Vegabaren

Nynäsvägen 8, 136 47 Haninge — Visa karta

EVENEMANG,Sveriges första Drive-in hamburgerbar, Grandprix, MC, easyrider festival
Sveavägen 41, 11134, STOCKHOLM
Två Grabbar och Kök
Saliba G:
Bra mat, schysst personal!! Det kunde ha varit lite mer mat på tallriken. Människor är olika och äter olika mycket! I helhet bra upplevelse.

Läs vad 7 kunder tycker om Vegabaren

• David A
    David A skrev om Vegabaren
    Fabolous som alltid! Sambalburger är det som bara måste ätas
  • Simon L
    Simon L skrev om Vegabaren
    Sambalburgaren är nog stockholms bästa
  • Mina
    Mina skrev om Vegabaren
    Konstigt att detta ställe har så otroligt mycket folk? För en 10-20 år sedan var detta ställe en riktig hit att gå till! Supergoda rätter och glad och trevlig personal med Carlos i spetsen... Nu har det blivit som vilken tråkig hamburgersylta som hellst men med mycket "pling" mikrovärmd mat, låååånga köer och personal som knappast lyfter stället med ett trevligt bemötande! När MAX öppnar lär detta ställe tappa kunder för som det är idag så finns det inte många alternativ...
  • Leopold
    Leopold skrev om Vegabaren
    Favoritburgaren i Stockholm. Blir lika imponerad varje gång över hur de lyckas hålla beställningar från 10 personer i huvudet. :)
  • Fredrik T
    Fredrik T skrev om Vegabaren
    Som uppväxt i området har besöken här varit ganska många under åren, dock färre på sistone. Men det senaste gladde mig; trots att tiden gått så är servicen fortfarande lika rapp och bra. Rejäla portioner till rimliga priser. Sambalburgaren ger hetta. De överdoserar dock béarnaisesås, men det verkar uppskattas.
    Förvånande är dock att det förekommer aktieträffar här, i enlighet med den gamla skrönan "när taxichauffören ger aktietips är det dags att sälja" så kanske man ska gardera sig mot börsfall :)
    Glöm inte att spana in galningarna som ätit dryga 2 kg hamburgare och för det belönats med ett inskriberat silverfat.
  • Bea B
    Bea B skrev om Vegabaren
    Högst medelmåttig!
    Smala mustaschprydde mannen väldigt otrevlig bara för att jag och en väninna förde samtal medans han packade våran mat
  • Millan S
    Millan S skrev om Vegabaren
    Mycket mat till shyssta priser samt extremt snabb service. Du blir garanterat mätt! De är noga med hygienen så man behöver inte oroa sig. Har sett köket och det är verkligen rent.
    Legendariskt ställe jag verkligen rekommenderar för mat efter en utekväll. Grillat på lavasten de har på helgerna är också gott. Samma mat betalar du fyrdubbla priset på en turkisk restaurang i stan.

Nynäsvägen 8, 136 47 Haninge