Vellinge bilcenter

Vellinge bilcenter

Llama 040-45 68 55 www.vellingebilcenter.se

About company

Vellinge Bilcenter säljer, köper och förmedlar premium- och kvalitetsbilar över hela Skandinavien. Istället för att erbjuda en traditionell bilhall avsätter vi tid för att du ska kunna få personliga visningar i lugn och ro, efter den tid som passar din egen kalender. Vi strävar efter att alltid ge absolut högsta service för...

30 omdömen om Vellinge bilcenter

Elvis R
Escribió sobre

Hej Elvis Ramanovic heter jag, från Trollhättan och Köpte Billar från Gabriel i 20år Mycket Snäll Säljare , Altid Hjälper och Ställer Upp, Aldrig blev Lurad , Jag Kan Starkt Rekommendera Gt Center i Vellinge , bästa Firma i Sverige Mycket Proffesionela Säljare och bra Priser,👏👏🙏🙏🙏.

Bilförmedlingen Helsingborg
4.7/5 i betyg av 414 omdömen 4.7 av 414 omdömen

Har sålt 2 bilar på kort tid. Det tog ca 2-5 dagar för var bil till att bli såld till fullt begärt pris. Måste berömma Erik Odbjer som är

Anne-marie A Anne-marie A
Mio Djordje F
Escribió sobre Vellinge bilcenter

Haft nöjet att köpa/sälja några bilar här över åren. En entusiast finner enkelt flera guldkorn i sortimentet samt både Gabriel och Torbjörn är trevliga i bemötande. Bl.a köpt M3 Comp och sist köpte de en A3 Sportback från mig. Alltid varit 100% problemfritt och smidigt

PATRIQUE D
Escribió sobre Vellinge bilcenter

Utmärkt från början till slut! God telefonkommunikation och ett trevligt mottagande vid besöket i Vellinge. Mycket nöjd med min vackra Panamera ! Ett tack till Torbjörn som håll i trådarna vid köpet. Härliga samtal om fordon,konst,livet…Vi ses igen hoppas jag! Mvh Patrique Daghäll

HÅKAN S
Escribió sobre Vellinge bilcenter

Nonchalanta otrevligt bemött vid besök Hade bokat tid Tackade och åkte därifrån och till annan bilfirma och köpte Jaguaren hos dem Kan inte rekommendera dessa oseriösa försäljare

Susan A
Escribió sobre Vellinge bilcenter

Detta företaget sålde en Volvo V50 som var sönder. Problemet med bilen började när vi köpte bilen och körde på motorvägen. Dagen efter ringde jag säljarna och berättade vad som har hänt bilen o att dem sålde en bil som var sönder och som de redan visste ,att jag är hög gravid. ska jag behöva riskera livet bakom ratten , vill ni ha det på ert samvete. Men dem ignorerade mig och sa att jag får iprencip skylla mig själv. Jag trodde att Dem var ärliga försäljare o den ena säljaren som jobbat som polis var en ärlig man. Men ikke!...

Svar från Vellinge bilcenter

Bilen såldes som reparationsobjekt till kraftigt reducerat pris och det skrevs en särskild handling om detta som är framtagen av branschorganisation MRF. Tobias informerades signerade handlingen och var väl införstådd om detta. Han uppmanades att gå igenom bilen extra och provköra bilen, vilket han gjorde. Han undrade om det fanns vinterdäck till bilen och då vi inte hade detta så erbjöd vi honom vinterdäck som satt på BMW fälgar. Vi har ingen däckverkstad så vi kunde inte kränga av däcken. Han fick behålla BMW fälgarna...

Jonas I
Escribió sobre

Sveriges bästa bilförsäljare som säljer ärliga och mycket välskötta bilar. Dom ställde upp direkt när varken mitt försäkringsbolag eller bilgaranti ville stå för växellådsfel på bilen.

Torbjörn P gillar detta
Tonny L
Escribió sobre

Jag fick snabba svar och återkoppling. Överlag trevligt bemötande.

Torbjörn P gillar detta
Staffan J

Duktiga säljare, bra bilar, trevliga killar Rekommenderas!!

Christoffer N

Jättebra service och trevlig personal!

Öivind N

Matthias på Vellinge bilcenter skötte sig riktig bra vid senast bilköp och bilförsäljning. Populärt företag - helt klart då det i bland var lite svårt att nå Matthias per telefon. Inget problem egentligen - han hörde snabbt av sig via telefon eller SMS. Jag kan definitivt rekommendera Vellinge Bilcenter som partner för din nästa bilaffär! Mvh Öivind

Peter E
Escribió sobre

Super bra service! Tack skall ni ha

Jesper B
Escribió sobre

Proffsigt benötande, mycket bra service!!

Mathias S
Escribió sobre Vellinge bilcenter

Trevlig proffsigt bemötande. Håller vad de lovar och snabb försäljning. Rekommenderas varmt till er som ska sälja bil!

Lars-Erik B

Mycket nöjd med mitt köp av en Porsche. Trevligt bemötande och allt som utlovats ingå utfördes i en positiv anda och på ett utmärkt sätt. Ditec-behandlingen av bilen är perfekt. Detta företag gör jag gärna affär med igen och kan verkligen rekommenderas.

Martin H
Escribió sobre

Allt fungerade supersmidigt!!! Väldigt nöjd med Vellinge Bilcenter!!

Robin L
Escribió sobre

En trevlig och behaglig upplevelse att köpa bil ifrån denna firman. Rekommenderas starkt!

Magnus A
Escribió sobre

Bra och trevligt bemötande. En snabb affär.

Daniel J
Escribió sobre

Trevligt bemötande när man är hos dem! Bra service!

Lars O
Escribió sobre

Mycket nöjd med affären. Man skötte om försäljningen av min Porsche på ett utomordentligt sätt. Affären blev snabbt och smidigt gjord och betalningen fanns på mitt bankkonto som avtalats.

Helene D
Escribió sobre

Mycket nöjd före köp, under köp och efter köp. Mycket trevligt bemötande fick vi och dom ordnade allt! Kanon bra, bara plus till Vellinge Bilcenter!!!!!!!! Peo och Helene

Henrik O
Escribió sobre

Kontaktade Vellinge Bilcenter för att jag själv inte hade tid att ta tag i försäljningen av min bil. Uppdraget har de skött galant och har på löpande band hållit mig uppdaterad om vad som hänt. Jag rekommenderar verkligen folk att anlita Vellinge Bilcenter för att få hjälp med sin försäljning.

Jonas K
Escribió sobre Vellinge bilcenter

Vi fick fantastisk information om de olika bilarna som passade det vi letade efter och dessutom bra och roliga vägar att provköra i direkt anslutning till firman. Trevlig och rolig personal, utan att de för den skull var påflugna. Med tanke på vilken typ av bilar de säljer kan man absolut byta besöket på Tivoli mot en tur till VBC.

Micael G
Escribió sobre

Bra service och trevlig personal. Mycket engagerade i mitt bilköp långt ifrån de vanliga trista bilhandlarna. Kan varmt rekommenderas.

Marcus G
Escribió sobre

Jag blev mycket bra och proffsigt bemött vid min ankomst till Vellinge Bilcenter. Är mycket nöjd med mitt bilköp och det blir garanterat inte det sista hos dom.

Inge G
Escribió sobre

Meget godt fornøyd. Seriøs forhandler og god oppfølging.

Anders L
Escribió sobre

Trevliga, snabba, återkom enligt löften, sålde bilen till önskat pris Jag är nöjd med deras uppträdande och service och kommer att använda mig av dom igen Anders L

Johan B
Escribió sobre

Pålitliga och mycket smidiga att ha att göra med.

Kacper G
Escribió sobre

Mycket bra upplevelse. Man blir mycket härligt behandlad som kund. Man märker att kunden är nummer ett på detta ställe. Fina bilar och mycket bra service. Bara att rekommendera.

Maria H
Escribió sobre

Riktigt bra service och väldigt trevligt bemötande. Vi kommer garanterat tillbaka som kunder.

Johan A
Escribió sobre

Engagerat och professionellt utfört uppdrag