Vero Skincare

Onkel Adams Väg 2, 112 52 Stockholm — Visa karta

Prinsar och Prinsessor är specialister på hudvård. Allt från Ansiktsbehandlingar, Ipl, kosmetisk tatuering, Dermabrasion, vaxning m.m

Läs vad 4 kunder tycker om Vero Skincare

• Annica E
    Annica E skrev om Vero Skincare
    Att gå till Veronika på Prinsar och Prinsessor är den totala upplevelsen av lyx. Man blir omhändertagen och njuter för fulla muggar av hennes proffsiga handlag. Själen får även den sitt när man ligger inbäddad, avslappnad och bara lyssnar på den meditativa musiken som strömmar i bakgrunden då behandlingen pågår. Har gått hos Veronika i flera år nu och kommer aldrig att välja bort henne. Helt klart bäst i stan !! Läs mer
  • Mie Å
    Mie Å skrev om Vero Skincare
    Veronika har alltid ett varmt och professionellt bemötande. Jag känner mig oerhört väl omhändertagen, med bästa tekniken och bästa produkterna. När jag har varit hos Veronika känns huden som 10 år yngre. Skulle aldrig lämna över ansvaret för min hy och tatueringar till någon annan i stan! Upplevelsen känns alltid lyxig. Läs mer
  • Amanda H
    Amanda H skrev om Vero Skincare
    Veronica är bäst! Man får en totalt avslappnad stund med skön musik... Resultatet blir alltid lika bra oavsett om det gäller ansiktsbehandlingar eller att bara plocka o färga bryn! Nu valde jag att tattuera mina ögonbryn och resultatet är klockrent (kan ses på bild på hemsidan). Kan inte bli bättre! :-) Läs mer
  • Louise E
    Louise E skrev om Vero Skincare
    Absolut bästa hudterapeuten i hela stan! Huden blir som ny, ungdomlig och slät och fin! Ögonbrynsfärgningen och plockningen av ögonbrynen är förstklassig !! Läs mer

Bästa skönhetssalongerna i Stockholm:

Inger N Inger N tycker:
“Är branschkunnig både vad gäll...” Läs mer

Ulvsundavägen 10, 16733, BROMMA