telefon. Kan aldrig nånsin rekommendera detta företag. Det finns t.e.x. Malmbergs Water i Åhus där alla är supertrevliga! Anlita dom istället!!