Veritaskliniken

3.4

8 omdömen om Veritaskliniken

SAMUEL G
Escribió sobre Veritaskliniken

Besökte specialist i allmänmedicin som genomförde en medicinsk utredning och skickade remiss vidare till rätt instans.

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Matilda W
Escribió sobre Veritaskliniken

Gjorde botox i argrynkan och jag är så himla nöjd!! Känner mig mycket mer avslappnad i ansiktet och rynkan syns knappt längre. Förstår inte alls varför Veritas fått så dåliga recensioner tidigare. Jag kommer tillbaka!

Olivia R
Escribió sobre Veritaskliniken

Har gjort ett stort trådlyft och är verkligen nöjd! Kliniken får fullpott av mig

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Madeleine N
Escribió sobre Veritaskliniken

Blivit lovad (skriftligt och muntligt) ett resultat som enligt annan läkare nu i efterhand inte kunde vara möjlig överhuvudtaget. Före- och efterbilder ingen skillnad alls. Känner mig fruktansvärt lurad och har bett om pengar tillbaka. Får dock ingen återkoppling längre från företaget och skall nu be om annan hjälp att driva detta. Med andra ord LURAD !! Varken fettfrysningen eller chockvågsbehandlingen fungerar. Slösa inte era pengar och bli lurad som jag.

Stina G
Escribió sobre Veritaskliniken

Riktigt proffsigt gäng. Har varit på många kliniker men nu byter jag aldrig. Läkaren förstod verkligen mitt ansikte och med både trådar och injektioner ser jag nu fantastisk ut. Han hittade kärnan till problemet i mitt ansikte, tillskillnad från andra ställen jag varit på där de bara behandlat det uppenbara med resultat att det aldrig blivit riktigt bra. Nu är jag är så nöjd! Tack Veritasklinken

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 133 omdömen 4.9 av 133 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

Maud N
Escribió sobre Veritaskliniken

Trevligt bemött av proffsig personal i fräsha lokaler. Dr Mihai utförde behandlingen snabbt och skickligt. Kommer att besöka dem fler gånger.

Emma L
Escribió sobre Veritaskliniken

AKTA ER! Blev behandlad och mitt ansikte är förstört nu. Jag ville i alla fall ha pengarna tillbaka då de sa att de inte kunde lösa problemet men de vägrar och försöker slingra sig hela tiden. De utför trådlyft men kan inte ta bort trådarna vilket som i mitt fall leder till att halva ansiktet står åt ett håll och den andra halvan hänger. De menar att jag ska vänta i 6 månader på att trådarna KANSKE upplöses. Varit i kontakt med ett flertal andra kliniker som säger att det absolut inte är ett problem att ta bort trådarna...

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Karolina H
Escribió sobre Veritaskliniken

Gör inte samma misstag som jag gjorde och besök denna urusla klinik. Först och främst, hade dom inte material som krävdes för att utföra den behandling jag hade bokat. Och dessutom kunde dom inte utföra den behandling jag hade bokat. Trots att jag skrev det i min bokning. Sen tyckte dom att jag skulle gå ner i vikt för att frysa fettceller. Men det faller väl på sin orimlighet kan man tycka. Eftersom det var anledningen till att jag ville frysa fettceller. "Kom tillbaka om några månader när du har gått ner" Varför ska jag...