Alla kategorier Lägga golv Stockholms län Stockholm Östermalm Värmepumpsgruppen i Norden AB

Värmepumpsgruppen i Norden AB

Torstenssonsgatan 12, 114 56 Stockholm — Visa karta

Västberga allé 1A, 12630, Västberga

Golvläggare nära Värmepumpsgruppen i Norden AB:

Västmannagatan 56, Stockholm
K3 Gruppen erbjuder det mesta inom tak, målning och golvslipning. Vi jobbar efte... Läs mer ›
Frida C:
Vi slipade och hårdvaxoljade vår parkett och det blev superbra. Trevligt bemötande rakt igenom!

Bjuletorg 13, Enskede
Välkommen till oss på Garant bygg & bad när du vill ha en snabbare, mer ansvarst... Läs mer ›
Christian:
Bra och pålitliga. Lyssnar in behov och kommer med bra förslag. Tiderna hölls och likaså budgeten.

Bolmensvägen 47, ÅRSTA
Vi lägger, slipar och lagar parkettgolv i Stockholm och hela Sverige. Även renov... Läs mer ›
Jonas O:
Hela arbetet från besiktning och möte till utförande och resultat har vart fantastiskt bra. Jag kan inget annat göra än starkt rekommendera ...

Bolmensvägen 47, Årsta
Välkommen till Wasa Parkettservice! Vi kan det här med trägolv och hjälper dig g... Läs mer ›
Johannes V:
Otroligt bra service och bra kommunikation genom hela projektet. Mina 33kvm trägolv måttades på fem minuter och jobbet tog en dag. Flyttade ...

Läs vad 9 kunder tycker om Värmepumpsgruppen i Norden AB

• Maria N
    Maria N skrev om Värmepumpsgruppen i Norden AB
    Vi anlitade värmepumpsgruppen för att installera en ny luft/vattenpump i vår villa 2009. Vi fick i samband med detta också hjälp med att reparera en äldre trasig luft/luftpump. Vi har sedan dess haft ett antal problem med den äldre luft/luft pumpen vilket inte på något sätt haft ett samband med Värmepumpsgruppen. Trots detta har man alltid svarat på våra mejl och telefonsamtal och snabbt dykt upp för att hjälpa oss med problemen. Oftast utan någon extra kostnad. I höstas fick vi problem med en elfirma som pajade den ena pumpen. I detta segdragna ärende har Tomas fortsatt varit otroligt hjälpsam, med felsökningar, intyg och allmänna råd. Kan utan tvekan rekomendera detta företag. Här finns en ärlig och rak kommunikation och en hjälsamhet utöver det vanliga. Vi önskar det fanns fler företag som dessa att anlita, då skulle villalivet bli så mycket enklare. Läs mer
  • Robert M
    Robert M skrev om Värmepumpsgruppen i Norden AB
    Tomas Wiak och Tom satt in Bergvärme hos mig...Robert Mellin. Jätteduktiga. Bra bemötande och trevliga. Pris OK, service level ++ De tänker "outside the box"... hittade lösning för att undervika lyftkran. Förklarar på ett sätt man förstår. Läs mer
  • Anna P
    Anna P skrev om Värmepumpsgruppen i Norden AB
    Jag måste säga! Vi har varit otroligt jbbiga kunder. Detta till trots har samtliga kontakter på företaget bemött oss med inget annat än proffersionallitet och framförallt tålamod. Vi är ännu inte klara med installationen men det är verkligen inte företagets fel. Läs mer
  • Birger W
    Birger W skrev om Värmepumpsgruppen i Norden AB
    Jag känner inte igen omdömena om företaget. Har haft bekymmer med nyligen köpt värmepump. Kraftig isbildning och havererad fläkt. Efter ett par missförstånd blev pumpen omgående åtgärdad och fläkten byttes ut - utan kostnad. Ett grinigare företag skulle med säkerhet tagit ut en ansenlig kostnad med hänvisning till bristande tillsyn.
    Bra säljare och installatör som för en bra dialog med goda råd även efter installation. Läs mer
  • alexandra l
    alexandra l skrev om Värmepumpsgruppen i Norden AB
    Inga problem att få köpa, MEN sen finns inget intresse! Felanmälningar ignoreras effektivt. Allmänt nonchalant bemötande. Klart oseriöst företag. Riktigt uselt, vänd er till andra leverantörer ! Läs mer
  • Andreas H
    Andreas H skrev om Värmepumpsgruppen i Norden AB
    Tyvärr måste jag liksom andra konstater det tycks vara svårt att uppfylla garantier. 2,5 månader att och ett flertal påstötningar att få problemet åtgärdat är inte är acceptablelt. Jag fick dock problemet åtgärdat och när det väl på plats så var utförandet oklanderligt. Läs mer
  • Hans A
    Hans A skrev om Värmepumpsgruppen i Norden AB
    Jag instämmer i kritiken mot Värmepumpsgruppen. Felanmälde fläktmotor (oljud=garantifel) 2/8 2009. Trots påstötningar och fax har VPG inte hörts av. Återstår nog bara att kontakta ARN. Läs mer
  • Mr T
    Mr T skrev om Värmepumpsgruppen i Norden AB
    Hej,
    Håller med Maria J. Bra införsäljning, men sedan har allt varit en besvikelse. Felaktig installation med skador på husgrunden. Maskinen läcker köldmedel och har fyllts på två gånger på två år! Följden är utebliven effekt och besparing. Men enligt Värmepumpsgruppen är det "inget fel" på varken installation eller maskin. De glömmer hembesök och ger vilseledande information om konsumentköplagen. Ett gott råd - akta er noga för Värmepumpsgruppen och välj ett seriöst företag istället.
    //Less Värmepumpsgruppen kund Läs mer
  • Maria J
    Maria J skrev om Värmepumpsgruppen i Norden AB
    Jättebra och trevlig säljare med allt det viktiga arbetet efteråt har de svurit sig fria från. Det tar inget ansvar för installationen eller service om det har gått ett par år. Vi fick inte ens boka service utan det ursprungliga kundnumret trots att vi kunde betala för det. Läs mer

Torstenssonsgatan 12, 114 56 Stockholm